BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FK Jablonec (20 en 27 augustus 2015); (1-0 & 0-0) 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 20 augustus 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Het "voordeel" is dat Jablonec nu in eigen huis wel een beetje moet. Ze zullen zich toch niet weer zo ingraven want met die 2 kansjes waarvan er maar 1 echt een serieus schot was gaan ze er niet komen. Het grote nadeel is dat ik helaas vrees dat Ajax dan gaat proberen te consolideren wat fataal is voor dit Ajax.

Hopelijk dus een iets aanvallender Jablonec en dan een Ajax die daar gebruik van maakt en dit karwei gewoon afmaakt
bully
 bully - donderdag 20 augustus 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Prachtige overwinning van ons ALLER ajax. Schitterende aanvalscombinaties afgewisseld met heerlijke schoten vanuit de 2e lijn.
En zeker niet onbelangrijk: weer de nul gehouden door goed keeperswerk!

Tob wedstrijd mannen. Thuis wederom gewonnen en de nul gehouden.

Nu op naar Tsjechië voor de return, wat eigenlijk een formaliteit is.
haha kan je dat ook zeggen zonder je lachen in te houden
Eide
 Eide - donderdag 20 augustus 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Het vervelendste is gewoon dat ook deze hele slechte ploeg dus nog gewoon geloof heeft in een goede afloop....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 augustus 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:33 schreef bully het volgende:

[..]

haha kan je dat ook zeggen zonder je lachen in te houden
Nu wordt er iig weer een beetje gelachen. Nee het was niet leuk om naar te kijken, maar een muur was makkelijker geweest om doorheen te komen.

Wat een ploeg dat Jablonec. Maar ik geef ze geen ongelijk. Het feit dat we de nul hebben gehouden is wel belangrijk iig ;-)
bully
 bully - donderdag 20 augustus 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:38 schreef Eide het volgende:
Het vervelendste is gewoon dat ook deze hele slechte ploeg dus nog gewoon geloof heeft in een goede afloop....
en dat geloof is geeneens onterecht.
denk toch dat dat de Boer uit ander vaatje moet tappen.
want ik durf echt niet tezeggen dat we het wel even afmaken daar.
Eide
 Eide - donderdag 20 augustus 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:44 schreef bully het volgende:

[..]

We moeten ook niet overdrijven want Jablonec is ook nauwelijks gevaarlijk geweest. Twee opportunistische momenten en daar bleef het bij. Maar een 1-0 voorsprong is gewoon kwetsbaar en een beetje pech kan al dodelijk zijn. En dan is dat geloof op basis van kwaliteit misschien niet terecht maar wel heel begrijpelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 augustus 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:44 schreef bully het volgende:

[..]

denk toch dat dat de Boer uit ander vaatje moet tappen.
want ik durf echt niet tezeggen dat we het wel even afmaken daar.
Ronald even scheren en brilletje af....zet hem op de bank, hij ziet het spelletje beter en geen hond die het merkt
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 augustus 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ronald even scheren en brilletje af....zet hem op de bank, hij ziet het spelletje beter en geen hond die het merkt
Thanks gap ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 20 augustus 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Ik ga lekker slapen na deze gala voorstelling :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 augustus 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Thanks gap ;-)
Mag ook van mij....doe jij het dan maar
p111
 p111 - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:34   quote  deeplink  
Ze beuken ons daar van dat bijveldje af in die balkan kerels
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:01 schreef Eide het volgende:
Tsja. Wat kan je er van maken. Ajax wint en gaat met de nul richting Tsjechië. Jablonec is zeer, zeer, zeer matig gebleken maar Ajax weet zo'n uitermate slechte ploeg toch ook niet lekker de wil op te leggen. Helaas weer de steekwoorden die we al een kalenderjaar zien: sloom, stroperig, ideeënloos, plichtmatig, slordig. en eigenlijk schieten die woorden tekort.

De verdediging is dan de uitzondering. Die doen het prima en geven vandaag eigenlijk maar 2 schietkansjes weg. Dijks aanvallend weer aanwezig en met name Riedewald wel met de wil om vooruit te voetballen maar qua opbouw doet deze verdediging ook niets om het spel te versnellen.

Bij veel mensen zit de kritiek op Ajax voorin maar ik vind juist het middenveld dissonant. En daarin gaat Klaassen voorop. Ik ben fan van Klaassen maar hij is symptomatisch voor het middenveld van Ajax. Statisch, te weinig aanspeelbaar en niet in staat het voetbal op te eisen. Daarbij helpt niet dat Gudelj aanvallend helemaal niets brengt en heel slordig speelt. Bazoer geldt hetzelfde voor, komt veel aan de bal maar doet er veel en vee te weinig mee.

Voorin was Sinkgraven de slechtste man op het veld. heeft helemaal niets goed gedaan. El Ghazi redelijk, probeerde het met voorzetten maar tegen het fysiek sterke centrum van de Tsjechen is at lastig. Milik nuttig, Ajax werd eigenlijk uitsluitend gevaarlijk als het Milik goed aanspeelde.

Ajax dus gewoon een dikke onvoldoende waarbij het resultaat maskeert hoe pover het daadwerkelijk is. Verdedigend is Ajax stabiel te noemen maar het is on balbezit, met als vorig jaar heel, heel zwak. Frank de Boer moet eens heel diep na gaan denken over wat hij met dit Ajax wil en hoe hij dat gaat bereiken want op deze manier wordt het eenzelfde seizoen als het vorige seizoen. En wordt dat waarheid lijkt FdB onhoudbaar.
Wat ik met met name afvraag bij Klaassen, is de reden waarom hij zo verschrikkelijk diep speelt. Hij staat vaak naast of zelfs over Millik heen en dat kan nooit de bedoeling zijn. Positioneel is dit middenveld nog niet heel sterk gebleken, ze komen zelden vrij tussen de linies en komen alleen aan de bal doordat ze uitzakken, terwijl ze juist in de diepte vrij moeten komen zoals bij de goal gister.

Overigens ben ik niet zo positief over de verdediging als jij. de tegenstander heeft in mijn beleving namelijk echt grotere en meer kansen gehad dan Ajax, we mogen van geluk spreken dat die ballen zo beroerd worden ingeschoten.. Met name die twee ballen uit de lucht op 1 meter van de goal zijn gewoon echte kansen..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 21:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Agh ja, dat is denk ik jouw probleem. Jij verwacht dat we elke tegenstander compleet wegspelen zonder ook maar informatie van de tegenstander te hebben.
Jij verwacht dat we zo spelen als Barca en daarmee ook de zelfde resultaten behalen.

Mijn verwachtingen zijn gewoon lager. Ik kijk gewoon naar de wedstrijden van de afgelopen tijd. en niet wat ik hoop.

Wissels, Sinkgraven en El ghazi zijn gewisseld, daarmee heb je dus spelers rust kunnen geven.

Boudewijn zou jouw moeten schorsen, omdat je altijd vrijwel altijd negatief bent.
Gewoon het grootste gelul ooit van je.

Je speelt tegen de nummer zoveel van een nikszeggende competitie. Die behoor je gewoon op te rollen, niks meer en niks minder.. Hoe ze spelen doet er niet toe..
Brandje
 Brandje - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Dat is volgende week snel afgelopen als we binnen tien minuten scoren. Wat ook gaat gebeuren.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:51 schreef Eide het volgende:

[..]

We moeten ook niet overdrijven want Jablonec is ook nauwelijks gevaarlijk geweest. Twee opportunistische momenten en daar bleef het bij. Maar een 1-0 voorsprong is gewoon kwetsbaar en een beetje pech kan al dodelijk zijn. En dan is dat geloof op basis van kwaliteit misschien niet terecht maar wel heel begrijpelijk.
Ongeveer evenveel schoten op de goal, en dat terwijl Ajax thuis speelt. AJax is zelf niet gevaarlijk geweest op dat ene moment na.

