|
|
Loetje
|
|
|
En vooropgesteld, ik verwacht niet anders als dat PSV wint. Maar als ik met dit materiaal naar Eindhoven moet ga je compact spelen lijkt me. Wat heb je hier te verliezen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:20 schreef Loetje het volgende:[..] Onzin! Feit is wel dat PSV constant de tegenstanders krijgt op het moment dat ze veel wedstrijden op rij verloren hebben. PSV is een aardige ploeg. Maar dit is extreem. Kijk 2 weken geleden naar ADO. Dat is compact staan. Kun je nog verliezen maar dit is de zege cadeau geven. Het was meer als vraag bedoeld. Ik kijk de wedstrijd ook niet. Maar voorlopig staat hey nog steeds 0-0 en hoe langer dat duurt......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:28 schreef Brandje het volgende:[..] Het was meer als vraag bedoeld. Ik kijk de wedstrijd ook niet. Maar voorlopig staat hey nog steeds 0-0 en hoe langer dat duurt...... Ah oke man, ik interpreteerde het even anders. Maar PSV is net als Ajax doorgaans beter. Maar dit is te simpel. Het is dat PSV het nog niet uitpakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Te Vrede jongen.... Man man man. Slome |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:15 schreef Brandje het volgende:[..] Lezen knurfie. Als het na psv ajax nog steeds 1 punt verschil is met nog drie vrij lastige uitwedstrijden voor hen. Waar wij thuis nog utrecht krijgen hoe kan je dan in godsnaam spreken dat het beslist is? Kan gewoonweg niet. Dus laat de media aub maar voor de extra druk zorgen voor die wedstrijd maar laten wij gewoon normaal blijven doen. Vergeet ook niet dat wij nog steeds een beter doelsaldo hebben dus zij kunnen zich niet eens een gelijkspel permitteren. Verliezen zij en wij gelijk dan staan we nog bovenaan. Dus nee het is na een gelijkspel in eindhoven allesbehalve dan beslist Ja weet ik ook allemaal wel gap,maar daar winnen zou voor ajax een boost wezen(+2punt) en voor psv een klap . Moeten we bang zijn voor kutrecht thuis..zelfde als nec. Wat lul je nu maf!! ( ik heb het over een overwinning uit ) 1-2 !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Bedoelde ook een koop die we misten.;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
yeeees lekkkr who els de vrede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-1. Terwijl PSV furieus begon na rust. Ga er vanuit dat PSV nog wint. Kan het alleen maar meevallen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veel te snel. Typisch de klein clubs. Dit komt nog wel goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:55 schreef Loetje het volgende:0-1. Terwijl PSV furieus begon na rust. Ga er vanuit dat PSV nog wint. Kan het alleen maar meevallen. Das gvd te snel de 1-1 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 20:40 schreef enough het volgende:[..] Ja weet ik ook allemaal wel gap,maar daar winnen zou voor ajax een boost wezen(+2punt) en voor psv een klap . Moeten we bang zijn voor kutrecht thuis..zelfde als nec. Wat lul je nu maf!! ( ik heb het over een overwinning uit ) 1-2 !! Nee zeker niet bang maar utrecht wordt een lastige wedstrijd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heerenveen gaat eraan bah bah kut lampen....
Moge zij kapot gaan tegen de enige echte kampioen de 20e: Ajax!!! *** |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Heerenveen gaat eraan bah bah kut lampen.... Moge zij kapot gaan tegen de enige echte kampioen de 20e: Ajax!!! *** Wat zou dat mooi zijn. Geloof er alleen niet in. Maar ik zou zielsgelukkig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ligt het aan mij of heeft die Willems echt een hele dikke kop gekregen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit houdt toch geen stand man... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahaha. Hij heeft nooit een kleine kop gehad trouwens. Maar is niet in verhouding met zn 1 meter 13 lengte. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Vroeger strikte ze er een veter doorheen,maarja super glue hè |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lestienne speelt volgend jaar bij ons. Schiet daarom nu maar over.
