|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 22:23 schreef Eide het volgende:[..] 3 Ploegen in de 2 finales. Dan mag je rustig van dominantie spreken. Waarschijnlijk ook beide prijzen straks. En al jaren he. Twee jaar terug zelfs vier ploegen in de twee finales. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voornamelijk ook omdat Spaanse ploegen zijn wat vroeger Duitsers en Italianen konden. Ze kunnen echt puur op resultaat spelen. Dat is bijvoorbeeld ook het fundament onder Atletico, maar ook kan dat echt. Alleen Barca kan dat niet, maar die hebben zo vreselijk veel kwaliteit dat ze het eigenlijk niet nodig hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 22:15 schreef remco k het volgende:Overigens gun ik het lieverpool wel hoor. Fantastische club. Fantastische aanhang. Maar dat geld wat daar ingepompt wordt. Pffff Ook niet weten hoe ze het moeten investeren he. Die verkochten Suarez en kochten enkel zooi terug, iets wat Tottenham deed bij Bale.
Het is een leuk elftal maar het mist veel tactische aspecten. Het is gaan in een moordend tempo maar het loopt zichzelf regelmatig compleet voorbij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 22:23 schreef Eide het volgende:[..] 3 Ploegen in de 2 finales. Dan mag je rustig van dominantie spreken. Waarschijnlijk ook beide prijzen straks. Plus de afgelopen 2 jaar erbij gerekend. Alleen maar Spaanse winnaars is de CL en EL. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
FIOD start strafrechtelijk onderzoek naar FC Twente
De FIOD is onder leiding van het Functioneel Parket een strafrechtelijk onderzoek gestart naar vermoedelijke fraude bij spelerstransfers van FC Twente. Dat bevestigt Openbaar Ministerie desgevraagd aan Telesport/De Telegraaf.
Twente werd woensdag door de tuchtcommissie van de KNVB teruggezet naar de Jupiler League, maar krijgt dus mogelijk nog meer tikken om de oren.
De FIOD is de opsporingsdienst van de Belastingdienst, die forse boetes kan opleggen en kan besluiten tot een naheffing van het niet betaalde bedrag.
FC Twente kreeg eerder al een boete van 170.000 euro opgelegd door de FIFA. Ook de KNVB raakte de club uit het oosten al eens in de portemonnee. Bron |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 22:51 schreef Eide het volgende:FIOD start strafrechtelijk onderzoek naar FC TwenteDe FIOD is onder leiding van het Functioneel Parket een strafrechtelijk onderzoek gestart naar vermoedelijke fraude bij spelerstransfers van FC Twente. Dat bevestigt Openbaar Ministerie desgevraagd aan Telesport/De Telegraaf. Twente werd woensdag door de tuchtcommissie van de KNVB teruggezet naar de Jupiler League, maar krijgt dus mogelijk nog meer tikken om de oren. De FIOD is de opsporingsdienst van de Belastingdienst, die forse boetes kan opleggen en kan besluiten tot een naheffing van het niet betaalde bedrag. FC Twente kreeg eerder al een boete van 170.000 euro opgelegd door de FIFA. Ook de KNVB raakte de club uit het oosten al eens in de portemonnee. Bron Deze dingen waren al bekend toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
"Coke" die 2 keer scoort in een finale waarin Kieft analyticus is. Het heeft zo moeten zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 23:12 schreef Loetje het volgende:"Coke" die 2 keer scoort in een finale waarin Kieft analyticus is. Het heeft zo moeten zijn. Flauwe grap....hoog Wilfred Genee gehalte !!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet ik jou om toestemming vragen slome?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax beraadt zich op ontstane situatie na straf FC Twente
