BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 19:37   quote  deeplink  
DE meeste clean cheets kan je hem niet ontzeggen .
HIJ plukte destijds ballen uit de kruising ..waarvan je kan zeggen simpel ..daar waar zijn opstelling
gewoon perfect is/was .
IK heb liever hem waarvan z'n uittrap of spelvervolging verkeerd is dan blunderd op de lijn ..is gewoon funest..ook voor zelf vertrouwen .
IK kijk alleen naar de ere divisie en of M.U /andere ECHT serieus toen was/is alleen maar speculatie.
EENS kunnen we hem daar op beoordelen.
JA ik weet niet het is een droplul en toch mag ik hem wel (hou je geen ballen mee tegen natuurlijk);-)
IK leg jouw geen woorden in de mond ..nooit gedaan ook. (jaja okè sommige,maar ik niet voordat) ;-)

IK quote op je laatse post remco ,maar DAT was wel duidelijk .
(JE VERGEET WEL EENS WAT )ACCH JA.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2016 door enough --
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 19:37 schreef enough het volgende:
HIJ plukte destijds ballen uit de kruising ..waarvan je kan zeggen simpel ..daar waar zijn opstelling
gewoon perfect is/was .
IK heb liever hem waarvan z'n uittrap of spelvervolging verkeerd is dan blunderd op de lijn ..is gewoon funest..ook voor zelf vertrouwen .
IK kijk alleen naar de ere divisie en of M.U /andere ECHT serieus toen was/is alleen maar speculatie.
JA ik weet niet het is een droplul en toch mag ik hem wel (hou je geen ballen mee tegen natuurlijk);-)
IK leg jouw geen woorden in de mond ..nooit gedaan ook. (jaja okè sommige,maar ik niet voordat) ;-)

Ik heb hier niet zo heel veel woorden voor, eigenlijk maar eentje..

WAT???????????????????????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juni 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Proest.....hehehehehe
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

NOU DAT !!!!!!!!!!!!!
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 20:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Proest.....hehehehehe
proost ouwe ....klok klok klok klok ..HIK !!

Burp!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juni 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 20:37 schreef enough het volgende:

[..]

proost ouwe ....klok klok klok klok ..HIK !!

Burp!!
Sorry hoor maar ik snap werkelijks niks van jouw post.....als jij post moet ik altijd aan Simon Carmiggelt denken.....iets met kronkels, uit de diepte van jouw hersenpan waar geen hond iets van begrijpt
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 20:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik snap werkelijks niks van jouw post.....als jij post moet ik altijd aan Simon Carmiggelt denken.....iets met kronkels, uit de diepte van jouw hersenpan waar geen hond iets van begrijpt
enough uit eigen werk

Ze doen maar & vroeger kon je lachen

Ik red me wel & Bij nader inzien

IK lieg de waarheid

Wij zijn 17

BURP !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juni 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:11 schreef enough het volgende:

[..]

enough uit eigen werk

Ze doen maar & vroeger kon je lachen

Ik red me wel & Bij nader inzien

IK lieg de waarheid

Wij zijn 17

BURP !!
Dit dus....
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 21:22   quote  deeplink  
Ik ga werkelijk helemaal plat hier....
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:22 schreef Loetje het volgende:
Ik ga werkelijk helemaal plat hier....
HÈ GAPPIE ..CIJFERTJE vak bekwaamheid ?
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:46 schreef enough het volgende:

[..]

HÈ GAPPIE ..CIJFERTJE vak bekwaamheid ?
9 ouwe.
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

9 ouwe.
klasse gap ..jij Bent echt pienter..;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Ik wil even iets kwijt zonder er ook maar een mening van een ander er door te laten beïnvloeden.

Ik heb Enough nu een paar keer aan telefoon gehad. Op het forum volg je hem voor geen meter en moest ik er bijna serieus over nadenken om een psychiater in te schakelen. Maar als je hem eenmaal aan telefoon spreekt kan je goed met hem lachen. Lang geen slechte gozer en heb wel een zwak voor hem! Ook daar soms vaag maar over het algemeen heel duidelijk en tof.

Moest het gewoon even kwijt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:56 schreef enough het volgende:

[..]

klasse gap ..jij Bent echt pienter..;-)
Valt echt mee ouwe
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 21:58 schreef Loetje het volgende:
Ik wil even iets kwijt zonder er ook maar een mening van een ander er door te laten beïnvloeden.

Ik heb Enough nu een paar keer aan telefoon gehad. Op het forum volg je hem voor geen meter en moest ik er bijna serieus over nadenken om een psychiater in te schakelen. Maar als je hem eenmaal aan telefoon spreekt kan je goed met hem lachen. Lang geen slechte gozer en heb wel een zwak voor hem! Ook daar soms vaag maar over het algemeen heel duidelijk en tof.

Moest het gewoon even kwijt.
LEUK dat je het zeg gap ,maar ik versta jouw nooit voor geen meter ;-)

je zit toch in me hart gappie..;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 juni 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 22:03 schreef enough het volgende:

[..]

LEUK dat je het zeg gap ,maar ik versta jouw nooit voor geen meter ;-)

je zit toch in me hart gappie..;-)
Komt omdat mijn telefoon voor de zoveelste keer niet in orde is. Ik moet bellen via de luidspreker of via de oordopjes. Heeft Nenam ook altijd bij mij. Telefoon is al tig keer gerepareerd en iedere keer komt het probleem terug dat ik niet aan mijn oor kan bellen. Maar mijn abonnement is nog niet afgelopen.
enough
 enough - dinsdag 07 juni 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 22:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Komt omdat mijn telefoon voor de zoveelste keer niet in orde is. Ik moet bellen via de luidspreker of via de oordopjes. Heeft Nenam ook altijd bij mij. Telefoon is al tig keer gerepareerd en iedere keer komt het probleem terug dat ik niet aan mijn oor kan bellen. Maar mijn abonnement is nog niet afgelopen.
Rustig syl ik volg je wel ..je praat soms wat snel ..dat kan peet weer niet volgen gap ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2016 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juni 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 22:24 schreef enough het volgende:

[..]

Rustig syl ik volg je wel ..je praat soms wat snel ..dat kan peet weer niet volgen gap ;-)
Komt omdat ik bij Loetje een andere rol vervul dan jij...plus ik ken hem persoonlijk
enough
 enough - woensdag 08 juni 2016 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Komt omdat ik bij Loetje een andere rol vervul dan jij...plus ik ken hem persoonlijk
;-).. niks mis mee gap
remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2016 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 20:34 schreef enough het volgende:

[..]

NOU DAT !!!!!!!!!!!!!
Goed verhaal man.
enough
 enough - woensdag 08 juni 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 06:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed verhaal man.
YEP!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 08 juni 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2016 - 19:37 schreef enough het volgende:
gewoon perfect is/was .

Wtf dude?
Is het omgeslagen naar daytimedrinking?

Wat een stuk onleesbare kak!
enough
 enough - woensdag 08 juni 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 15:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wtf dude?
Is het omgeslagen naar daytimedrinking?

Wat een stuk onleesbare kak!
JA dat krijg je als ik s'nacht niet mag posten Apik
Loetje
 Loetje - woensdag 08 juni 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 18:09 schreef enough het volgende:

[..]

Nieuwe regel dan maar... Alleen reageren zonder invloed van alcohol of drugs😂
enough
 enough - woensdag 08 juni 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 18:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nieuwe regel dan maar... Alleen reageren zonder invloed van alcohol of drugs😂
Wordt mission imposible gap ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2016 - 15:50   quote  deeplink  
Twente heeft het kort geding tegen de KNVB verloren. De rechter heeft dus geoordeeld dat de licentiecommissie van de KNVB binnen haar recht staat met het intrekken van de licentie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 juni 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2016 - 18:09 schreef enough het volgende:

[..]

Cool, ik sluit me hier bij aan...

😧
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 juni 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 15:50 schreef Eide het volgende:
Twente heeft het kort geding tegen de KNVB verloren. De rechter heeft dus geoordeeld dat de licentiecommissie van de KNVB binnen haar recht staat met het intrekken van de licentie.
Boeie! Laat ze aub verdwijnen met hun wanbeleid 😲
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 11 juni 2016 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2016 - 20:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Boeie! Laat ze aub verdwijnen met hun wanbeleid 😲
De KNVB ja....net zo schuldig....grondig renoveren die handel
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 juni 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Das ook zo...
Eide
 Eide - zaterdag 11 juni 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2016 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb veel kritiek gehad op de KNVB, maar in deze heeft de KNVB gewoon helemaal gelijk. De KNVB heeft de afgelopen periode er alles aan gedaan om Twente te behouden. Geen club heeft zo veel kansen en hulp gehad als Twente. Zelfs toen Van Oostveen een paar weken geleden nog eens serieus aan de noodklok hing om ze in Enschede wakker te maken wilde men daar maar niet de realiteit onder ogen zien.

De licentiecommissie is volledig onafhankelijk. Die legt dus geen verantwoording af aan Van Oostveen of Van Praag. Die commissie is nu door de rechter in het gelijk gesteld. Het oordeel van de rechter is trouwens buitengewoon goed gemotiveerd. Daar is werkelijk geen speld tussen te krijgen.

Waar het om gaat is dat in december de licentie van Twente onder voorbehoud is ingenomen. Twente heeft toen een set aan eisen mee gekregen waaraan het voor 1 mei moest voldoen om alsnog een licentie te ontvangen. Sinds december zijn er maar liefst 3 nieuwe transferszaken bekend geworden waarbij Twente de boel heeft belazerd. Zaken dus waar men in december niets van wist en wat, als het wel bekend was geweest, reden was geweest voor het onvoorwaardelijk intrekken van de licentie.

Ondanks dat alles, ondanks de leugens, het bedrog en onwaarschijnlijke naïviteit biedt de KNVB datzelfde Twente toch nog een kans met een nieuwe licentie. Ze moeten de KNVB om hun blote knietjes danken dat de bond zo vreselijk coulant is geweest en blijft. Jarenlang zijn alle andere clibs genaaid door FC Twente. Dit is de rekening. Van mij hoeven ze als club geen sympathie te verwachten.

Sneu voor de fans, maar na jaren leugens en bedrog kan en mag je de KNVB hierin hooguit verwijten dat de andere clubs er last van hebben. Meer niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 15:19   quote  deeplink  
Spelers va Twente bij faillissement transfer vrij lees ik net....da's raar, heeft de curator daar niks over te zeggen ??
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 15:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Spelers va Twente bij faillissement transfer vrij lees ik net....da's raar, heeft de curator daar niks over te zeggen ??
Het zijn geen goederen. Bij een faillissement komt, volgens mij, het personeel gewoon op straat te staan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 18:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Het zijn geen goederen. Bij een faillissement komt, volgens mij, het personeel gewoon op straat te staan.
Mocht het zover komen dan hebben ze daar een groot probleem....
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 18:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mocht het zover komen dan hebben ze daar een groot probleem....
ALS de beroepscommissie zich ook tegen Twente uitspreekt is dat daar over en sluiten. Mogelijk dat er in de regio voldoende kapitaal is om opnieuw te beginnen in de 2e divisie... als de KNVB daar mee akkoord gaat. Maar een doorstart in de 2e divisie doet geen speler van de huidige selectie aan mee denk/vrees ik.
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Wat doet zo'n beroepscommissie eigenlijk Eide? De randzaken heb ik namelijk totaal geen verstand van.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:04 schreef Loetje het volgende:
Wat doet zo'n beroepscommissie eigenlijk Eide? De randzaken heb ik namelijk totaal geen verstand van.
Bestaat uit juristen en financiële mensen.....die gaan over de strafzaken in het voetbal.
Ellebogen van Kramer e.d.
Althans dat is wat ik ervan begrijp
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bestaat uit juristen en financiële mensen.....die gaan over de strafzaken in het voetbal.
Oh, licentiecomissie heeft toch ook juristen enzo?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh, licentiecomissie heeft toch ook juristen enzo?
Denk van wel...
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Precies, dat is de commissie die beroepszaken beoordeeld. Als dus de licentiecommissie of aanklager van de KNVB een beslissing neemt en een speler of club gaat in beroep kom je uit bij die beroepscommissie. Die beoordeeld dat of die initiële uitspraak terecht, rechtmatig en proportioneel is. Althans, zo heb ik het altijd begrepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2016 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 12 juni 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 19:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies, dat is de commissie die beroepszaken beoordeeld. Als dus de licentiecommissie of aanklager van de KNVB een beslissing neemt en een speler of club gaat in beroep kom je uit bij die beroepscommissie. Die beoordeeld dat of die initiële uitspraak terecht, rechtmatig en proportioneel is. Althans, zo heb ik het altijd begrepen.
Meer omdat Twente al in beroep was gegaan naar de rechter. Maar de rechter heeft toch meer te zeggen dan een beroepscommissie ofzo?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 21:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Meer omdat Twente al in beroep was gegaan naar de rechter. Maar de rechter heeft toch meer te zeggen dan een beroepscommissie ofzo?
Naar de burgerrechter en die heeft de KNVB in het gelijk gesteld vandaar dat de beroepscommissie (is KNVB] nu een oordeel velt.

