|
|
Loetje
|
|
|
Bam, 3-0! Dat agressieve NAC promoveert in ieder geval niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 15:10 schreef Loetje het volgende:Wat een schande in Doetinchem. Hele wedstrijd supporten om vervolgens de spelers van Go Ahead Eagles te lijf te gaan en te slaan. Wat een gitzwarte week is dit zeg. Helaas heeft het Karmaspook niet helemaal goed werk gedaan. Dan was Doetinchem tenminste echt in rouw, nu moeten ze hopen op de definitieve degradatie van Twente! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 21:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Helaas heeft het Karmaspook niet helemaal goed werk gedaan. Dan was Doetinchem tenminste echt in rouw, nu moeten ze hopen op de definitieve degradatie van Twente! Ben sowieso wel benieuwd hoe die soap af gaat lopen. Wanneer Twente terug wordt gezet komt de hele JL in opstand. Ook niet geheel onterecht natuurlijk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Sjaak werd bestempeld als een slechte verliezer door de Graafschap, volgens mij kunnen de supporters van de Graafschap gelukkig wel goed tegen hun verlies.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een geweldige pot tussen barca en Sevilla. Ongelooflijk wat een strijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
60 tot 65 wedstrijden gespeeld. Beiden afgelopen jaar een prijs gewonnen. En nu gewoon al 10 minuten in de eerste verlenging na een zinderende wedstrijd op een tempo wat abnormaal is. En gewoon nog geen kramgeval gezien.
In Nederland voetballen alleen maar homo's. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je zou maar iniesta heten. Dan kan je wel een aardig balletje trappen zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha. En de eerste met kramp is de scheidsrechter. Wat een pot. En wat is dat Sevilla toch een goede ploeg. Zonde dat die dat niet een heel seizoen in de competitie vol houden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldige wedstrijd met alles erop en eraan. Wel apart dat je op de rode kaart van Mascherano na 73 minuten die kaarten op zak houdt en er vervolgens 10 trekt in 29 minuten.
In ieder geval strijd en passie ten top en ik zie Barca verdedigen zoals ik ze zelden heb zien doen. Deze wedstrijd verdiend wel een penaltyserie. Maar hier zie je het verschil tussen bikkels en watjes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Las ook ergens dat Sevilla morgen gehuldigd zou worden. Denk dat je er dan toch met een kater staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt alleen werkelijk schijtziek van Neymar. Die gozer denkt echt dat hij alles is maar het is nog niet de helft van Messi en Suarez. Wat een vieze aansteller is dat.
En wat haalt Busquets veel weg en wat is Iniesta goed. Zwaar ondergewaardeerde spelers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En beslist! 13x geel en 3x rood, haha! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 19:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik lach me al dagen de schompes hierom. Het begon met Twente die het Amsterdamse karmaspook op bezoek kreeg. Daarna volgde een trip naar Doetinchem waar het Amsterdamse karmaspook voor de 2e keer toesloeg. En nu is hij op zijn trip door Nederland uitgekomen bij Utrecht! Whahahahahahaaha Denk dat ie zich gaat huisvesten in 010 want daar heeft ie nog een heleboel werk :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 00:02 schreef Loetje het volgende:Wordt alleen werkelijk schijtziek van Neymar. Die gozer denkt echt dat hij alles is maar het is nog niet de helft van Messi en Suarez. Wat een vieze aansteller is dat. En wat haalt Busquets veel weg en wat is Iniesta goed. Zwaar ondergewaardeerde spelers. Ik denk dat het ondergewaardeerd wel meevalt hoor. Niet voor niets dat de halve voetbal wereld deze mannen wil hebben..
Neymar heeft een mindere periode. Maar is wel een echte teamspeler en behoort naar mijn idee wel tot de besten van de wereld... Als je gister ook ziet hoe hard ze allebei gister hebben gewerkt. Dat zie ik bij Ajax niemand doen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 09:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het ondergewaardeerd wel meevalt hoor. Niet voor niets dat de halve voetbal wereld deze mannen wil hebben.. Neymar heeft een mindere periode. Maar is wel een echte teamspeler en behoort naar mijn idee wel tot de besten van de wereld... Als je gister ook ziet hoe hard ze allebei gister hebben gewerkt. Dat zie ik bij Ajax niemand doen Het gaat altijd over die 3 voorin. Busquets is verreweg de beste op zijn positie.
