|
|
remco k
|
|
|
quote: Zie de laatste zin van die post.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco en Brandje....wat een vlammende dialoog tussen jullie..man man man
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Remco en Brandje.....
Jump....gappies |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Warrior en ik zijn meer als dit....rustig aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij hebt een postverbod na 11en he, weet je toch? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Oja sorry helemaal vergeten ..zal er op letten voortaan;-)
(ik heb nu de wekker gezet APIK) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach kerel doe ff..
Misschien een beetje meer pit dan, want van dat op je reet zitten wordt niemand wijzer.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 - 16:37 schreef enough het volgende:[..] Oja sorry helemaal vergeten ..zal er op letten voortaan;-) (ik heb nu de wekker gezet APIK) Zodat je na 11en kan gaan posten zeker? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: HAhahahaha
jij bent te slim voor deze wereld Apik. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
yeees feye -grrrrrrrr 0-1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die Elia zeg. Wat ben ik blij dat die in rotterdam speelt... Moet dan een grote meneer met buitenlandse ervaring zijn. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 20:57 schreef Eide het volgende:Die Elia zeg. Wat ben ik blij dat die in rotterdam speelt... Moet dan een grote meneer met buitenlandse ervaring zijn. aachh ja |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 20:57 schreef Eide het volgende:Die Elia zeg. Wat ben ik blij dat die in rotterdam speelt... Moet dan een grote meneer met buitenlandse ervaring zijn. Hahaha, ja inderdaad. en hoeveel mensen hem hier graag hadden willen zien spelen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Achteraf praten is makkelijk. Vooraf vonden velen het prima slag van feyenoord. Waaronder ik en van de aankopen op Kuyt na rendeert Elia toch het best. Dat het achteraf wat tegenvalt kan niemand wat aan doen. Bij ons mislukt ook meer dan de helft van de aankopen en als je als club Elia voor niks kan halen dan moet je dat gewoon doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 09:24 schreef Brandje het volgende:[..] Achteraf praten is makkelijk. Vooraf vonden velen het prima slag van feyenoord. Waaronder ik en van de aankopen op Kuyt na rendeert Elia toch het best. Dat het achteraf wat tegenvalt kan niemand wat aan doen. Bij ons mislukt ook meer dan de helft van de aankopen en als je als club Elia voor niks kan halen dan moet je dat gewoon doen. Maar inderdaad hij valt toch wat tegen. Geloof dat het Perez was die zei dat hij bij Twente met hem gespeeld had hij hem toen echt goed vond. Echt weer een speler die teveel met randzaken bezig is ipv alles uit zijn carriere te halen. Met een Luuk de Jong, Bruma, van Ginkel ook genoeg voorbeelden dat het met zulke jongens wel prima uit kan pakken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 09:24 schreef Brandje het volgende:[..] Achteraf praten is makkelijk. Vooraf vonden velen het prima slag van feyenoord. Waaronder ik en van de aankopen op Kuyt na rendeert Elia toch het best. Dat het achteraf wat tegenvalt kan niemand wat aan doen. Bij ons mislukt ook meer dan de helft van de aankopen en als je als club Elia voor niks kan halen dan moet je dat gewoon doen. Als Feyenoord zeker ja. Als Ajax niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk potje tussen TWente en AZ.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....maar een slechte scheids |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Yep. Drama die van Boekel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja man belachelijk he.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Toch weer Vincent Janssen bij AZ (0-1) lees ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kaartenregen in Enschede.... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Hier in Utrecht is het droog ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Apeldoorn motregen ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Ik hoorde gisteren op het nieuws, dat er in Apeldoorn nog een andere regen was: een kogelregen :( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 14:08 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Ik hoorde gisteren op het nieuws, dat er in Apeldoorn nog een andere regen was: een kogelregen :( Was hier vlakbij...ik zag de helikopter hangen |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Poeh... Het lijkt wel of bijna iedereen met een wapen op zak loopt. Als ik het goed gelezen heb, betrof het een soort van blijf-van-mijn-lijf-huis? Een kerel die zijn ex-partner heeft opgezocht? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 14:37 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Poeh... Het lijkt wel of bijna iedereen met een wapen op zak loopt. Als ik het goed gelezen heb, betrof het een soort van blijf-van-mijn-lijf-huis? Een kerel die zijn ex-partner heeft opgezocht? Komt door mn avatar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 14:37 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Poeh... Het lijkt wel of bijna iedereen met een wapen op zak loopt. Als ik het goed gelezen heb, betrof het een soort van blijf-van-mijn-lijf-huis? Een kerel die zijn ex-partner heeft opgezocht? Geen idee ik ken Apeldoorn niet....wil het ook niet kennen |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: In dat geval zou ik zeggen: houden zo! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Jij ook dus al ;) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Ik ga maar even een uurtje wandelen. De spanning wordt me teveel. Ik ben serieus bloednerveus. Dat heb ik eigenlijk nooit, omdat ik redeneer "ach het is maar voetbal". Maar vandaag is het totaal anders. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 15:23 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Ik ga maar even een uurtje wandelen. De spanning wordt me teveel. Ik ben serieus bloednerveus. Dat heb ik eigenlijk nooit, omdat ik redeneer "ach het is maar voetbal". Maar vandaag is het totaal anders. Idd, vandaag is het rugby!!!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Snotverdrie... ADO Den Haag kan iets wat Ajax niet kon... thuis winnen van NEC :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
0-1 frankrijk.
Echt een domme fout van Cilissen.. Zijn hoek, en stapt de verkeerde kant op... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 20:59 schreef remco k het volgende:0-1 frankrijk. Echt een domme fout van Cilissen.. Zijn hoek, en stapt de verkeerde kant op... Wel knap in de bovenhoek..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schiet hem goed binnen. Maar hij gokt op de hoek die niet van hem is.. Gewoon waardeloos gekeept..
En nu al 0-2... Gaat lekker.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zo kan hem nu weer uitzetten....ga deze blamage niet verder kijken |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Je heb gelijk ze doen maar wat. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, die Cilissen zou ook eens een bal pakken..
Fout bij de 0-1, en dan maak je de 2-2 en laat je 1 minuut later de 3-2 dooe je benen glippen..
Blind kan echt niet anders dan die man van het veld halen de komende pot.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 22:40 schreef remco k het volgende:Whahaha, die Cilissen zou ook eens een bal pakken.. Fout bij de 0-1, en dan maak je de 2-2 en laat je 1 minuut later de 3-2 dooe je benen glippen.. Blind kan echt niet anders dan die man van het veld halen de komende pot.. Het wordt wel wat minder ja ,maar nog niet zo erg dat je ons wil laten geloven remco. |
|
|
|