|
|
Loetje
|
|
|
1-0. Terechte pingel. Maar meteen paniek bij die gasten dan he. Wordt wakker en ga voetballen |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Me kat heb zowat een hartverzakking door me gejuich maar okay😂 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eindelijk een combinatie op tempo en de manier waarop Milik en Klaassen moeten spelen. Prima en nu aanzetten en afmaken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bazoer ook rijp voor een wissel. Ik zou eens beginnen met Fischer voor Gudelj en Schone laten warmlopen als signaal richting Sinkgraven. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 20:15 schreef Eide het volgende:Bazoer ook rijp voor een wissel. Ik zou eens beginnen met Fischer voor Gudelj en Schone laten warmlopen als signaal richting Sinkgraven. Ja goed idee😉 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Tete beste man bij Ajax tot nu toe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat walg ik hiervan zeg. 3x komt die ploeg een keer van de eigen helft af en dan verover je de bal, heb je ruimte en verneuk je het zo simpel weer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hou je rustig man, zijn ze niet eens waard vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beste man van Jablonec eraf |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kijk eens wat instructies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ga eens wat anders spelen Frank. Teveel spelers beheersen dit gewoon niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, Schone brengen die helemaal niet voor die positie bedoeld is. Terwijl je twee mensen Fischer en Cerny bij je hebt voor die positie..
Frank, je bent het kwijt man, rap zorgen dat je het weer terug krijgt, of een andere baan gaan zoeken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 20:30 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk, Schone brengen die helemaal niet voor die positie bedoeld is. Terwijl je twee mensen Fischer en Cerny bij je hebt voor die positie.. Frank, je bent het kwijt man, rap zorgen dat je het weer terug krijgt, of een andere baan gaan zoeken.. Kiezen voor zekerheid en het afstandschot denk ik. Zou tegen deze tegenstander liever Fischer zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en het perfecte moment om Johnny te brengen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een angsthazen. Zorg verdomme is een keer dat ik wat positiefs kan zeggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1-0 winnen is om je te schamen. Je moet nog meer scoren en dus geen extra zekerheid inbouwen..
De Boer lijkt het echt kwijt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax is uitsluitend gevaarlijk als Milik wordt aangespeeld. En dat gebeurt te weinig. Steeds kijken, goedleggen, ziekenhuisbal... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klaassen zn haar zit wel netjes.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat van Bazoer ook wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het shirt van Cilissen is nog schoon? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Pover als dit zo blijft wordt je dalijk nog verrast uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja, het broekje van Riedewald ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Verrast het jou dan? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik doe mn best niet in slaap te vallen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een droevig zooitje.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Goed, ik ga het verder volgen via Ajax Radio. Tenminste nog spannend. Wat een teringzooi en angst dit zeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook wat kansenverhouding behoort Ajax gewoon helemaal niet te winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, heerlijke actie van Cerny.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die speelsheid van Cerny. Ik mis dat zo enorm voorin bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het hele elftal speelt plichtmatig. Al die jongens waren zo toen ze debuteerden, er is helemaal niets meer van over.. Geen steekballetje, niks in 1 keer raken, niemand die een man passeert.. Alles moet en niks mag, en dat moet de Boer heel rap veranderen anders zit dit seizoen er heel snel op.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ben tevreden. Eigenlijk wel zeer tevreden.
Dit heeft weinig kracht gekost. Wissels toegepast voor zondag. Geen blessures en geen schorsingen.
zakelijk en zeer volwassen gespeeld. Waar we tegen rapid te kinderlijk speelde. en de situatie niet goed uitspeelde. Speelde we dit wel uit,
natuurlijk kan het mooier en beter, maar dat kan het altijd.
Volwassen spelen voor een jong elftal prima.
Ik kan eigenlijk wel kwaad worden op mensen, die zeggen het moet speelser. Is het speelser dan is het niet volwassen. Is het volwassen dan is het niet speels genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zelfde analyse als in de rust. Enkel toe te voegen dat Ajax geen enkele moeite heeft gedaan zich veilig te spelen tegen een waardeloze tegenstander. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat een dramatisch voetbal beste Frank je ging ons vermaken nou daar ben je in geslaagd 80xbreed en 80x terug perfect Frank we zijn vermaakt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tsja. Wat kan je er van maken. Ajax wint en gaat met de nul richting Tsjechië. Jablonec is zeer, zeer, zeer matig gebleken maar Ajax weet zo'n uitermate slechte ploeg toch ook niet lekker de wil op te leggen. Helaas weer de steekwoorden die we al een kalenderjaar zien: sloom, stroperig, ideeënloos, plichtmatig, slordig. en eigenlijk schieten die woorden tekort.
