|
|
enough
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zat net even Bayern te kijken maar dat valt ook niet mee op het moment hoor. Ze winnen wel maar ook daar is het lang niet altijd hoogdravend wat ze laten zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Speelde net ook een bijna volledig b elftal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zou mooi zijn als Andersen scoort.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Pakt speciaal voor jou een gele kaart. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gaat er nu af....dus gaat het niet worden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Gelukkig komt jou andere gappie er op ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut Pisvee. Tering tyfus grafclub. Hebben altijd geluk. Tyfushonden. Bom erop en alles levend verbranden daar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die heeft behoorlijk aan snelheid ingeboet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die winnen gewoon toch weer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zit er nu wel in ja, nu kunnen ze doen wat goed kunnen. Achterover hangen en counteren. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahaha dat doek achter het Psv doel......in havens en grachten weer jaren wachten....sukkels |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ja hoor pingel....pffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Willem II vertikt om te voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lopen nog in ook. Kutclub. Die mag van mij het ergste overkomen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Hè niet kutten..no shit alles winnen!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:11 schreef Loetje het volgende:Kut Pisvee. Tering tyfus grafclub. Hebben altijd geluk. Tyfushonden. Bom erop en alles levend verbranden daar. Maak je niet druk Loetje wij worden gewoon kampioen. Dan gaat het licht ff uit in die koppies daar :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Als we zo fantastisch blijven spelen als tegen Cambuur voorzie ik geen enkel probleem. Het kan namelijk alleen maar beter. :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 01:39 schreef ZerauS het volgende:[..] Maak je niet druk Loetje wij worden gewoon kampioen. Dan gaat het licht ff uit in die koppies daar :-) Eerst zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens vandaag weer he. De Jong krijgt een pingel en een dezelfde actie van Van der Hoorn wordt weggewuifd. Zo inconsequent als wat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 01:41 schreef ZerauS het volgende:Als we zo fantastisch blijven spelen als tegen Cambuur voorzie ik geen enkel probleem. Het kan namelijk alleen maar beter. :-) Komende 3 wedstrijden worden lood en loodzwaar. Eerst tegen onze angstgegner en 3 dagen later een verre uitwedstrijd. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:Hahaha dat doek achter het Psv doel......in havens en grachten weer jaren wachten....sukkels Die hing eral v/a tegen A .Madrid thuis.
LOSERS!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die hangt er al sinds de kampioenswedstrijd van die lampen vorig jaar! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 01:48 schreef Loetje het volgende:[..] Komende 3 wedstrijden worden lood en loodzwaar. Eerst tegen onze angstgegner en 3 dagen later een verre uitwedstrijd. klopt maar psv heeft roda uit. hebben ze het vaak lastig en ook erna tegen vitesse is geen zekerheidje. We moeten gewoon scherp blijven. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 15:56 schreef ZerauS het volgende:[..] klopt maar psv heeft roda uit. hebben ze het vaak lastig en ook erna tegen vitesse is geen zekerheidje. We moeten gewoon scherp blijven. Ja en daar zijn we op dit moment erg goed in.. Iedere felle ploeg krijgt kansen tegen Ajax nou ben bang dat Utrecht dit wel afstraft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 15:56 schreef ZerauS het volgende:[..] klopt maar psv heeft roda uit. hebben ze het vaak lastig en ook erna tegen vitesse is geen zekerheidje. We moeten gewoon scherp blijven. Psv wint simpel van zowel roda als Vitesse dus we zullen het zelf moeten doen. Als Ajax Utrecht en Heerenveen wint dan durf ik pas het woord titel in de mond te nemen. Utrecht zonder Ayub en Ruiter scheelt een hoop. Heerenveen kan lastig worden als je niet snel scoort. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 07:13 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja en daar zijn we op dit moment erg goed in.. Iedere felle ploeg krijgt kansen tegen Ajax nou ben bang dat Utrecht dit wel afstraft. Sinds wanneer speelt Utrecht thuis hetzelfde als uit tegen Ajax?? Utrecht waarschijnlijk zonder Ayub en Ruiter. Haller die graag naar Ajax wil. Een week voor de bekerfinale. Nee Utrecht thuis maak ik mij niet zo'n zorgen om. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 01:48 schreef Loetje het volgende:[..] Komende 3 wedstrijden worden lood en loodzwaar. Eerst tegen onze angstgegner en 3 dagen later een verre uitwedstrijd. Ik snap die angst regen Utrecht echt niet hoor. Uit en thuis scheelt zoveel bij die club. Ayub en Ruiter er niet bij. Nee Heerenveen uit wordt lastiger dan Utrecht thuis. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 07:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die hangt er al sinds de kampioenswedstrijd van die lampen vorig jaar! Yup |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 07:31 schreef Brandje het volgende:[..] Ik snap die angst regen Utrecht echt niet hoor. Uit en thuis scheelt zoveel bij die club. Ayub en Ruiter er niet bij. Nee Heerenveen uit wordt lastiger dan Utrecht thuis. Uit of thuis scheelt inderdaad behoorlijk, maar voor FC Utrecht (net als ADO Den Haag) geldt maar één tegenstander van wie ze per se MOETEN winnen en dat is Ajax. Van de supporters mogen ze 32 wedstrijden schutteren, stuntelen en verliezen als ze de andere 2 wedstrijden maar schoffelen, strijden en winnen... tegen aartsrivaal Ajax. Geloof me, ik kan het weten want ik woon in Utrecht. Het leeft hier gigantisch. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 13:55 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Uit of thuis scheelt inderdaad behoorlijk, maar voor FC Utrecht (net als ADO Den Haag) geldt maar één tegenstander van wie ze per se MOETEN winnen en dat is Ajax. Van de supporters mogen ze 32 wedstrijden schutteren, stuntelen en verliezen als ze de andere 2 wedstrijden maar schoffelen, strijden en winnen... tegen aartsrivaal Ajax. Geloof me, ik kan het weten want ik woon in Utrecht. Het leeft hier gigantisch. Sorry dat ik het zeg maar dit echt onzin wat je verkondigt in mijn ogen. Utrecht-Ajax en Ado-Ajax zijn voor die clubs de wedstrijden van het jaar. In Amsterdam gaan beide al uit van een nederlaag. Dat is ook vaak te zien aan de instellingen van de clubs. In Amsterdam zijn het vaak hele tamme wedstrijden die Ajax bijna altijd heel simpel wint. Nee Utrecht thuis maak ik mij totaal geen zorgen over. Zeker omdat ook nog een de bekerfinale eraan komt. Directe rode kaarten tellen ook daar voor mee. Spelers met kleine pijntjes zullen niet spelen. Heerenveen wordt lastiger dan Utrecht denk ik zo. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 13:55 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Uit of thuis scheelt inderdaad behoorlijk, maar voor FC Utrecht (net als ADO Den Haag) geldt maar één tegenstander van wie ze per se MOETEN winnen en dat is Ajax. Van de supporters mogen ze 32 wedstrijden schutteren, stuntelen en verliezen als ze de andere 2 wedstrijden maar schoffelen, strijden en winnen... tegen aartsrivaal Ajax. Geloof me, ik kan het weten want ik woon in Utrecht. Het leeft hier gigantisch. I know :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 07:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die hangt er al sinds de kampioenswedstrijd van die lampen vorig jaar! kan me niet herinneren ..kampioenschap.!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 15:00 schreef Brandje het volgende:[..] Sorry dat ik het zeg maar dit echt onzin wat je verkondigt in mijn ogen. Utrecht-Ajax en Ado-Ajax zijn voor die clubs de wedstrijden van het jaar. In Amsterdam gaan beide al uit van een nederlaag. Dat is ook vaak te zien aan de instellingen van de clubs. In Amsterdam zijn het vaak hele tamme wedstrijden die Ajax bijna altijd heel simpel wint. Nee Utrecht thuis maak ik mij totaal geen zorgen over. Zeker omdat ook nog een de bekerfinale eraan komt. Directe rode kaarten tellen ook daar voor mee. Spelers met kleine pijntjes zullen niet spelen. Heerenveen wordt lastiger dan Utrecht denk ik zo. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar FC Utrecht staat natuurlijk ook niet voor niets vierde in de huidige competitie. Met een tweetal spitsen (Boymans en Haller) die vaak maar een halve kans nodig hebben. Maar het leeft gigantisch in mijn stad, ze hebben het er al een paar weken over.
Wat betreft de bekerfinale heb je natuurlijk volkomen gelijk. Ook wat betreft de wedstrijd tegen sc Heerenveen. Maar ik denk dat elke resterende wedstrijd voor zowel Ajax als PSV nu een finale is. We gaan het zien... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 07:29 schreef Brandje het volgende:[..] Sinds wanneer speelt Utrecht thuis hetzelfde als uit tegen Ajax?? Utrecht waarschijnlijk zonder Ayub en Ruiter. Haller die graag naar Ajax wil. Een week voor de bekerfinale. Nee Utrecht thuis maak ik mij niet zo'n zorgen om. Ik weet niet of je het een beetje volgt maar Utrecht speelt dit seizoen best leuk voetbal hoor. Staan ook ruim boven Heerenveen en in de finale van de beker. En ik heb Ajax vorige week ook tegen Cambuur zien spelen dus snap je vertrouwen niet. Ayoub noem je maar dat is niet eens hun beste speler dit seizoen. Letcher, Ramselaar, Barazite, Haller en zelfs Booymans kunnen je het nog best eens lastig maken hoor. De plek waar je Utrecht pijn kan doen zijn de backs Kum en vd Marel kunnen er weinig van en inderdaad Ruiter missen ze wel ja..