Neymar komt niet aan dat niveau, hard werken of niet. Gewoon een leipe ego waar ik met de week geïrriteerder van wordt als ik naar Barca kijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 13:29 schreef Loetje het volgende:[..] Het gaat altijd over die 3 voorin. Busquets is verreweg de beste op zijn positie. Neymar komt niet aan dat niveau, hard werken of niet. Gewoon een leipe ego waar ik met de week geïrriteerder van wordt als ik naar Barca kijk. Ik niet, vind hem op dit moment niet goed, maar het is een echte teamspeler die ook een bal aflegd en ook dit seizoen al weer heel erg belangrijk is geweest, met name in de periode dat Messi er niet was nam hij de ploeg op sleeptouw..
Het gaat bij de mainstream media inderdaad vaak over die drie, maar de echte "kenners" onderschatten de andere mensen ook echt niet.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Plaats hem hier maar even. Van gaal is ontslagen bij Manchester United. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ophalen als Algemeen Directeur.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Jij wordt echt met de dag gekker dus ik hoop dat je het sarcastisch bedoeld. Dit is de man die even op een achterbakse manier het plan JC wilde dwarsbomen door in zee te gaan met de honden die we juist weg wilde hebben. Nee deze verrader hoef ik niet bij Ajax en een viezere streek richting JC zou ik niet kunnen bedenken. Als ze deze man in welke functie dan ook terughalen dan lever ik mijn scc in zolang hij er zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 14:45 schreef Brandje het volgende:[..] Jij wordt echt met de dag gekker dus ik hoop dat je het sarcastisch bedoeld. Dit is de man die even op een achterbakse manier het plan JC wilde dwarsbomen door in zee te gaan met de honden die we juist weg wilde hebben. Nee deze verrader hoef ik niet bij Ajax en een viezere streek richting JC zou ik niet kunnen bedenken. Als ze deze man in welke functie dan ook terughalen dan lever ik mijn scc in zolang hij er zit. Ik ben wel serieus en ik zal je uitleggen waarom.
Het plan Cruijff wordt nu niet gevolgd, er wordt eigenlijk helemaal geen plan gevolgd.
Dan kunnen wij wel heel sentimenteel gaan lopen doen en iedereen blijven veroordelen. Maar de club lijkt me bijna stuurloos op het moment. En ook de ideeen van Louis zijn niet verkeerd, ook dat heeft succes opgeleverd, hij is daarnaast hoe je het ook went of keert een echte Ajacied, en heeft denk ik ook de capaciteiten om die functie in te vullen.
Maar misschien nog wel belangrijker, hij zal echt geen onenigheid tolereren en het zal dus maar heel weinig moeite kosten om de neuzen dezelfde kant op te krijgen..
Ik ben een gigantisch groot voorstander van Cruijf en zijn methodiek, maar dat geld ook voor van Gaal. En aangezien het ene gewoon niet meer gaat gebeuren. Kan Ajax maar beter gewoon de andere koers gaan varen..
Rare gedachte?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van Gaal mag van mij zelfs hoofdtrainer worden en ik zou Jonk graag als technisch directeur zien. En dan puur voor het voetbaltechnische aspect. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van Gaal moet je niet willen als AD. Die gaat zich namelijk van hoog tot laag met alles bemoeien. Daarom was hij als TD ook al weer heel rap weg. Je kan niet samenwerken met Van Gaal. Hij is zijn manier en anders niet, ook al behoor je zelf te kunnen bepalen wat je doet en hoe je dat doet.
Dat staat haaks om wat Ajax nu beoogt. Men wil juist ruimte voor individuen om zo het maximale uit de ontwikkeling van spelers te halen. Zo wil Ajax ook een trainer die zelf z'n keuzes maakt zonder beïnvloed te worden door het Hollywood van het pluche.
