|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 22:43 schreef enough het volgende:[..] Het wordt wel wat minder ja ,maar nog niet zo erg dat je ons wil laten geloven remco. Ik kijk gewoon de wedstrijd.. en Cilissen zit er naar mijn mening gewoon twee keer naast... Niks meer of minder. en ik wil niemand iets laten geloven..
Het is mijn mening en het zou me aan me reet roesten wat jij ervan vind.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik kijk gewoon de wedstrijd.. en Cilissen zit er naar mijn mening gewoon twee keer naast... Niks meer of minder. en ik wil niemand iets laten geloven.. Het is mijn mening en het zou me aan me reet roesten wat jij ervan vind.. Haha okè dan (wie had je nu liever in de goal zien staan dan?) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cillesen wordt met de week minder. Strekt zich amper en staat de laatste tijd positioneel ronduit slecht. Langzaam wordt het van degelijk, matig! Mensen willen het niet horen maar ook hier worden andere keepers beter en aangezien Blind toch steeds spelers opstelt die het best in vorm zijn en spelen mag Zoet best een kans krijgen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 22:51 schreef Loetje het volgende:Cillesen wordt met de week minder. Strekt zich amper en staat de laatste tijd positioneel ronduit slecht. Langzaam wordt het van degelijk, matig! Mensen willen het niet horen maar ook hier worden andere keepers beter en aangezien Blind toch steeds spelers opstelt die het best in vorm zijn en spelen mag Zoet best een kans krijgen. Door die paar gelukkige reddingen die recht op hem afkwamen tegen Madrid en in begin v/d comp was hij fuck) ??
IK weet er is nog van alles op en aan te merken op cillessen,maar krediet heeft hij zeker bij me. Ook op het W.k opgebouwd en lul niet over straf schoppen .. ,en hij blunderd nooit!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 23:05 schreef enough het volgende:[..] Door die paar gelukkige reddingen die recht op hem afkwamen tegen Madrid en in begin v/d comp was hij fuck) ?? IK weet er is nog van alles op en aan te merken op cillessen,maar krediet heeft hij zeker bij me. Ook op het W.k opgebouwd en lul niet over straf schoppen .. ,en hij blunderd nooit!! Is onzin. Gaat niet om dat Zoet zo goed is. Maar vind hem beter keepen dan Cillesen momenteel. Maar de helft hier kan niet tegen kritiek op eigen spelers. Vind het momenteel een vervelende keeper. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 23:10 schreef Loetje het volgende:[..] Is onzin. Gaat niet om dat Zoet zo goed is. Maar vind hem beter keepen dan Cillesen momenteel. Maar de helft hier kan niet tegen kritiek op eigen spelers. Vind het momenteel een vervelende keeper. Daar heb ik geen last van over bepaalde kritiek..het is zo of niet en dat zie ik ook en dat is duidelijk.
Vervelende keeper is ook zo'n begrip ..gaat me niet om .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik kijk gewoon de wedstrijd.. en Cilissen zit er naar mijn mening gewoon twee keer naast... Niks meer of minder. en ik wil niemand iets laten geloven.. Het is mijn mening en het zou me aan me reet roesten wat jij ervan vind.. Bij die 2-3 stond er ook niemand te verdedigen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Huntelaar zit nu ook achter de Jong en Janssen in de pikorde bij het Nederlands elftal. Zou hij niet terug willen komen om zich nog 1x te bewijzen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van mij mag Huntelaar mooi bij Schalke blijven. Zoals van de week al gezegd, ook die is niet geweldig meer en zijn niveau gaat behoorlijk snel achteruit ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat Zoet de laatste weken beter in vormis dan Jasper. Jasper is niet beter geworden de laatste twee jaar. Een zoet zie je groeien. En als je dan toch aan het bouwen bent had ik nu voor hem gekozen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klaar voor een nieuwe uitdaging? Is nog amper goed genoeg voor Ajax en gaat het minder en minder goed doen. Misschien dat Een ploeg net onder de top van Nederland een leuke nieuwe uitdaging voor hem kan bieden om weer beter te gaan worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 07:53 schreef Hummel10 het volgende:Huntelaar zit nu ook achter de Jong en Janssen in de pikorde bij het Nederlands elftal. Zou hij niet terug willen komen om zich nog 1x te bewijzen? Als die dus minder is dan Janssen. Zou je dan niet Janssen willen halen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Omdat Blind 'm niet opstelt is ie dus minder dan Jansen/de Jong?
