|
|
enough
|
|
|
quote: Typische klaverjasclub!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Hoe lekker is dit:-) als we winnen ligt de druk bij psv volgende week. Juist dan vind ik ze niet zo sterk als ze het spel moeten maken. Tis en blijft een counterploeg. Als we daar gelijk spelen gezien het feit dat wij een relatief makkelijker programma hebben zal dat al voldoende zijn. Ik weet het namelijk al. MAAR WIJ WORDEN KAMPIOEN!! Dat zeg ik al vanaf het begin en ik wijk er niet vanaf :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: hahahahahahahaha.....laat het een les zijn voor Ajax. Naïef zijn wordt afgestraft en ook Ajax zal iedere wedstrijd maximaal moeten gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:00 schreef Eide het volgende:[..] Mulder als vanouds, onrustig en warrig. Veel PSV-ers die voor eigen geluk gingen trouwens. Pogingen van Lesbienne gezien? Heb zelden zo hard gelachen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Maar hij kon er niks aan doen, het bleek dat hij per ongeluk 2 linkerschoenen aan had! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie nooit wat die gozer met z'n voeten doet. Ik zie alleen die met waterstofperoxide vermoorde marmot op z'n hoofd.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:39 schreef ZerauS het volgende:Hoe lekker is dit:-) als we winnen ligt de druk bij psv volgende week. Juist dan vind ik ze niet zo sterk als ze het spel moeten maken. Tis en blijft een counterploeg. Als we daar gelijk spelen gezien het feit dat wij een relatief makkelijker programma hebben zal dat al voldoende zijn. Ik weet het namelijk al. MAAR WIJ WORDEN KAMPIOEN!! Dat zeg ik al vanaf het begin en ik wijk er niet vanaf :-) Er ligt zeker een verschil of die counterclub kan afwachten of moet komen,maar daar moet je je niet blind op staren ..zag thuis. (we werden overlopen). Nu geen gekloot daar.. afmaken !! Niet denken we staan een puntje voor laat hun het spel maar maken ...NEE ..AFMAKEN OP z"n..POULSEN!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:39 schreef ZerauS het volgende:Hoe lekker is dit:-) als we winnen ligt de druk bij psv volgende week. Juist dan vind ik ze niet zo sterk als ze het spel moeten maken. Tis en blijft een counterploeg. Als we daar gelijk spelen gezien het feit dat wij een relatief makkelijker programma hebben zal dat al voldoende zijn. Ik weet het namelijk al. MAAR WIJ WORDEN KAMPIOEN!! Dat zeg ik al vanaf het begin en ik wijk er niet vanaf :-) De Boer gaat ook als we morgen winnen het spel willen maken in Eindhoven.. Dat is echt heel dom in mijn optiek.. Laat PSv maar lekker het spel maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:58 schreef enough het volgende:[..] Er ligt zeker een verschil of die counterclub kan afwachten of moet komen,maar daar moet je je niet blind op staren ..zag thuis. (we werden overlopen). Nu geen gekloot daar.. afmaken !! Niet denken we staan een puntje voor laat hun het spel maar maken ...NEE ..AFMAKEN OP z"n..POULSEN!! We werden thuis overlopen juist omdat wij het spel wouden maken..
Je moet PSV het spel gewoon lekker laten maken en dan zelf hun om de oren counteren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar even zonder dollen he.
Kijk jullie die 1-1 eens terug van de Jong.. Otigba trekt gewoon 100% zeker zijn voet terug bij die voorzet, hij kan echt makkelijk die bal wegwerken..
Heel bijzonder moment.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 22:53 schreef Eide het volgende:Ik zie nooit wat die gozer met z'n voeten doet. Ik zie alleen die met waterstofperoxide vermoorde marmot op z'n hoofd.... Hahahahha die is ook aangesloten bij de knaag...dieren...!!