Natuurlijk is Van Gaal een icoon in het Nederlandse voetbal. Natuurlijk zou hij bij Ajax van waarde kunnen zijn. Maar misschien is in het huidige Ajax een micromanager als Van Gaal niet wat je zoekt in de directie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 16:22 schreef Eide het volgende:Van Gaal moet je niet willen als AD. Die gaat zich namelijk van hoog tot laag met alles bemoeien. Daarom was hij als TD ook al weer heel rap weg. Je kan niet samenwerken met Van Gaal. Hij is zijn manier en anders niet, ook al behoor je zelf te kunnen bepalen wat je doet en hoe je dat doet. Dat staat haaks om wat Ajax nu beoogt. Men wil juist ruimte voor individuen om zo het maximale uit de ontwikkeling van spelers te halen. Zo wil Ajax ook een trainer die zelf z'n keuzes maakt zonder beïnvloed te worden door het Hollywood van het pluche. Natuurlijk is Van Gaal een icoon in het Nederlandse voetbal. Natuurlijk zou hij bij Ajax van waarde kunnen zijn. Maar misschien is in het huidige Ajax een micromanager als Van Gaal niet wat je zoekt in de directie. Maar wat is het huidige Ajax dan?
Ik heb sinds het vertrek van Jonk een hele nare smaak bij het huidige Ajax, in al zijn facetten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 16:24 schreef remco k het volgende:[..] Maar wat is het huidige Ajax dan? Ik heb sinds het vertrek van Jonk een hele nare smaak bij het huidige Ajax, in al zijn facetten.. Misschien Jordy Cruijff in de directie ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Doet goede dingen op dit moment. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat kan Remco, maar het is wat het is. Er was een onoverbrugbaar meningsverschil. Dat is nu de wereld uit door het scheiden van wegen. Het allerlaatste wat je nu wilt is meteen weer een koerswijziging. Nu moet met name Vd Sar de mogelijkheid gaan krijgen de organisatie naar zijn hand te zetten zonder dat er van alle kanten aan de stoelpoten wordt gezaagd. Nu eerst rust en dan komt er vanzelf weer een afrekenmoment. Maar dat moet je niet nu willen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 16:53 schreef Eide het volgende:Dat kan Remco, maar het is wat het is. Er was een onoverbrugbaar meningsverschil. Dat is nu de wereld uit door het scheiden van wegen. Het allerlaatste wat je nu wilt is meteen weer een koerswijziging. Nu moet met name Vd Sar de mogelijkheid gaan krijgen de organisatie naar zijn hand te zetten zonder dat er van alle kanten aan de stoelpoten wordt gezaagd. Nu eerst rust en dan komt er vanzelf weer een afrekenmoment. Maar dat moet je niet nu willen. Daar is men al een tijdje mee bezig, een paar jaar inmiddels, Jonk was ook slechts onderdeel daar van, en ik heb allerminst het gevoel dat het rustig is en goed gaat komen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Daar is men al een tijdje mee bezig, een paar jaar inmiddels, Jonk was ook slechts onderdeel daar van, en ik heb allerminst het gevoel dat het rustig is en goed gaat komen.. Na het kamp Cruijff kwamen de kampen Jonk en Bergkamp. Er is, sinds de "fluwelen revolutie" nog geen moment rust geweest binnen de club. Er is nog geen moment echt aan beleid gewerkt omdat er aan alle kanten ordinair werd gevochten.
Niemand hoeft blij te zijn met de uitkomst. Ik had bepaalde zaken ook liever anders gezien. maar wat we nu hebben is een basis waarbij iedereen als het goed is met de neus in dezelfde richting staat. De mensen die in het kamp Jonk zaten zijn vertrokken of hebben bakzeil gehaald. De overigen bewandelden toch al de route van het kamp Bergkamp.
En nu zal dus met name Edwin Van der Sar, die ik zie als de daadwerkelijk man aan de macht binnen Ajax, deze organisatie, dat nu zeker niet op volle toeren draait, nu echt aan de rit moeten krijgen. Er komt een nieuwe trainer. Er zit een eensgezinde groep mensen. Er is een filosofie waarmee men vooralsnog een kapitaalkrachtige, gezonde club heeft neergezet.