Huntelaar 100 x liever dan die 2 andere hoor! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Dat hele Oranje kan mij totaal niet boeien. Ik kijk naar en volg enkel en alleen AJAX! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 12:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Omdat Blind 'm niet opstelt is ie dus minder dan Jansen/de Jong? Huntelaar 100 x liever dan die 2 andere hoor! Op basis waarvan? Zijn verleden?
Dan zou ik hem ook liever zien.. Maar hij is op dit moment gewoon niet goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 15:02 schreef Pavlov14 het volgende:Dat hele Oranje kan mij totaal niet boeien. Ik kijk naar en volg enkel en alleen AJAX! Waarom kijk je dan in dit topic.. Gaat namelijk over de tussenstanden anders dan Ajax.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Waarom kijk je dan in dit topic.. Gaat namelijk over de tussenstanden anders dan Ajax.. +14 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Waarom kijk je dan in dit topic.. Gaat namelijk over de tussenstanden anders dan Ajax.. Net als jij dat waarschijnlijk altijd doet, om die gele lampjes weg te werken!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Net als jij dat waarschijnlijk altijd doet, om die gele lampjes weg te werken!!! Je uitroeptekens maken je post niet meer waar hoor..
Maar als ik niets heb met voetbal buiten Ajax, zou dat gele lampje mij totaal niet boeien.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 12:30 schreef remco k het volgende:[..] Je uitroeptekens maken je post niet meer waar hoor.. Maar als ik niets heb met voetbal buiten Ajax, zou dat gele lampje mij totaal niet boeien.. Echt wel....alleen zijn ze bij jou rood...iets met stieren dacht ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha. Maar de meeste topics interesseren me dan ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens Cilissen zijn neus gebroken en gaat niet mee naar Engeland.
Klaassen geblesseerd aan zijn knie de training afgekapt..
Gaat lekker weer.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Waarom kijk je dan in dit topic.. Gaat namelijk over de tussenstanden anders dan Ajax.. Is dat verboden of zo? Het was niks anders dan inhaken op wat iemand hier schreef. Er wordt hier namelijk bijster vaak off-topic gereageerd. Nu dus ook door mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 14:52 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Is dat verboden of zo? Het was niks anders dan inhaken op wat iemand hier schreef. Er wordt hier namelijk bijster vaak off-topic gereageerd. Nu dus ook door mij. Nee hoor. Lekker reageren waar je op wil.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Precies en dat is ook net wat ik gedaan heb en zal blijven doen :)
Ik las net ergens dat Cillissen zijn neus heeft gebroken na een botsing met Huntelaar. Ik haat die vriendschappelijke wedstrijden (en trainingen) van het Nederlands elftal. Je moet altijd maar weer afwachten hoe de spelers bij de clubs terugkeren wat betreft de kans op blessures. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Nee maar... kun jij al boven de 10 tellen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 14:33 schreef remco k het volgende:Overigens Cilissen zijn neus gebroken en gaat niet mee naar Engeland. Klaassen geblesseerd aan zijn knie de training afgekapt.. Gaat lekker weer.. Zal ik mijn zin met betrekking tot nutteloze oefeninterlands maar weer van stal halen? 😂 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 12:30 schreef remco k het volgende:[..] Je uitroeptekens maken je post niet meer waar hoor.. Maar als ik niets heb met voetbal buiten Ajax, zou dat gele lampje mij totaal niet boeien.. Echt wel want jij hebt vaak verkondigd dat je alle gele lampjes wegwerkt ook al boeit het onderwerp je niet. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zal ik mijn zin met betrekking tot nutteloze oefeninterlands maar weer van stal halen? 😂 Dat had ik zojuist al gedaan ;) Ik ben het volstrekt met je eens. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zal ik mijn zin met betrekking tot nutteloze oefeninterlands maar weer van stal halen? 😂 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahaha tering interland. Wij fungeren enkel als sparringspartner en dat terwijl het seizoen overal op zijn eind loopt. Had seizoen door laten lopen en eerder afgesloten zodat landen die EK spelen zich dan goed hadden kunnen voorbereiden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahaha tering interland. Wij fungeren enkel als sparringspartner en dat terwijl het seizoen overal op zijn eind loopt. Had seizoen door laten lopen en eerder afgesloten zodat landen die EK spelen zich dan goed hadden kunnen voorbereiden. Ik vind het heerlijk als jij dirty praat...ga door...meer meer meer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Echt wel want jij hebt vaak verkondigd dat je alle gele lampjes wegwerkt ook al boeit het onderwerp je niet. Alles van Ajax boeit me, dus dat werk ik weg. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ......net als je BBQ.....wat weeg je inmiddels ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 89 kilo.. bij 1.92..
BBQ maakt je niet dik.. Tenminste niet zoals ik BBQ..
Maar hij heeft al weer een aantal keren aangestaan.. Dit weekend trouwens niet.
Krijg straks bezoek, en dan gaat lekker burgerlijk de gourmet op de tafel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 16:30 schreef remco k het volgende:[..] 89 kilo.. bij 1.92.. BBQ maakt je niet dik.. Tenminste niet zoals ik BBQ.. Maar hij heeft al weer een aantal keren aangestaan.. Dit weekend trouwens niet. Krijg straks bezoek, en dan gaat lekker burgerlijk de gourmet op de tafel Oke is binnen de tolerantie.....smakelijk voor straks ouwe ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Komt zeker goed.. Nu lekker met de kleine man bezig..
Hij heeft geen zin in slapen. Net samen de future cup gekeken..
Hij vond die nummer 8 van Ajax wel een leuk spelertje...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mijn maatje was vandaag trouwens de hele dag op de toekomst.
Hij vertelde mij dat ie een aantal Ajax mannen hoorde praten over Huntelaar en dat hij een clausule in zijn contract heeft om transfervrij naar Ajax te kunnen vertrekken ( daar staat het net sinds gisteren al vol mee). Ze schijnen het er daar over gehad te hebben dat Ajax afgelopen winter een gerenommeerde spits kon kopen, maar dat dit niet is gedaan omdat Ajax alleen een spits voor 6 maanden wou huren, met als reden dat Huntelaar in de zomer terug zou komen..
Nou weet ik dat je dit soort dingen alleen met bron mag melden, maar vond het wel het vermelden waard..
Mijn maatje hoorde daar een van de scouts samen met een van de terreinknechten van de toekomst over praten, daar zou ook Richard Witschge bij gestaan hebben...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die clausule was één of twee weken geloof ik nieuws in Duitsland. Het zou voor Ajax natuurlijk prachtig zijn hoewel je dan wel weer zit met wat je met Milik doet, tenzij die verkocht wordt.
En dan moet je ook wel ballen hebben en echt vertrouwen op de jongens die er aan komen. Dus Hendriks meteen eruit en vol op Zivko en de jongens die nu A1 spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:Mijn maatje was vandaag trouwens de hele dag op de toekomst. Hij vertelde mij dat ie een aantal Ajax mannen hoorde praten over Huntelaar en dat hij een clausule in zijn contract heeft om transfervrij naar Ajax te kunnen vertrekken ( daar staat het net sinds gisteren al vol mee). Ze schijnen het er daar over gehad te hebben dat Ajax afgelopen winter een gerenommeerde spits kon kopen, maar dat dit niet is gedaan omdat Ajax alleen een spits voor 6 maanden wou huren, met als reden dat Huntelaar in de zomer terug zou komen.. Nou weet ik dat je dit soort dingen alleen met bron mag melden, maar vond het wel het vermelden waard.. Mijn maatje hoorde daar een van de scouts samen met een van de terreinknechten van de toekomst over praten, daar zou ook Richard Witschge bij gestaan hebben... Verdikkeme Remco, is dat Ajaxboy toevallig?? ;-)
Nee hoor, alle gekheid op het stokkie, het zou natuurlijk een welkome versterking zijn met enorm veel ervaring. Maar wat zou er dan gebeuren met Milik? Mocht hij blijven dan zet je hem er ook niet zomaar buiten? Dus zou het inderdaad als pinchhitter zijn waarop je hem haalt. Maar zou Huntelaar dat willen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Verdikkeme Remco, is dat Ajaxboy toevallig?? ;-) Nee hoor, alle gekheid op het stokkie, het zou natuurlijk een welkome versterking zijn met enorm veel ervaring. Maar wat zou er dan gebeuren met Milik? Mocht hij blijven dan zet je hem er ook niet zomaar buiten? Dus zou het inderdaad als pinchhitter zijn waarop je hem haalt. Maar zou Huntelaar dat willen? Ik heb geen idee kerel.
Het wil ook niet zeggen dat het perse waar is, want ik kan me niet voorstellen dat zoiets ook al rond zou zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 23:30 schreef Eide het volgende:Die clausule was één of twee weken geloof ik nieuws in Duitsland. Het zou voor Ajax natuurlijk prachtig zijn hoewel je dan wel weer zit met wat je met Milik doet, tenzij die verkocht wordt. En dan moet je ook wel ballen hebben en echt vertrouwen op de jongens die er aan komen. Dus Hendriks meteen eruit en vol op Zivko en de jongens die nu A1 spelen. Daarom tussen haakjes ook dat ik het online gister al las. Dat zou ook het nieuwswaardige niet zijn..
Maar zoals ik al aangaf bij Warrior. Het wil ook niet zeggen dat het waar is. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:Mijn maatje was vandaag trouwens de hele dag op de toekomst. Hij vertelde mij dat ie een aantal Ajax mannen hoorde praten over Huntelaar en dat hij een clausule in zijn contract heeft om transfervrij naar Ajax te kunnen vertrekken ( daar staat het net sinds gisteren al vol mee). Ze schijnen het er daar over gehad te hebben dat Ajax afgelopen winter een gerenommeerde spits kon kopen, maar dat dit niet is gedaan omdat Ajax alleen een spits voor 6 maanden wou huren, met als reden dat Huntelaar in de zomer terug zou komen.. Nou weet ik dat je dit soort dingen alleen met bron mag melden, maar vond het wel het vermelden waard.. Mijn maatje hoorde daar een van de scouts samen met een van de terreinknechten van de toekomst over praten, daar zou ook Richard Witschge bij gestaan hebben... Ik had het hier inderdaad ook al eens gelezen. Ik zou het absoluut toejuichen. KJH heeft zijn sporen verdiend. Maar dan komt ook weer de vraag naar boven: Wat gaat Ajax dan doen met Arek Milik? Gaat hij terug naar de reservebank, want Huntelaar zal, denk ik, eerste keus gaan worden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Verdikkeme Remco, is dat Ajaxboy toevallig?? ;-) Nee hoor, alle gekheid op het stokkie, het zou natuurlijk een welkome versterking zijn met enorm veel ervaring. Maar wat zou er dan gebeuren met Milik? Mocht hij blijven dan zet je hem er ook niet zomaar buiten? Dus zou het inderdaad als pinchhitter zijn waarop je hem haalt. Maar zou Huntelaar dat willen? Huntelaar is inmiddels wel gewend als bankzitter bij Nederland. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|