|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jullie kunnen hier allemaal blij zijn dat PSV er uit ligt, ik niet want ze hebben groots gespeeld vanavond, ze waren verder als ons de afgelopen jaren. Cocu had zijn ploeg goed weggezet met 5 verdedigers...zou de Boer nooit gedaan hebben vandaarr dat wij niet zo ver kwamen in de C.L....wij gaan het niet redden in Eindhoven denk eerder dat we afgedroogd worden...van der Hoorn zal wel weer in de fout gaan... Ben ik helemaal niet blij om....Cocu had met Lestienne moeten beginnen en niet met lomperd Locadia |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jullie kunnen hier allemaal blij zijn dat PSV er uit ligt, ik niet want ze hebben groots gespeeld vanavond, ze waren verder als ons de afgelopen jaren. Cocu had zijn ploeg goed weggezet met 5 verdedigers...zou de Boer nooit gedaan hebben vandaarr dat wij niet zo ver kwamen in de C.L....wij gaan het niet redden in Eindhoven denk eerder dat we afgedroogd worden...van der Hoorn zal wel weer in de fout gaan... Hohoho, niet iedereen over een kam scheren, hé.... Van mij hadden ze verder mogen komen in de CL, alleen denk ik dat ze door zo dichtbij de volgende ronde te zitten en het toch niet hebben gehaald, ze geknakt zijn en daarom gaan wij ze zondag nog een keer knakken ;-)
Waarom?
WZAWZDB!!! Wij Worden Kampioen*** |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: okè ,maar psv heeft ook geen tim krul!!;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jullie kunnen hier allemaal blij zijn dat PSV er uit ligt, ik niet want ze hebben groots gespeeld vanavond, ze waren verder als ons de afgelopen jaren. Cocu had zijn ploeg goed weggezet met 5 verdedigers...zou de Boer nooit gedaan hebben vandaarr dat wij niet zo ver kwamen in de C.L....wij gaan het niet redden in Eindhoven denk eerder dat we afgedroogd worden...van der Hoorn zal wel weer in de fout gaan... Ik vind het heerlijk. Ze mogen van mij nooit meer terugkeren in Nederland. Ik mag ze met alle reden niet. Oppleuren met die club. Elke andere club had ik het gegund. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 4-1. Op de counter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wel nee man....gelijk spel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent net zo'n eikel als Hummel en consorten ....alsof Ajax het voetballen verleerd is...stelletje azijn pissers zijn jullie. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Zoetje heeft goed gekeept ..,maar ging oplaatst toch om een een balletje van 11 meter Zowel cillessen en zoet moeten wachten op een een breuk /sar moment.
Met Krul kwamen we een ronde verder,maar ik vind het wat speculatief.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:35 schreef enough het volgende:[..] Zoetje heeft goed gekeept ..,maar ging oplaatst toch om een een balletje van 11 meter Zowel cillessen en zoet moeten wachten op een een breuk /sar moment. Stierenpoep ouwe anders stond Krul wel op het doel in het NL elftal....dus leg het mij maar uit |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stierenpoep ouwe anders stond Krul wel op het doel in het NL elftal....dus leg het mij maar uit Je was me voor het is speculatief. Dat Cillessen 1ste keeper is ..is ook een keuze ,maar het gaat over 11 meter nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij bent net zo'n eikel als Hummel en consorten ....alsof Ajax het voetballen verleerd is...stelletje azijn pissers zijn jullie. Fijn! Interesseert me geen flikker en dat weet je. Jij zet altijd in op Ajax en dat doe ik niet. Omdat Ajax ook niet heilig speelt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jullie kunnen hier allemaal blij zijn dat PSV er uit ligt, ik niet want ze hebben groots gespeeld vanavond, ze waren verder als ons de afgelopen jaren. Cocu had zijn ploeg goed weggezet met 5 verdedigers...zou de Boer nooit gedaan hebben vandaarr dat wij niet zo ver kwamen in de C.L....wij gaan het niet redden in Eindhoven denk eerder dat we afgedroogd worden...van der Hoorn zal wel weer in de fout gaan... Lekker belangrijk. Heerlijk dat die kut-calimero's zijn uitgeschakeld! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Als PSV het kan opbrengen om hetzelfde spel te spelen tegen ons as zondag als ze gisteravond hebben laten zien, dan worden we compleet van de mat gespeeld ben ik bang |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 - 22:42 schreef Brandje het volgende:[..] Kijken jullie überhaupt wel eens voetbal? Sorry maar moreno gelijk aan Hoorn? Hoe komen jij en Remko daarbij?Moreno is de beste verdediger van de eredivisie. Er is echt niks op te noemen waarbij Mike gelijkwaardig is aan Moreno. Bruma is veel stabieler dan Viergever. Plus dat Moreno Lcv is en Bruma RCV dus jullie vergelijken oom nog eens de verkeerde spelers met elkaar. Whahaha, MOreno de beste verdediger van de eredvisie... Laat me niet lachen man. Daarna overigens ook gewoon niet verder gelezen..
Speelde gister overigens trouwens wel erg goed, maar dat is ook een van de eerste keren dit seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jullie kunnen hier allemaal blij zijn dat PSV er uit ligt, ik niet want ze hebben groots gespeeld vanavond, ze waren verder als ons de afgelopen jaren. Cocu had zijn ploeg goed weggezet met 5 verdedigers...zou de Boer nooit gedaan hebben vandaarr dat wij niet zo ver kwamen in de C.L....wij gaan het niet redden in Eindhoven denk eerder dat we afgedroogd worden...van der Hoorn zal wel weer in de fout gaan... Typisch Nederlands... Ze hebben groots gespeeld....
Nou en, ze liggen eruit, zo altijd in Nederland met iedere club.. Leuk tegenstand bieden.. En er vervolgens uit gaan.. En Zoet speelde voornamelijk goed.. Pakt meer punten dan onze keeper, veel meer zelfs..
Overigens speelde Madrid echt verschrikkelijk verder onder de maat ten opzichte van normaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij bent net zo'n eikel als Hummel en consorten ....alsof Ajax het voetballen verleerd is...stelletje azijn pissers zijn jullie. Nee het elftal niet. Onze trainer is het kwijt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stierenpoep ouwe anders stond Krul wel op het doel in het NL elftal....dus leg het mij maar uit Ach, ook dat zegt helemaal niets toch.. Voorkeur van de bondscoach speelt, en dat is echt niet altijd de beste.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 10:50 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, MOreno de beste verdediger van de eredvisie... Laat me niet lachen man. Daarna overigens ook gewoon niet verder gelezen.. Speelde gister overigens trouwens wel erg goed, maar dat is ook een van de eerste keren dit seizoen. Weer zo'n heerlijk onderbouwde reactie van Remko. Noem eens een betere op dan? In het begin inderdaad niet best en met oa de twee blessures die hij veroorzaakte maar daarna amper ovetredingen nodig gehad,staan kaarten. Scoort ook nog een regelmatig en is opbouwend meer dan prima.
Maar als jij met whahahahaha komt dan ben je vaak uitgeluld en komt je weer met het bekende smoesje dat je bent gestopt met lezen. Maar er zijn zeker weer allemaal mensen geweest in jouw omgeving die jou gelijk geven? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jullie kunnen hier allemaal blij zijn dat PSV er uit ligt, ik niet want ze hebben groots gespeeld vanavond, ze waren verder als ons de afgelopen jaren. Cocu had zijn ploeg goed weggezet met 5 verdedigers...zou de Boer nooit gedaan hebben vandaarr dat wij niet zo ver kwamen in de C.L....wij gaan het niet redden in Eindhoven denk eerder dat we afgedroogd worden...van der Hoorn zal wel weer in de fout gaan... Elkaar een beetje napraten zijn we goed in. Als A. Madrid de kansen afmaakt dan gaat psv er twee keer met 3-0volledig kansloos vanaf. Dus hou aub op met groots gespeeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 17:47 schreef Brandje het volgende:[..] Weer zo'n heerlijk onderbouwde reactie van Remko. Noem eens een betere op dan? In het begin inderdaad niet best en met oa de twee blessures die hij veroorzaakte maar daarna amper ovetredingen nodig gehad,staan kaarten. Scoort ook nog een regelmatig en is opbouwend meer dan prima. Maar als jij met whahahahaha komt dan ben je vaak uitgeluld en komt je weer met het bekende smoesje dat je bent gestopt met lezen. Maar er zijn zeker weer allemaal mensen geweest in jouw omgeving die jou gelijk geven? Een betere? Veltman, Riedewald, Bruma, Vlaar, Kongolo, van Beek.. Allemaal beter..