Tril van de zenuwen hier. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:21 schreef Loetje het volgende:Lestienne speelt volgend jaar bij ons. Schiet daarom nu maar over. Tril van de zenuwen hier. Rustig syl komt goed;-)
zenuwlijer!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haat naar PSV en PSV die punten kan verliezen. Doet mijn hart geen goed. Dat leer ik nooit af. En straks vloeken als ze hem weer winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tyfus Heerenveen. Speel het dan uit. Achterin grabbelen en voorin als een stel gekken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:21 schreef Loetje het volgende:Lestienne speelt volgend jaar bij ons. Schiet daarom nu maar over. Tril van de zenuwen hier. PSV is ook dit seizoen de ploeg van die goal in de laatste minuten. Ik ga nog altijd uit van een overwinning voor PSV. Het mag ook een wonder heten dat het al niet 3 of 4-1 staat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zie dat hij eruit is en even daarvoor een blessure behandeling heeft gehad. Een met hey ander te maken? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:26 schreef Eide het volgende:[..] PSV is ook dit seizoen de ploeg van die goal in de laatste minuten. Ik ga nog altijd uit van een overwinning voor PSV. Het mag ook een wonder heten dat het al niet 3 of 4-1 staat. Dat heb ik ook iedere keer. Verschil is groot en alles zit daar mee nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een tackle van St Juste! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
4 minuten, typisch daar weer. Spel heeft niet stilgelegd alleen op het einde een halve minuut. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Speel het dan verdomme uit. En hou anders balbezit. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
morgen ff winnen en we staan weer gewoon bovenaan :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Einduitslag 1-1. Goed nieuws. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou ons cluppie morgen geen gekke dingen doen. Zou wel het meest krankzinnige zijn wat er kan gebeuren.
Hopelijk spelen wij daar volgende week goed. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mooi dit. Morgen zelf winnen. Weer wat uitlopen met het doelsaldo. En in eindhoven heerlijk leunen en op de counter spelen. Met Younes en El Ghazi heb je daar prima spelers voor. Plus als je wat verder terugzakkt hoeven ze veel.minder meters te maken door achter Arias en Willems aan te rennen. Dus aub Frank laat hen het spel maken anders loop je in het mes. Ons middenveld is minimaal gelijkwaardig aan die van hen. Achterin ook. Dus geef ze voorin niet de ruimte want die Narsingh heb je alleen wat aan als hij kan hollen.
Maar dit is wel erg lekker hoor. Nu nog een dreunen eroverheen van Madrid. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
by the way: het zijn twee ex-feyenoorders (onze vrienden uit Rotterdam) die het toch gedaan hebben voor ons vanavond tegen psv: Mulder en Tevrede ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:36 schreef Loetje het volgende:Nou ons cluppie morgen geen gekke dingen doen. Zou wel het meest krankzinnige zijn wat er kan gebeuren. Hopelijk spelen wij daar volgende week goed. FF een momentje van positief nu loetje.
Morgen en volgende week maken we het AF!!
(maar je heb gelijk koppie erbij) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:42 schreef enough het volgende:[..] FF een momentje van positief nu loetje. Morgen en volgende week maken we het AF!! (maar je heb gelijk koppie erbij) Had PSV vandaag ook hoger ingeschat. Concentratie morgen en hopelijk moet PSV in Madrid ook weer tot het gaatje gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:41 schreef Ronald 1960 het volgende:by the way: het zijn twee ex-feyenoorders (onze vrienden uit Rotterdam) die het toch gedaan hebben voor ons vanavond tegen psv: Mulder en Tevrede ;-) Zoveel reddingen had Mulder anders niet. PSV schoot alles over en naast. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nee man, Mulder keek ze over en naast. Snap dat dan ;-) Je kan het ook keepersgeluk noemen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mulder als vanouds, onrustig en warrig.
Veel PSV-ers die voor eigen geluk gingen trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Dans..Dans ..Dans...to the 34 champs!!
;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat een begin van het weekend. Daarna ff de boertjus geplaagd op het net. Wat een stumpers en slechte verliezers. Heerlijk dit, de boertjus krijgen een pak slaag van de boeren uit Friesland! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ik heb wel gesprongen en gejuicht vanavond. Als Ajacied kijk ik veel wedstrijden. En altijd gericht met maximaal voordeel van Ajax.
Atletico gaat PSV een hoop kracht kosten. En ook daarmee heeft Ajax een voordeel. Ook tegen Den Haag kwam PSV goed weg. Ook dit was na de wedstrijd tegen Atletico, en ook toen hadden ze gebrek aan kracht en inzet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:24 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik heb wel gesprongen en gejuicht vanavond. Als Ajacied kijk ik veel wedstrijden. En altijd gericht met maximaal voordeel van Ajax. Atletico gaat PSV een hoop kracht kosten. En ook daarmee heeft Ajax een voordeel. Ook tegen Den Haag kwam PSV goed weg. Ook dit was na de wedstrijd tegen Atletico, en ook toen hadden ze gebrek aan kracht en inzet. Psv is inferieur gebleken vanavond.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 21:24 schreef Loetje het volgende:[..] Haat naar PSV en PSV die punten kan verliezen. Doet mijn hart geen goed. Dat leer ik nooit af. En straks vloeken als ze hem weer winnen. Je gebeden zijn verhoord vriend:-) |
|
|
|