Als een speler 5 wedstrijden schorsing krijgt wordt dat gegeven door de beroepscommissie en niet de burgerrechter.

De beroepscommissie is zeg maar de rechtelijke macht van de voetbalbond.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juni 2016 - 21:46   quote  deeplink  
Verder heb je nog het hoogste voor sportzaken....

Het Hof van Arbitrage voor Sport (Engels: Court of Arbitration for Sport (CAS), Frans: Tribunal Arbitral du Sport (TAS)) is een onafhankelijk tribunaal voor het beslechten van geschillen op het gebied van sport.

Maar Twente is kansloos....ze moeten gewoon die JL licentie accepteren, ze worden dan nog gematst door de KNVB en de licentiecommissie anders was het over en uit.

Persoonlijk vind ik het een gesjoemel van de KNVB....ze hadden gelijk de stekker eruit moeten trekken.
Eide
 Eide - zondag 12 juni 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2016 - 21:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verschillende soorten "recht". De beroepscommissie van de KNVB, en alle andere KNVB organen, werken binnen de regels van de KNVB. De rechtbank kijkt naar de Nederlandse wet. De rechtbank heeft uitsluitend geoordeeld dat de KNVB in haar recht staat de licentie in te trekken. Bij de beroepscommissie zal de inhoudelijk motivatie van de licentiecommisie te sprake zijn gesteld verwacht ik.

Het ligt wel dicht bij elkaar hoor, want ook bij de rechter kan je denk ik niet anders als ook over de inhoud praten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:13   quote  deeplink  
België op papier zo'n goede spelers.....maar laten het op het veld afweten...tering hoe kan dat ???
Eide
 Eide - maandag 13 juni 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:
België op papier zo'n goede spelers.....maar laten het op het veld afweten...tering hoe kan dat ???
Veel goede individuen maar niemand die het elftal aan elkaar knoopt. Ik vind België echt een ploeg van 11 individuen. We werken hard hoor, maar het is geen elftal waar spelers elkaar beter maken vind ik. Niet zoals iemand als Muller, Lewandowski of Iniesta echt de spelers om hen heen beter maken en daardoor het elftal een geheel maken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Veel goede individuen maar niemand die het elftal aan elkaar knoopt. Ik vind België echt een ploeg van 11 individuen. We werken hard hoor, maar het is geen elftal waar spelers elkaar beter maken vind ik. Niet zoals iemand als Muller, Lewandowski of Iniesta echt de spelers om hen heen beter maken en daardoor het elftal een geheel maken.
Is toch de taak van de trainer ??
Pffff ik heb meer verstand van wielrennen.....voetbal snap ik soms geen reet van
Brandje
 Brandje - maandag 13 juni 2016 - 22:29   quote  deeplink  
Plaats hem hier maar even maar vroeg mij af of ik de enige ben die kotsmisselijk wordt van het overdreven pro België gelul tijdens di't EK. Nederland is er niet bij dus moeten we massaal voor die Belgen worden?!
Net als dat ik tijdens de EC niet juich voor andere Nederlandse clubs. Ga ik ook echt niet juichen voor een ander land.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 juni 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:29 schreef Brandje het volgende:
Plaats hem hier maar even maar vroeg mij af of ik de enige ben die kotsmisselijk wordt van het overdreven pro België gelul tijdens di't EK. Nederland is er niet bij dus moeten we massaal voor die Belgen worden?!
Net als dat ik tijdens de EC niet juich voor andere Nederlandse clubs. Ga ik ook echt niet juichen voor een ander land.
Ik vind Belgen wel grappig maar het zal mij worst wezen wie de EK wint....
Brandje
 Brandje - maandag 13 juni 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2016 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tsja ze worden ook wel heel erg omhoog gepraat vind ik. Zoals De Bruyne en Hazard. Die de Bruyne vind ik nu bijvoorbeeld echt niet heel veel beter dan een Klaassen in Vorm..Lukaku gaat een top transfer maken maar heeft echt een hele matige techniek.
Plus dat veel van die Belgen bij hun clubs "mee" voetballen maar eigenlijk geen een is DE MAN bij zijn club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

0.0587060