|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 15:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat laatste wil ik nog maar even niet aan denken. De verdomde wedstrijd in mei doet nog steeds pijn!! Ik wil daar beslist wel aan denken. Of is het meer van de wens is de vader van de gedachte?
Tja, 8 mei... de Graafschap... ook ik ben nog altijd woedend. Ten eerste de wanprestatie van de Ajacieden, maar ook het op leven en dood spelen van die gasten uit Doetinchem. Niet normaal gewoon. Daarom ben ik zo blij dat die gasten toch echt gedegradeerd zijn. Kunnen ze in de Jupiler League hun wonden likken... Het liefst 20 jaar lang. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 16:39 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik wil daar beslist wel aan denken. Of is het meer van de wens is de vader van de gedachte? Tja, 8 mei... de Graafschap... ook ik ben nog altijd woedend. Ten eerste de wanprestatie van de Ajacieden, maar ook het op leven en dood spelen van die gasten uit Doetinchem. Niet normaal gewoon. Daarom ben ik zo blij dat die gasten toch echt gedegradeerd zijn. Kunnen ze in de Jupiler League hun wonden likken... Het liefst 20 jaar lang. Mwa....ik was het na 10 minuten al kwijt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat spelen die Itakkers eigenlijk schijtvoetbal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het hele EK is waardeloos.....een afspiegeling van de UEFA. Ik ben blij dat de Tour begonnen is..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik hoop op pingels.....hup Neuer en laat die fascist maar op zijn gore itakker bek gaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik hoop op pingels.....hup Neuer en laat die fascist maar op zijn gore itakker bek gaan Het was heerlijk!!! Lekker gefeest hier in huis! Kut Itakkers!!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het hele EK is waardeloos.....een afspiegeling van de UEFA. Ik ben blij dat de Tour begonnen is..... + 1
Overigens vond ik de Duitsers ook niet bijster goed spelen. Met vijf verdedigers. Dat schijnt modern te zijn. Maar in ieder geval probeerden zij iets te doen dat op voetballen leek. Laten we het er maar op houden dat Duitsland minder slecht was dan Italië en dus de terechte winnaar.
Ik heb tot nu toe maar een enkele wedstrijd gezien en ik vond het (bijna) allemaal vies tegenvallen. Zonde van m'n tijd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 12:52 schreef Pavlov14 het volgende:[..] + 1 Overigens vond ik de Duitsers ook niet bijster goed spelen. Met vijf verdedigers. Dat schijnt modern te zijn. Maar in ieder geval probeerden zij iets te doen dat op voetballen leek. Laten we het er maar op houden dat Duitsland minder slecht was dan Italië en dus de terechte winnaar. Ik heb tot nu toe maar een enkele wedstrijd gezien en ik vond het (bijna) allemaal vies tegenvallen. Zonde van m'n tijd. Misschien de tactiek van Duitsland eens tot je nemen. Duitsland speelde inderdaad op papier met 5 verdedigers maar de backs fungeerde hier als middenvelders, waardoor Duitsland eigenlijk met 3 verdedigers speelden. Daarnaast werden de Itakkers vaak genoeg helemaal teruggedrongen tot de 16-meter en leek het soms wel puur handballen. Duitsland moet het hebben van elftallen die zelf ook een wedstrijd proberen te maken en niet volledig op de lauweren rusten zoals de Itakkers! Ik ben blij met het resultaat en blij dat de ploeg die wel wilde voetballen heeft gewonnen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien de tactiek van Duitsland eens tot je nemen. Duitsland speelde inderdaad op papier met 5 verdedigers maar de backs fungeerde hier als middenvelders, waardoor Duitsland eigenlijk met 3 verdedigers speelden. Daarnaast werden de Itakkers vaak genoeg helemaal teruggedrongen tot de 16-meter en leek het soms wel puur handballen. Duitsland moet het hebben van elftallen die zelf ook een wedstrijd proberen te maken en niet volledig op de lauweren rusten zoals de Itakkers! Ik ben blij met het resultaat en blij dat de ploeg die wel wilde voetballen heeft gewonnen! Hey Warrior....weet jij waar Itakkers voor staat....die term ken ik al 20 jaar ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hey Warrior....weet jij waar Itakkers voor staat....die term ken ik al 20 jaar ;-) Ik zou het niet weten maar zo noem ik die poep Italianen al heel lang! ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien de tactiek van Duitsland eens tot je nemen. Duitsland speelde inderdaad op papier met 5 verdedigers maar de backs fungeerde hier als middenvelders, waardoor Duitsland eigenlijk met 3 verdedigers speelden. Daarnaast werden de Itakkers vaak genoeg helemaal teruggedrongen tot de 16-meter en leek het soms wel puur handballen. Duitsland moet het hebben van elftallen die zelf ook een wedstrijd proberen te maken en niet volledig op de lauweren rusten zoals de Itakkers! Ik ben blij met het resultaat en blij dat de ploeg die wel wilde voetballen heeft gewonnen! Dat laatste is zeker waar en dat schreef ik zojuist ook. Duitsland was de terechte winnaar. Ik heb niet heel geconcentreerd gekeken, want we hadden een aantal vrienden op bezoek. De vrouwen lekker kletsen en de mannen keken voetbal. En ja, de drank... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:14 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat laatste is zeker waar en dat schreef ik zojuist ook. Duitsland was de terechte winnaar. Ik heb niet heel geconcentreerd gekeken, want we hadden een aantal vrienden op bezoek. De vrouwen lekker kletsen en de mannen keken voetbal. En ja, de drank... Bij voetbal horen geen vrouwen te kletsen! Die horen drank te halen of boeiend mee te kijken!! ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Bij voetbal horen geen vrouwen te kletsen! Die horen drank te halen of boeiend mee te kijken!! ;-) Haha. Dat ben ik zeker met je eens! Maar door al hun stevige geklets hoorden ze onze opdracht niet ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:17 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Dat ben ik zeker met je eens! Maar door al hun stevige geklets hoorden ze onze opdracht niet ;) Schande, vanavond met de zweep!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zou het niet weten maar zo noem ik die poep Italianen al heel lang! ;-) Takke Italianen.....is Amsterdams |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kijk eens aan, dat is nog correct ook! Whahahahaha |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Hoezo? Begrijp me niet verkeerd, het is geen kritiek, maar zomaar een vraagje.
Ik kom namelijk voor mijn werk, maar ook privé nogal eens in Italië en ik heb serieus nooit problemen met hun. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:47 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Hoezo? Begrijp me niet verkeerd, het is geen kritiek, maar zomaar een vraagje. Ik kom namelijk voor mijn werk, maar ook privé nogal eens in Italië en ik heb serieus nooit problemen met hun. Ik vind het schijtvolk, net als die Fransen!!
Het hoe en wat ga ik hier niet uitgebreid neerzetten, maar het is gewoon takkevolk! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:47 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Hoezo? Begrijp me niet verkeerd, het is geen kritiek, maar zomaar een vraagje. Ik kom namelijk voor mijn werk, maar ook privé nogal eens in Italië en ik heb serieus nooit problemen met hun. Ik ook niet...voetballend wel.... Insaghi, wat een enorme paardelul vond ik dat |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik vind het schijtvolk, net als die Fransen!! Het hoe en wat ga ik hier niet uitgebreid neerzetten, maar het is gewoon takkevolk! Haha. Is duidelijke taal. Nou, dan zijn we het een keertje niet eens. Ik heb total geen moeite met Italianen, noch met Fransen. Ieder z'n mening. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ook niet...voetballend wel.... Insaghi, wat een enorme paardelul vond ik dat Dat ben ik wel met je eens. Ik vond hem altijd zo'n huilgezicht hebben. Met z'n stereotype gebaartjes naar scheidsrechters... Hij is toch ook nog even trainer geweest van AC Milan, nadat Seedorf daar ontslagen was? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:56 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Is duidelijke taal. Nou, dan zijn we het een keertje niet eens. Ik heb total geen moeite met Italianen, noch met Fransen. Ieder z'n mening. Je hoeft het ook niet altijd eens te zijn! Daarentegen is Griekenland een paradijs! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je hoeft het ook niet altijd eens te zijn! Daarentegen is Griekenland een paradijs! ;-) Zuid Frankrijk is ook niet verkeerd hoor....ik heb me daar altijd prima vermaakt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zuid Frankrijk is ook niet verkeerd hoor....ik heb me daar altijd prima vermaakt Klopt, het volk is alleen zo tering arrogant. Als je echt qua land kijkt en niet qua bevolking zijn Frankrijk en Italië inderdaad geweldige landen! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 13:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je hoeft het ook niet altijd eens te zijn! Daarentegen is Griekenland een paradijs! ;-) Kijk, nu zijn we het dus weer wel eens! ;)
Ik ben daar een week of twee, of drie geleden ook geweest voor m'n werk: Italië, Turkije en Griekenland. Ook privé komen mijn vrouw en ik graag in Griekenland: Heerlijk klimaat, prachtig land en eilanden, en aardige mensen.
Maar ja, dat vind ik van Italië ook... Turkije kom ik nooit privé. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zuid Frankrijk is ook niet verkeerd hoor....ik heb me daar altijd prima vermaakt Ik ook. Half september gaan mijn vrouw en ik daar naar toe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:02 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Kijk, nu zijn we het dus weer wel eens! ;) Ik ben daar een week of twee, of drie geleden ook geweest voor m'n werk: Italië, Turkije en Griekenland. Ook privé komen mijn vrouw en ik graag in Griekenland: Heerlijk klimaat, prachtig land en eilanden, en aardige mensen. Maar ja, dat vind ik van Italië ook... Turkije kom ik nooit privé. Al betalen ze mijn hele vakantie....ik zal nooit naar een islamitisch land gaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:02 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Kijk, nu zijn we het dus weer wel eens! ;) Ik ben daar een week of twee, of drie geleden ook geweest voor m'n werk: Italië, Turkije en Griekenland. Ook privé komen mijn vrouw en ik graag in Griekenland: Heerlijk klimaat, prachtig land en eilanden, en aardige mensen. Maar ja, dat vind ik van Italië ook... Turkije kom ik nooit privé. Voor Turkije hoef je het land niet uit zeg ik altijd maar, net als voor Marokko! Qua land is Italië ook gewoon prachtig, maar heb gewoon weinig op met de bevolking! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:02 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Kijk, nu zijn we het dus weer wel eens! ;) Ik ben daar een week of twee, of drie geleden ook geweest voor m'n werk: Italië, Turkije en Griekenland. Ook privé komen mijn vrouw en ik graag in Griekenland: Heerlijk klimaat, prachtig land en eilanden, en aardige mensen. Maar ja, dat vind ik van Italië ook... Turkije kom ik nooit privé. Voor Turkije hoef je het land niet uit zeg ik altijd maar, net als voor Marokko! Qua land is Italië ook gewoon prachtig, maar heb gewoon weinig op met de bevolking! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Al betalen ze mijn hele vakantie....ik zal nooit naar een islamitisch land gaan Privé heb ik daar ook niks te zoeken, maar voor mijn werk kan ik dat nu eenmaal nooit weigeren.
Nu zijn die gore hufters weer bezig geweest in Bangladesh: Negen Italianen doodgestoken onder de kreet "allahu akbar"... Te triest voor woorden. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Voor Turkije hoef je het land niet uit zeg ik altijd maar, net als voor Marokko! Qua land is Italië ook gewoon prachtig, maar heb gewoon weinig op met de bevolking! Haha. Mijn dochter en haar man en hun kinderen zijn een paar keer in Marokko op vakantie geweest. Ze hebben het daar echt fantastisch gehad. Tja... de goeie Marokkanen zitten nog daar en de foute zijn bij ons... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:12 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Mijn dochter en haar man en hun kinderen zijn een paar keer in Marokko op vakantie geweest. Ze hebben het daar echt fantastisch gehad. Tja... de goeie Marokkanen zitten nog daar en de foute zijn bij ons... Er zijn geen goeie.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:12 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Mijn dochter en haar man en hun kinderen zijn een paar keer in Marokko op vakantie geweest. Ze hebben het daar echt fantastisch gehad. Tja... de goeie Marokkanen zitten nog daar en de foute zijn bij ons... Dat wil ik ook niet zeggen, want ook hier zijn goede Marokkanen. Het is een kleine groep mafketels in elke stad/dorp die het verpest voor de goeden. Het enige punt van kritiek is dat de goeden de kwaden niet wijzen op het foute gedrag, maar het liefst links laten liggen. Maar ja, zo zijn wij Nederlanders ook! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat wil ik ook niet zeggen, want ook hier zijn goede Marokkanen. Het is een kleine groep mafketels in elke stad/dorp die het verpest voor de goeden. Het enige punt van kritiek is dat de goeden de kwaden niet wijzen op het foute gedrag, maar het liefst links laten liggen. Maar ja, zo zijn wij Nederlanders ook! Dat ben ik van A tot Z met je eens. Je kunt en mag niet generaliseren. Wel vind ik (ook) dat ouders hun criminele kinderen (vooral jongens) zouden moeten corrigeren. Maar moeders staan in "rangorde" onder hun zonen, heb ik wel eens gehoord. Dus daar hoeven we helaas niets van te verwachten... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:21 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat ben ik van A tot Z met je eens. Je kunt en mag niet generaliseren. Wel vind ik (ook) dat ouders hun criminele kinderen (vooral jongens) zouden moeten corrigeren. Maar moeders staan in "rangorde" onder hun zonen, heb ik wel eens gehoord. Dus daar hoeven we helaas niets van te verwachten... Wat dat laatste betreft is dit inderdaad akkoord. Helaas hebben moeders weinig te zeggen in het huishouden. De vaders daarentegen kunnen hun zoons wel aanpakken maar doen dit 9 van de 10 keer niet. Toch zal ook bij hen ooit het besef moeten komen dat er keihard moet worden opgetreden tegen deze raddraaiers die eigenlijk een hele hoop mensen hiermee benadelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat dat laatste betreft is dit inderdaad akkoord. Helaas hebben moeders weinig te zeggen in het huishouden. De vaders daarentegen kunnen hun zoons wel aanpakken maar doen dit 9 van de 10 keer niet. Toch zal ook bij hen ooit het besef moeten komen dat er keihard moet worden opgetreden tegen deze raddraaiers die eigenlijk een hele hoop mensen hiermee benadelen. We zijn het helemaal eens, gap.
Ik zie dat je steeds een dubbelpost hebt, waarvan je er vervolgens eentje weghaalt. Heb jij hetzelfde probleem als p111? Die heeft steeds een driedubbelle post.
Awel zulle, het is hier eindelijk droog ik ga even met mijn vrouw een stukje wandelen en daarna heb ik het nodige voor te bereiden voor morgenochtend...
CU |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:30 schreef Pavlov14 het volgende:[..] We zijn het helemaal eens, gap. Ik zie dat je steeds een dubbelpost hebt, waarvan je er vervolgens eentje weghaalt. Heb jij hetzelfde probleem als p111? Die heeft steeds een driedubbelle post. Awel zulle, het is hier eindelijk droog ik ga even met mijn vrouw een stukje wandelen en daarna heb ik het nodige voor te bereiden voor morgenochtend... CU Nee, niet altijd. Heeft met server op het werk te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt, het volk is alleen zo tering arrogant. Als je echt qua land kijkt en niet qua bevolking zijn Frankrijk en Italië inderdaad geweldige landen! Dat valt in aan de onderkant van Frankrijk zeker mee. Ben er meerdere keren per jaar en vind het gewoon goed en behulpzame mensen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat wil ik ook niet zeggen, want ook hier zijn goede Marokkanen. Het is een kleine groep mafketels in elke stad/dorp die het verpest voor de goeden. Het enige punt van kritiek is dat de goeden de kwaden niet wijzen op het foute gedrag, maar het liefst links laten liggen. Maar ja, zo zijn wij Nederlanders ook! Volgens mij is het eerder een hele grote groep die het verpest voor de rest van dit land. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Belachelijke beslissing tegen Duitsland.. De regel is heel simpel, de hand moet naar de bal gaan.. De hand is er al voordat er gekopt wordt, dus gewoon geen penalty.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hoeveel heeft die scheids gekregen van de UEFA en Frankrijk??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
afc-ajax 2-1 achter, nog een half uur te spelen..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2-2 goal Muric. De wissels zijn ook vandaag echt een pak beter als de basis. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is overigens gewoon heel slecht. AFC had ook al 3 of 4 goals kunnen maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
jodocus