|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 21:22 schreef Brandje het volgende:[..] Vitesse heeft totaal geen diepgang in hun spel. Als die Ibarra erin komt en dan op willems dan zie ik Vitesse nog gevaarlijk worden Komt tie aan dan Brandje |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Helemaal gek maken die bolle Willems |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook we weer zo inconsequent gefloten. Proper geel en Kashia niet.. Heel bijzonder.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een apathisch Vitesse. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:02 schreef remco k het volgende:Ook we weer zo inconsequent gefloten. Proper geel en Kashia niet.. Heel bijzonder.. Yeini kreeg hem wel voor rust en toen Willems niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oei oei scheids, dat is gewoon een donker rode kaart voor de Jong daar man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daarom zeg ik, zo inconsequent als de pest.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heeft hij het nou echt beoordeeld? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen idee, maar hij gaat gewoon vol op zijn been staan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wissel die PSV nodig had. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerste contact erbuiten!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En geen penalty, wordt buiten de 16 ingezet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme en die hoeren zeggen wat over ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, als je deze pot dan ziet, 2 keer moment dat ie rood kan geven, verschillende momenten dat ie mis zit met wel en niet geel geven, en deze penalty die het niet is omdat de overtreding erbuiten wordt ingezet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nu moet Vitesse gewoon de ruimtes achterin sluiten. Niet nog meer goals tegen krijgen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Precies die moeten der bek ook houden nu
Ik heb al 4 aangiftes klaar liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:Nu moet Vitesse gewoon de ruimtes achterin sluiten. Niet nog meer goals tegen krijgen. Daar doen ze al heel de wedstrijd uitermate goed hun best voor om dat wel open te laten.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En Ajax weet wat ze morgen weer moeten doen. In ieder geval meer scoren dan die boeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die Zoet is toch wel echt een goede keeper hoor, die had er bij Cilissen in gezeten.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:15 schreef remco k het volgende:[..] Daar doen ze al heel de wedstrijd uitermate goed hun best voor om dat wel open te laten.. Tja, het is niet Ajax waar ze tegen spelen. Dan kunnen die clubs dat ineens wel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
pisvee scoort er nog wel eentje ...... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ja, maar wij zijn ajax, wij zijn de beste!!! |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Dat vitesse speelt leuk schijnvoetbal jezus wat die psv het makkelijk. Utrecht vrat ons op. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: kijken wat van Hanegem hierop te zeggen heeft..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:15 schreef remco k het volgende:Die Zoet is toch wel echt een goede keeper hoor, die had er bij Cilissen in gezeten.. Welnee man. Slap schot |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: We gaan aangifte doen, Match fixing..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen waarom iedere aanname rondom de 16 van PSV van Vitesse met de rug naar de goal is? Alles terug man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die cilissen niet gehad zou hebben |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:27 schreef Loetje het volgende:Kan iemand mij uitleggen waarom iedere aanname rondom de 16 van PSV van Vitesse met de rug naar de goal is? Alles terug man. Heel simpel, omdat ze niet tegen ajax spelen. Want dan kunnen ze het wel. Iedereen wil toch winnen van het grote ajax....
Dat was toen, dat is nu en dat zal altijd zo zijn.....
WZAWZDB*** |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Doe alsjeblieft normaal remco. Bal was niet hard en niet ver genoeg in de hoek |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
tjonge wat ben ik irritant bezig. Ik ga naar bed en morgen lekker naar onze eigen club kijken ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat een open huis zeg. Pfffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben echt in staat om met de ergste ziektes naar die kutclub te schelden. Maar aangezien het tegen al mijn principes is zal ik de eer aan mezelf houden.
