|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 08:11 schreef Loetje het volgende:Pisvee is sowieso de grootste hoerenclub die er bestaat. Mag van mij het ergste van het ergste mee gebeuren. Een grote gaskamer die club! *proest*.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar heb jij mij niet voor nodig 😂😂😂 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij gelooft toch zelf ook niet dat je 2 seizoenen achter elkaar een prijs pakt? jullie zijn ajax niet..... ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij hebben de smaak te pakken.. Ik hoorde vanmiddag dat er al uitbreidingsplannen zijn aangaande de showroom van prijzen..😉 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:Wij hebben de smaak te pakken.. Ik hoorde vanmiddag dat er al uitbreidingsplannen zijn aangaande de showroom van prijzen..😉 Als je die twee bekers bij de kassa mevrouw moet laten staan, dan wordt dat lastig met de kaartjes afrekenen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:Wij hebben de smaak te pakken.. Ik hoorde vanmiddag dat er al uitbreidingsplannen zijn aangaande de showroom van prijzen..😉 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Als je die twee bekers bij de kassa mevrouw moet laten staan, dan wordt dat lastig met de kaartjes afrekenen.. Nee joh....die gebruiken ze als fooien pot voor de spelers. Ps niet door vertellen maar drie kwart is gevuld met zand....dan lijkt het heel wat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha desondanks alles, de mooiste club van de wereld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:
Maar al jaren in verval.... ps voor de prijs hoef je het niet te laten....maar goed daar weten jullie alles van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In verval??? In welke tijd leef jij dan Peet, we zijn op de weg omhoog, we schrijven inmiddels zwarte cijfers en beginnen nu prijzen te pakken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 05:51 schreef RenatoBos het volgende:In verval??? In welke tijd leef jij dan Peet, we zijn op de weg omhoog, we schrijven inmiddels zwarte cijfers en beginnen nu prijzen te pakken. De beker is alleen een prijs voor subroppers toch? ;) En dat met materiaal wat hier allang afgeschreven was. Toch best een prestatie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 3e in plaats van 4e het seizoen ervoor is inderdaad "de weg omhoog" natuurlijk. Vergeleken met de twee 2e plaatsen in de 3 seizoenen natuurlijk weer niet...
Ironisch trouwens hoe er nu aan de stoelpoten wordt gezaagd van de mensen die feyenoord financieel en sportief hebben gered. Dat zijn dan de "vrienden van feyenoord". Fijne vrienden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Seizoen voor Michiel Kramer voorbij
Michiel Kramer komt dit seizoen niet meer in actie. De tuchtcommissie van de KNVB schorste de aanvaller van Feyenoord donderdag voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Dat betekent dat Kramer de laatste twee competitiewedstrijden, tegen Willem II en NEC, mist.
Kramer greep een kleine twee weken geleden in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen Etiënne Reijnen bij zijn keel. Scheidsrechter Dennis Higler nam dat incident niet waar. De aanklager betaald voetbal gaf dinsdag aan Kramer voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk, te willen schorsen. De tuchtcommissie besloot donderdag, na bestudering van televisiebeelden en verklaringen van Kramer en Reijnen, tot een mildere straf. Dat betekent dat Kramer eind juli wel kan meedoen in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax of PSV.
De aanklager wilde van Reijnen een toelichting op zijn verklaring, omdat die niet overeen leek te komen met de televisiebeelden. De speler van FC Groningen bleef tijdens de zitting van dinsdagavond echter bij zijn verklaring, maar omdat Kramer en Reijnen in eerdere verklaringen al aangaven dat er wel fysiek contact is geweest vond de tuchtcommissie dit voldoende bewijs om Kramer te bestraffen. Beroep
Feyenoord en Kramer hebben tot vrijdag 16.00 uur om in beroep te gaan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie.
