|
|
Brandje
|
|
|
Ik zit te nu kijken maar die Krameris echt niet goed wijs. Dat is echt een mongool. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 20:16 schreef Brandje het volgende:Ik zit te nu kijken maar die Krameris echt niet goed wijs. Dat is echt een mongool. Dat wisten we al.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 20:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad Remco, dat slappe gelul van 2 weken later enzo! Slaat nergens op. Veel te omslachtig en langdradig. Heel simpel, daardoor verliezen wij twee punten bij NEC.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 20:16 schreef Brandje het volgende:Ik zit te nu kijken maar die Krameris echt niet goed wijs. Dat is echt een mongool. Heb je hem zien juichen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maandagmiddag een huldiging 😂😂😂 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Samen met Sparta?? ;-)
Ach, hebben de kinderen die net 8 zijn geworden eindelijk ook wat te vieren! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 april 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 22:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Samen met Sparta?? ;-) Ach, hebben de kinderen die net 8 zijn geworden eindelijk ook wat te vieren! ;-) Hebben allemaal een opblaaspop meegenomen om Vermeer te steunen als hij de beker toont. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 22:22 schreef Loetje het volgende:[..] Hebben allemaal een opblaaspop meegenomen om Vermeer te steunen als hij de beker toont. Whahahahahahaha maar je moet toch wat als je 8 jaar droog staat? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja. En die opblaaspop kan ook een prijs zijn hé. Hier, zijn er al 2. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Doet ie altijd zo.. Juist mooi man! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
iets voor de 4de minuut. Een mongool juicht toch ook als een mongool? haha |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 07:46 schreef Hummel10 het volgende:[ filmpje ] iets voor de 4de minuut. Een mongool juicht toch ook als een mongool? haha Dan past ie zich feilloos aan mbt het publiek daar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heel de wedstrijd tot aan de 2-1 heel het legioen niet gehoord. Enkel de Utrecht supporters. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 08:35 schreef Loetje het volgende:[..] Heel de wedstrijd tot aan de 2-1 heel het legioen niet gehoord. Enkel de Utrecht supporters. Yep. Wat ik apart vind is dat ze doen alsof ze de EC 1 hebben veroverd. Hoor net iemand op de radio zeggen dat kan alleen hier haha. Ja ...als wij kampioen worden zie je niemand op straat:-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha ze zijn wel erg uitbundig ja.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 08:51 schreef ZerauS het volgende:[..] Yep. Wat ik apart vind is dat ze doen alsof ze de EC 1 hebben veroverd. Hoor net iemand op de radio zeggen dat kan alleen hier haha. Ja ...als wij kampioen worden zie je niemand op straat:-) Kun je nagaan hoe erg ze daar al snakten naar een prijsje haha. De beker winnen is leuk als je subtopper bent! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze laatste twee pagina's geweldig wat een cabaret hier😂😂 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Is die beker (finale) gister gespeeld? Heb ik serieus niet meegekregen 🙄
Feye dus gewonnen, maar het was wel een grap dat ze gehuldigd zijn/werden/worden toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee dat was geen grap APIK, zal ik wat filmpjes plakken hier om je te overtuigen..(?) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:Nee dat was geen grap APIK, zal ik wat filmpjes plakken hier om je te overtuigen..(?) Ik ben al ff op jullie forum wezen kijken, ik kan het niet geloven 😀
Was er echt een huldiging op de verkoolsingel? 😂😂😂
Ik dacht dat daar alleen gevierd werd als er een kampioenschap of cl/el prijs werd gewonnen?
Haha ik kan er naast zitten hoor, zovaak komt het niet voor natuurlijk!
Maareh....sprakeloos :))
Ik vind het ergens wel grappig, maar het is natuurlijk vrij sneu :(
Ach, kampioen worden kan ook nog in de komende 40 jaar toch?
Gefeliciteerd iig! 😋 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verdiend de beker gewonnen hoor, de poppenkast erna is wel erg overdreven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh als we tweede worden staan we er al, wij zijn altijd trots op onze club namelijk dus sneu nee totaal niet..LOUD EN PROUD..
En thanx APIK.😜
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:Joh als we tweede worden staan we er al, wij zijn altijd trots op onze club namelijk dus sneu nee totaal niet..LOUD EN PROUD.. En thanx APIK.😜 Loud en Proud. Een quote die geloof ik ook weleens langs komt bij de jaarlijkse botenparade in Amsterdam..
