BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 28 maart 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verdikkeme Remco, is dat Ajaxboy toevallig?? ;-)

Nee hoor, alle gekheid op het stokkie, het zou natuurlijk een welkome versterking zijn met enorm veel ervaring. Maar wat zou er dan gebeuren met Milik? Mocht hij blijven dan zet je hem er ook niet zomaar buiten? Dus zou het inderdaad als pinchhitter zijn waarop je hem haalt. Maar zou Huntelaar dat willen?
Sorry, AW. Ik zie nu pas dat ik min of meer hetzelfde heb geschreven als jij al eerder deed. Oei... plagiaat mijnerzijds ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 maart 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2016 - 13:13 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Sorry, AW. Ik zie nu pas dat ik min of meer hetzelfde heb geschreven als jij al eerder deed. Oei... plagiaat mijnerzijds ;)
Ik denk eerder dat Huntelaar pinchchitter wordt dan en Milik eerste spits. Maar laten we eerst maar afwachten of die melding wel in het contract van Huntelaar staat.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 maart 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2016 - 14:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Huntelaar pinchchitter wordt dan en Milik eerste spits. Maar laten we eerst maar afwachten of die melding wel in het contract van Huntelaar staat.
Nog beter eerst maar afwachten tot hij weer in Ajax shirt loopt! 😉
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 28 maart 2016 - 17:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zo is het inderdaad. Milik is zich op dit moment enorm goed aan het bewijzen, die kun je niet zomaar aan de kant schuiven.
Maar mocht Huntelaar komen, en dat moet je natuurlijk ook nog maar afwachten, dan is de vraag of hij wil worden gebruikt als pinchhitter. Volgens mij barst hij nog van de ambitie.
remco k
 remco k - maandag 28 maart 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij scheen bij de vraag of dat zo is op zon manier te lachen dat het bijna wel zo moest zijn. Dat lees je tenminste in de media. Maar goed, zoals je al zegt. Gewoon afwachten.
remco k
 remco k - maandag 28 maart 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2016 - 17:33 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Zo is het inderdaad. Milik is zich op dit moment enorm goed aan het bewijzen, die kun je niet zomaar aan de kant schuiven.
Maar mocht Huntelaar komen, en dat moet je natuurlijk ook nog maar afwachten, dan is de vraag of hij wil worden gebruikt als pinchhitter. Volgens mij barst hij nog van de ambitie.
Het is voor mij heel simpel. Als Huntelaar gratis gehaald kan worden. Laat ze het maar lekker uitvechten. De beste speelt en daar hebben wij uiteindelijk voordeel bij.
Loetje
 Loetje - maandag 28 maart 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2016 - 15:06 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nee maar... kun jij al boven de 10 tellen?
Moeite mee dat ik iemand anders zijn mening deel?
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 08:27   quote  deeplink  
de B1 trouwens echt compleet kansloos dit weekend.

3 wedstrijden op rij verliezen, eentje met alle geluk van de wereld met 2-1, en de andere twee nog kanslozer met 2-0..

Ik ben echt erg benieuwd wat er de komende seizoenen op de toekomst gaat gebeuren.

Eerlijk gezegd voorspel ik niet veel goeds... En dat gaan we nu nog niet direct merken, maar wel over een jaar of 4 a 5.
p111
 p111 - dinsdag 29 maart 2016 - 09:41   quote  deeplink  
Deze B1 is gewoon een mindere lichting,alhoewel ze best nog behoorlijk wat kansen kregen tegen Arsenal maar gewoon die niet afmaakte.Verdedigend een drama met een slechte keeper Bouma
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 09:41 schreef p111 het volgende:
Deze B1 is gewoon een mindere lichting,alhoewel ze best nog behoorlijk wat kansen kregen tegen Arsenal maar gewoon die niet afmaakte.Verdedigend een drama met een slechte keeper Bouma
Ik vind ook de A1 niet goed spelen sinds een aantal maanden..
enough
 enough - dinsdag 29 maart 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Zouden de eerste scheurtjes nu al zichtbaar zijn met die andere trainers op de toekomst of zou het toch met
het drukke programma te maken hebben voor jongens als nouri ,cerny ed.
Of de onderlingen doorstroom vergt wat aanpassingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door enough --
Eide
 Eide - dinsdag 29 maart 2016 - 15:31   quote  deeplink  
De A1 vind ik over het algemeen best goed spelen. Je merkt wel dat door het doorschuiven van Nouri en Van de Beek er erg veel is weggevallen. Je hebt nu een ploeg waar de echte goede jongens allemaal van zijn overgeheveld naar Jong Ajax en Ajax 1.