Ajax beraadt zich nog over de ontstane situatie na de straf van FC Twente, zo meldt De Telegraaf op haar voorpagina. Indien de licentie van FC Twente gedurende het seizoen ontnomen was zouden de wedstrijden van die club geschrapt worden, hetgeen in het voordeel van Ajax zou zijn geweest. Op de sportpagina's van de krant wordt gesteld dat de kans dat Ajax juridische stappen zal ondernemen minimaal is. Edwin van der Sar kon dat echter in een reactie nog niet uitsluiten. "Het is hier middernacht en ik ken de uitleg van de KNVB nog niet. Ook wil ik het graag bespreken met mijn collegas in de directie," aldus de commercieel directeur. Bron= Ajax Netwerk |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 18:42 schreef Eide het volgende:[..] Ik snap wat je bedoelt, maar het bedrog is niet van afgelopen seizoen. Het bedrog is van jaren terug. Als er uitslagen geschrapt worden moet het kampioenschap van Twente van destijds uit de boeken. Nu in de verklaring van de KNVB heb gelezen moet ik zeggen dat ik mij daar redelijk in kan vinden. Redelijk want de schoonheidsprijs verdient het natuurlijk niet. Maar ik denk wel dat de KNVB hiermee het Nederlandse voetbal als instituut het beste dient. Tegelijkertijd zal er geen enkele club zijn die nu staat te juichen. Er zijn aan beide kanten van de einduitslag van de Eredivisie alleen maar verliezers. Ik denk dat geen enkele beslissing op veel bijval had kunnen rekenen. Als de KNVB niet had opgetreden had men het bedrog van FC Twente stilzwijgend goed gekeurd. Bij het ingaan op de resultaten van het afgelopen seizoen had een club als VVV zich weer terecht benadeeld gevoeld. VVV, zomaar een voorbeeld, dat degradeerde terwijl FC Twente grootschalig de financiƫle regels aan z'n laars lapte. Zo kan ik nog allerlei scenario's bedenken. Uiteindelijk zit de KNVB niet fout. De fout ligt bij de voormalige bestuurders Munsterman en Van der Laan. Megalomane luchtfietsers die, naar gebleken is, hun 'eigen club' willens en wetens naar het hakblok hebben geleid. Ik hoop dat die twee laatste heren nu echt nat gaan en hoofdelijk aansprakelijk gesteld gaan worden voor hun verachtelijke praktijken. En verder? Het is gewoon kut met alleen maar verliezers. Even een korte reactie in mijn pauze.
Natuurlijk heb je helemaal gelijk, Eide. Ik schreef gisteren volledig vanuit mijn emotie, waarbij ik ook dacht aan de supporters van FC Twente. Ik heb serieus met hen te doen.
Die Munsterman en consorten mogen ze van mij keihard aanpakken en inderdaad hoofdelijk aansprakelijk stellen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 18:48 schreef Eide het volgende:Voor de duidelijkheid, FC Twente degradeert dus niet. FC Twente raakt de proflicentie kwijt en wordt geheel uit competitie genomen. Ze krijgen dan meteen weer een licentie verstrekt en mogen dan instromen in de Jupiler League. Hiermee zou Willem II voor dit seizoen veilig zijn en niet kunnen degraderen. Waar heel veel twijfel over is en niemand echt duidelijk weet is dat wanneer je de licentie verliest en ook al is dat NA het seizoen dan dienen de uitslagen geschrapt te worden want het heeft niet alleen consequenties voor de bovenste plekken maar voor bijna elke club. De verdeling van TV-gelden bijvoorbeeld. Play-off plaatsen. KNVB gaat nu even bepalen dat W2 veilig zou zijn maar wat vind een VVV, die tweede zijn geworden, hiervan. Behoren die niet alsnog te promoveren? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik las een uiterst bizar bericht: de licentiecommissie van de KNVB heeft toegegeven dat FC Twente aan al haar voorwaarden voldaan heeft. En dan nu toch worden teruggezet naar de Jupiler League wetende dat die club dan alsnog naar de verdommenis gaat? FC Twente heeft inmiddels drie keer drie punten in moeten leveren. Hoe ver wil de KNVB nog gaan om FC Twente te slopen?
Het is niet mijn club, maar ik vind dit alles ronduit schandalig, nota bene midden in de periode dat de nacompetitie nog gaande is. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2016 - 12:55 schreef Brandje het volgende:[..] Waar heel veel twijfel over is en niemand echt duidelijk weet is dat wanneer je de licentie verliest en ook al is dat NA het seizoen dan dienen de uitslagen geschrapt te worden want het heeft niet alleen consequenties voor de bovenste plekken maar voor bijna elke club. De verdeling van TV-gelden bijvoorbeeld. Play-off plaatsen. KNVB gaat nu even bepalen dat W2 veilig zou zijn maar wat vind een VVV, die tweede zijn geworden, hiervan. Behoren die niet alsnog te promoveren? + 1 |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En een mooi bericht op teletekst gisterenavond. De Graafschap heeft met 4-1 verloren bij en van Go Ahead Eagles. Dat gaan ze a.s. zondag niet meer goedmaken. Deze shit gun ik hun wel (samen met Sjaak Swart) na hun alles-of-niets spel op 8 mei tegen Ajax. Ik heb er nog altijd grote moeite mee. Was de Graafschap omgekocht? Waren ze gedrogeerd? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 15:51 schreef Pavlov14 het volgende:En een mooi bericht op teletekst gisterenavond. De Graafschap heeft met 4-1 verloren bij en van Go Ahead Eagles. Dat gaan ze a.s. zondag niet meer goedmaken. Deze shit gun ik hun wel (samen met Sjaak Swart) na hun alles-of-niets spel op 8 mei tegen Ajax. Ik heb er nog altijd grote moeite mee. Was de Graafschap omgekocht? Waren ze gedrogeerd? Was Ajax slecht? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Ja, toegegeven, dat ook wel. Heel erg slecht... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De keuze van de licentiecommissie staat toegelicht in het bericht wat hier ook is geplaatst. Men heeft de licentie ingenomen vanwege grootschalige, grove oplichting en fraude. FC Twente krijgt echter een nieuwe licentie aangeboden omdat het schoon schip tracht te maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vraag me af of dat kort geding wel nut heeft aangezien er in die licentiecomissie ook rechters zitten. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:41 schreef Eide het volgende:De keuze van de licentiecommissie staat toegelicht in het bericht wat hier ook is geplaatst. Men heeft de licentie ingenomen vanwege grootschalige, grove oplichting en fraude. FC Twente krijgt echter een nieuwe licentie aangeboden omdat het schoon schip tracht te maken. Maar ik had juist begrepen, dat zo iets een volstrekt nieuwe "mogelijkheid" zou zijn, nog nooit eerder te berde gebracht. Staat dit in hun reglementen als mogelijkheid? FC Twente laten afdalen naar de JL betekent volgens mij de absolute doodsteek voor die club en dat weet de licentiecommissie pertinent ook wel. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:47 schreef Loetje het volgende:Ik vraag me af of dat kort geding wel nut heeft aangezien er in die licentiecomissie ook rechters zitten. Juristen zijn niet te vertrouwen ;)
Als je zo in het nauw zit als FC Twente, dan ga je alles proberen om dit soort beslissingen van tafel te krijgen. Niet geschoten is altijd mis. De belangen van FC Twente zijn enorm en ik denk dat de juristen van FC Twente voldoende mogelijkheden zien om de beslissing van de KNVB aan te vechten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:52 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Juristen zijn niet te vertrouwen ;) Als je zo in het nauw zit als FC Twente, dan ga je alles proberen om dit soort beslissingen van tafel te krijgen. Niet geschoten is altijd mis. De belangen van FC Twente zijn enorm en ik denk dat de juristen van FC Twente voldoende mogelijkheden zien om de beslissing van de KNVB aan te vechten. De straf is natuurlijk volkomen terecht. Het is enkel lullig voor de mensen die er nu zitten en de fans. Die hebben gewoon geen invloed. Maar als er inderdaad dingen afgesproken zijn dat Twente aan bepaalde dingen moest voldoen en ze dat gedaan hebben snap ik in ieder geval de verontrusting. Neemt niet weg dat ze een keiharde straf verdienen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:15 schreef Loetje het volgende:[..] De straf is natuurlijk volkomen terecht. Het is enkel lullig voor de mensen die er nu zitten en de fans. Die hebben gewoon geen invloed. Maar als er inderdaad dingen afgesproken zijn dat Twente aan bepaalde dingen moest voldoen en ze dat gedaan hebben snap ik in ieder geval de verontrusting. Neemt niet weg dat ze een keiharde straf verdienen. Juist omdat het huidige bestuur schoon schip heeft gemaakt en FC Twente al drie keer drie punten heeft moeten inleveren is de straf naar het "huidige" FC Twente kei- en keihard. Ik vind dat de KNVB de rechter zou moeten inschakelen om Munsterman en van Dalen hoofdelijk aansprakelijk te stellen en vervolgens navenant te straffen. Dan heb je de juiste