|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:44 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat ben ik absoluut volstrekt met je eens. Net als het nu al afbranden van Peter Bosz. Ik geef Peter Bosz voorlopig het voordeel van de twijfel....hij moet mij/ons maar overtuigen en niet andersom het is in ieder geval niet mijn keuze |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik geef Peter Bosz voorlopig het voordeel van de twijfel....hij moet mij/ons maar overtuigen en niet andersom het is in ieder geval niet mijn keuze Dat is natuurlijk een totaal andere benadering. Zo denk ik er ook over, Peet. Afbranden kan altijd nog, maar niet nu al, bij voorbaat. Geef hem een eerlijke kans want dat verdient hij. Ik ben er van overtuigd dat Peter Bosz ons blij gaat verrassen met fris, aanvallend en dominant voetbal. Ik zal blij zijn als we niet langer de honderden tikkies-terug en tikkies-breed per wedstrijd moeten aanschouwen. Man, man... wat baalde ik daarvan. Ik kon het serieus niet meer aanzien. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: heeft niet zijn beste seizoen maar is een prima keeper en om nu dingen te gaan zoeker die simpelweg niet waar zijn is gewoon heel zielig. L |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Doen ze hier op de reacties van Remco ook, net zo tenenkrommend terwijl hij vaak gelijk heeft.... Ahhh wat lief dat je het zo voor hem opneemt en jij bent hetvaak met hem eens dat is heel want anders dan dat hij gelijk heeft. Evenmin dat ik gelijk heb maar de goal van Ierland kan Jasper niks aan doen. Dat kan je heel simpel zien in de herhaling. Die heeft ie waarschijnlijk niet gezien omdat ie hier Cillissen alweer aan het afzeiken was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Toch ben ik benieuwd hoe sommigen van ons het er als keeper vanaf zouden brengen. Allemaal split second handelingen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vaak???? Hahahaha hou toch op man. Heeft continu een eigen mening die vaak niet eens de waarheid is. En als je hem daar vervolgens op wijst draait hij er omheen. Dat beschermen van Remco is ook tenenkrommend. Het is geen heilige hoor! Alsof Remco bescherming nodig heeft maar goed als jij het zo ziet vind ik het prima....ik geef gewoon mijn mening. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga rennen ouwe....maak je kop leeg |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Onzin! Beste van Nederland iig |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dus telt deze mening niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:27 schreef Eide het volgende:[..] Hij heeft wel een punt. Jouw kruistocht tegen Cillissen is echt tenenkrommend. Mag je vinden, ik vind het belachelijk dat men daar uberhaubt over valt. Ik let op spelers, beoordeel spelers en vind hem gewoon niet goed, en dus post ik regelmatig iets wat ik negatief aan hem vind, simpelweg omdat ie met regelmaat iets negatiefs laat zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:02 schreef Ajax Warrior het volgende:Toch ben ik benieuwd hoe sommigen van ons het er als keeper vanaf zouden brengen. Allemaal split second handelingen. Ach ja, en dat is als spelers anders? Daar heb je uren de tijd? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan zegt dat meer over het niveau in NEderland dan over de kwaliteit van de keepers.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
@Remco, alleen omdat jij (meen ik) nogal scherp was op Oblak. Voor iedereen hier aardig.
Aardige analyse van Catenaccio over het optreden van Oblak in de penaltyserie van de CL finale.
https://www.facebook.com/Catenaccio.nl/videos/1159047960806155/
Dit toont een aantal dingen aan.
1. Videoanalyse van Oblak (en dus andere keepers) kan wedstrijden winnen. 2. Omdat Atleti zich niet bewust was van hoe Oblak beweegt was het kwetsbaar. 3. Penaltyschieten is zeker geen loterij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2016 - 21:51 schreef Eide het volgende:@Remco, alleen omdat jij (meen ik) nogal scherp was op Oblak. Voor iedereen hier aardig. Aardige analyse van Catenaccio over het optreden van Oblak in de penaltyserie van de CL finale. https://www.facebook.com/Catenaccio.nl/videos/1159047960806155/Dit toont een aantal dingen aan. 1. Videoanalyse van Oblak (en dus andere keepers) kan wedstrijden winnen. 2. Omdat Atleti zich niet bewust was van hoe Oblak beweegt was het kwetsbaar. 3. Penaltyschieten is zeker geen loterij. Niks over Oblak gezegd volgens mij.
