|
|
Eide
|
|
|
Bij El Ghazi is er veel meer uit te halen. Die heeft niet de beste tegenstander tegenover zich. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit tempo houdt iedereen bij. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Bijna een half uur gespeeld en wat voor ballen heeft spits Milik nou eigenlijk gekregen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zaadballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat Jablonec speelt ondertussen 6-3-1. Is niet eens defensief te noemen, gewoon volledig ingegraven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus nog aan toe, waar is de Amsterdamse flair?????? Het is weer hetzelfde als vorig seizoen. Het gaat het niet worden vanavond. Oude mannen voetbal, tempoloos, zonder intiatief. Ronduit slecht! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Pfff en ook nog eens heeeeeeel slecht verdedigd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar ga je bijna. Ajax kan structureel geen kansen creëren tegen dit soort ploegen he.
Kom op boys |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Je kunt ook goed zien waar die Tsjechen voor gekomen zijn: 0-0 of 0-1 en dat gaat ze zeker lukken! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Was wel te verwachten pff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is hun kracht: uit 0-0 (of 0-1) en thuis toeslaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geef ze eens ongelijk. Zullen ook gezien hebben dat Ajax daar de grootsmogelijke moeite mee heeft. En ze komen er ook nog gevaarlijk uit zo af en toe |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:37 schreef Loetje het volgende:[..] Geef ze eens ongelijk. Zullen ook gezien hebben dat Ajax daar de grootsmogelijke moeite mee heeft. En ze komen er ook nog gevaarlijk uit zo af en toe Zo is het precies, Loetje. Dit gaat het weer niet worden vanavond. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat vind ik nog te voorbarig. Nu is het in ieder geval slecht.
Duidelijk is wel dat het niet beter wordt. Tegen Willem II was het ook niet best |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Komt ie aan. .uit een corner😉 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zodta Ajax een beetje aanzet of een goede bal geeft is er meteen paniek maar Ajax lijkt dat niet aan te voelen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:41 schreef Eide het volgende:Zodta Ajax een beetje aanzet of een goede bal geeft is er meteen paniek maar Ajax lijkt dat niet aan te voelen. En dat is nou precies die onervarenheid waar ik vaak over schreef! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: 😂😂😂om te huilen is het Pietje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven en Gudelj beide rijp voor een wissel |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Komt ook bijna geen pass aan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Er lukt ook echt helemaal niks |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Je zou ze eigenlijk allemaal mogen wisselen |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Komt me vrouw ook nog eens aan met de opmerking van de dag😠 snap niet waarom jij je zo druk maakt. ......ppfff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ben er niet vrolijk van in ieder geval |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:45 schreef ZerauS het volgende:Komt me vrouw ook nog eens aan met de opmerking van de dag😠 snap niet waarom jij je zo druk maakt. ......ppfff Hahaha. Dat is hier vaak niet anders, wanneer ik loop te tieren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niet zeiken Frank. Moet je je ploegje maar eens normaal laten spelen in plaats van dag spiegelen aan Bayern en Barca. Ben het echt helemaal spuugzat. De nummer 9 van Tsjechië, schaam je kapot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook met ervaring wordt dit niks. Heel deze speelstijl is al dik een jaar hopeloos.
Geen kansen, geen dreiging, geen beweging, geen beleving en een mentaliteit zoals zoveel ploegen in de Europa League.
Ik zou Fischer erbij gooien boot Sinkgraven trouwens.
Ben ik de enige die me echt meer en meer kapot schaamt? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:47 schreef Loetje het volgende:Niet zeiken Frank. Moet je je ploegje maar eens normaal laten spelen in plaats van dag spiegelen aan Bayern en Barca. Ben het echt helemaal spuugzat. De nummer 9 van Tsjechië, schaam je kapot. Inderdaad Loetje! Ik kan het echt niet meer aanzien. Ik haak dan ook af voor vanavond. Wat een ergernis.
Waardeloos, zonder flair, zonder gogme, angstig (waarvoor eigenlijk?), intitiatiefloos, slordig, achteruit-voetbal. Nogmaals, ik haak af. Ik wens jullie veel succes en een plezierige avond.
Oh ja, en Eide ik wens jullie nogmaals een fijne vakantie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mijn god wat een veteranen voetbal Ajax speelt dramatisch voorzichtig er wordt geen man gepasseerd bedankt fysiek lamlendig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker positie spelletje zo op de training... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Potentie heeft de groep, dat zeker. Maar hebben we NU de kwaliteit die we NU nodig hebben en niet pas als dat potentiële eruit komt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:55 schreef Loetje het volgende:[..] Potentie heeft de groep, dat zeker. Maar hebben we NU de kwaliteit die we NU nodig hebben en niet pas als dat potentiële eruit komt? Ik irriteer me aan de Boer. Geen enkele verandering in meer dan een jaar tijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is het aan haar stand verplicht een club als dit met minimaal 3 goals verschil te verslaan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Absoluut. Zelfs AZ won er van. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
As ik de reacties zo lees mag ik blij zijn dat ik aa het werk ben!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik denk echt dat jongens als Klaassen, Bazoer en Sinkgraven echt toptalenten zijn. Maar wat ziet dit er armoedig uit met keer op keer dezelfde irritaties. Maar wordt De Boer hier ook op aangesproken?
Typisch Europa League dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja man! Jij werkt voor je geld... Duidelijk genoeg? ;-) |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Gudelj eruit sinkgraven mid en buitenspeler erin maar de boer zal wel wachten GELUL ben em echt spuugzat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zonder dat hij er ook maar iets aan kan doen, maar wat fluit die scheids veel hé. Komt het baggere tempo al helemaal niet ten goede. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Zitten in hetzelfde schuitje dus Pietje😉 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Je hoeft er niet rouwig om te zijn dat je het niet kan zien in ieder geval 😕 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS