|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 20:50 schreef Loetje het volgende:[..] Kijk even op dat forumpje van jullie toen je 7 wedstrijden verloor. Heb het niet eens gelezen maar kan wel invullen hoe dat was. Net als Utrecht voor ons een cruciale pot was. Waar ik flinke kritiek heb op onze trainer, waar ik al 2 jaar klaar mee ben. De rest is emotie die iedereen hebt. Maar voor mij is PSV geen obsessie maar pure haat. Als je een kankerpatiƫnt volledig negeert voor een foto, 4 man zelf! Een laatste wens, ze hadden er schijt aan. Heel die club mag van mij inderdaad kapot vallen! Weer zo negatief. Forumpje. Man jullie kunnen niet eens tippen aan ons forum, het grootste forum van headliner, dus waarom zo kleinerend. De rest is emotie zegt ie dan en dat kan van Gangelen niet hebben dan, nee dan plakken we er het plaatje negativisme te top aan. Dat laatste wist ik niet maar ben het daarin wel eens met je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 20:50 schreef Loetje het volgende:[..] Kijk even op dat forumpje van jullie toen je 7 wedstrijden verloor. Heb het niet eens gelezen maar kan wel invullen hoe dat was. Net als Utrecht voor ons een cruciale pot was. Waar ik flinke kritiek heb op onze trainer, waar ik al 2 jaar klaar mee ben. De rest is emotie die iedereen hebt. Maar voor mij is PSV geen obsessie maar pure haat. Als je een kankerpatiƫnt volledig negeert voor een foto, 4 man zelf! Een laatste wens, ze hadden er schijt aan. Heel die club mag van mij inderdaad kapot vallen! Weer zo negatief. Forumpje. Man jullie kunnen niet eens tippen aan ons forum, het grootste forum van headliner, dus waarom zo kleinerend. De rest is emotie zegt ie dan en dat kan van Gangelen niet hebben dan, nee dan plakken we er het plaatje negativisme te top aan. Dat laatste wist ik niet maar ben het daarin wel eens met je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Iep iep alo,iep iep alo, leipe loetje. Iep iep auw iep iep auw leipe loetje Iep iep oh iep iep oh leipuh loetje ,op z'n koppie zit een dotje poep, ahoy! ahoy! En op zijn kop draagt hij een eierdop ahoi ahoi.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik erger ben dan een jood....(heeft niks met voetbal te maken) Mij mogen ze doden.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat we 112 moeten bellen Lee.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Had ik dus ook....heb nu een ijzeren staaf op mijn kamer liggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
oeps..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je de politie al gebeld..? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee die bellen vaak mij....maar ik ben niet zo bang aangelegd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar ik zal het ff uitleggen..... moslims hebben voor joden meer respect dan voor iemand (zoals ik) die niet geloofd...die zijn de zuurstof op aarde niet waard, ongelovige mag je zonder pardon doden. Hoorde ik vanavond...had het wel eerder gehoord maar vanavond zat hier echt een fanatieke |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wie haalt hier nou iets door elkaar. Ten eerste kom je wel eens bij ons. je zeikt je club af tot en met en loopt te klagen dat jullie supporters niet achter je club staan. Ik kom ook als we verliezen. Ach en zo kan ik wel ff doorgaan.. Ik kom al lang niet meer bij jullie en dat weet je zelf ook! Wij hebben ook supporters die waardeloos zijn, alleen zijn die niet zo geobsedeerd door de rivaal zoals jullie snavel! Wie haalt er dingen door elkaar dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 21:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Weer zo negatief. Forumpje. Man jullie kunnen niet eens tippen aan ons forum, het grootste forum van headliner, dus waarom zo kleinerend. De rest is emotie zegt ie dan en dat kan van Gangelen niet hebben dan, nee dan plakken we er het plaatje negativisme te top aan. Dat laatste wist ik niet maar ben het daarin wel eens met je. Een geobsedeerd forumpje. Excuus. Zou niet eens willen tippen aan dat volk, nou jij nog. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 21:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] Weer zo negatief. Forumpje. Man jullie kunnen niet eens tippen aan ons forum, het grootste forum van headliner, dus waarom zo kleinerend. De rest is emotie zegt ie dan en dat kan van Gangelen niet hebben dan, nee dan plakken we er het plaatje negativisme te top aan. Dat laatste wist ik niet maar ben het daarin wel eens met je. grootste klopt....maar dat komt door jou. Elke speler of jeugd speler open jij een officieel topic over....elk bericht uit de media plemp jij op het forum, Ik vind dat niet zo belangrijk want ik kan zelf ook wel lezen. Als je het sec bekijkt dan zijn bij jullie altijd dezelfde die posten....plus heb je een tukker die met een harde plasser achter jou aan rent.... grote kenner....ik zou die gozer oplaten pakken want het wordt een beetje zielig. Niks naar jou toe Renato want ik mag je heel graag....ook geen nieuws want dat weet het hele forum |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook grotendeels mee eens. Ik heb absoluut geen haat aan Renato, integendeel. Weet ie zelf ook heel goed. Maar de bal kaatsen is hem terug krijgen. Uitdelen en incasseren. Niks mis mee ook. Al heb ik met de rest daar niet veel. Ik heb maar echt haat naar 1 club en die reden heeft niets met voetbal te maken. Ook iedere keer als die naam van die club valt voel ik serieus de woede weer opkomen. Dat is al eventjes geleden inmiddels weer maar het zit nog zo diep. Puur omdat ik me vader niet kon geven wat hij nog wilde. 