Nu komt dus een periode waarbinnen alle trammelant en ellende, maar ook het aanstormend talent en de financiële mogelijkheden, te gelde gemaakt moeten worden. En dat wordt de afrekening voor Edwin van der Sar en de zijnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2016 - 22:22 schreef Eide het volgende:[..] Na het kamp Cruijff kwamen de kampen Jonk en Bergkamp. Er is, sinds de "fluwelen revolutie" nog geen moment rust geweest binnen de club. Er is nog geen moment echt aan beleid gewerkt omdat er aan alle kanten ordinair werd gevochten. Niemand hoeft blij te zijn met de uitkomst. Ik had bepaalde zaken ook liever anders gezien. maar wat we nu hebben is een basis waarbij iedereen als het goed is met de neus in dezelfde richting staat. De mensen die in het kamp Jonk zaten zijn vertrokken of hebben bakzeil gehaald. De overigen bewandelden toch al de route van het kamp Bergkamp. En nu zal dus met name Edwin Van der Sar, die ik zie als de daadwerkelijk man aan de macht binnen Ajax, deze organisatie, dat nu zeker niet op volle toeren draait, nu echt aan de rit moeten krijgen. Er komt een nieuwe trainer. Er zit een eensgezinde groep mensen. Er is een filosofie waarmee men vooralsnog een kapitaalkrachtige, gezonde club heeft neergezet. Nu komt dus een periode waarbinnen alle trammelant en ellende, maar ook het aanstormend talent en de financiële mogelijkheden, te gelde gemaakt moeten worden. En dat wordt de afrekening voor Edwin van der Sar en de zijnen. Dat begrijp ik allemaal Eide.
Ik heb er alleen totaal geen vertrouwen meer in.. Zelfs de functie AD is nog steeds niet fatsoenlijk ingevuld. Dat mag geen 6 jaar duren om daar iemand voor klaar te stomen of iemand daarvoor te vinden. Heel benieuwd hoe dat afloopt als het 1 jarige contract van Collee in September afloopt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Graafschap: 'FC Twente zo snel richting afgrond'
Clubs vragen FC Twente kort geding in te trekken Video afspelen 01:00 Martine Zuil, commercieel directeur van De Graafschap, is na de jaarlijkse vergadering betaald voetbal van de KNVB van mening dat FC Twente op weg is richting de afgrond. Twente heeft van de andere clubs uit de eredivisie het verzoek gekregen om zich neer te leggen bij de plannen van de licentiecommissie en het aangespannen kort geding in te trekken. Maar daaraan hebben de Tukkers geen gehoor gegeven. Het kort geding dient komende vrijdag.
Voor De Graafschap is het door de situatie rond FC Twente nog onduidelijk op welk niveau het volgend seizoen zal spelen. De chaos is er niet kleiner op geworden, aldus Zuil na de bijeenkomst in Zeist. We hebben Twente een handreiking gedaan. Als zij het kort geding in zouden trekken, zouden we in ruil daarvoor bereid zijn een deal te sluiten over de TV-gelden van volgend seizoen. Twente kan deze handreiking beter met beide handen aangrijpen, want op deze manier gaan ze snel richting de afgrond.
De zeventien clubs zijn tot een gezamenlijk standpunt gekomen tijdens een overleg voorafgaand aan de jaarlijkse vergadering betaald voetbal van de KNVB. Die begon om 15.00 uur vanmiddag in Zeist en eindigde om 18.30 uur. Op de vergadering maakten de clubs duidelijk achter het besluit van de licentiecommissie te staan.
De clubs hebben tevens afgesproken om volgend jaar tijdens de voorjaarsvergadering een reglementswijziging door te voeren die het voor de licentiecommissie mogelijk maakt om een club te laten degraderen. Bron
------------------
De clubs zijn in ieder geval duidelijk. Die zijn klaar met de puinhoop die FC Twente heet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Peter Bosz verliest ook de bekerfinale. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'FC Twente is zich in de vingers aan het snijden'
Bert van Oostveen betreurt het feit dat FC Twente de aangeboden geste van de Eredivisie CV niet met beide handen heeft aangepakt. De Tukkers kregen tijdens de jaarlijkse vergadering betaald voetbal van de KNVB in Zeist van de andere clubs de mogelijkheid om qua mediageld gebruik te blijven maken van de status van een eredivisieclub.
Van Oostveen: ,,Bovendien is aangeboden om de promotieregeling eenmalig te verruimen: niet één club, maar twee clubs zouden dan komend seizoen rechtstreeks promoveren uit de Jupiler League. Maar dan hadden ze wel het aangespannen kort geding moeten intrekken.''
FC Twente-directeur Onno Jacobs hield echter voet bij stuk. De club vecht de degradatie aan. ,,Helaas, want de clubs hebben behoefte aan duidelijkheid,'' zegt Van Oostveen.
Competitieprogramma Die dreigt er voorlopig nog niet te zijn. Al wil Van Oostveen wel zoveel mogelijk afkaarten. Zo komt de KNVB hoe dan ook op 14 juni met een competitieprogramma. ,,Daarin zullen Twente en De Graafschap inwisselbaar zijn,'' vertelde Van Oostveen dinsdag in Zeist.
De directeur betaald voetbal praat donderdag met De Graafschap dat hoopt op een Eredivisie met negentien in plaats van achttien clubs. Van Oostveen ziet daar niets in. ,,Dat is op dit moment niet wenselijk. Dat levert ook vier extra speelronden op.''
Taakstraf of doodstraf De onafhankelijk opererende licentiecommissie heeft Van Oostveen en de KNVB hoe dan ook in problemen gebracht. ,,Maar het was een geldboete van 45.000 euro of het innemen van de licentie. Het was dus een taakstraf of de doodstraf. De serie vergrijpen van het oude bestuur van FC Twente, dat de andere clubs en de KNVB stelselmatig heeft belazerd, afdoen met een boete was niet voldoende geweest.''
FC Twente stelt juist van wel omdat de nieuwe leiding vanaf half december alle vergrijpen op tafel zou hebben gelegd. De licentiecommissie denkt daar anders over. ,,Dat kun je zien als: ik pik een kist sinaasappels, ik breng die kist terug, zeg sorry, maar ik heb nog wel een meloen onder mijn shirt.''
'Buitengewoon ongelukkig' Dat clubs als NAC, De Graafschap en Willem II in de promotie/degradatiewedstrijden verleden week werden opgezadeld met een probleem, vindt Van Oostveen 'buitengewoon ongelukkig'. ,,Dat moet in de toekomst anders'', zegt de bestuurder.
,,Maar dit kan helaas een slepende kwestie worden'', weet Van Oostveen. ,,FC Twente kan straks ook nog voor gerechtelijke procedures bij de burgerrechter kiezen. Dan komen er weken bij, tot ver in juni. Terwijl degradatie de club ook mogelijkheden biedt. In de Jupiler League krijgen ze negen nieuwe meetmomenten bij de licentiecommissie, terwijl ze in de Eredivisie het allerlaatste meetmoment van het gevoerde beleid naderen. Of ik vrees dat ze zich in de vingers aan het snijden zijn? Daar heb ik ze wel voor gewaarschuwd, want de FIOD komt straks ook nog met een vordering.'' Bron |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zit nu Galatatsaray - Fenerbaçhe te kijken. In Turkije mogen dan op het oog betere spelers lopen, er mag dan meer geld zijn maar het is voetballend nog 86x minder dan in Nederland. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2016 - 21:57 schreef Loetje het volgende:Ik zit nu Galatatsaray - Fenerbaçhe te kijken. In Turkije mogen dan op het oog betere spelers lopen, er mag dan meer geld zijn maar het is voetballend nog 86x minder dan in Nederland. Ik zit Nederlands elftal even te kijken maar dat is ook zonde van je tijd. Memphis wat is die slecht zeg.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is bizar slecht. Los zand, traag, slordig en besluiteloos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dat Bruma de aanvoerders band draagt van het NL elftal is alles zeggend...
Met afstand de slechtste speler op het veld. ieder duel als een klein kind verloren en dat is nu de aanvoerder.
Om je heel erg diep te schamen...