De verdediging is dan de uitzondering. Die doen het prima en geven vandaag eigenlijk maar 2 schietkansjes weg. Dijks aanvallend weer aanwezig en met name Riedewald wel met de wil om vooruit te voetballen maar qua opbouw doet deze verdediging ook niets om het spel te versnellen.
Bij veel mensen zit de kritiek op Ajax voorin maar ik vind juist het middenveld dissonant. En daarin gaat Klaassen voorop. Ik ben fan van Klaassen maar hij is symptomatisch voor het middenveld van Ajax. Statisch, te weinig aanspeelbaar en niet in staat het voetbal op te eisen. Daarbij helpt niet dat Gudelj aanvallend helemaal niets brengt en heel slordig speelt. Bazoer geldt hetzelfde voor, komt veel aan de bal maar doet er veel en vee te weinig mee.
Voorin was Sinkgraven de slechtste man op het veld. heeft helemaal niets goed gedaan. El Ghazi redelijk, probeerde het met voorzetten maar tegen het fysiek sterke centrum van de Tsjechen is at lastig. Milik nuttig, Ajax werd eigenlijk uitsluitend gevaarlijk als het Milik goed aanspeelde.
Ajax dus gewoon een dikke onvoldoende waarbij het resultaat maskeert hoe pover het daadwerkelijk is. Verdedigend is Ajax stabiel te noemen maar het is on balbezit, met als vorig jaar heel, heel zwak. Frank de Boer moet eens heel diep na gaan denken over wat hij met dit Ajax wil en hoe hij dat gaat bereiken want op deze manier wordt het eenzelfde seizoen als het vorige seizoen. En wordt dat waarheid lijkt FdB onhoudbaar. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:00 schreef p111 het volgende:Wat een dramatisch voetbal beste Frank je ging ons vermaken nou daar ben je in geslaagd 80xbreed en 80x terug perfect Frank we zijn vermaakt. Daar voor moet je wel de tegenstander voor hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 20:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik ben tevreden. Eigenlijk wel zeer tevreden. Dit heeft weinig kracht gekost. Wissels toegepast voor zondag. Geen blessures en geen schorsingen. zakelijk en zeer volwassen gespeeld. Waar we tegen rapid te kinderlijk speelde. en de situatie niet goed uitspeelde. Speelde we dit wel uit, Ik ben tevreden.Ik niet! Eigenlijk wel zeer tevreden. Ik helemaal niet
Dit heeft weinig kracht gekost.Voor ons als supporters wel Wissels toegepast voor zondag.Die zondag ook niet spelen want Frank leert niet. Geen blessures en geen schorsingen. Deze selectie moeten ze 3 maanden schorsen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahahahahaha! Je verbaasd me elke keer weer. Elke andere club crieert nog kansen. Ajax gewoon geen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Flikker toch op over die tegenstander man. Crieer überhaupt kansen. Tering hé. Net of het normaal is dat je niks crieert. Maar ach, de tegenstander is zo goed, zo gevaarlijk. Pas maar op Frank, de tegenstand wordt nog zwaarder. Straks speel je tegen Tripolis... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:04 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben tevreden. Ik niet!Eigenlijk wel zeer tevreden. Ik helemaal nietDit heeft weinig kracht gekost. Voor ons als supporters wel Wissels toegepast voor zondag. Die zondag ook niet spelen want Frank leert niet.Geen blessures en geen schorsingen. Deze selectie moeten ze 3 maanden schorsen Agh ja, dat is denk ik jouw probleem. Jij verwacht dat we elke tegenstander compleet wegspelen zonder ook maar informatie van de tegenstander te hebben. Jij verwacht dat we zo spelen als Barca en daarmee ook de zelfde resultaten behalen.
Mijn verwachtingen zijn gewoon lager. Ik kijk gewoon naar de wedstrijden van de afgelopen tijd. en niet wat ik hoop.
Wissels, Sinkgraven en El ghazi zijn gewisseld, daarmee heb je dus spelers rust kunnen geven.
Boudewijn zou jouw moeten schorsen, omdat je altijd vrijwel altijd negatief bent. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Borussia Dortmund met rust 3-1 achter bij odd. Om even duidelijk te maken hoe serieus de EL genomen wordt. Stond zelfs 3-0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Agh ja, dat is denk ik jouw probleem. Jij verwacht dat we elke tegenstander compleet wegspelen zonder ook maar informatie van de tegenstander te hebben. Jij verwacht dat we zo spelen als Barca en daarmee ook de zelfde resultaten behalen. Mijn verwachtingen zijn gewoon lager. Ik kijk gewoon naar de wedstrijden van de afgelopen tijd. en niet wat ik hoop. Wissels, Sinkgraven en El ghazi zijn gewisseld, daarmee heb je dus spelers rust kunnen geven. Boudewijn zou jouw moeten schorsen, omdat je altijd vrijwel altijd negatief bent. Jij moet de rest van je leven in een klooster gaan wonen.
Ik ken de tegenstander, had ik al eerder gezegd. Jij doet alsof Ajax van dit niveau is. Jij doet alsof CL niet belangrijk is, Benfica alleen in de EL hoort. En nog zoveel meer om even te spreken over rare dingen. Dus tyf lekker op man |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:23 schreef Loetje het volgende:[..] Jij moet de rest van je leven in een klooster gaan wonen. Ik ken de tegenstander, had ik al eerder gezegd. Jij doet alsof Ajax van dit niveau is. Jij doet alsof CL niet belangrijk is, Benfica alleen in de EL hoort. En nog zoveel meer om even te spreken over rare dingen. Dus tyf lekker op man Als je de tegenstander kent dan weet je dus dat de tegenstander in graaft en de tegenstander die zich ingraaft, daar krijg je dus geen leuke wedstrijd van. Dus als je dat had geweten, vraag ik mij af waarom je dan hebt gekeken.
EL is van het niveau Ajax, niet deze tegenstander. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Wat je zou moeten doen is het volgende.
1ste helft van het seizoen: focussen op de competitie om afstand te nemen van de rest. Daarmmee zo min mogelijk energie verspillen in de EL, maar wel dat je overwinterd.
2de helft van het seizoen: draai de rollen om. Dan heb je als het goed is afstand genomen van de rest en kan je al je energie inzetten in de El. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als je de tegenstander kent dan weet je dus dat de tegenstander in graaft en de tegenstander die zich ingraaft, daar krijg je dus geen leuke wedstrijd van. Dus als je dat had geweten, vraag ik mij af waarom je dan hebt gekeken. EL is van het niveau Ajax, niet deze tegenstander. Kijk even wat wedstrijden terug... Ajax - Slovan Bratislava, Ajax - Dinamo Zagreb (CL), Ajax - APOEL, Ajax - Steaua (Thuiswedstrijd) en kan nog wel even doorgaan, tegenstanders stonden nog compacter. Dan moet je in een hoger tempo spelen en meer bewegen.
Maar jij snapt het echt niet. Dit is niveau Telstar man. Maar we houden onze kop maar weer want vind je echt een enorme klereleijer. Je lult nog grotere onzin dan een dementerende van 99 |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:37 schreef Loetje het volgende:[..] Kijk even wat wedstrijden terug... Ajax - Slovan Bratislava, Ajax - Dinamo Zagreb (CL), Ajax - APOEL, Ajax - Steaua (Thuiswedstrijd) en kan nog wel even doorgaan, tegenstanders stonden nog compacter. Dan moet je in een hoger tempo spelen en meer bewegen. Maar jij snapt het echt niet. Dit is niveau Telstar man. Maar we houden onze kop maar weer want vind je echt een enorme klereleijer. Je lult nog grotere onzin dan een dementerende van 99 Kijk de wedstrijd Ajax-Barca eens terug. Een club die wel kwam voetballen. Kijk de wedstrijd Ajax-City terug, een club die kan voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Kijk de wedstrijd Ajax-Barca eens terug. Een club die wel kwam voetballen. Kijk de wedstrijd Ajax-City terug, een club die kan voetballen. Dan krijg je nog keer kansen. Wil je nu gewoon op andere quoten? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Prachtige overwinning van ons ALLER ajax. Schitterende aanvalscombinaties afgewisseld met heerlijke schoten vanuit de 2e lijn. En zeker niet onbelangrijk: weer de nul gehouden door goed keeperswerk!
Tob wedstrijd mannen. Thuis wederom gewonnen en de nul gehouden.
Nu op naar Tsjechië voor de return, wat eigenlijk een formaliteit is. |
|
|
|