3 weken later was het klaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 23:33 schreef Loetje het volgende:Ook grotendeels mee eens. Ik heb absoluut geen haat aan Renato, integendeel. Weet ie zelf ook heel goed. Maar de bal kaatsen is hem terug krijgen. Uitdelen en incasseren. Niks mis mee ook. Al heb ik met de rest daar niet veel. Ik heb maar echt haat naar 1 club en die reden heeft niets met voetbal te maken. Ook iedere keer als die naam van die club valt voel ik serieus de woede weer opkomen. Dat is al eventjes geleden inmiddels weer maar het zit nog zo diep. Puur omdat ik me vader niet kon geven wat hij nog wilde. 3 weken later was het klaar. Ik ken jouw reden gap....en respecteer dat en ik snap het ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 22:43 schreef Loetje het volgende:[..] Ik kom al lang niet meer bij jullie en dat weet je zelf ook! Wij hebben ook supporters die waardeloos zijn, alleen zijn die niet zo geobsedeerd door de rivaal zoals jullie snavel! Wie haalt er dingen door elkaar dan? Laat maar Syl dit word zo een oeverloos heen en weer gewijs. Heb ik geen zin aan. Ik heb een schijthekel aan jullie club, jullie aan mijn club. Verders mag ik je graag als persoon en heb ik je hoog zitten, blijft het leuk elkaar te jennen. Enkel niet op deze manier. Daar heb ik geen zin aan. Blijkbaar lullen we langs elkaar heen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] grootste klopt....maar dat komt door jou. Elke speler of jeugd speler open jij een officieel topic over....elk bericht uit de media plemp jij op het forum, Ik vind dat niet zo belangrijk want ik kan zelf ook wel lezen. Als je het sec bekijkt dan zijn bij jullie altijd dezelfde die posten....plus heb je een tukker die met een harde plasser achter jou aan rent.... grote kenner....ik zou die gozer oplaten pakken want het wordt een beetje zielig. Niks naar jou toe Renato want ik mag je heel graag....ook geen nieuws want dat weet het hele forum Grootste komt niet door mij hoor. Trek mijn aantal posts maar van het totaal af en het is nog verreweg het grootste. Zegt meer iets over de grote van het Legioen. Ben administrateur geweest en vind het handig als je het over een bepaalde speler hebt dat je dat in zijn 'archief' zet. Houd het allemaal wat overzichtelijker. Wat het plaatsen van berichten betreft doe ik om het forum aan de gang te houden daar is het een forum voor toch. Om over dat soort dingen te praten. Anders kan ik me wel op de VI abonneren of zo. Het zijn hier toch ook allemaal dezelfde gasten die posten. Denk dat dat qua aantal niet onder doet voor elkaar zelfs. Als je het over Bluffie hebt dan zit je mis Peet die loopt niet achter me aan, das bullshit. Voor de rest love you 2 mate..😘 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 09:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Laat maar Syl dit word zo een oeverloos heen en weer gewijs. Heb ik geen zin aan. Ik heb een schijthekel aan jullie club, jullie aan mijn club. Verders mag ik je graag als persoon en heb ik je hoog zitten, blijft het leuk elkaar te jennen. Enkel niet op deze manier. Daar heb ik geen zin aan. Blijkbaar lullen we langs elkaar heen.. Ik heb geen hekel aan jouw club, ook niet aan de supporters ....wel aan Psv |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 09:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Grootste komt niet door mij hoor. Trek mijn aantal posts maar van het totaal af en het is nog verreweg het grootste. Zegt meer iets over de grote van het Legioen. Ben administrateur geweest en vind het handig als je het over een bepaalde speler hebt dat je dat in zijn 'archief' zet. Houd het allemaal wat overzichtelijker. Wat het plaatsen van berichten betreft doe ik om het forum aan de gang te houden daar is het een forum voor toch. Om over dat soort dingen te praten. Anders kan ik me wel op de VI abonneren of zo. Het zijn hier toch ook allemaal dezelfde gasten die posten. Denk dat dat qua aantal niet onder doet voor elkaar zelfs. Als je het over Bluffie hebt dan zit je mis Peet die loopt niet achter me aan, das bullshit. Voor de rest love you 2 mate..😘 Ik vind het allemaal best Renato....mij ging het allemaal om de lol, soms kan ik ook serieus zijn maar de laatste tijd ben ik er een stuk minder.... het uitkafferen lukt me ook al niet meer...nu lees ik meer dan dat ik reageer.