Kramer maakte zondag in de bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht het openingsdoelpunt. Feyenoord won in De Kuip met 2-1. Bron
En zo heeft de KNVB het voor elkaar alle controverse te vermijden door dit over de bekerfinale heen te tillen en de schorsing al weer af te laten lopen voor de volgende partij. Schijngerechtigheid. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
En dit is niet de eerste keer bij die halve gare en dat zal ook niet de laatste keer zijn want er zit een stekie los bij die gozer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 08:42 schreef Eide het volgende:[..] 3e in plaats van 4e het seizoen ervoor is inderdaad "de weg omhoog" natuurlijk. Vergeleken met de twee 2e plaatsen in de 3 seizoenen natuurlijk weer niet... Ironisch trouwens hoe er nu aan de stoelpoten wordt gezaagd van de mensen die feyenoord financieel en sportief hebben gered. Dat zijn dan de "vrienden van feyenoord". Fijne vrienden. Met de vijfde begroting. Ik vind het best. Wie zagen er aan de stoelpoten. Dat is met name die 020 gerichte media. Zoals die man met die ajaksface van Gangelen. Dat zijn geen vrienden. En die VVF waar jij het over hebt moeten ze maar zo snel mogelijk terugbetalen. Zijn we daar ook vanaf.. Dat was een noodgreep destijds. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 07:04 schreef Hummel10 het volgende:[..] De beker is alleen een prijs voor subroppers toch? ;) En dat met materiaal wat hier allang afgeschreven was. Toch best een prestatie Nee de beker is een prijs voor cupfighters. Brengt een hoop geld in het laatje en is de snelste weg naar Europees voetbal. Wat speelt er dan bij ons wat bij jullie allang is afgeschreven..(?) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Met de vijfde begroting. Ik vind het best. Wie zagen er aan de stoelpoten. Dat is met name die 020 gerichte media. Zoals die man met die ajaksface van Gangelen. Dat zijn geen vrienden. En die VVF waar jij het over hebt moeten ze maar zo snel mogelijk terugbetalen. Zijn we daar ook vanaf.. Dat was een noodgreep destijds. Van Gangelen Ajacied ja? Teveel naar mongool Pelle gekeken dus. Beter luisteren, dan is het namelijk alles behalve een Ajacied. Negativisme ten top bij die gozer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 13:42 schreef Eide het volgende:Seizoen voor Michiel Kramer voorbijMichiel Kramer komt dit seizoen niet meer in actie. De tuchtcommissie van de KNVB schorste de aanvaller van Feyenoord donderdag voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Dat betekent dat Kramer de laatste twee competitiewedstrijden, tegen Willem II en NEC, mist. Kramer greep een kleine twee weken geleden in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen Etiënne Reijnen bij zijn keel. Scheidsrechter Dennis Higler nam dat incident niet waar. De aanklager betaald voetbal gaf dinsdag aan Kramer voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk, te willen schorsen. De tuchtcommissie besloot donderdag, na bestudering van televisiebeelden en verklaringen van Kramer en Reijnen, tot een mildere straf. Dat betekent dat Kramer eind juli wel kan meedoen in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Ajax of PSV. De aanklager wilde van Reijnen een toelichting op zijn verklaring, omdat die niet overeen leek te komen met de televisiebeelden. De speler van FC Groningen bleef tijdens de zitting van dinsdagavond echter bij zijn verklaring, maar omdat Kramer en Reijnen in eerdere verklaringen al aangaven dat er wel fysiek contact is geweest vond de tuchtcommissie dit voldoende bewijs om Kramer te bestraffen. Beroep Feyenoord en Kramer hebben tot vrijdag 16.00 uur om in beroep te gaan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie. Kramer maakte zondag in de bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht het openingsdoelpunt. Feyenoord won in De Kuip met 2-1. BronEn zo heeft de KNVB het voor elkaar alle controverse te vermijden door dit over de bekerfinale heen te tillen en de schorsing al weer af te laten lopen voor de volgende partij. Schijngerechtigheid. Je hebt het maar druk met mijn clubje vriend..