|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 22:46 schreef ZerauS het volgende:[..] Ik niet ik woon in Houten en deze keer hoop ik echt op Utrecht al is het alleen maar voor mijn schoonfamilie en de zure opgefokte gezichten van de feyenoord supporters :-) Maar ben het wel eens met jullie... feyenoord heeft meer kans om verder te komen in Europa Huh wie qoute je nou ??....ik heb geen schoon familie |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 13:41 schreef remco k het volgende:[..] Niet bijster bijzonder dus.. Ik zie er dan ook flink tegen op, en denk niet dat wij daar 3 punten gaan pakken.. KAN je vinden ,maar als je 7x van de 10x punten pakt UIT ..en beide 3x winst en 4x gelijk vind ik niet veel onder doen....zelfde gemiddelde van een "evenredige tegenstander"(gekend uit hun vorige periodes/kampioenschappen). Die kakkies zijn ze allang voorbij .en wij moeten opletten wat we gaan doen. AJAX zie ik vreemd genoeg eerder winnen Uit dan thuis tegen pisvee en heb er de volste vertrouwen in ook . Oja 1-2 (doe je voordeel ermee);-) ("meestal") remco
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: .;-) Fuck you too!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2016 - 22:46 schreef ZerauS het volgende:[..] Ik niet ik woon in Houten en deze keer hoop ik echt op Utrecht al is het alleen maar voor mijn schoonfamilie en de zure opgefokte gezichten van de feyenoord supporters :-) Maar ben het wel eens met jullie... feyenoord heeft meer kans om verder te komen in Europa Dan weet jij ook hoe anti Ajax ze zijn.. Maar goed laat Utrecht hem inderdaad maar winnen zijn ze ook weer even blij in Houten eo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 02:38 schreef enough het volgende:[..] KAN je vinden ,maar als je 7x van de 10x punten pakt UIT ..en beide 3x winst en 4x gelijk vind ik niet veel onder doen....zelfde gemiddelde van een "evenredige tegenstander"(gekend uit hun vorige periodes/kampioenschappen). Die kakkies zijn ze allang voorbij .en wij moeten opletten wat we gaan doen. AJAX zie ik vreemd genoeg eerder winnen Uit dan thuis bij pisvee en heb er de volste vertrouwen in ook . Oja 1-2 (doe je voordeel ermee);-) ("meestal") remco Een gelijk spel hebben wij niets aan. Wij moeten winnen, doen we dat niet worden we ook geen kampioen..
En dat is daar 3 van de laatste 10 keer gelukt... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dan weet jij ook hoe anti Ajax ze zijn.. Maar goed laat Utrecht hem inderdaad maar winnen zijn ze ook weer even blij in Houten eo. Meeste Utrecht supporters zijn idd anti Ajax maar het valt reuze mee hier in de omgeving. Zijn ook een hoop Ajax supporters hier dat zal je nog verbazen. Houten, Schalkwijk, Nieuwegein zit redelijk verdeeld al is het merendeel wel voor Utreg :-( |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Uit de film Coming too America? :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja hahaha...ging blijkbaar iets fout. Ben echt toe aan een nieuwe phone :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ja okè,maar waar blijft die Avatar van je ?..;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 08:09 schreef remco k het volgende:[..] Een gelijk spel hebben wij niets aan. Wij moeten winnen, doen we dat niet worden we ook geen kampioen.. En dat is daar 3 van de laatste 10 keer gelukt... Ik zeg toch 1-2...hallo!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zie wat je post. Maar denk dat het ijdele hoop is. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Waarom.? zie je ons geen kans hebben dan ..ach je kan alles van elkaar afvinken,maar QUA INSTELLING
zou de doorslag zijn.
ONS geluk.!!
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 23:06 schreef enough het volgende:[..] Waarom.? zie je ons geen kans hebben dan ..ach je kan alles van elkaar afvinken,maar QUA INSTELLING zou de doorslag zijn. ONS geluk.!! Waarom?
Omdat wij het daar al jaren moeilijk hebben, daar drie keer hebben gewonnen in de laatste 10 jaar, en ik PSV niet zo goed heb gezien als dit jaar in diezelfde laatste 10 jaar.
