|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 10:49 schreef Ztjes het volgende:[..] Mijn geheime favoriet "Kroatië" ben je dan toch ook vergeten. Italië kon ze in de kwalificatie ook niet verslaan en voor mij het meest complete team in alle linies. Dat ben ik niet met je eens. De meest complete zijn met stipt Frankrijk en Duitsland. In iedere linie net zo veel kwaliteit. Kroatië is een prima ploeg, maar België kan veel zwaarder loten hoor, neem dat van me aan. Als ze een finale willen halen is dit DE kans. Bovendien moet je als je een toernooi wil winnen Kroatië kunnen verslaan, ondanks ze een heel behoorlijk elftal hebben. Maar dat hebben ze vrijwel altijd. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 11:20 schreef Loetje het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens. De meest complete zijn met stipt Frankrijk en Duitsland. In iedere linie net zo veel kwaliteit. Kroatië is een prima ploeg, maar België kan veel zwaarder loten hoor, neem dat van me aan. Als ze een finale willen halen is dit DE kans. Bovendien moet je als je een toernooi wil winnen Kroatië kunnen verslaan, ondanks ze een heel behoorlijk elftal hebben. Maar dat hebben ze vrijwel altijd. Alleen de Duitsers schat ik hoger in. De Fransen en Belgen hebben misschien individueel een aantal betere spelers, maar Kroatië en Duitsland zijn verreweg de completere teams. En mijn inschatting is dat dit toernooi niet door de individuele klasse wordt beslist, maar door de teamprestatie. De Belgen verliezen de wedstrijd tegen Italië ook door de teamprestatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 09:57 schreef Loetje het volgende:[..] Volledig oneens. Verdediger doet daar werkelijk niets wat niet mag en hij raakt niet uit balans door de verdediger. Pure aanstellerij. Die penalty was enorm overdreven hoe Subasic uitkwam. Zo extreem heb ik het zelden gezien. Had gewoon opnieuw gemoeten. Zelfs oud topscheidsrechters zeggen het dus zal wel enige kern van waarheid inzitten. Het is ook zeker waar, maar zoals al gezegd geldt dat regeltechnisch bij vrijwel iedere penalty.
Hij raakt hem en dat ie daardoor uit balans raakt kan ik wel snappen.. Floot naar mijn idee echt een prima wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 10:49 schreef Ztjes het volgende:[..] Mijn geheime favoriet "Kroatië" ben je dan toch ook vergeten. Italië kon ze in de kwalificatie ook niet verslaan en voor mij het meest complete team in alle linies. Sorry, ze zijn zeker goed, maar zowel Duitsland Frankrijk als Spanje is in iedere linie uiteindelijk gewoon beter.. Kroatie heeft wel een beter middenveld dan Frankrijk trouwens..
Maar zeker een leuke outsider..
Die pot van gister ging wat Kroatie betreft om meer dan wat Spanje betreft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 11:20 schreef Loetje het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens. De meest complete zijn met stipt Frankrijk en Duitsland. In iedere linie net zo veel kwaliteit. Kroatië is een prima ploeg, maar België kan veel zwaarder loten hoor, neem dat van me aan. Als ze een finale willen halen is dit DE kans. Bovendien moet je als je een toernooi wil winnen Kroatië kunnen verslaan, ondanks ze een heel behoorlijk elftal hebben. Maar dat hebben ze vrijwel altijd. Spanje vind ik kwalitatief in iedere linie beter dan zowel Frankrijk als Duitsland.. Alleen de keeper niet als dat ook een linie is..