Voel jij je soms een beetje verbonden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij zal het ongetwijfeld weten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overigens een kreet die al ruim in het stadion bij ons hangt voordat jou sloepfeestje überhaupt bestond.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 18:35 schreef RenatoBos het volgende:Overigens een kreet die al ruim in het stadion bij ons hangt voordat jou sloepfeestje überhaupt bestond.. Dan voelen die jongens zich blijkbaar verbonden met jullie clubje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met jullie clubje😂😂😂klopt helemaal Remco 👍👍 Je weet wat Rotterdammers verstaan onder 'jullie' he😂😂 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Je weet toch, de jongens lopen daar allemaal hand in hand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O komt die foto weer natuurlijk.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 17:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik ben al ff op jullie forum wezen kijken, ik kan het niet geloven 😀 Was er echt een huldiging op de verkoolsingel? 😂😂😂 Ik dacht dat daar alleen gevierd werd als er een kampioenschap of cl/el prijs werd gewonnen? Haha ik kan er naast zitten hoor, zovaak komt het niet voor natuurlijk! Maareh....sprakeloos :)) Ik vind het ergens wel grappig, maar het is natuurlijk vrij sneu :( Ach, kampioen worden kan ook nog in de komende 40 jaar toch? Gefeliciteerd iig! 😋 Gelukkig zit je er naast. . En bedankt 😆 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat jij die meteen voor ogen hebt is voor mij voldoende. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bij deze stand voor Tottenham (met Alderweireld, Vertonghen en Eriksen trouwens) kan Leicester bij z'n volgende wedstrijd kampioen worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 22:32 schreef Eide het volgende:Bij deze stand voor Tottenham (met Alderweireld, Vertonghen en Eriksen trouwens) kan Leicester bij z'n volgende wedstrijd kampioen worden. Een overwinning van Leicester of een nederlaag van Tottenham is voldoende. Wat vind ik dat een waanzinnige prestatie! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 14:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kun je nagaan hoe erg ze daar al snakten naar een prijsje haha. De beker winnen is leuk als je subtopper bent! Ja blijkbaar :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind het met de dag meer een geobsedeerd zooitje wat alles intimideert wanneer het om prijzen gaat. Mensen zijn volledig de weg kwijt daar. Totaal geen realistisch beeld meer van de situatie daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij komt er altijd mee..😉 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: En terecht! Gefeliciteerd btw. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 auitzondering - 00:24 schreef Loetje het volgende:[..] Vind het met de dag meer een geobsedeerd zooitje wat alles intimideert wanneer het om prijzen gaat. Mensen zijn volledig de weg kwijt daar. Totaal geen realistisch beeld meer van de situatie daar. Dat het een obsessief en gefrustreerd zooitje is daar ( uitzonderingen daar gelaten) is allang bekend. Denk ook dat een groot deel van die haat daar zich voedt door jaloezie en pure afgunst. Nu dat ze eindelijk een prijsje hebben gepakt komt die frustratie en blijdschap eruit. Begrijp het enigzins als je club zelden een prijs pakt. In het geval van FeyeNerd maar goed ook anders krijg je die beelden van die gasten volgend jaar nog een keer op je netvlies en daar zit niemand op te wachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 00:24 schreef Loetje het volgende:[..] Vind het met de dag meer een geobsedeerd zooitje wat alles intimideert wanneer het om prijzen gaat. Mensen zijn volledig de weg kwijt daar. Totaal geen realistisch beeld meer van de situatie daar. Vroeger was Feyenoord gewoon DE rivaal van Ajax. Ik had niet zozeer een hekel aan de club op zich. De laatste jaren is dat wel anders. Zeker als je die fans ziet. De een zal zeggen ze zijn hondstrouw. Ik vind echt meer obsessief gedrag. Alsof hun leven zo zielig en leeg dat ze zich maar vastklampen aan Feyenoord. Ze zijn daar ook zelden blij maar het is een en al frustratie wat er uit die ogen van de fans spuit.
Nu lees je vandaag weer dat ze wederom voor vrijspraak gaan voor die vieze engnek Kramer.
Het allerlaatste beetje respect wat ik voor die club had is wel weg. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mwah obsessief gedrag zie je bij elke club....voor mij is het Ajax en Feyenoord en dan een hele tijd niets. Ik heb meer een hekel aan Psv dat vind ik een kut club....met engnek Waterreus voorop dat is een lekker uithang bordje voor die club
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:Mwah obsessief gedrag zie je bij elke club....voor mij is het Ajax en Feyenoord en dan een hele tijd niets. Ik heb meer een hekel aan Psv dat vind ik een kut club....met engnek Waterreus voorop dat is een lekker uithang bordje voor die club Klopt vind Pvs ook een kutclub maar toch is een van Hanegem ook geen lekker uithangbord. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt vind Pvs ook een kutclub maar toch is een van Hanegem ook geen lekker uithangbord. Dat is de grootste mongool die er rondloopt, samen met Waterkneus |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pisvee is sowieso de grootste hoerenclub die er bestaat. Mag van mij het ergste van het ergste mee gebeuren. Een grote gaskamer die club! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 08:11 schreef Loetje het volgende:Pisvee is sowieso de grootste hoerenclub die er bestaat. Mag van mij het ergste van het ergste mee gebeuren. Een grote gaskamer die club! Loetje..... :-( |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:Mwah obsessief gedrag zie je bij elke club....voor mij is het Ajax en Feyenoord en dan een hele tijd niets. Ik heb meer een hekel aan Psv dat vind ik een kut club....met engnek Waterreus voorop dat is een lekker uithang bordje voor die club Eens ouwe. Bij deze feliciteer ik feyenoord met het winnen van de knvb-beker. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: He bossie, gefeliciteerd man ;-) |
|
|
|