En Heerenveen tja die hebben tig wedstrijden thuis niet kunnen winnen hebben amper goede spelers alleen Larsson is wel aardig. Schat op dit moment Twente nog hoger in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een fenomenale wedstrijd tussen Liverpool en Dortmund. Gewoon beiden 90 minuten vol op de aanval gaan. Die 2 en Celtic zijn echt mijn clubs in het buitenland. Wat heb ik genoten! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 23:00 schreef Loetje het volgende:Wat een fenomenale wedstrijd tussen Liverpool en Dortmund. Gewoon beiden 90 minuten vol op de aanval gaan. Die 2 en Celtic zijn echt mijn clubs in het buitenland. Wat heb ik genoten! Helemaal mee eens. Smetje was dat Diessen niet even zijn bek kon houden tijdens ynwa op het eind. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 23:03 schreef Brandje het volgende:[..] Helemaal mee eens. Smetje was dat Diessen niet even zijn bek kon houden tijdens ynwa op het eind. Geen ene Nederlander kan fatsoenlijk commentaar geven. Het zijn prachtige clubs. Geweldige achterban en een passie bij werkelijkheid de hele club. Mooi voetbal. Ben er echt oprecht fan van. Afgelopen jaar bij Celtic geweest en dat zal komend jaar weer zijn tijdens de Old Firm waarvoor mij de kaarten toen al beloofd werden door mijn Schotse vrienden. Dortmund wil ik komend jaar gaan bezoeken tegen Schalke en hoop dan echt in de Geilbe wand te zitten. Liverpool wil ik heen tegen Everton of Manchester United. Dingen die ik echt meegemaakt moet hebben.
Ajax is mijn 1. Maar hier heb ik ook zoveel liefde voor. Weinig clubs die dat overtreffen. Denk dat Atletico Madrid nog het dichtste bij komt. Ook respect voor die club trouwens al zou ik daar geen fan van kunnen zijn.
Vind het ook opvallend dat ze het over de sfeer in de Kuip hebben. Maar met alle respect, die club is nog geen 5% van de bovengenoemde clubs. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sowieso een geweldige avond in de Europa League. Villareal speelde Sparta Praag vorige week helemaal zoek. Eerste helft krijgt Praag 10 100% kansen en staan 0-3 achter. Waren leuke potjes met een tv en laptop aan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 23:13 schreef Loetje het volgende:[..] Geen ene Nederlander kan fatsoenlijk commentaar geven. Het zijn prachtige clubs. Geweldige achterban en een passie bij werkelijkheid de hele club. Mooi voetbal. Ben er echt oprecht fan van. Afgelopen jaar bij Celtic geweest en dat zal komend jaar weer zijn tijdens de Old Firm waarvoor mij de kaarten toen al beloofd werden door mijn Schotse vrienden. Dortmund wil ik komend jaar gaan bezoeken tegen Schalke en hoop dan echt in de Geilbe wand te zitten. Liverpool wil ik heen tegen Everton of Manchester United. Dingen die ik echt meegemaakt moet hebben. Ajax is mijn 1. Maar hier heb ik ook zoveel liefde voor. Weinig clubs die dat overtreffen. Denk dat Atletico Madrid nog het dichtste bij komt. Ook respect voor die club trouwens al zou ik daar geen fan van kunnen zijn. Vind het ook opvallend dat ze het over de sfeer in de Kuip hebben. Maar met alle respect, die club is nog geen 5% van de bovengenoemde clubs. Ik kijk alleen Ajax....de rest boeit me geen reet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Thanks voor je info. Ik mag er van genieten toch? Zie het nut van deze post niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
Hahhah was een klasse pot en ben blij dat liverpool het redde.
Tijdens de wedstrijd baalde ik ook dat AJAX zich niet meer op dat podium kan laten gelden. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2016 - 23:00 schreef Loetje het volgende:Wat een fenomenale wedstrijd tussen Liverpool en Dortmund. Gewoon beiden 90 minuten vol op de aanval gaan. Die 2 en Celtic zijn echt mijn clubs in het buitenland. Wat heb ik genoten! Absoluut een topwedstrijd gezien. Ik heb me ook super vermaakt ! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 april 2016 - 00:48 schreef enough het volgende:Hahhah was een klasse pot en ben blij dat liverpool het redde. Tijdens de wedstrijd baalde ik ook dat AJAX zich niet meer op dat podium kan laten gelden. Volgend jaar met Barca PSG en Leicester City in een poule :-) Hoe leuk is dat? :-) |
|
|
|