Ik ben er zeker niet gerust op..
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
Zal nog best lastig worden daar.
Stanley
 Stanley - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Ik heb Jol verguist, maar als we alle sentimenten van en over FdB weghalen hoe positief mogen we dan over het voetbal onder zijn leiding zijn. ...

Echt ik zie ik zie wat jij niet ziet en het ziet er niet uit. ..
Brandje
 Brandje - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 12:00 schreef Stanley het volgende:
Ik heb Jol verguist, maar als we alle sentimenten van en over FdB weghalen hoe positief mogen we dan over het voetbal onder zijn leiding zijn. ...

Echt ik zie ik zie wat jij niet ziet en het ziet er niet uit. ..
Ik hen onder Jol meer leuke wedstrijden gezien dan onder FDB. Staat wel tegenover dat Jol een topselectie had en FDB het met de A1 moet doen.
Maar dit team is dood. Levenloos, lusteloos, inspiratieloos. Er staat niemand in het elftal die de boel op sleeptouw neemt.
Kijk eens naar de Gudelj bij Az en bij ons. Een verschrikking. Wat een verschil.
Iedereen staat stil. Totaal geen beweging. Ja zulke dingen kan je echt de trainer aanrekenen. Dus beste Frank. Hou de eer aan jw zelf en vertrek door de voordeur want wij de supporters pikken het niet langer. Ik wil gvd Ajax weer zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Brandje --
Cyprioot
 Cyprioot - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ik met met name afvraag bij Klaassen, is de reden waarom hij zo verschrikkelijk diep speelt. Hij staat vaak naast of zelfs over Millik heen en dat kan nooit de bedoeling zijn. Positioneel is dit middenveld nog niet heel sterk gebleken, ze komen zelden vrij tussen de linies en komen alleen aan de bal doordat ze uitzakken, terwijl ze juist in de diepte vrij moeten komen zoals bij de goal gister.

Overigens ben ik niet zo positief over de verdediging als jij. de tegenstander heeft in mijn beleving namelijk echt grotere en meer kansen gehad dan Ajax, we mogen van geluk spreken dat die ballen zo beroerd worden ingeschoten.. Met name die twee ballen uit de lucht op 1 meter van de goal zijn gewoon echte kansen..
De Boer heeft juist besloten om met Klaassen met de punt naar voren te spelen vanuit de gedachte dat hij dan vaak in de andere 16 komt. Tegen Rapid uit werkte dat prima en gisteren kwam er het goal uit. Het nadeel van dit middenveld en systeem is wel dat je een speler met een steekpass mist. Nu kan Sinkgraven daar nog steeds voor zorgen maar die liet echt niks zien waardoor iedere verrassing en creativiteit ontbrak.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon het grootste gelul ooit van je.

Je speelt tegen de nummer zoveel van een nikszeggende competitie. Die behoor je gewoon op te rollen, niks meer en niks minder.. Hoe ze spelen doet er niet toe..
Dit vind ik gelul.

Na 4 wedstrijden kan je wel eens heel laag staan.
Feyenoord had vorig jaar geen lekker begin.
Az heeft dit seizoen geen lekker begin.
Zegt eigenlijk vrij weinig over de kracht van het team.
Daar is 4 wedstrijden echt te weinig voor.

Nikszeggende competitie? Ajax heeft nog nooit gewonnen in Tsjechië en heeft een slechte staat van dienst tegen die clubs.
Clubs staan na dit seizoen boven ons.
Dus als Tsjechië een nikszeggende competitie is dan zijn ze nog altijd beter dan wij.
Kijk gewoon maar na de resultaten van de afgelopen jaren.

Verschil tussen tegenstanders dat zie je gewoon. Voetballen tegen een muur is lastiger dan voetballen tegen een tegenstander die ook voetbalt.
Kijk maar naar Ajax-Barca en Ajax-Celtic.

