|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 05 mei 2016 - 22:14 schreef remco k het volgende:[..] Sorry. Maar wat Mourinho deed met inter lijkt niet eens hierop. Ik snap echt totaa niet hoe men hoer überhaupt bij komt. Die gasten spelen voetballend 90% van hun tegenstanders gewoon van de mat met veel druk vooruit. Er zijn maar een paar tegenstanders waar ze niet volle bak vooruit druk zetten. Dan ben je in mijn optiek juist heel erg bewust van je eigen kwaliteiten. Ik doelde op het defensieve. Geen punt, zijn we het niet eens. Maar ik blijf bij mijn mening. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vardy begint even wat kansen te missen zeg, haha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor de liefhebbers, half 12 dadelijk is het op BBC 1 Match of the day. Als het goed is komt Gary Lineker zijn belofte na door hem in zijn blote barst te presenteren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Proud!
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 22:29 schreef Loetje het volgende:Voor de liefhebbers, half 12 dadelijk is het op BBC 1 Match of the day. Als het goed is komt Gary Lineker zijn belofte na door hem in zijn blote barst te presenteren. Quote mezelf maar even. Hij doet het dus vooralsnog niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 22:29 schreef Loetje het volgende:Voor de liefhebbers, half 12 dadelijk is het op BBC 1 Match of the day. Als het goed is komt Gary Lineker zijn belofte na door hem in zijn blote barst te presenteren. Zou pas de eerste uitzending in het nieuwe seizoen wezen. Dat is vooralsnog wat ik een week of 1-2 geleden ergens las. Hij had toestemming en het gebeurde in het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 22:29 schreef Loetje het volgende:Voor de liefhebbers, half 12 dadelijk is het op BBC 1 Match of the day. Als het goed is komt Gary Lineker zijn belofte na door hem in zijn blote barst te presenteren. Nou nou....daar zit ik op te wachten....zie ik liever Maxima |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geef m een goudvis en hij is ook tevreden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb genoeg aan mijn ex...... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet dat nu Renato, had je wat verstandiger geschat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wegwezen Renato!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Toch bedankt meeuwtje! 😅 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon oprotten man. Wat val jij door de mand zeg. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Je valt me knap tegen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: 1 voor 1 met de kop op televisie en allemaal de facebookpagina's publiceren! De kinderdagverblijven moeten deze jongeren ontslaan omdat ze er niet mee geassocieerd willen worden en terug naar mama sturen! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Even een andere vraag, is de poging van Twente om de clubs te compenseren en de uitsupporters komend jaargang gratis binnen te laten niet gewoon een soort van omkoping richting de andere clubs om milder gestraft te worden???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 17:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Even een andere vraag, is de poging van Twente om de clubs te compenseren en de uitsupporters komend jaargang gratis binnen te laten niet gewoon een soort van omkoping richting de andere clubs om milder gestraft te worden???? Ik ga er toch niet heen....kijk wel uit |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Het gaat er niet om of je er heen gaat, maar ik vind dit eigenlijk een omkooppoging om de straf te laten verlagen. Van zie ons eens heel lief en vriendelijk wezen, nadat ze eigenlijk gewoon de boel jarenlang hebben belazerd! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 17:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Even een andere vraag, is de poging van Twente om de clubs te compenseren en de uitsupporters komend jaargang gratis binnen te laten niet gewoon een soort van omkoping richting de andere clubs om milder gestraft te worden???? Ik heb daar niet zo over nagedacht. Je zou best gelijk kunnen hebben. Hoe dan ook, het is een wel heel vreemd soort van genoegdoening. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 18:09 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik heb daar niet zo over nagedacht. Je zou best gelijk kunnen hebben. Hoe dan ook, het is een wel heel vreemd soort van genoegdoening. Inderdaad, gewoon keihard straffen!! Desnoods directe degradatie. Het kampioenschap van 2010 afdragen aan Ajax en beginnen in de JL met 9 verliespunten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 17:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Even een andere vraag, is de poging van Twente om de clubs te compenseren en de uitsupporters komend jaargang gratis binnen te laten niet gewoon een soort van omkoping richting de andere clubs om milder gestraft te worden???? Nee, de straffen (geldboetes en puntenmindering) hebben ze al te pakken. Daar veranderd dit niets aan. Ik zie dit echt al een diepe, diepe knieval richting alle andere clubs. Laten we wel zijn, dit hoeft Twente niet te doen. Ze zijn al gestraft en als ze vanaf nu de financiën wel op orde hebben is er van verdere straffen geen sprake. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 18:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad, gewoon keihard straffen!! Desnoods directe degradatie. Het kampioenschap van 2010 afdragen aan Ajax en beginnen in de JL met 9 verliespunten. Ik weet niet of deze hardheid zinvol is naar de mensen die de club nu bestieren. Ik zou zeggen: de mensen die dit alles op hun geweten hebben moeten adequaat bestraft worden. Ik hoop dat FC Twente z'n licentie behoudt en gewoon aan de competitie van 2016/2017 kan deelnemen. De supporters, de technische staf en de huidige direct van Twente kunnen er ook niks aan doen aan dat (voormalige) wanbeleid. De echte daders moeten wel boeten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 18:32 schreef Eide het volgende:[..] Nee, de straffen (geldboetes en puntenmindering) hebben ze al te pakken. Daar veranderd dit niets aan. Ik zie dit echt al een diepe, diepe knieval richting alle andere clubs. Laten we wel zijn, dit hoeft Twente niet te doen. Ze zijn al gestraft en als ze vanaf nu de financiën wel op orde hebben is er van verdere straffen geen sprake. Ik zie dit echt voornamelijk als omkoperij om iedereen tevreden te houden. Ik zeg gewoon keihard laten degraderen en JL spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 18:34 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik weet niet of deze hardheid zinvol is naar de mensen die de club nu bestieren. Ik zou zeggen: de mensen die dit alles op hun geweten hebben moeten adequaat bestraft worden. Ik hoop dat FC Twente z'n licentie behoudt en gewoon aan de competitie van 2016/2017 kan deelnemen. De supporters, de technische staf en de huidige direct van Twente kunnen er ook niks aan doen aan dat (voormalige) wanbeleid. De echte daders moeten wel boeten. Ik hoop van niet, want diezelfde supporters waren dus blijkbaar getuige van prijzen die de club onrechtmatig heeft gepakt. Dus ik vind gewoon dat ze keihard moeten straffen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 17:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Even een andere vraag, is de poging van Twente om de clubs te compenseren en de uitsupporters komend jaargang gratis binnen te laten niet gewoon een soort van omkoping richting de andere clubs om milder gestraft te worden???? Ach, ik ga graag uit van een half vol glas.
