|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 19:25 schreef Loetje het volgende:2 supporters bij Dortmund een hartaanval gekregen en 1 dood. Massaal you'll never walk alone daar. Kippenvel! Tijdens de wedstrijd??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Inmiddels gelezen op teletekst. Had ik nog even niets van gehoord. Bizar dit. Morgen even verder naar kijken/lezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
PSV speelt best wel goed maar kost een hoop kracht.... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
ik kijk gewoon met spanning naar een wedstrijd van psv! Ik vind dat ze zich knap staande houden mag wel gezegd worden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering....Jeroen Zoet is de motm die is echt goed |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Heeft psv tot dus ver in de wedstrijd gehouden en psv krijgt toch wel kansen om te verrassen.
Een zoet momentje misschien:-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] We hebben ook individueel best een sterke selectie dat zal niemand ontkennen alleen als het niet loopt heb je er weinig aan. Toch denk ik dat Psv sterker is. Zoet--Cilissen Gelijk Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Gelijk Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Gelijk Guardado--Gudelj Guardado Klaassen--Pröpper moeilijk V Ginkel--Bazoer moeilijk De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness gelijk Narsingh--Ghazi Gelijk Kijken jullie überhaupt wel eens voetbal? Sorry maar moreno gelijk aan Hoorn? Hoe komen jij en Remko daarbij?Moreno is de beste verdediger van de eredivisie. Er is echt niks op te noemen waarbij Mike gelijkwaardig is aan Moreno. Bruma is veel stabieler dan Viergever. Plus dat Moreno Lcv is en Bruma RCV dus jullie vergelijken oom nog eens de verkeerde spelers met elkaar. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 22:42 schreef Brandje het volgende:[..] Kijken jullie überhaupt wel eens voetbal? Sorry maar moreno gelijk aan Hoorn? Hoe komen jij en Remko daarbij?Moreno is de beste verdediger van de eredivisie. Er is echt niks op te noemen waarbij Mike gelijkwaardig is aan Moreno. Bruma is veel stabieler dan Viergever. Plus dat Moreno Lcv is en Bruma RCV dus jullie vergelijken oom nog eens de verkeerde spelers met elkaar. Dat lijstje had allang in de prullebak moeten liggen gap. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 13:01 schreef remco k het volgende:[..] Zoet--Cilissen Ciilissen Willems--Dijks Gelijk Arias--Veltman Veltman met afstand Moreno--Hoorn Gelijk Viergever--Bruma Bruma Guardado--Gudelj Op dit moment gelijk, Guardado is niet in vorm na zijn blessure en Gudelj juist wel in vorm. Klaassen--Pröpper Klaassen V Ginkel--Bazoer Bazoer De Jong--Milik De Jong Lestienne--Youness Youness met afstand Narsingh--Ghazi Ghazi. Moreno is Lcv en Bruma RCV. Dus je vergelijkt de verkeerde spelers met elkaar. Verder zijn, zeker Moreno, de CV van psv beter dan die van ons. Er is geen punt te benoemen waar Viergever gelijk in is tov Moreno en ook Hoorn niet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 22:25 schreef 3sterren het volgende:ik kijk gewoon met spanning naar een wedstrijd van psv! Ik vind dat ze zich knap staande houden mag wel gezegd worden Kijk niet maar moet wel even zeggen da Flip Cocu veel geleerd heeft laatste twee seizoenen. Neemt in mijn ogen louter logische beslissingen. Speelt bijna altijd met dezelfde basis-elf en past zijn tactiek aan wanneer daarom gevraagd wordt. Kan Frankie nog een hoop van leren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zoet heeft 1 nadeel....elke keer die lange ballen...is bal verlies |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Het afvinken van spelers vind ik maar onzin ,omdat ieder speler z'n eigen voor en nadelen heeft En dan ook nog eens in een ander systeem/spelopvatting. Moreno en Bruma zie ik bv niet met 40 m in der rug./en v/d hoorn viergever redden dat ook niet trouwens Moderne verdedigers zijn ze geen van alle Helaas zijn die gebleseerd,maar dat is weer een ander verhaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 22:49 schreef Brandje het volgende:[..] Kijk niet maar moet wel even zeggen da Flip Cocu veel geleerd heeft laatste twee seizoenen. Neemt in mijn ogen louter logische beslissingen. Speelt bijna altijd met dezelfde basis-elf en past zijn tactiek aan wanneer daarom gevraagd wordt. Kan Frankie nog een hoop van leren. Hij heeft zeker geleerd en je ziet dat als je Europees op de counter speelt, je veel kan bereiken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Desalniettemin hoop ik dat Atlético in de 120e minuut scoort. Ik heb zon enorme haat aan die anuslijers. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 23:03 schreef Loetje het volgende:Desalniettemin hoop ik dat Atlético in de 120e minuut scoort. Ik heb zon enorme haat aan die anuslijers. ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 23:03 schreef Loetje het volgende:Desalniettemin hoop ik dat Atlético in de 120e minuut scoort. Ik heb zon enorme haat aan die anuslijers. Ik moet ze ook niet maar hink wel een beetje op twee gedachtes. Nog een ronde verder is niet ongunstig voor ons voor de strijd om te titel denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 23:03 schreef Loetje het volgende:Desalniettemin hoop ik dat Atlético in de 120e minuut scoort. Ik heb zon enorme haat aan die anuslijers. Ik niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 23:07 schreef Brandje het volgende:[..] Ik moet ze ook niet maar hink wel een beetje op twee gedachtes. Nog een ronde verder is niet ongunstig voor ons voor de strijd om te titel denk ik. Ik verwacht zondag een nederlaag en dan is het gedaan. Hoop het niet uiteraard. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mag. Die grafclub heeft genoeg op hun geweten voor mij. Mag zelfs een bom op. Echt enorme haat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ga nog steeds voor een gelijkspel. 1-1 wordt ook geen spectaculaire wedstrijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaan ze zo nog door ook... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Wordt een breuk/zoet momentje |
|
|
|
|
enough
|
|
|
DIE HAD IE KLEM MOETEN HEBBEN
NU DAN!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Al die penaltys liggen gewoon niet op de stip |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iedereen bier hier. Kutclub ligt eruit. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: was ook een kuiltje;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ga helemaal stuk hier. Zij gunde mijn vader niet eens een foto. Kreeg een grote bek zelfs terwijl die doodging. Die kutclub mag van mij kapot. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Gefeliciteerd ouwe. :) Nu maar hopen dat dit gaat knagen en dat ze wat fysieke ongemakken er aan over houden. Ben wel blij dat die overdreven psv-goed-nieuws-show een beetje gaat liggen want dat in de hemel in prijzen van die gasten is toch niet altijd even leuk. Op naar zondag. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hallo ik ben geheelonthouder hoor. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 23:30 schreef Loetje het volgende:Ik ga helemaal stuk hier. Zij gunde mijn vader niet eens een foto. Kreeg een grote bek zelfs terwijl die doodging. Die kutclub mag van mij kapot. + |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 23:31 schreef Brandje het volgende:[..] Gefeliciteerd ouwe. :) Nu maar hopen dat dit gaat knagen en dat ze wat fysieke ongemakken er aan over houden. Ben wel blij dat die overdreven psv-goed-nieuws-show een beetje gaat liggen want dat in de hemel in prijzen van die gasten is toch niet altijd even leuk. Op naar zondag. Andersom gebeurd het niet met Ajax. PSV kan met 5 dagen optimaal herstellen. Mentaal ideaal dat je dan tegen Ajax moet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaan ze morgen Barca - Arsenal uitzenden. Verdomme, Bayern - Juventus is echt nog spannend. Zend die dan ook, deed de NOS ook altijd. Sowieso SBS een achteruitgang. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 23:40 schreef Loetje het volgende:[..] Andersom gebeurd het niet met Ajax. PSV kan met 5 dagen optimaal herstellen. Mentaal ideaal dat je dan tegen Ajax moet. Heeft totaal geen invloed....PSV zet gewoon die knop om |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nogal wiedes dat hij zoveel ballen pakt; Ze kwamen bijna allemaal recht op hem af..... Hij heeft geen penalty gestopt, daarvoor moest hij zich te veel strekken ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Excuse me? Cillessen is geen penalty killer...zag je op het WK... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eerder positief als negatief. Dat zeg ik ook. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nogal wiedes dat hij zoveel ballen pakt; Ze kwamen bijna allemaal recht op hem af..... Hij heeft geen penalty gestopt, daarvoor moest hij zich te veel strekken ;-) Nogal wiedes!!!......hehehe Swiebertje....ouwe gek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nogal wiedes dat hij zoveel ballen pakt; Ze kwamen bijna allemaal recht op hem af..... Hij heeft geen penalty gestopt, daarvoor moest hij zich te veel strekken ;-) Hij was waardeloos in de penaltyserie. Had er 2 moeten hebben. Ook hij strekt zich niet helemaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat hebben we juist nou niet gezien op het WK ouwe, haha! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zo dichtbij en dan toch niets. Die zijn geknakt en zondag knakken wij ze nog een keer :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jullie kunnen hier allemaal blij zijn dat PSV er uit ligt, ik niet want ze hebben groots gespeeld vanavond, ze waren verder als ons de afgelopen jaren. Cocu had zijn ploeg goed weggezet met 5 verdedigers...zou de Boer nooit gedaan hebben vandaarr dat wij niet zo ver kwamen in de C.L....wij gaan het niet redden in Eindhoven denk eerder dat we afgedroogd worden...van der Hoorn zal wel weer in de fout gaan... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:14 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zo dichtbij en dan toch niets. Die zijn geknakt en zondag knakken wij ze nog een keer :-) ....ook hier geloof ik je niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: zitten we weer op 1 lijn narreke... |
|
|
|