Belgie moet ik nog maar zien, hebben nog niet overtuigd... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 12:50 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, ze zijn zeker goed, maar zowel Duitsland Frankrijk als Spanje is in iedere linie uiteindelijk gewoon beter.. Kroatie heeft wel een beter middenveld dan Frankrijk trouwens.. Maar zeker een leuke outsider.. Die pot van gister ging wat Kroatie betreft om meer dan wat Spanje betreft. Ben ik het niet mee eens. Kroatische verdediging en middenveld doet niet onder voor bovengenoemde teams en de aanval van alle teams is van een lager niveau dan de andere linies. De opofferingsgezindheid voor de teamprestatie is bij alle spelers van Kroatië het hoogst. Welk ander middenveld kan 2 absolute top middenvelders (Modrić en Rakitić) opstellen? (Spanje...) (Barca en Real speelden duidelijk minder als de Kroaten niet meespeelden.)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 13:06 schreef Ztjes het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens. Kroatische verdediging en middenveld doet niet onder voor bovengenoemde teams en de aanval van alle teams is van een lager niveau dan de andere linies. De opofferingsgezindheid voor de teamprestatie is bij alle spelers van Kroatië het hoogst. Welk ander middenveld kan 2 absolute top middenvelders (Modrić en Rakitić) opstellen? (Spanje...) (Barca en Real speelden duidelijk minder als de Kroaten niet meespeelden.) Het middenveld van Spanje met Iniesta Busquets en Fabregas is beter dan welk ander middenveld dan ook in de wereld. De minst goede wedstrijden van Barca en Spanje werden gespeeld als deze twee er niet bij waren. De aanval van Spanje is beter dan die van Kroatie en Duitsland, alleen Frankrijk acht ik gelijkwaardig. Verdedigend is er ook geen land beter dan Spanje..
Ook niet voor niets dat de clubteams uit die landen veel Spanjaarden hebben en al jarenlang het internationale clubvoetbal en landenvoetbal domineren.
Overigens, Iniesta is met afstand de beste speler op dit EK, en ook met afstand de beste middenvelder van de laatste 15 jaar, beter nog dan Zidane, Xabi Alonso en Xavi.
Rakitic is een heel erg goede speler, maar Messi heeft een aantal wedstrijden op die positie gespeeld, en met Rafinha en Turan op die plek speelden ze ook niet veel minder..
Bij Madrid ben ik het eens dat het minder was zonder Modric, samen met Kroos de abslolute motor van dat elftal..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 15:38 schreef remco k het volgende:[..] Het middenveld van Spanje met Iniesta Busquets en Fabregas is beter dan welk ander middenveld dan ook in de wereld. De minst goede wedstrijden van Barca en Spanje werden gespeeld als deze twee er niet bij waren. De aanval van Spanje is beter dan die van Kroatie en Duitsland, alleen Frankrijk acht ik gelijkwaardig. Verdedigend is er ook geen land beter dan Spanje. Kroatië heeft niet de aansprekende namen in de verdediging als Spanje maar zijn in mijn ogen niet echt minder. Ook niet voor niets dat de clubteams uit die landen veel Spanjaarden hebben en al jarenlang het internationale clubvoetbal en landenvoetbal domineren. Overigens, Iniesta is met afstand de beste speler op dit EK, en ook met afstand de beste middenvelder van de laatste 15 jaar, beter nog dan Zidane, Xabi Alonso en Xavi. Rakitic is een heel erg goede speler, maar Messi heeft een aantal wedstrijden op die positie gespeeld, en met Rafinha en Turan op die plek speelden ze ook niet veel minder.. Bij Madrid ben ik het eens dat het minder was zonder Modric, samen met Kroos de abslolute motor van dat elftal.. Ben het mee eens dat het middenveld van Spanje het beste ter wereld is. Alleen Fabregas is nooit beslissend en bij Barca speelde hij ook hoofdzakelijk een bijrol. De Spaanse aanval is het beste van alle teams. Frankrijk vind ik in alle linies minder en het minst collectieve team. Verdedigend wankelt Spanje bij druk van de tegenstander.
Inderdaad jarenlang dominante Spaanse elftallen met in elk elftal in elke linie naast Spaanse ook heel veel buitenlandse beslissende topspelers zoals: Braziliaanse, Argentijnen, Portugezen, Kroaten, etc..
Iniesta helemaal mee eens.
Zeker de topwedstrijden met Turan en Rafinha (ook als invallers) waren vaak van mindere kwaliteit.
Ik ben nog niet overtuigd van Spanje als totaal team. Laten ze maar eerst de volgende wedstrijd tegen het veel minder Italië overleven en daarna Duitsland, Frankrijk en/of Engeland. Dan kom je er als ploeg uit de andere helft toch iets minder gehavend uit de strijd tot aan de finale.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 12:51 schreef remco k het volgende:[..] Spanje vind ik kwalitatief in iedere linie beter dan zowel Frankrijk als Duitsland.. Alleen de keeper niet als dat ook een linie is.. Belgie moet ik nog maar zien, hebben nog niet overtuigd... Ik vind Spanje hun kwaliteit met afstand het middenveld. Ik merk heel erg dat wanneer ze echt onder druk komen ze toch heel kwetsbaar zijn. Iets wat ik bij die andere 2 minder zie. Echter is het wel een voetbalmachine en daar winnen ze enorm veel mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 16:55 schreef Ztjes het volgende:[..] Ben het mee eens dat het middenveld van Spanje het beste ter wereld is. Alleen Fabregas is nooit beslissend en bij Barca speelde hij ook hoofdzakelijk een bijrol. De Spaanse aanval is het beste van alle teams. Frankrijk vind ik in alle linies minder en het minst collectieve team. Verdedigend wankelt Spanje bij druk van de tegenstander. Inderdaad jarenlang dominante Spaanse elftallen met in elk elftal in elke linie naast Spaanse ook heel veel buitenlandse beslissende topspelers zoals: Braziliaanse, Argentijnen, Portugezen, Kroaten, etc.. Iniesta helemaal mee eens. Zeker de topwedstrijden met Turan en Rafinha (ook als invallers) waren vaak van mindere kwaliteit. Ik ben nog niet overtuigd van Spanje als totaal team. Laten ze maar eerst de volgende wedstrijd tegen het veel minder Italië overleven en daarna Duitsland, Frankrijk en/of Engeland. Dan kom je er als ploeg uit de andere helft toch iets minder gehavend uit de strijd tot aan de finale. Spanje wankelt defensief alleen in de omschakeling en als ze niet 100% scherp zijn, dat zag je tegen Kroatie, in alles straalden ze uit dat ze niet voor 200% gingen..
Over Turan en Rafinha denken we dan anders, dat kan..
Ik zeg overigens niet dat ze dit even gaan winnen hoor, integendeel zelfs, want door het niet eerste worden zitten ze zoals terecht aangegeven aan de verkeerde kant van de loting.. De andere kant zou kunnen zijn dat ze er goed in komen door die moeilijkere wedstrijden..
Ik vind ook dat Spanje het beste voetbal tot nu toe heeft laten zien, de mooiste samen spel goals heeft gemaakt, gewoon echt het voetbal waar ik van hou, maar dat had je denk ik al wel door..
Voor mij zijn er 3 echte favorieten, Spanje Frankrijk en Duitsland, en zijn er een aantal clubs om heen die je niet even uit kan sluiten, Kroatie, Engeland Italie en Belgie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 17:10 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind Spanje hun kwaliteit met afstand het middenveld. Ik merk heel erg dat wanneer ze echt onder druk komen ze toch heel kwetsbaar zijn. Iets wat ik bij die andere 2 minder zie. Echter is het wel een voetbalmachine en daar winnen ze enorm veel mee. Enkel in de wedstrijden dat ze niet 100% scherp zijn.. Als ze vol druk zetten zoals tegen Turkije toen het gewoon echt moest kregen ze amper moeilijkheden achterin..
Ik ben erg benieuwd hoe dat er voor staat tegen Italie.. Echt een ploeg die zomaar van Spanje zou kunnen winnen met een stiekeme 1-0 ofzo.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 20:17 schreef remco k het volgende:[..] Enkel in de wedstrijden dat ze niet 100% scherp zijn.. Als ze vol druk zetten zoals tegen Turkije toen het gewoon echt moest kregen ze amper moeilijkheden achterin.. Ik ben erg benieuwd hoe dat er voor staat tegen Italie.. Echt een ploeg die zomaar van Spanje zou kunnen winnen met een stiekeme 1-0 ofzo.. Het niet 100% geconcentreerd zijn, vindt ik een totaal geen argument. In de interviews voor en na de wedstrijd gaven de Spanjaarden aan, dat ze exact de kracht van Kroatië kenden. Turkije is totaal niet te vergelijken met Kroatië.
Voor mij zijn de 3 echte favorieten, Spanje Kroatië en Duitsland, maar dat zal ook wel duidelijk zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 22:08 schreef Ztjes het volgende:[..] Het niet 100% geconcentreerd zijn, vindt ik een totaal geen argument. In de interviews voor en na de wedstrijd gaven de Spanjaarden aan, dat ze exact de kracht van Kroatië kenden. Turkije is totaal niet te vergelijken met Kroatië. Voor mij zijn de 3 echte favorieten, Spanje Kroatië en Duitsland, maar dat zal ook wel duidelijk zijn. Dat kan weliswaar geen argument zijn, maar de praktijk wijst toch altijd anders uit.
Maar we gaan het meemaken kerel, erg spannend en de loting kan ook bepalend zijn.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Italië is altijd een land om rekening mee te houden en altijd tot de favorieten te behoren. Italië behoorde 4 jaar geleden niet tot de favorieten en was finalist. Ze werden wereldkampioen zonder dat ze tot de favorieten te behoren.
Maar ik denk eerder aan een verassing. Net zoals Griekenland dat was. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ben voor Noord-Ierland. Will Grigg on fire!!!!! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2016 - 12:12 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan weliswaar geen argument zijn, maar de praktijk wijst toch altijd anders uit. Maar we gaan het meemaken kerel, erg spannend en de loting kan ook bepalend zijn.. Welke praktijk? Als een top team tegen een minder team slecht presteert, zijn ze ineens minder geconcentreerd of zo! Niet meetbaar en de spelers zelf zullen het ook niet toegeven. Dus het is en blijft een "non issue".
En kereltje als ze me zoeken ben ik een weekje vissen in Frankrijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2016 - 17:53 schreef Ztjes het volgende:[..] Welke praktijk? Als een top team tegen een minder team slecht presteert, zijn ze ineens minder geconcentreerd of zo! Niet meetbaar en de spelers zelf zullen het ook niet toegeven. Dus het is en blijft een "non issue". En kereltje als ze me zoeken ben ik een weekje vissen in Frankrijk. Zat spelers die tijdens of na hun carriere toegeven dat ze in wedstrijden vaak minder gefocust waren omdat de druk er niet vol op zat..
Maar goed, het is een zinloze discussie..
Maar zal je niet komen zoeken hoor, veel plezier in La France, vang een paar bakken.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Hahahah als ze me zoeken Ben ik snoeken ! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2016 - 17:53 schreef Ztjes het volgende:[..] Welke praktijk? Als een top team tegen een minder team slecht presteert, zijn ze ineens minder geconcentreerd of zo! Niet meetbaar en de spelers zelf zullen het ook niet toegeven. Dus het is en blijft een "non issue". En kereltje als ze me zoeken ben ik een weekje vissen in Frankrijk. Succes en vangse! Openbaar of betaalwater? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Was liever gezonken, je bent toch altijd dronken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haha op diversen forums wordt Djourou genoemd als ervaren versterking defensie. Hij gaat aardig in de fout anders. Milik ook een beste kans pff.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 15:02 schreef Hummel10 het volgende:Haha op diversen forums wordt Djourou genoemd als ervaren versterking defensie. Hij gaat aardig in de fout anders. Milik ook een beste kans pff.. Beste kans.....die had er in gemoeten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 - 15:02 schreef Hummel10 het volgende:Haha op diversen forums wordt Djourou genoemd als ervaren versterking defensie. Hij gaat aardig in de fout anders. Milik ook een beste kans pff.. Prima speler. Werd in 2007 geloof ik al meedere malen met Ajax in verband gebracht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jup, weer een miljoen eraf, heeft al een aantal hele grote kansen om zeep geholpen dit toernooi |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hup Kroatië....stuur die Portugezen naar huis |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ja, en als ze je missen, ben je pissen....
of was het vissen..... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een flu(i)t scheids en een flut veld....hoe draai ik een wedstrijd de nek om |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff wat een zware zit zeg.. Een van de slechtste potjes tot nu toe.. Wat een fouten.
En inderdaad, wat een kutscheids.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een bagger pot...de enige die mij opvalt is die Cedric....de rechtsback van Portugal |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik heb nog geen enkele hele wedstrijd gezien. Gisteren de tweede helft van Zwitserland-Polen omdat ik erg nieuwsgierig was/ben naar Milik.
Polen had niks in te brengen, ze waren zelfs erg zwak. Ik heb Milik nauwelijks gezien (overigens Lewandowski ook niet). Wel een schitterend doelpunt van de Zwitser Shaqiri.
