BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FK Jablonec (20 en 27 augustus 2015); (1-0 & 0-0) 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is het juist. Je benoemt het de eerste keer. Maar dat lees je niet. Je praat alleen maar je eigen onzin en blijft dat zeggen. Iedereen zegt de eerste keer tegen jou wat hij denkt, maar daar reageer je niet op. En erna krijg je dit. Geheel aan jezelf te wijten
Ik lees het wel! Alleen reageer ik er niet altijd op.
Net als dat jij ook niet reageer op alles wat ik zeg.
Dat hoeft voor mij ook niet.

Ik weet dat de reacties een deel door mij zelf komen.
Daarvoor trek ik ook het boete kleed aan.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat ajax nog in een wereld zat dat we iedereen konden oprollen.

Dat is toch allang niet meer zo.
Dat gaat ook niet meer gebeuren.
Waar staat iets wat er op lijkt dat ik dit zeg?
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:57 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zo Remco lekker bezig lees ik wel. Zie je het nog een beetje zitten dit seizoen......
Ik wel hoor, waarom niet.. 2 gespeeld, 6 punten 6 goals en geen tegengoal..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 augustus 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat iets wat er op lijkt dat ik dit zeg?
vrijdag 21 augustus 2015 - 15:55

Daar staat dat je elke tegenstander in dat land moet oprollen.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 21:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

vrijdag 21 augustus 2015 - 15:55

Daar staat dat je elke tegenstander in dat land moet oprollen.
Nogmaals waar staat dat ze iedereen moeten oprollen????

LEZEN!!!!!!!!!!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 22 augustus 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals waar staat dat ze iedereen moeten oprollen????

LEZEN!!!!!!!!!!!!
Oh ik denk dat wij elkaar even niet goed hadden begrepen.

met de wereld bedoelde ik droomwereld.
In die wereld waar jij in leeft had Ajax elke tegenstander in dat land moeten oprollen.

Ik heb niet bedoeld dat Ajax iedereen moet oprollen.
Dat zeg jij ook niet. Elke tegenstander uit dat land.
Dat land is Tsjechie, of komt iedereen club uit dat land?
Lijkt mij niet toch?

Of ik ben een paar woordjes vergeten toe te voegen.
Dat zou ook heel goed kunnen.
Dus ik trek daarvoor het boete kleed aan.
Excuus.

Ik probeer het nog een keer, dit keer beter.

Jij verwacht dat we iedereen uit dat land(Tsjechje) oprollen.
Dat zei je toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2015 door Positieve Arrogantie --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 augustus 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Die had je toch al aan....ga erin slapen ouwe....en doe niet zo dramatisch.
We schrijven allemaal wel eens iets wat niet klopt of nergens op slaat
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ik denk dat wij elkaar even niet goed hadden begrepen.

met de wereld bedoelde ik droomwereld.
In die wereld waar jij in leeft had Ajax elke tegenstander in dat land moeten oprollen.

Ik heb niet bedoeld dat Ajax iedereen moet oprollen.
Dat zeg jij ook niet. Elke tegenstander uit dat land.
Dat land is Tsjechie, of komt iedereen club uit dat land?
Lijkt mij niet toch?

Of ik ben een paar woordjes vergeten toe te voegen.
Dat zou ook heel goed kunnen.
Excuus.

Ik probeer het nog een keer, dit keer beter.

Jij verwacht dat we iedereen uit dat land(Tsjechje) oprollen.
Dat zei je toch?
Ja dat verwacht ik inderdaad ja, nee sterker nog, gezien de amities die de club uitspreekt, eis ik dat ze van al dit soort tegenstanders winnen, ook van een Rapid Wien dus..
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 augustus 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 19:08 schreef bully het volgende:

[..]

gewoon negeren lijkt me beste optie
Eens!
Eide
 Eide - woensdag 26 augustus 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Morgen de return. Ondanks het slechte spel moet dit toch normaal gesproken een eenvoudige klus worden. Elke andere situatie in niet des Ajax.
VVout
 VVout - woensdag 26 augustus 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Onderschat het nou maar niet, ze spelen niet voor jan lul Europees.
hippy
 hippy - woensdag 26 augustus 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Ik hoop weer eens een mooie aanvallende pot te zien. Ik ga voor 0-3...😊
Brandje
 Brandje - woensdag 26 augustus 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Makkie!! 1-3
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Geen makkie. 1-1..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 augustus 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Geen idee. 3-1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 augustus 2015 - 22:10   quote  deeplink  
ik ga voor 0-2
p111
 p111 - woensdag 26 augustus 2015 - 22:56   quote  deeplink  
0-0 wordt weer zenuwslopend als ze hier doorheen komen gaan ze beter worden dan is de erge druk er af.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 augustus 2015 - 07:59   quote  deeplink  
ik ga voor 020