En ik ben niet uitgeluld, ik lig gewoon krom van het lachen om jou onzin... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 17:50 schreef Brandje het volgende:[..] Elkaar een beetje napraten zijn we goed in. Als A. Madrid de kansen afmaakt dan gaat psv er twee keer met 3-0volledig kansloos vanaf. Dus hou aub op met groots gespeeld Hier ben ik het helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] Een betere? Veltman, Riedewald, Bruma, Vlaar, Kongolo, van Beek.. Allemaal beter.. En ik ben niet uitgeluld, ik lig gewoon krom van het lachen om jou onzin... Nu vind ie vlaar ineens wel goed. Er is niks zo veranderlijk als de mening van remko. Maar heel knap dat je een paar namen hebt gevonden en leg het nu eens uit waarom ze beter zijn.
Ps Heb je dit rijtje zelf verzonnen of doorgekregen van de mensen die jij toevallig hebt gesproken? Hey maar vertel nu eens! Bestaan die mensen echt of heb je gewoon meerdere persoonlijkheden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 18:50 schreef Brandje het volgende:[..] Nu vind ie vlaar ineens wel goed. Er is niks zo veranderlijk als de mening van remko. Maar heel knap dat je een paar namen hebt gevonden en leg het nu eens uit waarom ze beter zijn. Ps Heb je dit rijtje zelf verzonnen of doorgekregen van de mensen die jij toevallig hebt gesproken? Hey maar vertel nu eens! Bestaan die mensen echt of heb je gewoon meerdere persoonlijkheden. Ik heb nooit gezegd dat ik hem niet goed vind.. Ik vind alleen onze basis CV's beter.
De rest maar weer niet gelezen. Zal wel weer een hoop onzin zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 19:09 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb nooit gezegd dat ik hem niet goed vind.. Ik vind alleen onze basis CV's beter. De rest maar weer niet gelezen. Zal wel weer een hoop onzin zijn.. Remco.......
Yelleleleeee |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Verrassing in de maak.? Bayern munchen-Juventus 0-2 Heen wedstrijd 2-2
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] Een betere? Veltman, Riedewald, Bruma, Vlaar, Kongolo, van Beek.. Allemaal beter.. En ik ben niet uitgeluld, ik lig gewoon krom van het lachen om jou onzin... ha ha ha jij en je meerdere persoonlijkheden zijn niet wijs gek... Kongolo , van beek .ha ha ha |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
Bayern-Juventus 2-2 (In de 91ste min)
n.v 4-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 19:09 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb nooit gezegd dat ik hem niet goed vind.. Ik vind alleen onze basis CV's beter. De rest maar weer niet gelezen. Zal wel weer een hoop onzin zijn.. Domme knul. Je wilt vlaar niet bij Ajax hebbn maar je vind hem wel beter dan onze wissels anders had je Viergever en Hoorn wel in rijtje beter dan Moreno gezet. Elke keer pak ik je eigen onzin en als jij het niet weet dan heb je weer eens niet verder gelezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 23:08 schreef Brandje het volgende:[..] Domme knul. Je wilt vlaar niet bij Ajax hebbn maar je vind hem wel beter dan onze wissels anders had je Viergever en Hoorn wel in rijtje beter dan Moreno gezet. Elke keer pak ik je eigen onzin en als jij het niet weet dan heb je weer eens niet verder gelezen. Vlaar haal je niet voor de bank. Dat heb ik vanaf dag 1 in deze discussie al geroepen. Dus wat jij pakt weet ik niet. Maar ik heb er in ieder geval niets mee te maken. En ga een ander uitmaken voor knul mafkees. Eentje die je wel de baas bent. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 22:17 schreef infamous psv het volgende:[..] ha ha ha jij en je meerdere persoonlijkheden zijn niet wijs gek... Kongolo , van beek .ha ha ha Je Nederlands is net zo slecht als dat van die stumper 08 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 22:17 schreef infamous psv het volgende:[..] ha ha ha jij en je meerdere persoonlijkheden zijn niet wijs gek... Kongolo , van beek .ha ha ha Ja af en toe denk ik wel eens die Remco is of straal bezopen, of hij zit alleen op het forum om lekker te yelle wat die af en toe schrijft is lachwekkend man. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 10:01 schreef p111 het volgende:[..] Ja af en toe denk ik wel eens die Remco is of straal bezopen, of hij zit alleen op het forum om lekker te yelle wat die af en toe schrijft is lachwekkend man. Inhoudelijk vind ik hem een van de betere. Die man heeft echt wel verstand van voetbal. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb het ook over af en toe !! Dan lijkt het op uitlokken van reacties |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Remco die uitlokt? Nooit gemerkt! :p |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Alleen op moederdag ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 07:24 schreef remco k het volgende:[..] Vlaar haal je niet voor de bank. Dat heb ik vanaf dag 1 in deze discussie al geroepen. Dus wat jij pakt weet ik niet. Maar ik heb er in ieder geval niets mee te maken. En ga een ander uitmaken voor knul mafkees. Eentje die je wel de baas bent. Knul geeft precies aan hoe ik over jou denk ik. Aangezien ik jou nog steeds op kan fokken. Welke van je zes persoonlijkheden dan ook bewijst dat ik jou de baas ben. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Niet zo zielig mensen op taalgebruik pakken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Inhoudelijk is juist een van de zwakste. Met een hoop whahahahahaha en mensen die toevallig alleen hij heeft gesproken en hem dan natuurlijk gelijk geven zijn vaak hoe zijn reacties in elkaar steken. Zeer zwak dus. Over voetbal kan hij inderdaad best zinnig praten alleen os zijn mening zo veranderlijk als hey weer. Bovendien word ik kotsmisselijk van dat zichzelf boven alles verheven voelen. Elke afwijkend mening doet hij af als onzin. Maar het zwakste aan hem is wannneer je wat persoonlijke wordt dan begint hij te jammeren maar zelf al meerdere mensen de dood toegewenst. Het is precies het pikke wat vroeger op school werd gepest en als laatste werd gekozen bij gym en gaat hier dan de Messias van het forum uithangen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 13:29 schreef Brandje het volgende:[..] Knul geeft precies aan hoe ik over jou denk ik. Aangezien ik jou nog steeds op kan fokken. Welke van je zes persoonlijkheden dan ook bewijst dat ik jou de baas ben. Jij kan me echt absoluut niet opfokken. Je zal het toch niet geloven, maar ik lig echt krom van het lachen om jou.. En je mag best denken dat je me de baas bent.. Ik zou alleen niet weten waarover, want dat is in onze discussies in geen geval zo namelijk.. Ik zie jou meer als iemand voor even tussendoor hier. Ik ben je vergeten op het moment dat ik het plaats, en pas als je weer eens wat quote moet ik weer lachen..