Ik zie het eerder als een sorry voor wat er is gebeurt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Ach, ik ga graag uit van een half vol glas. Ik zie het eerder als een sorry voor wat er is gebeurt.. Wel een makkelijke sorry dan voor jarenlang fraude plegen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens. Koste ons de titel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En een beker! 😉
Prijzen naar Ajax, hebben we toch nog wat te vieren! 😉 |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 18:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik hoop van niet, want diezelfde supporters waren dus blijkbaar getuige van prijzen die de club onrechtmatig heeft gepakt. Dus ik vind gewoon dat ze keihard moeten straffen! Maar de "gemiddelde" supporter heeft vaak geen benul van wat de bazen achter gesloten deuren uitvreten. Als supporter sta je gewoon achter je club. Ik neem hen niks kwalijk en snap hun verdriet goed.
Maar nogmaals, de ware schuldigen moeten fors gestraft worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2016 - 11:43 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Maar de "gemiddelde" supporter heeft vaak geen benul van wat de bazen achter gesloten deuren uitvreten. Als supporter sta je gewoon achter je club. Ik neem hen niks kwalijk en snap hun verdriet goed. Maar nogmaals, de ware schuldigen moeten fors gestraft worden. En dan blijf ik erbij dat in dit geval ook de club dan fors gestraft moet worden. Want die bazen deden dat voor de club! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2016 - 17:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dan blijf ik erbij dat in dit geval ook de club dan fors gestraft moet worden. Want die bazen deden dat voor de club! Dan zal dan ook wel gaan gebeuren, verwacht ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2 sensaties in korte tijd. De een heeft dan niks met voetbal te maken maar het leveren mooie plaatjes op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Club Brugge eindelijk weer eens kampioen in België. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax bij rust met 0-1 voor in China door een goal van Veltman. Tete heeft het gepresteerd een rode kaart te krijgen in de eerste helft tijdens een vriendschappelijk duel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Erg jammer. Ajax speelt een puike eerste helft en die overtreding had voor mij ook direct rood mogen zijn. Gewoon zonde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vanmiddag om 17.00 een persconferentie van de KNVB. Twente wordt hoogstwaarschijnlijk terug gezet naar de Jupiler League. Ik ga me kapot lachen als het zo is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 15:12 schreef Loetje het volgende:Vanmiddag om 17.00 een persconferentie van de KNVB. Twente wordt hoogstwaarschijnlijk terug gezet naar de Jupiler League. Ik ga me kapot lachen als het zo is. ALS het over Twente gaat en ALS ze alsnog uit de competitie gehaald worden is Ajax alsnog kampioen ;)
Maar ik geloof nooit dat we zo iets gaan horen. Ik denk eerder dat het over het Nederlands Elftal zal gaan of zo. Ik geloof niet dat er iets over de Eredivisie komt, laat staan iets wat invloed eeft op standen en zo. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 15:16 schreef Eide het volgende:[..] ALS het over Twente gaat en ALS ze alsnog uit de competitie gehaald worden is Ajax alsnog kampioen ;) Maar ik geloof nooit dat we zo iets gaan horen. Ik denk eerder dat het over het Nederlands Elftal zal gaan of zo. Ik geloof niet dat er iets over de Eredivisie komt, laat staan iets wat invloed eeft op standen en zo. Volgens mij wordt er niks met de punten meer gedaan toch? Dacht zoiets te hebben gelezen.
Ik ben benieuwd en wacht hoopvol af. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blind is bezig met selectiedingen voor Oranje. Daar zal het wel over gaan schat ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We zullen het zien. Ik ga me in ieder geval doodlachen als het zo is. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Yep, het schijnt dat Wamberto een Nederlands paspoort heeft aangevraagd en waarschijnlijk gaat blind hem selecteren.
Even afwachten dus...
Wel spannend!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|