Wij gaan doorrrrrrrr!!!!
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 11:53 schreef VVout het volgende:
Onderschat het nou maar niet, ze spelen niet voor jan lul Europees.
Ik onderschat ze niet, ik spreek uit wat Ajax moet kunnen laten zien. Als je dit niet eenvoudig in winst weet om te zetten moet Ajax zich serieus afvragen waar het mee bezig is.
Pietje
 Pietje - donderdag 27 augustus 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 11:33 schreef Eide het volgende:
Morgen de return. Ondanks het slechte spel moet dit toch normaal gesproken een eenvoudige klus worden. Elke andere situatie in niet des Ajax.
Dat ben ik wel met je eens, maar dat dachten we ook toen Ajax tegen Rapid Wien moest spelen. Ik verwacht, dat die Tsjechen zich weer zullen ingraven, ondanks dat zij thuisspelen. Die hebben allang gezien, dat Ajax bijzonder veel moeite heeft met een dergelijke spelopvatting en zij zullen hopen op hun counters. Ajax zal er dan ook alles aan moeten doen om de defensie 100% gesloten te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Pietje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 augustus 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, maar dat dachten we ook toen Ajax tegen Rapid Wien moest spelen. Ik verwacht, dat die Tsjechen zich weer zullen ingraven, ondanks dat zij thuisspelen. Die hebben allang gezien, dat Ajax bijzonder veel moeite heeft met een dergelijke spelopvatting en zij zullen hopen op hun counters. Ajax zal er dan ook alles aan moeten doen om de defensie 100% gesloten te houden.
Ik zou op dit moment niet zeggen dat ajax bijzonder veel moeite heeft met een dergelijke spelopvatting. Als er voetballend niet doorheen komt, moet je je kans afwachten en natuurlijk die spaarzame kans die je krijgt benutten. Ik vind dat ajax het afwachten redelijk goed beheerst, getuige de resultaten van de afgelopen weken zonder tegengoal.
Pietje
 Pietje - donderdag 27 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zou op dit moment niet zeggen dat ajax bijzonder veel moeite heeft met een dergelijke spelopvatting. Als er voetballend niet doorheen komt, moet je je kans afwachten en natuurlijk die spaarzame kans die je krijgt benutten. Ik vind dat ajax het afwachten redelijk goed beheerst, getuige de resultaten van de afgelopen weken zonder tegengoal.
Ik vond dat Ajax er wel veel moeite mee had, getuige de povere 1-0 overwinning tegen Jablonec, nota bene via een strafschop. Ook tegen NEC hadden zij erg veel moeite, waarbij NEC zo vriendelijk was om ons een handje te helpen bij de 0-2, anders was ook die wedstrijd maar in 0-1 geëindigd. Als het tegen zit, krijg je dus een bloedeloze 0-0. Dat wilde ik zeggen. Die Tsjechen zullen vanavond -vermoed ik- geen andere spelopvatting laten zien en hopen op een countertje. Daarom zal Ajax vanavond er alles aan moeten doen om geen tegengoal te hoeven incasseren, waardoor Ajax in principe ook niet hoeft te scoren. Doorgaan naar de poulefase is nu het allerbelangrijkst. Sportief gezien en financieel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Pietje --
Brandje
 Brandje - donderdag 27 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond dat Ajax er wel veel moeite mee had, getuige de povere 1-0 overwinning tegen Jablonec, nota bene via een strafschop. Ook tegen NEC hadden zij erg veel moeite, waarbij NEC zo vriendelijk was om ons een handje te helpen bij de 0-2, anders was ook die wedstrijd maar in 0-1 geëindigd. Als het tegen zit, krijg je dus een bloedeloze 0-0. Dat wilde ik zeggen. Die Tsjechen zullen vanavond -vermoed ik- geen andere spelopvatting laten zien en hopen op een countertje. Daarom zal Ajax vanavond er alles aan moeten doen om geen tegengoal te hoeven incasseren, waardoor Ajax in principe ook niet hoeft te scoren. Doorgaan naar de poulefase is nu het allerbelangrijkst. Sportief gezien en financieel.
Tegen NEC heb ik nimmer hey gevoel gehad dat we punten zouden verliezen. Ook tegen Jablonec was het slechts 1-0 maar in beide wedstrijden geef je zelf niks weg.
Vanavond krijg je een andere wedstrijd als in de arena. Zij moeten scoren dus Ajax moet geduldig gaan voetballen en wachten tot zij gaan komen. Dat zal echt niet vanaf minuut een zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Het probleem is dat ajax voetballend bijna geen oplossing heeft behalve het tikkie breed en tikkie terug voetbal wat ze dan wel weer "goed" beheersen. Ook heel belangrijk zullen de lange ballen van achteruit naar de voorhoede spelers zijn. Je zal wat vaker een linie moeten overslaan en zo de tegenstander uit positie spelen.

Ondanks alles heb en hou ik altijd geloof in een positief resultaat, geloof ik ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Ronald 1960 --
VVout
 VVout - donderdag 27 augustus 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 11:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik onderschat ze niet, ik spreek uit wat Ajax moet kunnen laten zien. Als je dit niet eenvoudig in winst weet om te zetten moet Ajax zich serieus afvragen waar het mee bezig is.
Net zo als de andere kleine clubs in Europa met een nietig budget er het beste uit te maken. Ik heb voorlopig niet de illusie dat we ons kunnen meten met Duitsland, Engeland, Spanje en andere clubs uit Europa waar een rijke sponsor achter zit.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik twijfel of we verdedigend wel daadwerkelijk zo sterk zijn als dat we doen voorkomen, tegenstanders verprutsen op dit moment zelf de kansen die ze wel degelijk krijgen..

Ik denk ook dat we het heel erg moeilijk gaan krijgen..
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tegen NEC heb ik nimmer hey gevoel gehad dat we punten zouden verliezen. Ook tegen Jablonec was het slechts 1-0 maar in beide wedstrijden geef je zelf niks weg.
Vanavond krijg je een andere wedstrijd als in de arena. Zij moeten scoren dus Ajax moet geduldig gaan voetballen en wachten tot zij gaan komen. