|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 22:37 schreef Brandje het volgende:[..] Tsja ze worden ook wel heel erg omhoog gepraat vind ik. Zoals De Bruyne en Hazard. Die de Bruyne vind ik nu bijvoorbeeld echt niet heel veel beter dan een Klaassen in Vorm..Lukaku gaat een top transfer maken maar heeft echt een hele matige techniek. Plus dat veel van die Belgen bij hun clubs "mee" voetballen maar eigenlijk geen een is DE MAN bij zijn club. Geen idee daar kijk ik te weinig voetbal voor.....maar België heeft wel meer aansprekende namen als bv Slowakije en Albanie althans voor mij dan.
Ik kijk vaker Sporza Belgie dan de NOS....Sporza is relaxter dan die stijve NOS en bij Sporza zie je vaker de Belgische spelers voorbij komen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lekker voor die Belgen. Jammer alleen dat hij hem maakt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als Italië maar geen kampioen wordt.....dan vind ik alles best. Door Insaghi heb ik een hekel aan italiaans voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 22:37 schreef Brandje het volgende:[..] Tsja ze worden ook wel heel erg omhoog gepraat vind ik. Zoals De Bruyne en Hazard. Die de Bruyne vind ik nu bijvoorbeeld echt niet heel veel beter dan een Klaassen in Vorm..Lukaku gaat een top transfer maken maar heeft echt een hele matige techniek. Plus dat veel van die Belgen bij hun clubs "mee" voetballen maar eigenlijk geen een is DE MAN bij zijn club. Sorry, maar de Bruynne in vorm is echt al 10 klassen beter dan een Klaassen in vorm. Overigens ook totaal niet vergelijkbaar wat spelers betreft. Hazard is DE man bij zijn club.
Ik snap overigens geen reet van die trainer. Hazard is alles behalve een aanvoerder, de Bruynne alles behalve een vleugelspeler. Fellaini past helemaal niet in hun systeem. Defensief ga je het beste CV duo van de PL uit elkaar halen en de manier waarop hij Lukaku laat spelen slaat ook nergens op..
Overigens Belgie gewoon hele grote kansen gekregen maar als je die tegen Italie niet maakt ga je eraf.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar de Bruynne in vorm is echt al 10 klassen beter dan een Klaassen in vorm. Overigens ook totaal niet vergelijkbaar wat spelers betreft. Hazard is DE man bij zijn club. Ik snap overigens geen reet van die trainer. Hazard is alles behalve een aanvoerder, de Bruynne alles behalve een vleugelspeler. Fellaini past helemaal niet in hun systeem. Defensief ga je het beste CV duo van de PL uit elkaar halen en de manier waarop hij Lukaku laat spelen slaat ook nergens op.. Overigens Belgie gewoon hele grote kansen gekregen maar als je die tegen Italie niet maakt ga je eraf.. Heb een heel seizoen naar zowel Hazard als De Bruyne gekeken en vind ze beide absoluut niet van wereldklasse. Hazard was vorig seizoen prima maar afgelopen seizoen echt om te huilen. Heeft dus een goed draaiend elftal nodig anders zie je hem ook veel minder. Afgelopen seizoen het bewijs gezien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind De Bruyne en Hazard absoluut zeer goed. Maar België drijft op individuele klasse. Het is geen elftal op dit moment. Dan kan je nog zo goed zijn, tegen een goed collectief leg je het af. Italië is echt geen wereldploeg hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 - 14:01 schreef Brandje het volgende:[..] Heb een heel seizoen naar zowel Hazard als De Bruyne gekeken en vind ze beide absoluut niet van wereldklasse. Hazard was vorig seizoen prima maar afgelopen seizoen echt om te huilen. Heeft dus een goed draaiend elftal nodig anders zie je hem ook veel minder. Afgelopen seizoen het bewijs gezien. De Bruynne was afgelopen seizoen gewoon een van de beste spelers van de gehele pl. Was bijna wekelijks uitblinker bij zijn ploeg.
Hazard inderdaad een minder seizoen. Maar heeft de jaren ervoor laten zien van absolute wereldklasse te zijn. Daar bewijst 1 slecht seizoen helemaal niets aan. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
België weet als klein landje dat ze nu kampioen kunnen worden, waardoor de druk immens wordt. Verder hebben ze een waardeloze trainer. Verder zijn de belgen het niet gewent om als favoriet te worden gezien.
Allemaal redenen dat ze geen kampioen worden. Natuurlijk kunnen ze nog naar de volgende ronde, maar kampioen worden dat worden ze niet.
Er zijn genoeg landen die weten wel hoe ze moeten winnen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 - 17:12 schreef Eide het volgende:Ik vind De Bruyne en Hazard absoluut zeer goed. Maar België drijft op individuele klasse. Het is geen elftal op dit moment. Dan kan je nog zo goed zijn, tegen een goed collectief leg je het af. Italië is echt geen wereldploeg hoor. Maar welk team is wel een wereldploeg dan? Spanje opzich maar die hebben geen echte spits op het moment scoren moeilijk en het loopt niet. Portugal lastige ploeg maar ook niet bijzonder. Frankrijk vind ik ook geen wereldploeg. Duitsland blijft dan over. Italië met dit collectief kan dan gewoon nog ver komen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 00:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:België weet als klein landje dat ze nu kampioen kunnen worden, waardoor de druk immens wordt. Verder hebben ze een waardeloze trainer. Verder zijn de belgen het niet gewent om als favoriet te worden gezien. Allemaal redenen dat ze geen kampioen worden. Natuurlijk kunnen ze nog naar de volgende ronde, maar kampioen worden dat worden ze niet. Er zijn genoeg landen die weten wel hoe ze moeten winnen België heeft leuke spelers maar is inderdaad geen team. De andere wedstrijden zullen ze het ook lastig krijgen. Als Zlatan het op zijn heupen krijgt gaan ze niet eens door. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 07:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Maar welk team is wel een wereldploeg dan? Spanje opzich maar die hebben geen echte spits op het moment scoren moeilijk en het loopt niet. Portugal lastige ploeg maar ook niet bijzonder. Frankrijk vind ik ook geen wereldploeg. Duitsland blijft dan over. Italië met dit collectief kan dan gewoon nog ver komen. Wat mij betreft zijn Duitsland, Spanje en Frankrijk de favorieten, in die volgorde. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 08:14 schreef Eide het volgende:[..] Wat mij betreft zijn Duitsland, Spanje en Frankrijk de favorieten, in die volgorde. Wat ik tot nu gezien heb ben ik het daar wel mee eens. Italië mag daar nog kort achter. Aardige aanvallers en een goed blok achterin met Chielinni wat speelde die sterk zeg met mooie passes naar voren. Engeland, Zweden, België, Portugal vond ik nog niet echt overtuigen al kunnen die ook nog wel in vorm raken op toernooien hebben we het met Zweden en Portugal ook altijd vrij lastig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
I schat Engeland hoger in als Italië. Er schuilt meer kwaliteit in die ploeg. België is een ploeg zonder plan. All chiefs, no indians.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 13:28 schreef Eide het volgende:I schat Engeland hoger in als Italië. Er schuilt meer kwaliteit in die ploeg. België is een ploeg zonder plan. All chiefs, no indians. Engeland inderdaad wel meer kwaliteit maar Italië als team denk ik sterker. Ben ook niet echt onder de indruk geraakt van Engeland na de eerste wedstrijd. Sterling speelt ook niet met veel vertrouwen en zo waren er nog een aantal. Kane ook niet gezien. maar inderdaad ze hebben een goede selectie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 14:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Engeland inderdaad wel meer kwaliteit maar Italië als team denk ik sterker. Ben ook niet echt onder de indruk geraakt van Engeland na de eerste wedstrijd. Sterling speelt ook niet met veel vertrouwen en zo waren er nog een aantal. Kane ook niet gezien. maar inderdaad ze hebben een goede selectie. Italië heeft een goed collectief maar ze missen de kwaliteit (denk ik) om echt kanshebber te zijn. Die kwaliteit hebben de Engelsen wel. Ik vond de Engelsen vrij goed spelen in hun eerste wedstrijd maar ze vergaten te scoren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2016 - 15:20 schreef Eide het volgende:[..] Italië heeft een goed collectief maar ze missen de kwaliteit (denk ik) om echt kanshebber te zijn. Die kwaliteit hebben de Engelsen wel. Ik vond de Engelsen vrij goed spelen in hun eerste wedstrijd maar ze vergaten te scoren. Hamsik kan het wel tegen Rusland wat een goal. Mooie voetballer. Engeland was inderdaad beter maar hele grote kansen hebben ze volgens mij niet gehad. Slechte eindpass vanaf de zijkanten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
FC Twente heeft de beroepszaak nav de intrekking van de licentie gewonnen. Dat betekent dat Twente onder de huidige licentie in de Eredivisie blijft. Wel heeft Twente een boete van 181.000 euro opgelegd gekregen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 - 14:11 schreef Eide het volgende:FC Twente heeft de beroepszaak nav de intrekking van de licentie gewonnen. Dat betekent dat Twente onder de huidige licentie in de Eredivisie blijft. Wel heeft Twente een boete van 181.000 euro opgelegd gekregen. Vind het wel opmerkelijk ..Had het niet meer verwacht eerlijk gezegd.
DE Graafschap dus gedegradeerd. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 - 19:13 schreef enough het volgende:[..] Vind het wel opmerkelijk ..Had het niet meer verwacht eerlijk gezegd. DE Graafschap dus gedegradeerd. lekker voor ze :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Payback tikkie gap ..;-) Denk dat er wel wat duurdere spelers daar(de grafschap) bijkomen in de jupert leage . Er is aardig wat onder die Boerekar geschoven gap.
Wat 1 stelletje mongolen zijn we geweest gap ..doet me nog steeds pijn ..!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 01:14 schreef enough het volgende:[..] Payback tikkie gap ..;-) Denk dat er wel wat duurdere spelers daar(de grafschap) bijkomen in de jupert leage . Er is aardig wat onder die Boerekar geschoven gap. Wat 1 stelletje mongolen zijn we geweest gap ..doet me nog steeds pijn ..!! Ja gap tis niet anders. Hopelijk volgend seizoen rechtzetten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik lach me een krul in m'n lul als Portugal straks weer gelijk speelt en Ronaldo nog steeds 0 uit 2 staat. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 22:19 schreef Eide het volgende:Ik lach me een krul in m'n lul als Portugal straks weer gelijk speelt en Ronaldo nog steeds o uit 2 staat. :) Ik kijk geen Portugal...Ronaldo Tfoe !!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 22:19 schreef Eide het volgende:Ik lach me een krul in m'n lul als Portugal straks weer gelijk speelt en Ronaldo nog steeds 0 uit 2 staat. :) Hahaha, wordt lastig neuken vanochtend maar is het waard. Mist die lul nog een pingel ook! :D |
|
|
|
|
p111
|
|
|
He Eide jij hebt toch geen hekel aan Ronaldo ha ha |
|
|
|
|
p111
|
|
|
He Eide jij hebt toch geen hekel aan Ronaldo ha ha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind de man een fenomenale voetballer. Een absolute machine die alle technische aspecten van het voetbal tot in de puntjes beheerst. Groot, sterk, snel, veel sprongkracht. Kan passeren, kan schieten, scoort makkelijk... echt een fenomeen.