Dus blijf ook vooral zo doorgaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 13:35 schreef Brandje het volgende:[..] Inhoudelijk is juist een van de zwakste. Met een hoop whahahahahaha en mensen die toevallig alleen hij heeft gesproken en hem dan natuurlijk gelijk geven zijn vaak hoe zijn reacties in elkaar steken. Zeer zwak dus. Over voetbal kan hij inderdaad best zinnig praten alleen os zijn mening zo veranderlijk als hey weer. Bovendien word ik kotsmisselijk van dat zichzelf boven alles verheven voelen. Elke afwijkend mening doet hij af als onzin. Maar het zwakste aan hem is wannneer je wat persoonlijke wordt dan begint hij te jammeren maar zelf al meerdere mensen de dood toegewenst. Het is precies het pikke wat vroeger op school werd gepest en als laatste werd gekozen bij gym en gaat hier dan de Messias van het forum uithangen. Hoezo toevallig? Het zijn mensen in mijn omgeving.. De normale mensen noemen dat vrienden kennissen en collega's, en ja daarmee praat ik over voetbal, vrij veel zelfs en als ze het met mee eens zijn is dat voor mij een bevestiging dat ik in de goede richting denk..
Wat je laatste zin betreft, over het algemeen zijn het de mensen die dit zelf zijn overkomen die dit soort dingen gebruiken...
En ja ik heb een hekel hier aan een aantal mensen.. En als je dan iets roept wat gewoon dagelijks gebruikt wordt ga jij daar een groot ding van maken, hoe triest is dat..
En ik voel me niet boven alles verheven, je moet geen rare dingen gaan verzinnen..
Dat roep je enkel omdat je het inhoudelijk niet kan winnen. En je zegt het goed, precies dat is het moment dat jij het persoonlijk maakt.. Geeft ook wel weer wat aan over je niveau op dat vlak..
Overigens vind ik dat je best een prima mening over voetbal hebt, en die kan je prima verwoorden.. Echter als je zo kinderachtig begint te doen als ik het met je oneens ben, tsjaa wat verwacht je dan van een ander.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat is je punt?
Arias boven Veltman verkiezen, sorry, maar dat is niet eens close..
En dan Willems nu al weer over Dijks verkiezen terwijl die nog niets heeft laten zien..
Tsjaa.. Ook niets meer dan een mening.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahaha
Maatje! Yelleleleeee |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo toevallig? Het zijn mensen in mijn omgeving.. De normale mensen noemen dat vrienden kennissen en collega's, en ja daarmee praat ik over voetbal, vrij veel zelfs en als ze het met mee eens zijn is dat voor mij een bevestiging dat ik in de goede richting denk.. Wat je laatste zin betreft, over het algemeen zijn het de mensen die dit zelf zijn overkomen die dit soort dingen gebruiken... En ja ik heb een hekel hier aan een aantal mensen.. En als je dan iets roept wat gewoon dagelijks gebruikt wordt ga jij daar een groot ding van maken, hoe triest is dat.. En ik voel me niet boven alles verheven, je moet geen rare dingen gaan verzinnen.. Dat roep je enkel omdat je het inhoudelijk niet kan winnen. En je zegt het goed, precies dat is het moment dat jij het persoonlijk maakt.. Geeft ook wel weer wat aan over je niveau op dat vlak.. Overigens vind ik dat je best een prima mening over voetbal hebt, en die kan je prima verwoorden.. Echter als je zo kinderachtig begint te doen als ik het met je oneens ben, tsjaa wat verwacht je dan van een ander.. Hij gaat zichzelf nog verdedigen ook. Dus het wel mee met de onzin die ik schrijf dus? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 19:42 schreef remco k het volgende:[..] Wat is je punt? Arias boven Veltman verkiezen, sorry, maar dat is niet eens close.. En dan Willems nu al weer over Dijks verkiezen terwijl die nog niets heeft laten zien.. Tsjaa.. Ook niets meer dan een mening.. De backs van Ajax en Psv zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Die van ons zijn verdedigend veel beter. Die van psv aanvallend. Willems heeft toch alweer een assist of 3/4 op zijn naam staan schat ik zo in dus helemaal niks laten is ook weer overdreven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2016 - 21:54 schreef Brandje het volgende:[..] De backs van Ajax en Psv zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Die van ons zijn verdedigend veel beter. Die van psv aanvallend. Willems heeft toch alweer een assist of 3/4 op zijn naam staan schat ik zo in dus helemaal niks laten is ook weer overdreven. Zeker niet te vergelijken..
Willems trouwens twee assists.. |
|
|
|