En wat ziet onze keeper er weer heerlijk uit bij die tegengoal.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Atlético heeft ook een Cillessen met penalty\'s. Die Oblak doet werkelijk niets. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bijna alle pingels van Real waren houdbaar op die laatste na. Deze man doet werkelijk helemaal niets. Kut ploeg dat Real |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 22:23 schreef remco k het volgende:En dat Bruma de aanvoerders band draagt van het NL elftal is alles zeggend... Met afstand de slechtste speler op het veld. ieder duel als een klein kind verloren en dat is nu de aanvoerder. Om je heel erg diep te schamen... En wat ziet onze keeper er weer heerlijk uit bij die tegengoal.. Je anti Cillissen fetish begint nu vervelend te worden. De bal wordt hard ingekopt vanaf penaltystip. Ook nog eens hard naar de grond en komt dan met een beetje pech tegen een eigen speler aan. Ziet her erg ongelukkig uit. Ja absoluut. Is het een blunder of zijn fout? Nee absoluut niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 10:28 schreef Brandje het volgende:[..] Je anti Cillissen fetish begint nu vervelend te worden. De bal wordt hard ingekopt vanaf penaltystip. Ook nog eens hard naar de grond en komt dan met een beetje pech tegen een eigen speler aan. Ziet her erg ongelukkig uit. Ja absoluut. Is het een blunder of zijn fout? Nee absoluut niet. Jammer voor je dat het vervelend wordt. Maar hij kan en moet die bal gewoon beter verwerken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:04 schreef remco k het volgende:[..] Jammer voor je dat het vervelend wordt. Maar hij kan en moet die bal gewoon beter verwerken. Ik zou jou weleens in dat goal willen zien. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:04 schreef remco k het volgende:[..] Jammer voor je dat het vervelend wordt. Maar hij kan en moet die bal gewoon beter verwerken. Knurfie die bal stuitert vlak voor hem dus vrijwel onmogelijk om de bal goed te verwerken en de bal wordt van redelijk dichtbij hard ingekort. Hij moet van te voren ook gokken waar de bal komt. Dus kopt die Ier rechtdoor of naar de grond. Dus je zielige kinderachtig gedrag is in deze totaal onterecht. Zelfs als je heel goed kijkt en ik weet dat het lastig voor je is dan kan je zien dat Janssen hem ook nog eens in de weg staat en volgens mij ook de bal nog aanraakt. Ga maar eens kijken op YouTube. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:04 schreef remco k het volgende:[..] Jammer voor je dat het vervelend wordt. Maar hij kan en moet die bal gewoon beter verwerken. Hij heeft wel een punt. Jouw kruistocht tegen Cillissen is echt tenenkrommend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:27 schreef Eide het volgende:[..] Hij heeft wel een punt. Jouw kruistocht tegen Cillissen is echt tenenkrommend. Vind ik van niet...Cillissen is gewoon een matige keeper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:20 schreef Brandje het volgende:[..] Knurfie die bal stuitert vlak voor hem dus vrijwel onmogelijk om de bal goed te verwerken en de bal wordt van redelijk dichtbij hard ingekort. Hij moet van te voren ook gokken waar de bal komt. Dus kopt die Ier rechtdoor of naar de grond. Dus je zielige kinderachtig gedrag is in deze totaal onterecht. Zelfs als je heel goed kijkt en ik weet dat het lastig voor je is dan kan je zien dat Janssen hem ook nog eens in de weg staat en volgens mij ook de bal nog aanraakt. Ga maar eens kijken op YouTube. Klopt helemaal. Ik heb gisterenavond een korte samenvatting gezien en ik constateerde dat de bal waar het doelpunt van Ierland uit voortkomt door een Nederlandse speler (Vincent Janssen) van richting werd veranderd. Cillissen kon hier absoluut helemaal niets aan doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat mag een ieder vinden. Ieder z\'n mening. Maar elke handeling onder de loep en dan alles zo negatief mogelijk uitleggen is gewoon tenenkrommend. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:43 schreef Eide het volgende:[..] Dat mag een ieder vinden. Ieder z\\\\\\\'n mening. Maar elke handeling onder de loep en dan alles zo negatief mogelijk uitleggen is gewoon tenenkrommend. Dat ben ik absoluut volstrekt met je eens. Net als het nu al afbranden van Peter Bosz.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:43 schreef Eide het volgende:[..] Dat mag een ieder vinden. Ieder z\\\'n mening. Maar elke handeling onder de loep en dan alles zo negatief mogelijk uitleggen is gewoon tenenkrommend. Doen ze hier op de reacties van Remco ook, net zo tenenkrommend terwijl hij vaak gelijk heeft.... |
|
|
|