Maar zeker interessant. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 19:24 schreef remco k het volgende:[..] Dan zegt dat meer over het niveau in NEderland dan over de kwaliteit van de keepers.. Of over jou inzicht qua keepers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee sorry, daar zit ik over het algemeen meer dan goed mee.. Stekelenburg was volgens driekwart van dit forum toch ook zo geweldig...
Maar ach, ik heb hier iemand ook al zien posten dat hij zich zou kunnen meten met de 5 beste keepers van de wereld.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat was ik niet maar het is gewoon een degelijke techn/goede keeper. Het is alleen jammer dat je hem constant zit af te zeiken om je gelijk te krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 - 08:59 schreef p111 het volgende:Dat was ik niet maar het is gewoon een degelijke techn/goede keeper. Het is alleen jammer dat je hem constant zit af te zeiken om je gelijk te krijgen. Ik zeik hem niet af om mijn gelijk te krijgen, sterker nog, ik zou veel liever gewoon zwaar ongelijk willen krijgen. Alleen bewijst hij constant dat dit niet gebeurt, en gaat hij komend seizoen ineens de sterren van de hemel keepen, dan zal ik dat met heel veel liefde toegeven, ik wil namelijk wel dat iedere Ajax speler zo goede mogelijk speelt, en wie er dan in het veld staat aan naampjes zou mij echt een zalige rotzorg zijn.
Wat veel zieliger is, zijn jouw constante persoonlijke opmerkingen aan mijn adres hierover.. je bent gewoon blind van boosheid hierover en kan uberhaubt niet meer goed zien hoe zijn prestaties zijn en zal er dus ook nooit objectief over zijn..
Want wees nou eens eerlijk... En kom eens met 5 of meer wedstrijden waarbij zij zonder CIlissen echt de punten verloren hadden. Heel eerlijk? Ik kom er tot 2.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 - 09:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeik hem niet af om mijn gelijk te krijgen, sterker nog, ik zou veel liever gewoon zwaar ongelijk willen krijgen. Alleen bewijst hij constant dat dit niet gebeurt, en gaat hij komend seizoen ineens de sterren van de hemel keepen, dan zal ik dat met heel veel liefde toegeven, ik wil namelijk wel dat iedere Ajax speler zo goede mogelijk speelt, en wie er dan in het veld staat aan naampjes zou mij echt een zalige rotzorg zijn. Wat veel zieliger is, zijn jouw constante persoonlijke opmerkingen aan mijn adres hierover.. je bent gewoon blind van boosheid hierover en kan uberhaubt niet meer goed zien hoe zijn prestaties zijn en zal er dus ook nooit objectief over zijn.. Want wees nou eens eerlijk... En kom eens met 5 of meer wedstrijden waarbij zij zonder CIlissen echt de punten verloren hadden. Heel eerlijk? Ik kom er tot 2.... Wat ik wel heel eerlijk kan zeggen is dat Cilissen stil staat in zijn ontwikkeling. Voorheen pakte hij veel meer ballen met af en toe mooie reddingen. Ik was erg blij met hem alleen vind ik hem steeds irritanter worden en vooral zijn spelhervattingen zijn triest te noemen. Hoe vaak hij de bal blind weg schiet zijn niet meer op 1 hand te tellen. Penalty\'s kan hij ook niet dus dan had ik liever de boven genoemde Stekelenburg ja. Die schoot de ballen tenminste wel de goede kant op. Cilissen/ Vermeer ben ik dan weer niet met je eens dan heb ik nog steeds liever Cilissen want al zijn Vermeer zijn reddingen spectaculair hij is ook minder stabiel. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ook ik wil graag even iets kwijt over onze doelman.