De grote klasse van de A1 zit nu bij een eerstejaars A junior (Eiting) en een B junior (De Ligt) en dan merk je meteen in de resultaten. Je merkt, vind ik, ook dat wat er is overgebleven van de oudere A junioren echt een stapje minder is als wat er al door is, met uitzondering van Sierhuis en Gino Dekker. Dolberg is veel geblesseerd, het is moeilijk daar iets van te vinden.

Gezien de B1 verwacht ik ook niet dat de aankomende 2 jaar vetpot worden voor de A1. Is ook niet erg, want uiteindelijk gaat het om die 2 a 3 spelers per lichting die in potentie Ajax 1 kunnen halen. Maar het is natuurlijk voor Ajax en die jongens wel prettig als ze dat kunnen combineren met prettige resultaten en goed voetbal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 maart 2016 - 21:16   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door Nenam_tiL --
enough
 enough - dinsdag 29 maart 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Zaal voetbal goal.
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 maart 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 21:44 schreef enough het volgende:
Zaal voetbal goal.
Sorry maar als Memphis gewoon doorloopt ipv in te houden dan was er nik aan het handje. Wat een ongelooflijke kwal is dat trouwens. Ook bij die wat te harde pass van Affelay totaal geen inzet om toch die bal nog proberen te halen.
enough
 enough - dinsdag 29 maart 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 21:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar als Memphis gewoon doorloopt ipv in te houden dan was er nik aan het handje. Wat een ongelooflijke kwal is dat trouwens. Ook bij die wat te harde pass van Affelay totaal geen inzet om toch die bal nog proberen te halen.
Eens
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 maart 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergeet de wisselingen niet, drukke programma en meespelen van eigenlijk nog B junioren.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 maart 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 21:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Twijfelt op het middenveld al om mee te gaan lopen. Het is inderdaad een grote lakse rotkwal.
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 maart 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 21:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Twijfelt op het middenveld al om mee te gaan lopen. Het is inderdaad een grote lakse rotkwal.
Twijfelt of heeft gewoon geen zin?!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 maart 2016 - 22:24   quote  deeplink  
Ik heb het maar weer af gezet...kan het niet opbrengen om naar dit gestuntel te kijken
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 22:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Twijfelt of heeft gewoon geen zin?!
Het laatste..

Het Nle lftal speelt trouwens een redelijk goede partij.

En Zoet laat echt zien dat hij op dit moment de betere keeper is. Heel erg goed bij hoge ballen en een paar reddingen waar je u tegen zegt..

Ook heerlijk trouwens hoor die Jansen. Gewoon rennen om die bal te pakken bij die penalty. En hem dan ook zo binnenschieten... Daar hou ik wel van..

Slechtste speler van het veld vandaag met afstand Depay...
enough
 enough - dinsdag 29 maart 2016 - 22:34   quote  deeplink  
Wat een lul joh die Bruma ..ziet toch wat er komen gaat.

Hopen dat het allemaal meevalt met bazoer ..
We (ajax) hebben al blessures genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door enough --
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Ja echt werkelijk waar. Ga je dadelijk de titel op het spel zetten door twee van die kut wedstrijden. Drie geblesseerde Ajacieden terug.
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Weer erg knap van die Janssen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 maart 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Yep maar denk na deze wedstrijd ook onhaalbaar meer mocht Ajax hem willen. Die speelt volgend seizoen denk ik gewoon in PL.
Eide
 Eide - dinsdag 29 maart 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Ik ben fan hoor. Groot, vrij sterk, behoorlijk rap, werkt hard, heeft oog voor medespelers. Slaat bepaald geen modderfiguur daar voorin.
Eide
 Eide - dinsdag 29 maart 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Willems trouwens uitermate zwak. Wat laat die zich makkelijk passeren.
Eide
 Eide - dinsdag 29 maart 2016 - 22:42   quote  deeplink  
Ik heb nog steeds het idee dat Willems wat buikvet bij zich draagt. Hij oogt gewoon niet lekker afgetraind.
enough
 enough - dinsdag 29 maart 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Oranje supporters LOL
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 maart 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Je wordt toch godverdomme helemaal schijtziek van die nutteloze oefeninterlands op het eind van de competitie???? Wat een schijtzooi is dat. Kost je godverdomme gewoon 3 van je basisspelers!! Ik kan me hier echt woest over maken! Kap daar eens mee! Laat het seizoen aflopen en gebruik de spelers daarna pas!!! Maar nee hoor, geld en commercie zijn god de tyfus blijkbaar belangrijker dan prestaties van de clubs!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 maart 2016 - 23:26   quote  deeplink  
En dan god de tering ook nog een blessure oplopen door een lompe pisboer!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - dinsdag 29 maart 2016 - 23:31   quote  deeplink  
Mjah, voor Bazoer klote hoewel ik het idee heb dat het niet zo heel ernstig was hoor. leek mij een knietje op het bovenbeen. Dat doet een paar dagen auw maar dat mag geen week kosten.