Zal wel tot 18 mei duren dan ..geef hem nog een peroxidestokje...;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] We werden thuis overlopen juist omdat wij het spel wouden maken.. Je moet PSV het spel gewoon lekker laten maken en dan zelf hun om de oren counteren.. Ja weet ik wel .maar er ging toch heel veel fout(aanvallend ajax) de manier op en ik denk meer dat ajax toen veel meer verrast werd door psv aanvallende intenties en nu zijn ze niet zo naief meer (hoop ik)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Als ajax in Eindhoven wint wat ik niet uitsluit..geef ik nu al al de credits aan het vernieuwde cntr verd duo. Hoorn -viergever. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 23:29 schreef enough het volgende:Als ajax in Eindhoven wint wat ik niet uitsluit..geef ik nu al al de credits aan het vernieuwde cntr verd duo. Hoorn -viergever. En wat te denken aan de backs, Veltman en Dijks..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die 2 zijn echt opgestaan. En daarbij wetende dat Tete op de weg terug is. Ik vind Riedewald tegenover vd Hoorn niet zon groot verschil. We mogen Veltman dankbaar zijn dat hij zo goed is op rechts. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 00:01 schreef Loetje het volgende:[..] Die 2 zijn echt opgestaan. En daarbij wetende dat Tete op de weg terug is. Ik vind Riedewald tegenover vd Hoorn niet zon groot verschil. We mogen Veltman dankbaar zijn dat hij zo goed is op rechts. Vond Riedewald niet zo sterk meer spelen oplaatst en had ook wat rust nodig ook mbt Oranje. Een kleine blesure had hem de nodige rust lich/gest rust kunnen geven,maar dit is kut,omdat ie zoveel meer heeft als viergever. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Eigenlijk hebben we best een goed team, wat Remco ook al meerdere keren heeft gezegd, alleen liep het niet altijd even goed. Maar gezien het feit dat we zo weinig tegengoals hebben tot nu toe, zegt best veel over onze achterhoede en middenveld. Het zijn feiten: Goed aanvallen begint al bij de verdedigers en goed verdedigen begint al bij onze aanvallers |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 23:06 schreef remco k het volgende:Maar even zonder dollen he. Kijk jullie die 1-1 eens terug van de Jong.. Otigba trekt gewoon 100% zeker zijn voet terug bij die voorzet, hij kan echt makkelijk die bal wegwerken.. Heel bijzonder moment.. Ik dacht serieus dat ik gisteren de enige was die dat zag! Je hebt volkomen gelijk. Het leek wel een sinterklaascadeautje. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik hoop dat alle Ajacieden vanmiddag zich realiseren hoe winst tegen NEC nu wel heel erg belangrijk is geworden.
Dan zijn de rollen volgende week opgekeerd. Natuurlijk hoop ik dat Ajax in Eindhoven zal gaan winnen, maar, nogmaals, bij winst vanmiddag heeft Ajax volgende week aan een gelijkspel genoeg om koploper te blijven. Dat is een wezenlijk andere situatie dan gisteren voor PSV-Heerenveen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 10:01 schreef Ronald 1960 het volgende:Eigenlijk hebben we best een goed team, wat Remco ook al meerdere keren heeft gezegd, alleen liep het niet altijd even goed. Maar gezien het feit dat we zo weinig tegengoals hebben tot nu toe, zegt best veel over onze achterhoede en middenveld. Het zijn feiten: Goed aanvallen begint al bij de verdedigers en goed verdedigen begint al bij onze aanvallers We hebben ook individueel best een sterke selectie dat zal niemand ontkennen alleen als het niet loopt heb je er weinig aan. Toch denk ik dat Psv sterker is.
Zoet--Cilissen Gelijk Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Gelijk Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Gelijk Guardado--Gudelj Guardado Klaassen--Pröpper moeilijk V Ginkel--Bazoer moeilijk De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness gelijk Narsingh--Ghazi Gelijk |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] We hebben ook individueel best een sterke selectie dat zal niemand ontkennen alleen als het niet loopt heb je er weinig aan. Toch denk ik dat Psv sterker is. Zoet--Cilissen Gelijk Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Gelijk Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Gelijk Guardado--Gudelj Guardado Klaassen--Pröpper moeilijk V Ginkel--Bazoer moeilijk De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness gelijk Narsingh--Ghazi Gelijk Ik ben het op een aantal punten niet helemaal met je eens.