enne ....same here ouwe maar dat weet je |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Slaap kindje slaap..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hou daar toch eens mee op maat. Dat je er na al die jaren zelf niet doodziek van word ,die verwachtingen gebaseerd op 2 klote aankopen.of 3 ,of 8 Als het komt, dan komt het en word het niet te evenaren zo mooi,maar tot die tijd ssssssssssst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 09:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Grootste komt niet door mij hoor. Trek mijn aantal posts maar van het totaal af en het is nog verreweg het grootste. Zegt meer iets over de grote van het Legioen. Ben administrateur geweest en vind het handig als je het over een bepaalde speler hebt dat je dat in zijn 'archief' zet. Houd het allemaal wat overzichtelijker. Wat het plaatsen van berichten betreft doe ik om het forum aan de gang te houden daar is het een forum voor toch. Om over dat soort dingen te praten. Anders kan ik me wel op de VI abonneren of zo. Het zijn hier toch ook allemaal dezelfde gasten die posten. Denk dat dat qua aantal niet onder doet voor elkaar zelfs. Als je het over Bluffie hebt dan zit je mis Peet die loopt niet achter me aan, das bullshit. Voor de rest love you 2 mate..😘 Zegt enkel iets over het deel van het legioen dat hier post. NIets over de grote van dat legioen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 00:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hou daar toch eens mee op maat. Dat je er na al die jaren zelf niet doodziek van word ,die verwachtingen gebaseerd op 2 klote aankopen.of 3 ,of 8 Als het komt, dan komt het en word het niet te evenaren zo mooi,maar tot die tijd ssssssssssst Het komt Leon, het komt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Zegt enkel iets over het deel van het legioen dat hier post. NIets over de grote van dat legioen.. Jawel ook dat deel is groot. En hoe fanatiek we zijn.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: En wat te denken over het PSV-forum? Daar gebeurt echt HE-LE-MAAL niks! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Uiteraard, je komt uiteindelijk steeds dichterbij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat komt omdat Nenam daar als laatste heeft gepost vermoed ik😉 |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Dat zal het zonder twijfel zijn, Renato 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch..😎
Maar apart dat daar al tijden niet meer gepost is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan ga ik ook maar even bij jullie posten.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom jongen dat weer je.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet bij iedereen maar die neem ik op de koop toe.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die zal je altijd houden. Niet aan storen zoals je al aangeeft. Voor die lui kom je niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Boeien. Voor die lui kom je niet toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ;-)....nog 3 dagen maat, geniet er van |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Van de zon bedoel ik...niet die WIFI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx😃 Zo ff eten en dan door naar het strand, vandaag warme dag 32 graden.. Hoppaaaaa |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is die een beetje nat? Anders moet je even spugen! 😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 06:08 schreef RenatoBos het volgende:Thanx😃 Zo ff eten en dan door naar het strand, vandaag warme dag 32 graden.. Hoppaaaaa Geniet ervan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx I.. Van de zomer weer naar Griekenland jij..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zei WIFI niet Fatima..😩 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, verlang er nu al naar!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: O sorry, zat een beetje ruis op de lijn Turkije-Nederland. Denk dat Erdogan daarvan de schuldige is! ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar ga je dit keer naar toe..(?) Augustus gaan wij weer naar Zakinthos. Was vorig jaar prima bevallen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 11:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] O sorry, zat een beetje ruis op de lijn Turkije-Nederland. Denk dat Erdogan daarvan de schuldige is! ;-) Tuurlijk MEHrdogan is altijd de schuldige alleen denkt hij daar anders over.. |
|
|
|