|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wollah ik zweer jou.... 😂😂 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En dat alles voor middernacht 😀 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Deze lijkt teveel op mij. Dat moeten we niet hebben... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
2-2 tussen Chelsea en spurs.LC op dit moment kampioen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
FUCK MONEY, LOVE LEICESTER CITY!!!!!
Geweldig dit. Hier moet je eigenlijk nu wel een beetje fan van zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik vind het enorm knap van Leicester City en erg benieuwd hoe die het komend seizoen gaan doen. Die kakkerlakken hebben ook weer wat geleerd vandaag. Het kan dus toch, kampioen worden als je het niet verwacht! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 01:55 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik vind het enorm knap van Leicester City en erg benieuwd hoe die het komend seizoen gaan doen. Die kakkerlakken hebben ook weer wat geleerd vandaag. Het kan dus toch, kampioen worden als je het niet verwacht! ;-) Kampioen van de JL? Mwa dat acht ik wel mogelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vond ik nu ook! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha das natuurlijk ook een mogelijkheid! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Topklasse? Volgend jaar degradatieplicht in de JL... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zelfs daarmee zouden ze waarschijnlijk feestvieren op de Coolsingel! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 02:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zelfs daarmee zouden ze waarschijnlijk feestvieren op de Coolsingel! ;-) Die staan daar al als ze het NK diareeschijten winnen man... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahahaha inderdaad! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als ik die club zie de laatste jaren is het net een Calvé reclame man. Het gaat steeds beter..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 03:01 schreef Loetje het volgende:[..] Als ik die club zie de laatste jaren is het net een Calvé reclame man. Het gaat steeds beter..... Lekker bezig Loetje, whahahaha jij zorgt nog een beetje voor humor deze nacht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 03:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lekker bezig Loetje, whahahaha jij zorgt nog een beetje voor humor deze nacht. Ellende bij die gasten maat? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, wat jij ellende noemt, noem ik rustig! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Weet ik niet, kwam even over of het chaos was. Beter PB trouwens ouwe. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is het ook, maar daar zal ik hier niet over praten! ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stelletje mafkezen hier😂😂😂 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gaaf hoor, Leicester City kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat geweldig dat Leicester city gewoon kampioen wordt..
En gewoon dik en dik verdiend.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu het grote geld binnen gaat stromen ben ik heel benieuwd of ze dezelfde filosofie blijven hanteren, en op zoek gaan naar buitenkansjes.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 08:12 schreef remco k het volgende:Nu het grote geld binnen gaat stromen ben ik heel benieuwd of ze dezelfde filosofie blijven hanteren, en op zoek gaan naar buitenkansjes.. Beetje de vraag ook wat er gaat gebeuren met Vardy, Mahrez en Kante. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 01:55 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik vind het enorm knap van Leicester City en erg benieuwd hoe die het komend seizoen gaan doen. Die kakkerlakken hebben ook weer wat geleerd vandaag. Het kan dus toch, kampioen worden als je het niet verwacht! ;-) Dat gaat wel heel erg ver vind je niet? Alsof Feyenerd ooit nog kampioen gaat worden haha. Misschien ergens in het jaar 2036 maar zie het voor die tijd niet gebeuren. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Uiteraard super van Leicester City. Geweldige prestatie!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik las ergens dat Real Madrid Vardy graag wil inlijven. Als dat waar is is ie denk ik onhoudbaar voor Leicester. Die tellen met gemak 40 miljoen neer en dan is ie vertrokken denk ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 11:09 schreef ZerauS het volgende:[..] Ik las ergens dat Real Madrid Vardy graag wil inlijven. Als dat waar is is ie denk ik onhoudbaar voor Leicester. Die tellen met gemak 40 miljoen neer en dan is ie vertrokken denk ik Ik denk dat die voor 40 niet verkocht wordt. Die is al een stuk meer waard vermoed ik. Denk eerder aan bedragen richting de 70 80 miljoen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 12:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat die voor 40 niet verkocht wordt. Die is al een stuk meer waard vermoed ik. Denk eerder aan bedragen richting de 70 80 miljoen. Zou kunnen maar ook daar heeft Real geen moeite mee om dat neer te leggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Puike eerste helft van Bayern. Zo'n defensief Atletico 35 minuten lang helemaal wegspoelen en nog vaak doorkomen ook. Laatste 10 minuten teveel in de emotie van Madrid mee gegaan. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hoe meer hoe beter ....kracht patjers!!
Ken je mijn nog niet !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En toch weer verschrikkelijk knap wat atletico laat zien hoor. En gewoon twee finales in drie jaar tijd. Nu hoop ik ook echt dat ze hem winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:En toch weer verschrikkelijk knap wat atletico laat zien hoor. En gewoon twee finales in drie jaar tijd. Nu hoop ik ook echt dat ze hem winnen. Helemaal eens. Vind het knap en ze spelen realistisch. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:En toch weer verschrikkelijk knap wat atletico laat zien hoor. En gewoon twee finales in drie jaar tijd. Nu hoop ik ook echt dat ze hem winnen. Ik ook, al is het maar dat Real hem dan niet wint. Al hoop ik op de finale tegen City, want Real gun ik helemaal niets! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens vond ik die Ribery de eerste 30 minuten behoorlijk irritant. Tegen het agressieve aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 00:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ook, al is het maar dat Real hem dan niet wint. Al hoop ik op de finale tegen City, want Real gun ik helemaal niets! Grootste tyfusclub van de wereld. Bom erop! Oh pisvee is erger. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Qua Calimerogehalte doen de supporters van psv en feyenoord niet voor elkaar onder hoor. Alles ligt altijd aan ons en we zwijnen altijd en het is een complot van de KNVB. Als club vind ik psv ook erger ja, dat dan weer wel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ongelooflijk slechte pot deze zeg... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:En toch weer verschrikkelijk knap wat atletico laat zien hoor. En gewoon twee finales in drie jaar tijd. Nu hoop ik ook echt dat ze hem winnen. Het is mijn voetbal absoluut niet. Ja ze spelen naar mogelijkheden zegt men dan maar ik vind het echt een verschrikking om naar te kijken. Neem daarbij die doorgeslagen idioot die zich 90 minuten lang als een mongool gedraagt dan hoop ik echt dat Real wint. Ook niet mijn meest favoriete club maar die voetballen gewoon en willen winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind dat je atletico dan wel flink te kort doet. Die voetballen namelijk echt goed tegen vrijwel iedere tegenstander. Behalve tegen ploegen die zelf heel goed kunnen counteren. Dan gaan ze heel bewust iets achterover hangen. En heel veel druk op de bal houden zodra deze rond de middellijn komt. Echt voldoende spelers die een bal 1 keer kunnen raken goed door bewegen en jongens met een goede actie. Die ploeg kan echt wel ballen.
Ik ben in Spanje overigens echt voor barca. Maar als ze van atletico verliezen zoals die nu spelen. Dan kan ik daar wel vrede mee hebben. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 22:41 schreef Brandje het volgende:[..] Het is mijn voetbal absoluut niet. Ja ze spelen naar mogelijkheden zegt men dan maar ik vind het echt een verschrikking om naar te kijken. Neem daarbij die doorgeslagen idioot die zich 90 minuten lang als een mongool gedraagt dan hoop ik echt dat Real wint. Ook niet mijn meest favoriete club maar die voetballen gewoon en willen winnen. Real wint ook wel van Atletico. Met een hoofdrol voor Ronaldo. Dat zegt mijn gevoel |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 22:41 schreef Brandje het volgende:[..] Het is mijn voetbal absoluut niet. Ja ze spelen naar mogelijkheden zegt men dan maar ik vind het echt een verschrikking om naar te kijken. Neem daarbij die doorgeslagen idioot die zich 90 minuten lang als een mongool gedraagt dan hoop ik echt dat Real wint. Ook niet mijn meest favoriete club maar die voetballen gewoon en willen winnen. Ik ben het heel erg met je eens. Dit is niet het soort voetbal waarvoor ik naar een stadion zou gaan. Het doet me denken aan de tactiek van Mourinho bij Internazionale en later bij Chelsea. Verdedigen werd door hem als kunst verheven. Bah! En Simeone is nog een graadje erger, met zijn onsportieve grillen. Ik ben beslist anti Real Madrid, geef mij Barcelona maar, maar in de CL finale ben ik toch vooral anti Atletico, dus hoop ik op winst van Real. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mensen zijn echt totaal de weg kwijt als het gaat om realistisch voetbal spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb geen moeite met de manier waarop Atletico voetbal speelt. Voetbal is een kwestie van meer goals maken als je tegenstander. Dat kan door zelf veel te scoren of door niets tegen te krijgen. Atleti kiest voor die laatste methode. Je hoeft dat niet mooi te vinden maar het is net zo valide als elke andere variant. Het Italiaanse voetbal is groot geworden met dit soort voetbal...
Waar ik moeite mee heb is dat het wel lijkt alsof scheidsrechters niet durven op te treden tegen allerlei uitspattingen. Als er 3 assistenten opspringen om de 4e official te belagen , schreeuwend om een kaart, hoort de scheidsrechter ze gewoon allemaal zonder pardon naar de tribune te sturen. Sowieso moet er weer opgetreden worden tegen dat vragen om kaarten. Zo wordt ook maar geaccepteerd dat ballenjongens en wisselspelers irriteren en vertragend werken. En zolang een scheidsrechter dat goed vindt mag dat gewoon...
Ik neem Atletico niets kwalijk. Die doen gewoon van de UEFA en de scheidsrechters toestaan. Het is aan de UEFA en scheidsrechters om gewoon te doen wat je moeten doen en zich niet te laten intimideren door dit soort praktijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2016 - 10:31 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik ben het heel erg met je eens. Dit is niet het soort voetbal waarvoor ik naar een stadion zou gaan. Het doet me denken aan de tactiek van Mourinho bij Internazionale en later bij Chelsea. Verdedigen werd door hem als kunst verheven. Bah! En Simeone is nog een graadje erger, met zijn onsportieve grillen. Ik ben beslist anti Real Madrid, geef mij Barcelona maar, maar in de CL finale ben ik toch vooral anti Atletico, dus hoop ik op winst van Real. Sorry. Maar wat Mourinho deed met inter lijkt niet eens hierop. Ik snap echt totaa niet hoe men hoer überhaupt bij komt. Die gasten spelen voetballend 90% van hun tegenstanders gewoon van de mat met veel druk vooruit. Er zijn maar een paar tegenstanders waar ze niet volle bak vooruit druk zetten. Dan ben je in mijn optiek juist heel erg bewust van je eigen kwaliteiten. |
|
|
|