Je beantwoord met gelul, het zijn jouw woorden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 14:35   quote  deeplink  
pieter_baan_centrum_utrecht_anp_0.jpg?itok=G0kpG138
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Zo, ik las alle reacties hier. Sorry vrienden, maar ik kon het gisteren na de eerste helft niet meer aanzien. Als ik "drama" schrijf is dat zeer eufemistisch. Het was nog erger dan een dramatische wedstrijd. Ajax, maar dan vooral ook onze coach, die maar niet kan loskomen van zijn oorspronkelijke wedstrijdplan, zouden zich kapot moeten schamen. Deze tegenstander, hoe negatief voetballend ook, zou Ajax simpelweg moeten oprollen. Ik geef het je op een briefje, Ajax gaat het volgende week in Tsjechië nog zeer lastig krijgen. Ik durf zeker niet te voorspellen dat Ajax de poulefase gaat halen.

Dit Ajax kampioenskandidaat??? Whahahahahahahaha Nee, vergeet het maar; de titelstrijd gaat alleen tussen Feyenoord en PSV.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 14:35 schreef Loetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha komisch, dat je eigen vakantie foto's online zet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 14:58 schreef Pietje het volgende:
Zo, ik las alle reacties hier. Sorry vrienden, maar ik kon het gisteren na de eerste helft niet meer aanzien. Als ik "drama" schrijf is dat zeer eufemistisch. Het was nog erger dan een dramatische wedstrijd. Ajax, maar dan vooral ook onze coach, die maar niet kan loskomen van zijn oorspronkelijke wedstrijdplan, zouden zich kapot moeten schamen. Deze tegenstander, hoe negatief voetballend ook, zou Ajax simpelweg moeten oprollen. Ik geef het je op een briefje, Ajax gaat het volgende week in Tsjechië nog zeer lastig krijgen. Ik durf zeker niet te voorspellen dat Ajax de poulefase gaat halen.

Dit Ajax kampioenskandidaat??? Whahahahahahahaha Nee, vergeet het maar; de titelstrijd gaat alleen tussen Feyenoord en PSV.
Hahaha hoe kort door de bocht kun je zijn.

Ajax heeft de beste doelman van de eredivisie.
Ajax heeft de beste verdediging.
Ajax heeft het beste middenveld.
Ajax heeft de beste aanval.

Wat Ajax niet het beste heeft, is het publiek.
Beste publiek zit in 010.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha komisch, dat je eigen vakantie foto's online zet.
Voel je je weer aangesproken rotkop? Zei toch dat je moest zwijgen op mij
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha hoe kort door de bocht kun je zijn.

Ajax heeft de beste doelman van de eredivisie.
Ajax heeft de beste verdediging.
Ajax heeft het beste middenveld.
Ajax heeft de beste aanval.

Wat Ajax niet het beste heeft, is het publiek.
Beste publiek zit in 010.
En heeft Ajax ook de beste coach???

Jij hebt je vast best geamuseerd gisterenavond met zo'n fantastische wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Pietje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voel je je weer aangesproken rotkop? Zei toch dat je moest zwijgen op mij
Volgens mij zei je dat ik niet naar je luister en omdat ik niet naar je luister vind je mij vervelend.

Waarom zou ik nu wel naar je luistere?

Waarom zou je anders een foto plaatsen van het pieter baan centrum.
Volgens mij is er maar 1 die jij graag daar ziet zitten en dat ben ik.
Dus jij vind het GEK dat ik mij aangesproken voel?

Doe toch normaal, dan doe ik dat ook.

Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

En heeft Ajax ook de beste coach???

Jij hebt je vast best geamuseerd gisterenavond met zo'n fantastische wedstrijd.
Van de eredivisie zeker.

Van Cocu ben ik niet van onder de indruk en van Gio weet ik niet of hij het kan.