Jasper Cillissen is voor Ajax een goede keeper. Niet voor niets speelt hij \\\"maar\\\" bij Ajax in de eredivisie. Als hij een absolute topkeeper zou zijn geweest, dan was hij allang gescout door, pak hem beet, Barcelona of Real Madrid.
In zijn tijd bij NEC Nijmegen was hij bijna wekelijks de absolute uitblinker met knappe reddingen en wat was elke Ajacied blij met zijn overstap naar ons. En ik vind dat hij nog steeds voldoet, ondanks dat hij zo nu en dan een foutje maakt. Maar wie speelt er foutloos?
Wel vind ik dat hij hard moet werken aan zijn spelhervattingen, want die vind ik ronduit dramatisch.
En dat hij misschien wat stil is blijven staan in zijn ontwikkeling, komt misschien door de (keepers)trainer bij Ajax? De tactiek van Ajax? Botte pech? Ik heb echt geen idee.
Maar nogmaals, voor Ajax (en het Nederlands Elftal) is hij een prima doelman. Je kunt hem onmogelijk van elk tegendoelpunt de schuld geven.
Het afgelopen seizoen heeft Ajax (Cillissen) slechts 21 tegendoelpunten moeten incasseren en was met afstand de minst gepasseerde verdediging. Ook het seizoen daarvoor (2014/2015) had Ajax met Cillissen met 29 tegentreffers de minst gepasseerde keeper. En om de triologie te voltooien, ook het seizoen 2013/2014 moest Cillissen maar 28 keer \\\"vissen\\\" en was toen ook de minst gepasseerde doelman.
Is dat toeval?
Dit wilde ik even kwijt en het is uiteraard ook \\\\\\\"maar\\\\\\\" een mening. Mijn mening.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoe is het toch mogelijk dat een jongen als Bruma toch uberhaubt geselecteerd wordt voor het nl elftal.. Dat is toch te belachelijk voor woorden, nu ook weer met die kans voor Milik, timed helemaal verkeerd en loopt gewoon de bal voorbij.. En dan zie ik nu ook nog dat hij de aanvoerdersband draagt..
Wat een aanfluiting.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 - 12:26 schreef Pavlov14 het volgende:Ook ik wil graag even iets kwijt over onze doelman. Jasper Cillissen is voor Ajax een goede keeper. Niet voor niets speelt hij \\\"maar\\\" bij Ajax in de eredivisie. Als hij een absolute topkeeper zou zijn geweest, dan was hij allang gescout door, pak hem beet, Barcelona of Real Madrid. In zijn tijd bij NEC Nijmegen was hij bijna wekelijks de absolute uitblinker met knappe reddingen en wat was elke Ajacied blij met zijn overstap naar ons. En ik vind dat hij nog steeds voldoet, ondanks dat hij zo nu en dan een foutje maakt. Maar wie speelt er foutloos? Wel vind ik dat hij hard moet werken aan zijn spelhervattingen, want die vind ik ronduit dramatisch. En dat hij misschien wat stil is blijven staan in zijn ontwikkeling, komt misschien door de (keepers)trainer bij Ajax? De tactiek van Ajax? Botte pech? Ik heb echt geen idee. Maar nogmaals, voor Ajax (en het Nederlands Elftal) is hij een prima doelman. Je kunt hem onmogelijk van elk tegendoelpunt de schuld geven. Het afgelopen seizoen heeft Ajax (Cillissen) slechts 21 tegendoelpunten moeten incasseren en was met afstand de minst gepasseerde verdediging. Ook het seizoen daarvoor (2014/2015) had Ajax met Cillissen met 29 tegentreffers de minst gepasseerde keeper. En om de triologie te voltooien, ook het seizoen 2013/2014 moest Cillissen maar 28 keer \\\"vissen\\\" en was toen ook de minst gepasseerde doelman. Is dat toeval? Dit wilde ik even kwijt en het is uiteraard ook \\\\\\\"maar\\\\\\\" een mening. Mijn mening. Dat is zeker geen toeval. Maar naar mijn idee eerder toe te schrijven aan de goede verdediging die voor hem staat. En de defensieve zekerheden die de Boer heeft ingebouwd..
Maar als men het forum er op na zal kijken, zal men zien dat ik zelfs een groot voorstander was van het aantrekken van Cilissen, en dat ook ik het toendertijd terecht vond dat ie Vermeer voorbij ging..
Echter is hij niet alleen stil komen te staan, hij is op sommige vlakken echt gewoon minder goed geworden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als je dan Oranje bekijkt:
Berghuis: Speelde Championship in Engeland. Nou ja, speelde. Hij zat er op de bank. Wijnaldum: Gedegradeerd in Engeland. Promes: Speelt bij een middenmoter in Rusland Van Dijk: speelt bij een middenmoter in Engeland (topcompetitie) Bazoer, Janssen, Tete, Van Ginkel, Bruma en Cillissen spelen allemaal in Nederland, bepaald geen topcompetitie.
Wat verwachten we nou eigenlijk? Polen heeft verschillende spelers die toppers zijn in de Bundesliga en Premier League. Alleen dat moet het verschil toch al heel erg duidelijk maken. Ik hoor de heren analisten en Dickie de graaier roepen dat dit Oranje veel beter moet kunnen. Ik denk dat dit Oranje gewoon de kwaliteit mist en op dit moment een hooguit een armtierige middenmoter in Europa is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dat je nu voor komt doet niets aan het bovenstaande af. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2016 - 20:58 schreef remco k het volgende:[..] Dat is zeker geen toeval. Maar naar mijn idee eerder toe te schrijven aan de goede verdediging die voor hem staat. En de defensieve zekerheden die de Boer heeft ingebouwd.. Het is ook Cillessen die steeds de verdediging coach ..Dus hij heeft daarin ook zijn verdienste. DAT van de Boer ben ik wel mee eens ..daar kots ik nu nog van .. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij is daarin zeker ook van waarde geweest, nooit beweert dat dit niet zo zou zijn.
Maar ik vind hem niet de topkeeper waarvan anderen vinden dat hij het wel zou zijn.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 20:17 schreef remco k het volgende:[..] Hij is daarin zeker ook van waarde geweest, nooit beweert dat dit niet zo zou zijn. Maar ik vind hem niet de topkeeper waarvan anderen vinden dat hij het wel zou zijn.. IK zeg ook niet dat hij een complete keeper is,maar die discusie hebben we al eerder gehad. Feit blijft wel dat ie niet gegroeid is,maar ik zou hem voor geen andere keeper (van de ere divisie) op doel hebben.(ja ik ken jou namen wel Ruiter en Padt ed). Nogmaals die keepers hebben die druk nooit ervaren als Cillessen ..moeten ze eerst nog maar eens doen ..Mag je ook niet onderschatten Remco. achja ieder z'n mening toch;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jaja, wat is die Bruma toch goed zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2016 - 20:28 schreef enough het volgende:[..] IK zeg ook niet dat hij een complete keeper is,maar die discusie hebben we al eerder gehad. Feit blijft wel dat ie niet gegroeid is,maar ik zou hem voor geen andere keeper (van de ere divisie) op doel hebben.(ja ik ken jou namen wel Ruiter en Padt ed). Nogmaals die keepers hebben die druk nooit ervaren als Cillessen ..moeten ze eerst nog maar eens doen ..Mag je ook niet onderschatten Remco. achja ieder z'n mening toch;-) Ik roep nergens dat al die jongens beter zijn... Dus fijn dat je ze kent, maar ik roep ze niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is erg goed gekeept door Zoet zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zou naar mijn idee toch echt de zomer niet moeten afwachten met Janssen en Zyech.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Lach je de tering ..We hebben ineens een luxe probleem hahahahahh |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] Ik roep nergens dat al die jongens beter zijn... Dus fijn dat je ze kent, maar ik roep ze niet.. IN een vorig gesprek daar over meet jouw kan ik me herinneren dat ik vroeg wie zou jij dan liever bij ajax op doel zien en toen kwam jij met die namen (weet ff niet welk topic) . Dus met je opmerking van nu zijn ze gelijkwaardig ..schieten we ook niet mee op dan . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 20:48 schreef remco k het volgende:Ajax zou naar mijn idee toch echt de zomer niet moeten afwachten met Janssen en Zyech.. Beide hoeft niet van mij.... Er is er echter wel 1 die ik graag bij Ajax zie ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar zoals jullie weten ben ik de narreke en heb geen verstand van voetbal ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: DAT weten we,maar komkomertijd des te meer ouwe ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 22:54 schreef enough het volgende:[..] IN een vorig gesprek daar over meet jouw kan ik me herinneren dat ik vroeg wie zou jij dan liever bij ajax op doel zien en toen kwam jij met die namen (weet ff niet welk topic) . Dus met je opmerking van nu zijn ze gelijkwaardig ..schieten we ook niet mee op dan . Nee hoor. Die namen heb ik niet geroepen als beter.