😃👍 Feyenoord had sowieso in beroep gegaan en het daardoor over die finale te tillen. Vind de straf eigenlijk best zwaar mede omdat Reijnen ook aangaf dat het niets voor stelde en slechts een duw op keelhoogte was. Seizoen is over twee wedstrijden afgelopen dus komt er geen volgende partij voor Michiel of bedoel je die wedstrijd tegen PSV om de JC schaal😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 14:18 schreef Loetje het volgende:[..] Van Gangelen Ajacied ja? Teveel naar mongool Pelle gekeken dus. Beter luisteren, dan is het namelijk alles behalve een Ajacied. Negativisme ten top bij die gozer. In dat geval ben jij ook alles behalve een Ajacied als ik jullie wedstrijdtopics zo lees.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 3e ondertussen nu Twente volledig wegvalt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ondertussen wel..dus kijk al uit naar ons kampioenschap aankomend seizoen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 14:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Feyenoord had sowieso in beroep gegaan en het daardoor over die finale te tillen. Vind de straf eigenlijk best zwaar mede omdat Reijnen ook aangaf dat het niets voor stelde en slechts een duw op keelhoogte was. Seizoen is over twee wedstrijden afgelopen dus komt er geen volgende partij voor Michiel of bedoel je die wedstrijd tegen PSV om de JC schaal😉 Kramer maak ik mij niet zo'n zorgen over. Hij mag dan zelf vinden dat hij qua niveau vergelijkbaar is met bijvoorbeeld Luuk de Jong, ik denk dat hij mogelijk de enige is in Nederland die daar zo over denkt, of zijn moeder moet dat ook vinden.
Geef mij Arek Milik maar, dat is een veel betere spits. En dan te bedenken dat Kramer en Milik vrijwel hetzelfde hebben gekost... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En ik naar de Elfstedentocht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Met de vijfde begroting. Ik vind het best. Wie zagen er aan de stoelpoten. Dat is met name die 020 gerichte media. Zoals die man met die ajaksface van Gangelen. Dat zijn geen vrienden. En die VVF waar jij het over hebt moeten ze maar zo snel mogelijk terugbetalen. Zijn we daar ook vanaf.. Dat was een noodgreep destijds. Dick van Gangelen Ajacied?? Je dacht het. Ik heb het Pellè een keer horen zeggen, maar ik heb Van Gangelen later totaal iets anders horen zeggen.
Bovendien dien je op "ons" forum woordspelingen als "ajaks" en/of "020" achterwege te laten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat doe je inmiddels al een jaar of wat. En, hoe vaak van die jaren is dat ook werkelijkheid geworden?? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 15:06 schreef remco k het volgende:[..] Dat doe je inmiddels al een jaar of wat. En, hoe vaak van die jaren is dat ook werkelijkheid geworden?? Haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 14:57 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dick van Gangelen Ajacied?? Je dacht het. Ik heb het Pellè een keer horen zeggen, maar ik heb Van Gangelen later totaal iets anders horen zeggen. Bovendien dien je op "ons" forum woordspelingen als "ajaks" en/of "020" achterwege te laten. Nee Jan Joost.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 15:06 schreef remco k het volgende:[..] Dat doe je inmiddels al een jaar of wat. En, hoe vaak van die jaren is dat ook werkelijkheid geworden?? Dat Is ons lot Co. Ik schik me daarin. Het stelt me niet teleur hoor. Ben niet zo'n type dat dan vroegtijdig het stadion verlaat.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Oei... die bedoelde ik ook. Ik was even in de war met ene Dick van Gasteren, een kennis van ons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Nee, "onze" Dick van Gasteren is geen dirigent. De "andere" Dick van Gasteren, de dirigent (en jurist) ken ik alleen van naam. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt onze naaktkat heet Pavlov..😉 |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Maar zonder "14", dat is alleen voor onze club magisch. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ja, die vind ik ook steeds beter worden: Arek Milik ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je had het over magisch toch..😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 14:22 schreef RenatoBos het volgende:[..] In dat geval ben jij ook alles behalve een Ajacied als ik jullie wedstrijdtopics zo lees.. Moet jij zeggen. Wij zijn kritisch, jullie de grootste gloryhunters die er zijn. Net als pisvee een niksnuttig clubje waar de obsessie naar de rivalen groter zijn dan de liefde voor de eigen club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 18:19 schreef Loetje het volgende:[..] Moet jij zeggen. Wij zijn kritisch, jullie de grootste gloryhunters die er zijn. Net als pisvee een niksnuttig clubje waar de obsessie naar de rivalen groter zijn dan de liefde voor de eigen club. Haha je spreekt jezelf in 1 post wel heel erg tegen. Je haat druipt er al af naar die andere clubs. Wie is hier nou obsessief. Ik lees jou altijd man negativisme ten too dus. Niemand deugt en die moet opzouten. Je hebt de grootste schurft aan PSV enz enz enz.. Je moet nou niet weglopen van wat je eerder hebt gezegd, of zal ik eens wat quotes aanhalen uit het een wedstrijdtopic bijvoorbeeld..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik doel met name op de wedstrijd tegen Utrecht he. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 19:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha je spreekt jezelf in 1 post wel heel erg tegen. Je haat druipt er al af naar die andere clubs. Wie is hier nou obsessief. Ik lees jou altijd man negativisme ten too dus. Niemand deugt en die moet opzouten. Je hebt de grootste schurft aan PSV enz enz enz.. Je moet nou niet weglopen van wat je eerder hebt gezegd, of zal ik eens wat quotes aanhalen uit het een wedstrijdtopic bijvoorbeeld.. Geen dingen door elkaar halen. Als je namelijk alles zo goed weet wat ik post heb je vast gelezen waarom ik een tering tyfushekel aan die kutclub heb uit Eindhoven. Dat heeft een geheel andere reden dat wat dan ook!
Jullie komen alleen opdraaien wanneer je wat wint. Omdat heel dat clubje geobsedeerd is. Ik kom niet bij jullie. Dat is een wereld van verschil. De dingen die ik hekel aan Ajax noem ik al 2 jaar en zijn vaak genoeg onderbouwd. Dus als je zoveel leest, doe het dan goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kijk even op dat forumpje van jullie toen je 7 wedstrijden verloor. Heb het niet eens gelezen maar kan wel invullen hoe dat was. Net als Utrecht voor ons een cruciale pot was. Waar ik flinke kritiek heb op onze trainer, waar ik al 2 jaar klaar mee ben. De rest is emotie die iedereen hebt. Maar voor mij is PSV geen obsessie maar pure haat. Als je een kankerpatiënt volledig negeert voor een foto, 4 man zelf! Een laatste wens, ze hadden er schijt aan. Heel die club mag van mij inderdaad kapot vallen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iep iep alo,iep iep alo, leipe loetje. Iep iep auw iep iep auw leipe loetje Iep iep oh iep iep oh leipuh loetje ,op z'n koppie zit een dotje poep, ahoy! ahoy!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Iep iep alo,iep iep alo, leipe loetje. Iep auw iep auw leipe loetje Iep oh iep oh leipuh loetje ,op z'n koppie zit een dotje poep ahoy ahoy Heb je niks te doen? Slaapverwekkend dit. Ze winnen eens wat en er staan 40000 man zonder tanden op een Coolsingeltje. Schaar je lekker bij dat clubje.
Beter jood of vermoord dan een fan van Feyenoord. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Leestekens ook al lastig..... Over leip gesproken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik zie je al uit zo'n klok komen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 20:47 schreef Loetje het volgende:[..] Geen dingen door elkaar halen. Als je namelijk alles zo goed weet wat ik post heb je vast gelezen waarom ik een tering tyfushekel aan die kutclub heb uit Eindhoven. Dat heeft een geheel andere reden dat wat dan ook! Jullie komen alleen opdraaien wanneer je wat wint. Omdat heel dat clubje geobsedeerd is. Ik kom niet bij jullie. Dat is een wereld van verschil. De dingen die ik hekel aan Ajax noem ik al 2 jaar en zijn vaak genoeg onderbouwd. Dus als je zoveel leest, doe het dan goed. Wie haalt hier nou iets door elkaar. Ten eerste kom je wel eens bij ons. je zeikt je club af tot en met en loopt te klagen dat jullie supporters niet achter je club staan. Ik kom ook als we verliezen. Ach en zo kan ik wel ff doorgaan.. |
|
|
|