Elk blinde paard had vorig jaar met Psv kampioen kunnen worden, dat vind ik niet knap.
Cocu had eigenlijk al een jaar eerder kampioen moeten worden, toen waren zij al de betere.

En over de wedstrijd kan ik zeker wel genieten, op sommige momenten dan.
Tete vond ik echt geweldig spelen, die man is echt goed begonnen aan het seizoen.
Echt heel goed. Bazoer vind ik ook geweldig spelen, op een lastige positie.

Waar ik niet tevreden over was, dat waren sinkgraven, gudelj en Klaassen.

En de scheids want daar snapte ik totaal niks van.
fluiten voor een aanvallende fout of hands van de aanvallende partij, maar hands in het strafschopgebied dat zag hij weer niet.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 13:31 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

De Boer heeft juist besloten om met Klaassen met de punt naar voren te spelen vanuit de gedachte dat hij dan vaak in de andere 16 komt. Tegen Rapid uit werkte dat prima en gisteren kwam er het goal uit. Het nadeel van dit middenveld en systeem is wel dat je een speler met een steekpass mist. Nu kan Sinkgraven daar nog steeds voor zorgen maar die liet echt niks zien waardoor iedere verrassing en creativiteit ontbrak.
Ehh, daar kwam juist helemaal de goal niet uit, de goal kwam voort uit beweeglijkheid en niet uit het feit dat Klaassen te diep speelt. Op 10 met de punt vooruit spelen betekend niet naast of zelf over Millik heen spelen.. Klaassen moet juist in de 16 komen, hij moet er niet al zijn..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 13:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dit vind ik gelul.

Na 4 wedstrijden kan je wel eens heel laag staan.
Feyenoord had vorig jaar geen lekker begin.
Az heeft dit seizoen geen lekker begin.
Zegt eigenlijk vrij weinig over de kracht van het team.
Daar is 4 wedstrijden echt te weinig voor.

Nikszeggende competitie? Ajax heeft nog nooit gewonnen in Tsjechië en heeft een slechte staat van dienst tegen die clubs.
Clubs staan na dit seizoen boven ons.
Dus als Tsjechië een nikszeggende competitie is dan zijn ze nog altijd beter dan wij.
Kijk gewoon maar na de resultaten van de afgelopen jaren.

Verschil tussen tegenstanders dat zie je gewoon. Voetballen tegen een muur is lastiger dan voetballen tegen een tegenstander die ook voetbalt.
Kijk maar naar Ajax-Barca en Ajax-Celtic.

Je beantwoord met gelul, het zijn jouw woorden...
Iedere tegenstander in dat land behoor je op te rollen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedere tegenstander in dat land behoor je op te rollen.
en dat baseer je op welke gronden?
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

en dat baseer je op welke gronden?
Op basis van historie, dat we een veel grotere club zijn, dat we een hogere begroting hebben, een veel groter stadion, op iedere positie een betere speler, wij wel veel speler hebben en hadden die doorgroeien naar de top..

Kortom, er is niets, maar dan ook helemaal niets wat als reden kan gelden om het tegen deze tegenstander lastig te krijgen..

Oprotten met dat Calimerogedrag, Ajax roeptoeterd terug te willen naar de Europese top, feit is dat we steeds verder afglijden en dat heeft niks met welke corupte zooi dan ook te maken, het heeft alles met Ajax zelf te maken en dat daar niet gebeurt wat moet gebeuren, namelijk gewoon goed voetballen en die wedstrijden winnen..

Ik vraag verdomme niet van Real Madrid te winnen, maar van de nummer 400 uit een niks zeggende competitie..
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Van de eredivisie zeker.

Van Cocu ben ik niet van onder de indruk en van Gio weet ik niet of hij het kan.

Elk blinde paard had vorig jaar met Psv kampioen kunnen worden, dat vind ik niet knap.
Cocu had eigenlijk al een jaar eerder kampioen moeten worden, toen waren zij al de betere.

En over de wedstrijd kan ik zeker wel genieten, op sommige momenten dan.
Tete vond ik echt geweldig spelen, die man is echt goed begonnen aan het seizoen.
Echt heel goed. Bazoer vind ik ook geweldig spelen, op een lastige positie.

Waar ik niet tevreden over was, dat waren sinkgraven, gudelj en Klaassen.

En de scheids want daar snapte ik totaal niks van.
fluiten voor een aanvallende fout of hands van de aanvallende partij, maar hands in het strafschopgebied dat zag hij weer niet.
Ik vind dat je behoorlijk doordraaft. Individueel heeft Ajax inderdaad een aantal prachtige spelers, maar op een of andere manier is het spel dat zij op de mat leggen niet om aan te zien. Geen gogme, geen flair, geen bezieling, slordig, risicoloos, emotieloos, angstig, etc. De coach is daarvoor verantwoordelijk. Dat alles kun je onmogelijk goedpraten. Maar ik heb jou al eerder aangesproken op het feit dat jij het bestrijden van feiten tot kunst probeert te verheffen. Je kunt ook gewoon toegeven dat de wedstrijd gisteren van een waardeloos niveau was, tegen een tegenstander die zij in principe hadden moeten oprollen. We praten dus over de nummer 9 (of 10) van Tsjechië...
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij zei je dat ik niet naar je luister en omdat ik niet naar je luister vind je mij vervelend.

Waarom zou ik nu wel naar je luistere?

Waarom zou je anders een foto plaatsen van het pieter baan centrum.
Volgens mij is er maar 1 die jij graag daar ziet zitten en dat ben ik.
Dus jij vind het GEK dat ik mij aangesproken voel?

Doe toch normaal, dan doe ik dat ook.
Zoals ik al zei, reageer niet op mij.

En over het conto 'normaal', ik ga stuk hier...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van historie, dat we een veel grotere club zijn, dat we een hogere begroting hebben, een veel groter stadion, op iedere positie een betere speler, wij wel veel speler hebben en hadden die doorgroeien naar de top..

Kortom, er is niets, maar dan ook helemaal niets wat als reden kan gelden om het tegen deze tegenstander lastig te krijgen..

Oprotten met dat Calimerogedrag, Ajax roeptoeterd terug te willen naar de Europese top, feit is dat we steeds verder afglijden en dat heeft niks met welke corupte zooi dan ook te maken, het heeft alles met Ajax zelf te maken en dat daar niet gebeurt wat moet gebeuren, namelijk gewoon goed voetballen en die wedstrijden winnen..

Ik vraag verdomme niet van Real Madrid te winnen, maar van de nummer 400 uit een niks zeggende competitie..
Op basis van historie hebben we het altijd lastig tegen Tsjechische clubs.
Ajax heeft in zijn rijke historie nog nooit gewonnen in Tsjechië.
Van historie vind ik een kul argument.

Grote club, ja, grote competitie, dat weet ik niet.

Groter stadion ja. Maar we hebben ook een groter stadion dan Juventus. 44 om 56
Ook een kul argument dus.

Heb je gehoord wat Frank zei na de wedstrijd?
Hij zei: Als je er niet door heen komt op de Ajax manier dan moet je op een andere manier er voor zorgen dat je er door heen komt.
Verschillende tactieken hanteren en niet vast houden op het Ajax manier.
Waardoor het onvoorspelbaar word en dan gaan tegenstanders zich anders opstellen en dan komt er juist ruimte om het Ajax spel te spelen.
Jonge spelers moesten dat blijkbaar nog leren.
In potentie hebben we een betere selectie, veel en veel betere.
Maar op dit moment niet en op dit moment gebeurd het!

Ajax terug brengen naar de top, dat is een illusie.
Een zeer mooi streven maar niet haalbaar.
Je kan roeien met de riemen die je hebt, maar als je anker niet licht dan kom je er niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, reageer niet op mij.

En over het conto 'normaal', ik ga stuk hier...
Ik bepaal zelf wel waar ik wel en niet op reageer.
Dat bepaal je niet, ook al zou je dat graag willen.

Jij vind alles waanzin wat ik schrijf maar kom zelf niet met plannen.
Het is net als met de SP en PVV, die willen van alles wat maar zeggen alles op nee.
Dan zeggen ze dat het beter kan.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Op basis van historie hebben we het altijd lastig tegen Tsjechische clubs.
Ajax heeft in zijn rijke historie nog nooit gewonnen in Tsjechië.
Van historie vind ik een kul argument.

Grote club, ja, grote competitie, dat weet ik niet.

Groter stadion ja. Maar we hebben ook een groter stadion dan Juventus. 44 om 56
Ook een kul argument dus.

Heb je gehoord wat Frank zei na de wedstrijd?
Hij zei: Als je er niet door heen komt op de Ajax manier dan moet je op een andere manier er voor zorgen dat je er door heen komt.
Verschillende tactieken hanteren en niet vast houden op het Ajax manier.
Waardoor het onvoorspelbaar word en dan gaan tegenstanders zich anders opstellen en dan komt er juist ruimte om het Ajax spel te spelen.
Jonge spelers moesten dat blijkbaar nog leren.
In potentie hebben we een betere selectie, veel en veel betere.
Maar op dit moment niet en op dit moment gebeurd het!

Ajax terug brengen naar de top, dat is een illusie.
Een zeer mooi streven maar niet haalbaar.
Je kan roeien met de riemen die je hebt, maar als je anker niet licht dan kom je er niet.
Na de eerste zin gestopt met lezen.. Succes verder, snap ook niet waarom ik er uberhaubt aan begon..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind dat je behoorlijk doordraaft. Individueel heeft Ajax inderdaad een aantal prachtige spelers, maar op een of andere manier is het spel dat zij op de mat leggen niet om aan te zien. Geen gogme, geen flair, geen bezieling, slordig, risicoloos, emotieloos, angstig, etc. De coach is daarvoor verantwoordelijk. Dat alles kun je onmogelijk goedpraten. Maar ik heb jou al eerder aangesproken op het feit dat jij het bestrijden van feiten tot kunst probeert te verheffen. Je kunt ook gewoon toegeven dat de wedstrijd gisteren van een waardeloos niveau was, tegen een tegenstander die zij in principe hadden moeten oprollen. We praten dus over de nummer 9 (of 10) van Tsjechië...
Na 4 of 5 wedstrijden, dan kijk ik niet na de stand. Dat ze een slechte start hebben, oke dat klopt.

Dat het spel niet om aan te zien is, dat klopt zeker. Waar het tegen rapid aanvallend wel goed zat, was het verdedigend niet om aan te zien. Die zelfde opstelling speelde zeer speels tegen Rapid in de 1ste helft in Wenen. Het grootste probleem was toen, dat Ajax kinderlijk de doelpunten weggaven. Ajax moest meer volwassener gaan spelen.

Dan gaat Ajax volwassener gaan spelen is het speelse er uit.

Wat ik bedoel te zeggen is.
Kinderen, jong volwassen kunnen heel speels zijn en als ze iets ergs hebben meegemaakt kunnen ze ook heel angstig kunnen zijn.
Kinderen gaan de gekste dingen verzinnen maar vallen wel eens hart op de grond.
Dat vallen op de grond ga je altijd vermijden, een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steen.

Het is dus 1 of het ander.
Ajax is op dit moment niet goed genoeg op beide te spelen.
als dat wel zo zijn dan waren de spelers allang verkocht.
Want iedereen wil wel een speels en zakkelijk elftal hebben.
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf wel waar ik wel en niet op reageer.
Dat bepaal je niet, ook al zou je dat graag willen.

Jij vind alles waanzin wat ik schrijf maar kom zelf niet met plannen.
Het is net als met de SP en PVV, die willen van alles wat maar zeggen alles op nee.
Dan zeggen ze dat het beter kan.
Loop naar de hel. Lamzak. Daarom is het beter niet meer te reageren op elkaar. Want dit gaat nog veel erger worden. Je zit bij elke post fout wat je schrijft. Gelukkig ben ik niet de enige die dat vind. Je leeft in je eigen waanzin en hebt totaal geen beeld van het hedendaagse leven
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Na de eerste zin gestopt met lezen.. Succes verder, snap ook niet waarom ik er uberhaubt aan begon..
Hahaha zo'n feit kon je idd niet ontkennen.

Veel succes in droomland...
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat droom ik dan kerel?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Loop naar de hel. Lamzak. Daarom is het beter niet meer te reageren op elkaar. Want dit gaat nog veel erger worden. Je zit bij elke post fout wat je schrijft. Gelukkig ben ik niet de enige die dat vind. Je leeft in je eigen waanzin en hebt totaal geen beeld van het hedendaagse leven
Hahaha ik vind dit het lachwekkend.

jij schrijft continu dat ik fout zit. Maar je zegt niet wat.
Daar heb ik toch niks aan.
Als jij wil dat ik mij zelf verbeter, vertel dan wat er fout is.
Dan kan ik er wat aan doen.

Maar dat weiger jij! ja zo blijf ik wel in mijn wereld zitten idd.
Als niemand mij corrigeert.

En ga niet vertellen dat ik dat niet doe.
Ik kan heel makkelijk van mij zelf zeggen dat ik fout zit.
Daar ga ik echt niet heel moeilijk om doen.

Maar dan moet je wel zeggen wat er fout is en niet alleen dat dit fout of dat fout is.

Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat droom ik dan kerel?
Dat ajax nog in een wereld zat dat we iedereen konden oprollen.

Dat is toch allang niet meer zo.
Dat gaat ook niet meer gebeuren.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
en wij weten inmiddels dat niks onmogelijk is Eide......
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat droom ik dan kerel?
Zo Remco lekker bezig lees ik wel. Zie je het nog een beetje zitten dit seizoen......
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha ik vind dit het lachwekkend.

jij schrijft continu dat ik fout zit. Maar je zegt niet wat.
Daar heb ik toch niks aan.
Als jij wil dat ik mij zelf verbeter, vertel dan wat er fout is.
Dan kan ik er wat aan doen.

Maar dat weiger jij! ja zo blijf ik wel in mijn wereld zitten idd.
Als niemand mij corrigeert.

En ga niet vertellen dat ik dat niet doe.
Ik kan heel makkelijk van mij zelf zeggen dat ik fout zit.
Daar ga ik echt niet heel moeilijk om doen.

Maar dan moet je wel zeggen wat er fout is en niet alleen dat dit fout of dat fout is.
Dat is het juist. Je benoemt het de eerste keer. Maar dat lees je niet. Je praat alleen maar je eigen onzin en blijft dat zeggen. Iedereen zegt de eerste keer tegen jou wat hij denkt, maar daar reageer je niet op. En erna krijg je dit. Geheel aan jezelf te wijten
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij zit met elke post dichterbij de realiteit dan jij hoor badaap
bully
 bully - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

gewoon negeren lijkt me beste optie
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 19:08 schreef bully het volgende:

[..]

gewoon negeren lijkt me beste optie
Heb je ook wel gelijk in. Vraag me toch al af waarom ik steeds überhaupt nog reageer op die hamlap
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou volgens mij is de realiteit dat Ajax niet bij machte om zulke tegenstanders weg te spelen.

Hij vind dat dat moet terwijl Ajax altijd lastig heeft tegen Tsjechische clubs.

Lijkt mij niet reëel.

Maarja blijkbaar ben ik achterlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FK Jablonec (20 en 27 augustus 2015); (1-0 & 0-0) 1 - 0

0.0086758