Die bal moest er godverdomme in. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Dat vitesse echt hopeloos |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Morgen gewoon 1-6 dan maar:) |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote: Zie je dat gebeuren? Met die creatieve spelers van heerenveen op de flanken.. ik zie ajax morgen weer breien 90 min lang |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wij moeten morgen winnen en heb zon slecht gevoel. En wat mij betreft moeten wij ook met minimaal 2 goals verschil winnen. Mocht PSV ruim van Cambuur winnen, wat reëel is dan kunnen we het nog opvangen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:37 schreef 046afca het volgende:[..] Zie je dat gebeuren? Met die creatieve spelers van heerenveen op de flanken.. ik zie ajax morgen weer breien 90 min lang Heerenveen is veilig. Gaan lekker frivool spelen. Daarbij doen onze backs het gewoon prima dus laat die flankspelers maar komen. Ajax wint gewoon daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 april 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Uiteindelijk is deze uitslag enigszins positief. Ajax weet nu dat het morgen moet winnen en het liefst met ruimere cijfers. Dan nog blijft de spanning natuurlijk ongekend hoog. Want die boeren krijgen nog Cambuur thuis. En met een beetje open huis van Cambuur kan de voorsprong zo weer weg zijn. Het voordeel is dat Cambuur elk punt hard nodig heeft dus de rijen gesloten zal houden. Zeker in de laatste 2 wedstrijden, maar wij hebben datzelfde met De Graafschap eigenlijk in de laatste wedstrijd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Uiteindelijk is deze uitslag enigszins positief. Ajax weet nu dat het morgen moet winnen en het liefst met ruimere cijfers. Dan nog blijft de spanning natuurlijk ongekend hoog. Want die boeren krijgen nog Cambuur thuis. En met een beetje open huis van Cambuur kan de voorsprong zo weer weg zijn. Het voordeel is dat Cambuur elk punt hard nodig heeft dus de rijen gesloten zal houden. Zeker in de laatste 2 wedstrijden, maar wij hebben datzelfde met De Graafschap eigenlijk in de laatste wedstrijd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:37 schreef 046afca het volgende:[..] Zie je dat gebeuren? Met die creatieve spelers van heerenveen op de flanken.. ik zie ajax morgen weer breien 90 min lang Wordt een gigantisch open pot morgen vrees ik. En dat kan alle kanten op. 4-2 of 2-4. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Uiteindelijk is deze uitslag enigszins positief. Ajax weet nu dat het morgen moet winnen en het liefst met ruimere cijfers. Dan nog blijft de spanning natuurlijk ongekend hoog. Want die boeren krijgen nog Cambuur thuis. En met een beetje open huis van Cambuur kan de voorsprong zo weer weg zijn. Het voordeel is dat Cambuur elk punt hard nodig heeft dus de rijen gesloten zal houden. Zeker in de laatste 2 wedstrijden, maar wij hebben datzelfde met De Graafschap eigenlijk in de laatste wedstrijd. Alleen spelen wij die laatste uit. Morgen is heel, heel belangrijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:37 schreef 046afca het volgende:[..] Zie je dat gebeuren? Met die creatieve spelers van heerenveen op de flanken.. ik zie ajax morgen weer breien 90 min lang Ajax moet zichzelf gewoon geen 3e keer tegen dezelfde steen stoten. Dat betekent gewoon weer met Dijks en Tete op de flanken en het centrum met v.d. Hoorn en Veltman. Daarvoor Bazoer met Klaassen en Gudelj. Voorin gewoon Milik met Schöne en Younes. Eventueel Ghazi ipv Schöne. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 22:37 schreef 046afca het volgende:[..] Zie je dat gebeuren? Met die creatieve spelers van heerenveen op de flanken.. ik zie ajax morgen weer breien 90 min lang Ajax moet zichzelf gewoon geen 3e keer tegen dezelfde steen stoten. Dat betekent gewoon weer met Dijks en Tete op de flanken en het centrum met v.d. Hoorn en Veltman. Daarvoor Bazoer met Klaassen en Gudelj. Voorin gewoon Milik met Schöne en Younes. Eventueel Ghazi ipv Schöne. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: We doen allemaal alsof PSV zo in Zwolle wint. |
|
|
|