Maar z'n maniertjes vind ik onterecht, zeker hoe hij zich gedroeg na de wedstrijd tegen tegen IJsland. En dan gun ik het hem van harte dat hij dit toernooi hopeloos faalt. Is goed voor dat ego van hem.
Overigens kan Ronaldo in de verste verte niet tippen aan Messi, ondanks die lofzang in de eerste alinea. HET verschil tussen Messi en Ronaldo is dat Messi iedereen om hem heen en zijn elftal beter maakt. Dat doet Ronaldo niet. Hij een een hele goede eenling maar maakt de rest niet beter. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 07:40 schreef Eide het volgende:Ik vind de man een fenomenale voetballer. Een absolute machine die alle technische aspecten van het voetbal tot in de puntjes beheerst. Groot, sterk, snel, veel sprongkracht. Kan passeren, kan schieten, scoort makkelijk... echt een fenomeen. Maar z'n maniertjes vind ik onterecht, zeker hoe hij zich gedroeg na de wedstrijd tegen tegen IJsland. En dan gun ik het hem van harte dat hij dit toernooi hopeloos faalt. Is goed voor dat ego van hem. Overigens kan Ronaldo in de verste verte niet tippen aan Messi, ondanks die lofzang in de eerste alinea. HET verschil tussen Messi en Ronaldo is dat Messi iedereen om hem heen en zijn elftal beter maakt. Dat doet Ronaldo niet. Hij een een hele goede eenling maar maakt de rest niet beter. AMEN :-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik heb nog helemaal niets van het EK kunnen zien, alleen vandaag pas de uitslagen in de (oude) kranten gelezen. Zijn er landen die er positief uitspringen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Niet echt. Het is eigenlijk een heel saai EK tot nu toe. De "topspelers" halen geen van allen hun niveau. De topploegen idem. Het is werkvoetbal tot en met. De Belgen hebben 1 helft goed voetbal laten zien en dat was het eigenlijk wel. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 14:16 schreef Eide het volgende:Niet echt. Het is eigenlijk een heel saai EK tot nu toe. De "topspelers" halen geen van allen hun niveau. De topploegen idem. Het is werkvoetbal tot en met. De Belgen hebben 1 helft goed voetbal laten zien en dat was het eigenlijk wel. Dank je wel Eide. Ik heb dus niks gemist ;) Nou moet ik bekennen dat ik een EK (en een WK) zonder Nederland sowieso saai vind...
Hoe doet Milik het bij de Polen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het is het EK van het collectief dus super saai. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Milik belangrijk bij Polen maar vergat te scoren tegen Duitsland. Ruim de gevaarlijkste man bij Polen tot nu toe en 1 goal. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 14:29 schreef Eide het volgende:Milik belangrijk bij Polen maar vergat te scoren tegen Duitsland. Ruim de gevaarlijkste man bij Polen tot nu toe en 1 goal. Opnieuw bedankt. Ik las op een of andere site dat Ajax serieus overweegt om Milik te verkopen. Heeft Milik zelf al aangegeven wat hij wil? Ik bedoel Ajax kan het wel willen, maar heeft de speler zelf ook nog wat te vertellen? Door een goed EK te spelen zal zijn marktwaarde in ieder geval wel flink stijgen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 14:36 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Opnieuw bedankt. Ik las op een of andere site dat Ajax serieus overweegt om Milik te verkopen. Heeft Milik zelf al aangegeven wat hij wil? Ik bedoel Ajax kan het wel willen, maar heeft de speler zelf ook nog wat te vertellen? Door een goed EK te spelen zal zijn marktwaarde in ieder geval wel flink stijgen. Roma schijnt serieus in de markt te zijn voor Milik waar Ajax 15 miljoen voor zou willen hebben. Er zouden overigens meerdere clubs bij Ajax hebben geïnformeerd.
Edit: Leverkusen zou trouwens 20 a 30% van de transfersom hebben bedongen bij een eventuele overgang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 14:58 schreef Eide het volgende:[..] Roma schijnt serieus in de markt te zijn voor Milik waar Ajax 15 miljoen voor zou willen hebben. Er zouden overigens meerdere clubs bij Ajax hebben geïnformeerd. Edit: Leverkusen zou trouwens 20 a 30% van de transfersom hebben bedongen bij een eventuele overgang. OK! Maar heeft Milik zelf aangegeven weg te willen? Nu al? Of is er druk van Ajax op Milik omdat ze (zouden) willen cashen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 14:16 schreef Eide het volgende:Niet echt. Het is eigenlijk een heel saai EK tot nu toe. De "topspelers" halen geen van allen hun niveau. De topploegen idem. Het is werkvoetbal tot en met. De Belgen hebben 1 helft goed voetbal laten zien en dat was het eigenlijk wel. Doe je de tweede wedstrijd van Spanje te kort. Vind het echt gewoon een leuk Ek om te zien. Een heel hoog tempo met ploegen die veelal snel de diepte zoeken. Ook een Kroatië heeft al goed voetbal laten zien. En hun top spelers rakitic en modric halen een goed niveau. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Precies Remco, links en rechts af en toe en leuke pot maar over het algemeen tot nu toe een zwak en saai EK |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 16:36 schreef Eide het volgende:Precies Remco, links en rechts af en toe en leuke pot maar over het algemeen tot nu toe een zwak en saai EK Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik niet alles zie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Roemenië - Albanie... erg vermakelijk maar het lijkt wel rugby |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Copa América kijken. Niks anders dan dat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat maakt Kuipers er een zooi van. Onterechte penalty in mijn ogen en Subasic komt 2 meter uit voor dat de pingel genomen wordt. Dan moet die dus overnieuw. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als België 2e weet te worden ligt de weg naar de Finale volledig open. Hooguit Portugal die ze tegenkomen. Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland zitten allemaal aan elkaars kant van het schema en maximaal 1 van die 3 zal de finale halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 22:39 schreef Loetje het volgende:Wat maakt Kuipers er een zooi van. Onterechte penalty in mijn ogen en Subasic komt 2 meter uit voor dat de pingel genomen wordt. Dan moet die dus overnieuw. Gewoon terechte penalty in mijn ogen. Loopt hem vol in de benen. Keepers komen altijd veel te vroeg uit. En nooit wordt ie opnieuw genomen. Flauw om hem daar dan op aan te spreken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2016 - 16:36 schreef Eide het volgende:Precies Remco, links en rechts af en toe en leuke pot maar over het algemeen tot nu toe een zwak en saai EK Klopt met veel werkploegen. Individueel zijn er af en toe wat leuke acties(bv Hamsik, Bale) Kroatië speelt wel lekker en België een goede pot. Helaas geen Nederlands elftal is toch veel leuker. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 07:13 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon terechte penalty in mijn ogen. Loopt hem vol in de benen. Keepers komen altijd veel te vroeg uit. En nooit wordt ie opnieuw genomen. Flauw om hem daar dan op aan te spreken. Volledig oneens. Verdediger doet daar werkelijk niets wat niet mag en hij raakt niet uit balans door de verdediger. Pure aanstellerij. Die penalty was enorm overdreven hoe Subasic uitkwam. Zo extreem heb ik het zelden gezien. Had gewoon opnieuw gemoeten. Zelfs oud topscheidsrechters zeggen het dus zal wel enige kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 23:50 schreef Loetje het volgende:Als België 2e weet te worden ligt de weg naar de Finale volledig open. Hooguit Portugal die ze tegenkomen. Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland zitten allemaal aan elkaars kant van het schema en maximaal 1 van die 3 zal de finale halen. Mijn geheime favoriet "Kroatië" ben je dan toch ook vergeten. Italië kon ze in de kwalificatie ook niet verslaan en voor mij het meest complete team in alle linies. |
|
|
|