Willems -> Dijks: daar vind ik Willems toch wel wat beslissender. Klaassen -> Pröper: is voor mij niet moelijk. Ik vind Klaassen ruim de completere voetballer. van Ginkel -> Bazoer: BAZOER! Met afstand zelfs. Lestienne -> Younes: Van Younes gaat veel, veel meer dreiging uit en is ook veel effectiever dan Lestienne. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eens met Pavlov. Klaassen - Propper is niet eens close. Arias vs Veltman of Tete valt ook ruim in het voordeel van Ajax uit trouwens. Er zijn maar 2 posities waar ik Psv beter cindt, CVM met Guardado en de spitspositie met de Jong. En verder vind ik Ajax gelijkwaardig of beter waarbij er in mijn optiek veel meer potentie in onze selectie schuilt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 11:46 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik dacht serieus dat ik gisteren de enige was die dat zag! Je hebt volkomen gelijk. Het leek wel een sinterklaascadeautje. Ik zeg dat soort dingen niet zo snel, maar in een honderdste van een seconde trekt hij gewoon zijn been terug terwijl als hij dat been houd zoals ie het heeft die bal gewoon tegen zijn been aan komt.. Je zou er het zijne van kunnen gaan denken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] We hebben ook individueel best een sterke selectie dat zal niemand ontkennen alleen als het niet loopt heb je er weinig aan. Toch denk ik dat Psv sterker is. Zoet--Cilissen Gelijk Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Gelijk Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Gelijk Guardado--Gudelj Guardado Klaassen--Pröpper moeilijk V Ginkel--Bazoer moeilijk De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness gelijk Narsingh--Ghazi Gelijk Zoet--Cilissen Ciilissen Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Veltman met afstand Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Bruma Guardado--Gudelj Op dit moment gelijk, Guardado is niet in vorm na zijn blessure en Gudelj juist wel in vorm. Klaassen--Pröpper Klaassen V Ginkel--Bazoer Bazoer De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness Youness met afstand Narsingh--Ghazi Ghazi. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg dat soort dingen niet zo snel, maar in een honderdste van een seconde trekt hij gewoon zijn been terug terwijl als hij dat been houd zoals ie het heeft die bal gewoon tegen zijn been aan komt.. Je zou er het zijne van kunnen gaan denken.. Eens. Ik kon dan ook mijn ogen nauwelijks geloven. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Willems is nog niet op zijn oude niveau, en dat zal hij volgende week ook niet zijn. Kan nu alweer een goede pass geven. Maar verdedigend en opbouwend teveel fouten makend.
Ajax heeft het voordeel dat juist nu de spelers in vorm zijn, en dat is het juiste moment. En daarmee heeft het een voordeel op PSV. Wedstrijd van dinsdag kost kracht en energie. OOk dat is een voordeel voor Ajax.