daders waar ze wezen moeten. Een straf is goed, maar "degradatie" vind ik buitenproportioneel, wetende dat de club daarna wellicht ter ziele gaat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:27 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Juist omdat het huidige bestuur schoon schip heeft gemaakt en FC Twente al drie keer drie punten heeft moeten inleveren is de straf naar het "huidige" FC Twente kei- en keihard. Ik vind dat de KNVB de rechter zou moeten inschakelen om Munsterman en van Dalen hoofdelijk aansprakelijk te stellen en vervolgens navenant te straffen. Dan heb je de juiste daders waar ze wezen moeten. Een straf is goed, maar "degradatie" vind ik buitenproportioneel, wetende dat de club daarna wellicht ter ziele gaat. De degradatie en zelfs de licentie afpakken en ze in de 6e klasse neerzetten zou terecht zijn. Het is enkel gewoon lullig voor de mensen daar nu. En ik ben wel benieuwd welke afspraken er gemaakt zijn. Er is bijzonder veel gebeurd daar. Aldo en Jopie moeten eigenlijk voorgoed de bak in. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:34 schreef Loetje het volgende:[..] De degradatie en zelfs de licentie afpakken en ze in de 6e klasse neerzetten zou terecht zijn. Het is enkel gewoon lullig voor de mensen daar nu. En ik ben wel benieuwd welke afspraken er gemaakt zijn. Er is bijzonder veel gebeurd daar. Aldo en Jopie moeten eigenlijk voorgoed de bak in. Haha. Voorgoed de bak in... Het zijn natuurlijk geen moordenaars ;) Maar van mij mogen die twee heren wel een tijdje gaan brommen in de cel. Willens en wetens de boel besodemieteren kan niet en mag niet en dat moeten ze maar voelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:40 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Voorgoed de bak in... Het zijn natuurlijk geen moordenaars ;) Maar van mij mogen die twee heren wel een tijdje gaan brommen in de cel. Willens en wetens de boel besodemieteren kan niet en mag niet en dat moeten ze maar voelen. Doet Rutte ook....zet die er maar bij dan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:40 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Voorgoed de bak in... Het zijn natuurlijk geen moordenaars ;) Maar van mij mogen die twee heren wel een tijdje gaan brommen in de cel. Willens en wetens de boel besodemieteren kan niet en mag niet en dat moeten ze maar voelen. Geen moordenaars, alleen een club compleet verwoest met een enorme achterban. Van mij mogen ze de bajes in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gedaan. Opsporingsbevel is uitgegeven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 16:49 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Maar ik had juist begrepen, dat zo iets een volstrekt nieuwe "mogelijkheid" zou zijn, nog nooit eerder te berde gebracht. Staat dit in hun reglementen als mogelijkheid? FC Twente laten afdalen naar de JL betekent volgens mij de absolute doodsteek voor die club en dat weet de licentiecommissie pertinent ook wel. Ten eerste degraderen ze niet. De licentie wordt ingenomen waarmee FC Twente formeel dus ophoudt te bestaan als profclub. Ze krijgen alleen ogenblikkelijk een nieuwe licentie voor de Jupiler League aangeboden.
Het innemen van de licentie kan gewoon en daarvoor zijn ook ruim voldoende aanleidingen. De ophef is over het meteen afgeven van een nieuwe licentie. Dit staat namelijk nergens in de reglementen. Een licentie wordt namelijk normaal gesproken aangevraagd, niet verstrekt door de bond.
De regels wordt fors opgerekt en ik durf niet te zeggen of dit stand gaat houden bij een beroepscommissie. Ik vind het als straf prima moet ik zeggen. Alleen de timing ben ik niet over te spreken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:40 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Voorgoed de bak in... Het zijn natuurlijk geen moordenaars ;) Maar van mij mogen die twee heren wel een tijdje gaan brommen in de cel. Willens en wetens de boel besodemieteren kan niet en mag niet en dat moeten ze maar voelen. Ach, welkom in het bedrijfsleven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:48 schreef Loetje het volgende:[..] Geen moordenaars, alleen een club compleet verwoest met een enorme achterban. Van mij mogen ze de bajes in. Vergeet alleen niet dat die achterban mede zo groot is geworden door het succes daar.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 20:47 schreef remco k het volgende:[..] Vergeet alleen niet dat die achterban mede zo groot is geworden door het succes daar.. Dat is absoluut waar. Maargoed, ze zijn er wel en ze staan er vol achter. Moet er niet aan denken dat dit bij Ajax gebeurd. Terwijl je als supporter zijnde helemaal geen invloed op deze taferelen hebt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Licentie van Utrecht nu weer ingetrokken. Het is wat hier.