Is dit tot nu toe het niveau van alle wedstrijden? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik las van de week dat de Graafschap nu ook naar de rechter gaat. Haha. Wat denken ze te bereiken? Als 19e club in de Eredivisie? Vergeet het maar, het is 100% kansloos. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 13:38 schreef Pavlov14 het volgende:Ik heb nog geen enkele hele wedstrijd gezien. Gisteren de tweede helft van Zwitserland-Polen omdat ik erg nieuwsgierig was/ben naar Milik. Polen had niks in te brengen, ze waren zelfs erg zwak. Ik heb Milik nauwelijks gezien (overigens Lewandowski ook niet). Wel een schitterend doelpunt van de Zwitser Shaqiri. Is dit tot nu toe het niveau van alle wedstrijden? Heel veel beter is het niet nee.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 13:42 schreef Pavlov14 het volgende:Ik las van de week dat de Graafschap nu ook naar de rechter gaat. Haha. Wat denken ze te bereiken? Als 19e club in de Eredivisie? Vergeet het maar, het is 100% kansloos. Ze hadden iedere week zo moeten spelen als tegen Ajax had de hele discussie er niet geweest. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 13:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ze hadden iedere week zo moeten spelen als tegen Ajax had de hele discussie er niet geweest. Dat is absoluut waar, Hummel. Eigen schuld, dikke bult. En nogmaals, ik heb het al enkele keren gemeld hier: ik gun ze de degradatie wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou sorry, maar heb echt aardig wat potjes gezien die een stuk beter waren dan deze wedstrijd.. Gister was dramatisch, maar vandaag ook gewoon leuke potjes.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Neuzen zijn omgedraaide pisbakken gap;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: JIj ook geluk klootzak!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Een post van hem van na 18:00 uur, daar reageer ik niet meer op... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Hahahahahahh
Hehehehehehehe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wordt tijd dat ons cluppie weer gaat foebele.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Iedereen heeft het over Bale en Ramsay....maar ik vind die Ledley ook een baas hoor |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Iedereen heeft het over Bale en Ramsay....maar ik vind die Ledley ook een baas hoor Die aanvoerder ook hoor.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En dan niet die klote oefenpotjes maar gewoon competitie! Knallen weer! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2016 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Iedereen heeft het over Bale en Ramsay....maar ik vind die Ledley ook een baas hoor Ik hoop dat ze bij Ajax die wedstrijden van Ijsland, Noord-Ierland en Wales allemaal hebben opgenomen en dat ze die gasten die wedstrijden continu laten terugkijken als ze weer eens erbij lopen alsof het ze allemaal geen drol kan schelen! Deze gasten spelen met hun hart en laten daarbij hun kwaliteit door passie en inzet verbloemen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 14:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik hoop dat ze bij Ajax die wedstrijden van Ijsland, Noord-Ierland en Wales allemaal hebben opgenomen en dat ze die gasten die wedstrijden continu laten terugkijken als ze weer eens erbij lopen alsof het ze allemaal geen drol kan schelen! Deze gasten spelen met hun hart en laten daarbij hun kwaliteit door passie en inzet verbloemen! Dat is absoluut waar wat je schrijft. Gisteren was het de eerste hele wedstrijd die ik heb gekeken. Grandioos. Zo zie je maar wat gedrevenheid, (positief) fanatisme, duelkracht, de absolute wil om de bal te veroveren betekent. De Belgische spelers die bijna allemaal bij topclubs spelen en de Welshmen bij tweede of zelfs derde divisieploegen. Een absolute topprestatie en bepaald niet geflatteerd. En wat een teamgeest. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 14:59 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat is absoluut waar wat je schrijft. Gisteren was het de eerste hele wedstrijd die ik heb gekeken. Grandioos. Zo zie je maar wat gedrevenheid, (positief) fanatisme, duelkracht, de absolute wil om de bal te veroveren betekent. De Belgische spelers die bijna allemaal bij topclubs spelen en de Welshmen bij tweede of zelfs derde divisieploegen. Een absolute topprestatie en bepaald niet geflatteerd. En wat een teamgeest. En dat is iets waar Ajax het ook vaak lastig mee heeft. Elftallen die hun tekortkoming qua kwaliteit goedmaken met enorme gedrevenheid, fanatisme, duelkracht en de wil om te winnen! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dat is iets waar Ajax het ook vaak lastig mee heeft. Elftallen die hun tekortkoming qua kwaliteit goedmaken met enorme gedrevenheid, fanatisme, duelkracht en de wil om te winnen! Yep! We zijn het weer eens.
Man, man, wat heb ik een zin in de nieuwe competitie. Ik verwacht er veel van. Mooi, attractief, dominant en aanvallend voetbal... En uiteindelijk het kampioenschap. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 15:57 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Yep! We zijn het weer eens. Man, man, wat heb ik een zin in de nieuwe competitie. Ik verwacht er veel van. Mooi, attractief, dominant en aanvallend voetbal... En uiteindelijk het kampioenschap. Dat laatste wil ik nog maar even niet aan denken. De verdomde wedstrijd in mei doet nog steeds pijn!! |
|
|
|