Ik zie Ajax wel winnen volgende week. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:01 schreef remco k het volgende:[..] Zoet--Cilissen Ciilissen Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Veltman met afstand Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Bruma Guardado--Gudelj Op dit moment gelijk, Guardado is niet in vorm na zijn blessure en Gudelj juist wel in vorm. Klaassen--Pröpper Klaassen V Ginkel--Bazoer Bazoer De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness Youness met afstand Narsingh--Ghazi Ghazi. Al met al liggen de teams redelijk dicht bij elkaar. Guardodo en Luuk de Jong zal ik wel in durven passen bij Ajax deze twee wordt je beter van. Bij de rest zijn de verschillen niet gigantisch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] We hebben ook individueel best een sterke selectie dat zal niemand ontkennen alleen als het niet loopt heb je er weinig aan. Toch denk ik dat Psv sterker is. Zoet--Cilissen Gelijk Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Gelijk Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Gelijk Guardado--Gudelj Guardado Klaassen--Pröpper moeilijk V Ginkel--Bazoer moeilijk De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness gelijk Narsingh--Ghazi Gelijk Totaal niet eens. Willems is nog beel dreigender. Bruma is beter dan Viergever. Klaassen is beter. En Veltman veel en veel beter dan Arias. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Al met al liggen de teams redelijk dicht bij elkaar. Guardodo en Luuk de Jong zal ik wel in durven passen bij Ajax deze twee wordt je beter van. Bij de rest zijn de verschillen niet gigantisch. Die 2 zijn ook de sleutelspelers bij PSV en in iets mindere mate Propper. Verwacht Pereiro volgende week ook bij hun. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat mij verbaasd is dat jullie Dijks en Willems vaak gelijk hebben staan, maar ik vind Dijks veruit de betere, zeker op verdedigend vlak. Willems mist wedstrijd ritme, maar als je kijkt naar gisteren, is Dijks gewoon beter! Wij hebben niet voor niets de minste tegengoals....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Wat mij verbaasd is dat jullie Dijks en Willems vaak gelijk hebben staan, maar ik vind Dijks veruit de betere, zeker op verdedigend vlak. Willems mist wedstrijd ritme, maar als je kijkt naar gisteren, is Dijks gewoon beter! Wij hebben niet voor niets de minste tegengoals.... Op zich heb je best wel gelijk, Ronald. Maar ik denk dat je ook wat verder moet kijken: in potentie (en dan bedoel ik niet zijn penis ;)) is Willems wat verder dan Dijks. Overigens ben ik superblij met Dijks want hij maakt een fantastische ontwikkeling door. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het belangrijkste voor een verdediger is dat hij goed verdedigd en daarin is Dijks veel beter dan Willems. Ook voetballend vind ik Dijks beter, Dat Willems met zijn voorzetten iets meer rendement heeft dan Dijks, doet daar wat mij betreft niets aan af, dat is een leuke bijkomstigheid voor psv, maar in het totaalplaatje is Dijks voor mij de nr.1 linksback van Nederland. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ga naar de ArenA. Latersssss
veel plezier met ajax - nec ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:49 schreef Ronald 1960 het volgende:Wat mij verbaasd is dat jullie Dijks en Willems vaak gelijk hebben staan, maar ik vind Dijks veruit de betere, zeker op verdedigend vlak. Willems mist wedstrijd ritme, maar als je kijkt naar gisteren, is Dijks gewoon beter! Wij hebben niet voor niets de minste tegengoals.... Ga je serieus de enige slechte wedstrijd van Willems eruit halen? Dijks verdedigend sterker en Willems aanvallender. Simpel zat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk oprecht dat je verdedigend meer aan Dijks hebt. Maar dat Willems een hele moderne back is die de echte wereldtop zou moeten kunnen halen..
Persoonlijk houd ik niet van die backs die alleen aan aanvallen denken en gewoon niet kunnen verdedigen. Willems is een back zoals Alba en Marcelo, aanvallend fantastisch, maar verdedigend niets beter dan een gemiddelde back in de Jupiler League.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 15:25 schreef remco k het volgende:Ik denk oprecht dat je verdedigend meer aan Dijks hebt. Maar dat Willems een hele moderne back is die de echte wereldtop zou moeten kunnen halen.. Persoonlijk houd ik niet van die backs die alleen aan aanvallen denken en gewoon niet kunnen verdedigen. Willems is een back zoals Alba en Marcelo, aanvallend fantastisch, maar verdedigend niets beter dan een gemiddelde back in de Jupiler League.. Ja. Alleen vind ik hem verdedigend zo ondermaats. Alba trouwens ook. Maar een moderne back moet aanvallen he. Ik zie dan toch liever Tete man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSG heeft de kampioenswedstrijd met 0-9 gewonnen bij Troyes. Wat een score zeg. 4x onze Zlatan en Gregory in de rust gewisseld. Fluitend kampioen 8 wedstrijden voor het einde. Wat zou ik Zlatan graag een jaartje bij ons hebben. Haha. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik ben benieuwd of Rob Maas nog veel langer bij Vitesse mag blijven zitten. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:03 schreef Loetje het volgende:PSG heeft de kampioenswedstrijd met 0-9 gewonnen bij Troyes. Wat een score zeg. 4x onze Zlatan en Gregory in de rust gewisseld. Fluitend kampioen 8 wedstrijden voor het einde. Wat zou ik Zlatan graag een jaartje bij ons hebben. Haha. Wie weet... van mij mag hij bij Ajax zijn carrière komen afsluiten. Eind dit seizoen gaat hij weg bij PSG |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Einde van het seizoen denk ik gewoon. Het is echter echt apathisch hoe ze spelen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:10 schreef Loetje het volgende:[..] Einde van het seizoen denk ik gewoon. Het is echter echt apathisch hoe ze spelen. Ik volg het alleen via teletekst. Ik kijk echt alleen maar naar mijn eigen club: AJAX. Wel opvallend is dat Vitesse onder Rob Maas geloof ik maar één wedstrijd heeft gewonnen. Dat staat niet al te best op zijn CV. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 15:47 schreef Loetje het volgende:[..] Ja. Alleen vind ik hem verdedigend zo ondermaats. Alba trouwens ook. Maar een moderne back moet aanvallen he. Ik zie dan toch liever Tete man. Tete en Dijks zijn jongens voor de PL bij Chelsea of in Italie bij alle top clubs.. Willems is een speler voor PSG Arsenal en dat soort ploegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:12 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik volg het alleen via teletekst. Ik kijk echt alleen maar naar mijn eigen club: AJAX. Wel opvallend is dat Vitesse onder Rob Maas geloof ik maar één wedstrijd heeft gewonnen. Dat staat niet al te best op zijn CV. Zegt ook wel wat over zijn voorganger Peter Bosz.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat is beslist waar. Ik vond Bosz altijd een uitstekende trainer, die al zijn ploegen (Vitesse, Heracles) attractief, dominant en aanvallend liet spelen. Ik had hem op enig moment getipt als opvolger van Frank de Boer. Maar niet dus. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:35 schreef Loetje het volgende:[..] Die 2 zijn ook de sleutelspelers bij PSV en in iets mindere mate Propper. Verwacht Pereiro volgende week ook bij hun. Inderdaad wordt een lastig potje.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:34 schreef Loetje het volgende:[..] Totaal niet eens. Willems is nog beel dreigender. Bruma is beter dan Viergever. Klaassen is beter. En Veltman veel en veel beter dan Arias. Willems is net terug van een blessure in potentie beter maar gezien Dijks zijn huidige vorm zijn de verschillen minimaal momenteel. Bruma vind ik geen geweldenaar. Arias en Veltman ook minimaal verschil. Klaassen misschien iets beter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] Willems is net terug van een blessure in potentie beter maar gezien Dijks zijn huidige vorm zijn de verschillen minimaal momenteel. Bruma vind ik geen geweldenaar. Arias en Veltman ook minimaal verschil. Klaassen misschien iets beter. Je zegt in potentie beter. Maar is dat zo? Beide spelers zijn niet te vergelijken. Dijks vind ik verdedigend een klasbak, maar aanvallend zwakker. Willems is aanvallend een klasbak, maar kan niet verdedigend.. In mijn optiek is een linksback nog altijd een verdediger. En als je het zo bekijkt is Dijks een veel beter linksback dan Willems..
Alleen als je het bekijkt naar de absolute top, dan is Willems vergelijkbaar met de backs van Bayern, Arsenal, BArca maw een hele moderne back. Maar eerlijk is eerlijk, hij kan niet verdedigen..
Het is dus maar net hoe je het bekijkt..
Persoonlijk vind ik nog steeds dat een back in eerste instantie moet kunnen verdedigen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 16:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] Willems is net terug van een blessure in potentie beter maar gezien Dijks zijn huidige vorm zijn de verschillen minimaal momenteel. Bruma vind ik geen geweldenaar. Arias en Veltman ook minimaal verschil. Klaassen misschien iets beter. Arias is echt een matige back hoor. Veltman is echt 3 klassen beter momenteel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2 supporters bij Dortmund een hartaanval gekregen en 1 dood. Massaal you'll never walk alone daar. Kippenvel! |
|
|
|