Ik zeg daarnaast niet dat ie weg moet
Ik zeg enkel en alleen dat ik geen fan van hem ben en hem gewoon niet zo goed vind. Dit seizoen bij vlagen gewoon heel matig zelfs. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik kon (en wilde...) zowaar ook eens naar Oranje kijken. Ik heb de spelhervattingen van doelman Zoet eens geturfd (dit omdat ik veel kritiek heb op dat punt ten aanzien van Cillissen). Ook Jeroen Zoet leverde nagenoeg alle ballen in bij de tegenstanders: van de 26 spelhervatting (tot aan zijn blessure) kwamen er 22 terecht bij een Oostenrijker...
Verder vond ik hem zeer betrouwbaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 12:12 schreef Pavlov14 het volgende:Ik kon (en wilde...) zowaar ook eens naar Oranje kijken. Ik heb de spelhervattingen van doelman Zoet eens geturfd (dit omdat ik veel kritiek heb op dat punt ten aanzien van Cillissen). Ook Jeroen Zoet leverde nagenoeg alle ballen in bij de tegenstanders: van de 26 spelhervatting (tot aan zijn blessure) kwamen er 22 terecht bij een Oostenrijker... Verder vond ik hem zeer betrouwbaar. Klopt. Was gister zeker niet best wat spelhervattingen betreft. Pakte op de lijn wel een bal die niet veel andere keepers hadden gehad. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De benefietwedstrijd tussen Real en Ajax is nu bezig. Mooi hoor, al die mannen van toen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 18:41 schreef Eide het volgende:De benefietwedstrijd tussen Real en Ajax is nu bezig. Mooi hoor, al die mannen van toen. Snap alleen niet waarom Litmanen er niet bij is of heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Geen tijd, niet fit, geen zin. Wie zal het zeggen? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Jammer ... tis toch absoluut een legende |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Speelt straks tegen Barca......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 08:08 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor. Die namen heb ik niet geroepen als beter. Ik zeg daarnaast niet dat ie weg moet Ik zeg enkel en alleen dat ik geen fan van hem ben en hem gewoon niet zo goed vind. Dit seizoen bij vlagen gewoon heel matig zelfs. JIJ lult af en toe ook maar wat hoor!! (jaja je zou het wel ergens gezegd hebben) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2016 - 18:33 schreef enough het volgende:[..] JIJ lult af en toe ook maar wat hoor!! (jaja je zou het wel ergens gezegd hebben) Nee hoor, sommigen hier zijn er heel goed in mensen woorden in de mond te leggen..
Ik vind Cilissen een matige keeper als je naar de Europese top kijkt waar mensen hem dan mee vergelijken. Dat er tussen hem en andere keepers in de ED weinig verschil zit doet daar niets aan af.
Ik zie bij Ajax veel liever een keeper die op de lijn weleens wat verkeerd doet, maar voetballend gewoon goed mee kan komen, en daarnaast 1 die zo af en toe als het echt nodig is punten voor je pakt.
Dat doet Cilissen gewoon niet.. |
|
|
|