Ik acht hun op dit moment gewoon wat beter dan ons. Geen enkele schande, want ook wij pakken ongelooflijk veel punten.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 09:36 schreef remco k het volgende:[..] Waarom? Omdat wij het daar al jaren moeilijk hebben, daar drie keer hebben gewonnen in de laatste 10 jaar, en ik PSV niet zo goed heb gezien als dit jaar in diezelfde laatste 10 jaar. Ik acht hun op dit moment gewoon wat beter dan ons. Geen enkele schande, want ook wij pakken ongelooflijk veel punten.. Het zal allesbehalve makkelijk worden maar ik geloof mede doordat Psv Athletico treft paar dagen ervoor dat dat nog weleens in ons voordeel kan uitpakken. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik voorspel alvast 1-3 :-) Milik Younes en Klaasen! Boemmmmmmmm!!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 09:36 schreef remco k het volgende:[..] Waarom? Omdat wij het daar al jaren moeilijk hebben, daar drie keer hebben gewonnen in de laatste 10 jaar, en ik PSV niet zo goed heb gezien als dit jaar in diezelfde laatste 10 jaar. Ik acht hun op dit moment gewoon wat beter dan ons. Geen enkele schande, want ook wij pakken ongelooflijk veel punten.. Je bent wel realistisch hoor vriend maar ga nu ff voor een keer mee in mijn positieve vibe en voorspel gewoon dat wij op 20 maart gaan winnen :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2016 - 11:09 schreef ZerauS het volgende:[..] Je bent wel realistisch hoor vriend maar ga nu ff voor een keer mee in mijn positieve vibe en voorspel gewoon dat wij op 20 maart gaan winnen :-) Nee sorry.. Ik ben er bang voor.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Gok je centjes nu op 1-2 gap......winje ook eens wat!!;-)
ouwe Matchfixinger hahhaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ok ik ga met je mee! Het wordt 1-2 :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Wijs!! Kost je wel een kratje bier,maar dat regelen wel wel met een pbtje;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Als je gelijk heb kom ik speciaal voor jou naar je toe met 2 kratjes :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
Liverpool - M-united ....ook wel leuk trouwens....1-0 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 maart 2016 - 08:09 schreef remco k het volgende:[..] Een gelijk spel hebben wij niets aan. Wij moeten winnen, doen we dat niet worden we ook geen kampioen.. En dat is daar 3 van de laatste 10 keer gelukt... Wat een kolder zeg. Gelijkspel teken ik voor op voorhand. Na psv-ajax zijn er nog zes wedstrijden te gaan waarbij wij nog steeds een beter doelsaldo hebben. Dus met een gelijkspel kunnen beide kampioen worden. Alleen bij een nederlaag van ons tegen psv is het klaar bij winst of gelijkspel is er nog niks beslist. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik hou altijd woord. Stuur maar pb wanneer het zover is :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 12:04 schreef Brandje het volgende:[..] Wat een kolder zeg. Gelijkspel teken ik voor op voorhand. Na psv-ajax zijn er nog zes wedstrijden te gaan waarbij wij nog steeds een beter doelsaldo hebben. Dus met een gelijkspel kunnen beide kampioen worden. Alleen bij een nederlaag van ons tegen psv is het klaar bij winst of gelijkspel is er nog niks beslist. Daar zit je wel mis denk ik. Psv laat thuis ( en uit) weinig liggen. Misschien tegen AZ uit maar voor de rest denk ik niet dat ze het weg gaan geven. We moeten daar gewoon winnen! !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 18:14 schreef ZerauS het volgende:[..] Daar zit je wel mis denk ik. Psv laat thuis ( en uit) weinig liggen. Misschien tegen AZ uit maar voor de rest denk ik niet dat ze het weg gaan geven. We moeten daar gewoon winnen! !! Tegen Roda....daar is mijn hoop op....Roda uit altijd lastig |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Tot hoors..slok hik;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Dacht ik ook gap ..psv heeft het daar(ook) meestal moeilijk. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 18:14 schreef ZerauS het volgende:[..] Daar zit je wel mis denk ik. Psv laat thuis ( en uit) weinig liggen. Misschien tegen AZ uit maar voor de rest denk ik niet dat ze het weg gaan geven. We moeten daar gewoon winnen! !! Nee hoor. Az Roda en als laatse wedstrijd Zwolle uit is allemaal niet zo lekker. Tuurlijk win ok liever maar met een gelijkspel is er nog niks aan het handje voor beide teams. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Laatste wedstrijd voor hen is Zwolle uit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax-Twente is de wedstrijd! ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Ja lekker spannend ..weer een beslissing op de laatste speeldag waarbij indeze je het zelf niet meer in eigen handen heb door alleen zelf je potje te winnen. Gelijk spel klink leuk daar bij die lampjes en daarna steeds achter de feiten aanlopen ...nee niet leuk!! Ajax moet pisvee pakken in eigen huis en daarna storten ze in .(die klap komen ze niet meer boven en AJAX FLUITEND KAMPIOEN). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heerenveen geeft wel enorm veel ruimte weg. Sodeju zeg. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
v.ginkel een miskoop altijd al gezegd!1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Amateuristisch mag je het rustig noemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Elk duel ook 3 stappen te laat. Als PSV hier snel 1-0 maakt wordt het een monsterscore. Dit is niet te belopen op deze manier. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat hij een kans mist? Speelt prima bij PSV. Middenveld prima in balans daar. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 18:41 schreef enough het volgende:[..] Ja lekker spannend ..weer een beslissing op de laatste speeldag waarbij indeze je het zelf niet meer in eigen handen heb door alleen zelf je potje te winnen. Gelijk spel klink leuk daar bij die lampjes en daarna steeds achter de feiten aanlopen ...nee niet leuk!! Ajax moet pisvee pakken in eigen huis en daarna storten ze in .(die klap komen ze niet meer boven en AJAX FLUITEND KAMPIOEN). Lezen knurfie. Als het na psv ajax nog steeds 1 punt verschil is met nog drie vrij lastige uitwedstrijden voor hen. Waar wij thuis nog utrecht krijgen hoe kan je dan in godsnaam spreken dat het beslist is? Kan gewoonweg niet. Dus laat de media aub maar voor de extra druk zorgen voor die wedstrijd maar laten wij gewoon normaal blijven doen. Vergeet ook niet dat wij nog steeds een beter doelsaldo hebben dus zij kunnen zich niet eens een gelijkspel permitteren. Verliezen zij en wij gelijk dan staan we nog bovenaan. Dus nee het is na een gelijkspel in eindhoven allesbehalve dan beslist |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Het begon leuk met foppe,maar laatste tijd wat minder,maar kunnen ook zomaar verrassen . Zou toch een opmaatje zijn hahahahah |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:11 schreef Loetje het volgende:[..] Elk duel ook 3 stappen te laat. Als PSV hier snel 1-0 maakt wordt het een monsterscore. Dit is niet te belopen op deze manier. Ik lees eigenlijk elke week hetzelfde bij wedstrijden van hunnie. De tegenstander geeft veel ruimte weg. De tegenstander doet er niet veel aan. Zal hey dan toch niet gewoon het verschil in klasse zo groot zijn. Dus de vraag. Is psv zo goed of de tegenstander zo slecht? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit nu een half uur op Heerenveen te letten. Zoals gezegd ruimtes groot. Ieder duel hard maar toch zo slap ingaan zonder te kijken. Van mandekking is al helemaal geen sprake en de aanvallers schieten in paniek als ze de bal hebben. Echt een wonder dat het 0-0 staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:18 schreef Brandje het volgende:[..] Ik lees eigenlijk elke week hetzelfde bij wedstrijden van hunnie. De tegenstander geeft veel ruimte weg. De tegenstander doet er niet veel aan. Zal hey dan toch niet gewoon het verschil in klasse zo groot zijn. Dus de vraag. Is psv zo goed of de tegenstander zo slecht? Onzin! Feit is wel dat PSV constant de tegenstanders krijgt op het moment dat ze veel wedstrijden op rij verloren hebben. PSV is een aardige ploeg. Maar dit is extreem. Kijk 2 weken geleden naar ADO. Dat is compact staan. Kun je nog verliezen maar dit is de zege cadeau geven. |
|
|
|