Overigens denk ik dat met name Bazoer wel gebaat is bij dit soort wedstrijden. Hij is toch de man waar de hoogste verwachtingen voor zijn en bij dit soort potjes is de weerstand wel hoger als in de Eredivisie. Maar wel echt klote dat er 3 Ajacieden met blessures weg gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 maart 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 23:31 schreef Eide het volgende:
Mjah, voor Bazoer klote hoewel ik het idee heb dat het niet zo heel ernstig was hoor. leek mij een knietje op het bovenbeen. Dat doet een paar dagen auw maar dat mag geen week kosten.

Overigens denk ik dat met name Bazoer wel gebaat is bij dit soort wedstrijden. Hij is toch de man waar de hoogste verwachtingen voor zijn en bij dit soort potjes is de weerstand wel hoger als in de Eredivisie. Maar wel echt klote dat er 3 Ajacieden met blessures weg gaan.
Hou toch op, je zit aan het einde van een seizoen! Waarom moet je dit soort nutteloze wedstrijden spelen? In de competitie ga je de maanden in dat je de prijzen gaat verdelen. Dan ga je geen nutteloze oefeninterlands plannen, maar ze doen het elk seizoen opnieuw. En ik vind het dus verstandig dat sommige spelers blessures veinzen om maar hun rust te pakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 maart 2016 - 23:50   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - woensdag 30 maart 2016 - 00:03   quote  deeplink  
Ik vind dit soort wedstrijden niet nutteloos, in ieder geval niet voor de ontwikkeling van spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 00:03 schreef Eide het volgende:
Ik vind dit soort wedstrijden niet nutteloos, in ieder geval niet voor de ontwikkeling van spelers.
Ja joh, die is ook zo belangrijk aan het eind van het seizoen wanneer de prijzen worden verdeeld? Speel dit soort wedstrijden dan lekker na het seizoen!!
Eide
 Eide - woensdag 30 maart 2016 - 00:21   quote  deeplink  
Dan kan je die niet spelen en dat weet je best wel. Ook dit hoort bij het voetbal, of je het nu leuk vindt of niet.
enough
 enough - woensdag 30 maart 2016 - 00:23   quote  deeplink  
Mmmhh een knietje een gebroken neus en een paardekus/ijsbeentje....nice

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2016 door enough --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 00:24   quote  deeplink  
En overigens Eide, boeit het me dan werkelijk geen flikker of onze spelers blessures oplopen of niet. Ik vind dit soort wedstrijden aan het eind van een seizoen gewoon nutteloos en totaal niet passend in het schema! De clubs zitten allemaal aan het eind van de competitie. Voor de 1 lonkt een hoofdprijs, voor de ander is er strijd tegen degradatie. Dan ga je niet dit soort wedstrijden plannen. Laat dan het seizoen doorlopen zodat het eerder stopt en begin daarna met de voorbereiding voor het EK of WK. Daarnaast heeft het verder helemaal niets om handen en zorgt het voor veel irritaties bij clubs die spelers zien uitvallen of verre reizen zien maken om wedstrijden te moeten spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 00:21 schreef Eide het volgende:
Dan kan je die niet spelen en dat weet je best wel. Ook dit hoort bij het voetbal, of je het nu leuk vindt of niet.
Hoezo kan je die niet spelen dan? Het seizoen eindigt eerder waardoor de landen veel langer hebben om zich voor te bereiden op een eindtoernooi of het spelen van interland voor plaatsing van dit soort toernooien. Daarmee voorkom je voor clubs veel ergernissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - woensdag 30 maart 2016 - 00:43   quote  deeplink  
Blessures komen nooit goed uit, op geen enkel moment van het sezoen. Aan het begin zit je met het ritme en automatismen. Halverwege is het seizoen het zwaarst met soms 3 competities waar je in uit komt en aan het einde gaat het om de prijzen. En het is dus altijd kut.

Maar als je competitie zo zwak is als de onze zijn dit soort wedstrijden wel de wedstrijden waar jonge jongens echt iets van leren. De wedstrijden waar ze beter van worden. Zo de reacties na die pot tegen Frankrijk maar waar de Eredivisiespelers danig onder de indruk waren van de power van de Fransen. Daar tegen leert een jongen al Bazoer zich wapenen in dit soort wedstrijden.