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Europese licentie he. Wel ff goed vermelden aangezien de helft hier zelf niet kan lezen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Heerlijk voor ze. Karma is a bitch. Maar feitelijk natuurlijk wel zuur. WaarTwente in december eigenlijk de licentie al kwijt hoorde te raken wordt Utrecht gestraft om 30.000 euro. Wat is de KNVB toch heerlijk rechtlijnig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 07:49 schreef remco k het volgende:Europese licentie he. Wel ff goed vermelden aangezien de helft hier zelf niet kan lezen. Goed zo. Een van je eerste berichten van de dag is meteen weer andere forumleden af zeiken. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 17:48 schreef Loetje het volgende:[..] Geen moordenaars, alleen een club compleet verwoest met een enorme achterban. Van mij mogen ze de bajes in. Dat laatste ben ik uiteraard met je eens en dat schreef ik gisteren ook! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 08:59 schreef Brandje het volgende:[..] Goed zo. Een van je eerste berichten van de dag is meteen weer andere forumleden af zeiken. Wie de schoen past trekke hem aan. Maar sommige gasten hier zijn dan ook te dom om te poepen, dus dat sluit daar mooi bij aan. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 18:28 schreef Eide het volgende:[..] Ten eerste degraderen ze niet. De licentie wordt ingenomen waarmee FC Twente formeel dus ophoudt te bestaan als profclub. Ze krijgen alleen ogenblikkelijk een nieuwe licentie voor de Jupiler League aangeboden. Het innemen van de licentie kan gewoon en daarvoor zijn ook ruim voldoende aanleidingen. De ophef is over het meteen afgeven van een nieuwe licentie. Dit staat namelijk nergens in de reglementen. Een licentie wordt namelijk normaal gesproken aangevraagd, niet verstrekt door de bond. De regels wordt fors opgerekt en ik durf niet te zeggen of dit stand gaat houden bij een beroepscommissie. Ik vind het als straf prima moet ik zeggen. Alleen de timing ben ik niet over te spreken. Officieel degraderen ze niet, ze geven het slechts een andere naam. Maar per saldo komt het natuurlijk wel op hetzelfde neer.
Ik heb ook even "gegoogled" ten aanzien van de reglementen en ook ik kon niets vinden wat er ook maar enigszins op lijkt of dit tot de bevoegdeheden van de licentiecommissie in het bijzonder en/of van de KNVB in het algemeen behoort.
Vandaar dat ik vermoed dat een kort geding van FC Twente jegens de KNVB en/of een van haar commissies wel eens meer succes zou kunnen hebben dan menigeen denkt.
Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben voorstander van een gepaste straf, maar dit alles vind ik wel erg buitenproportioneel. En uiteraard ben ik het met je eens dat de timing van een en ander stuitend is. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dank je ;)
Ach ik ken ook wel wat frauderende ambtenaren. Soms in het klein en soms op grote(re) schaal. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 - 20:47 schreef remco k het volgende:[..] Vergeet alleen niet dat die achterban mede zo groot is geworden door het succes daar.. Dat ben ik volledig met je eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het vee erger voor alle andere clubs. Wat Twente heeft gedaan verdient een dikke straf. En degradatie is een mooie straf denk ik. Alleen dupeer ja op deze manier heel veel andere clubs. Waaronder Ajax. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Alleen voor Europees voetbal. En dat voor een bedrag van slechts € 35.000. Wat een muggenzifterij.
Zou de Spaanse bond zo ook omgaan met bijvoorbeeld Real Madrid? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:20 schreef remco k het volgende:Ik vind het vee erger voor alle andere clubs. Wat Twente heeft gedaan verdient een dikke straf. En degradatie is een mooie straf denk ik. Alleen dupeer ja op deze manier heel veel andere clubs. Waaronder Ajax. Dat laatste is zeker waar. Dan zou het bijvoorbeeld een (enigszins) gepaste straf zijn om FC Twente te verplichten om (alle) andere clubs te compenseren voor gederfde inkomsten en/of prijzen. Maar ja... hoe doe je dat? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik lach me al dagen de schompes hierom. Het begon met Twente die het Amsterdamse karmaspook op bezoek kreeg. Daarna volgde een trip naar Doetinchem waar het Amsterdamse karmaspook voor de 2e keer toesloeg. En nu is hij op zijn trip door Nederland uitgekomen bij Utrecht! Whahahahahahaaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een schande in Doetinchem. Hele wedstrijd supporten om vervolgens de spelers van Go Ahead Eagles te lijf te gaan en te slaan. Wat een gitzwarte week is dit zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Andersen trouwens weer goed hoor bij Willem 2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zorgt voor alle creativiteit die dat elftal heeft. Wil hem nog wel een kans geven in de voorbereiding. |
|
|
|