Natuurlijk vind ik het ook kut dat er lui geblesseerd raken en al helemaal in een vriendschappelijke pot. Maar laten we wel wezen, dat kan op de training of bij een oefenpot tegen Volendam ook gebeuren.
enough
 enough - woensdag 30 maart 2016 - 01:01   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2016 door enough --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 03:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 00:43 schreef Eide het volgende:
Blessures komen nooit goed uit, op geen enkel moment van het sezoen. Aan het begin zit je met het ritme en automatismen. Halverwege is het seizoen het zwaarst met soms 3 competities waar je in uit komt en aan het einde gaat het om de prijzen. En het is dus altijd kut.

Maar als je competitie zo zwak is als de onze zijn dit soort wedstrijden wel de wedstrijden waar jonge jongens echt iets van leren. De wedstrijden waar ze beter van worden. Zo de reacties na die pot tegen Frankrijk maar waar de Eredivisiespelers danig onder de indruk waren van de power van de Fransen. Daar tegen leert een jongen al Bazoer zich wapenen in dit soort wedstrijden.

Natuurlijk vind ik het ook kut dat er lui geblesseerd raken en al helemaal in een vriendschappelijke pot. Maar laten we wel wezen, dat kan op de training of bij een oefenpot tegen Volendam ook gebeuren.
Daarom horen die interlands ook aan het eind van het seizoen gespeeld te worden. Dan maar eerder klaar met de competitie. Heb je een ploeg tenminste 4 tot 5 weken tot je beschikking en kan je een competitie afwerken met de landen in je poule voor plaatsing enzo. Ik heb interlands tussendoor altijd een farce gevonden en zal dat altijd blijven vinden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 03:26   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 30 maart 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 22:42 schreef Eide het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat Willems wat buikvet bij zich draagt. Hij oogt gewoon niet lekker afgetraind.
Eerlijk gezegd vind ik dat wat zwakjes uitgedrukt. Hij heeft gewoon een dikke kop en er zit inderdaad nog flink vet op..

Verdedigend echt verschrikkelijk zwak. En aangezien hij zoals goster aanvallend ook niks brengt is Dijks of Pieters daar gewoon een veel betere keuze.

Depay trouwens in mijn optiek de minste van het veld. Wat een drama is dat zeg... In de wedstrijd gewoon 4 keer de mogelijkheid hebben om iemand anders in een goede schietkans te brengen, en dat gewoon om zeep helpen.
remco k
 remco k - woensdag 30 maart 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2016 - 23:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Je wordt toch godverdomme helemaal schijtziek van die nutteloze oefeninterlands op het eind van de competitie???? Wat een schijtzooi is dat. Kost je godverdomme gewoon 3 van je basisspelers!! Ik kan me hier echt woest over maken! Kap daar eens mee! Laat het seizoen aflopen en gebruik de spelers daarna pas!!! Maar nee hoor, geld en commercie zijn god de tyfus blijkbaar belangrijker dan prestaties van de clubs!!
Bazoer iig niets aan de hand naar eigen zeggen..
Eide
 Eide - woensdag 30 maart 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 08:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja precies, was gewoon een knie tegen het dijbeen. Dat voel je dan heel goed en het zal vandaag en morgen wat spierpijn geven maar verder niets bijzonders. Cillissen kan eventueel met masker spelen, zal niet de eerste en niet de laatste zijn die met een gebroken neus speelt. Alleen Klaassen is lastig, kijken hoe het zit met die knie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 08:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en?? Dan nog blijf ik het oneens met interland voetbal tijdens de laatste weken van het seizoen. Sowieso met interland voetbal tijdens het seizoen.

Maar ja, die mening heb ik de afgelopen seizoenen pas een keer of 35 gegeven. Dus is totaal niet nieuw!

Eide
 Eide - woensdag 30 maart 2016 - 09:10   quote  deeplink  
So what? Als jij vind dat je dat 35 keer mag plaatsen, kunnen wij daar toch 35 keer op reageren? Ik zie het punt niet helemaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 maart 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 09:10 schreef Eide het volgende:
So what? Als jij vind dat je dat 35 keer mag plaatsen, kunnen wij daar toch 35 keer op reageren? Ik zie het punt niet helemaal.
Ik zeg nergens dat je iets niet mag plaatsen of lees jij ergens iets wat ik niet zie? Ik zeg alleen dat het mijn mening is en die niet nieuw is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0494790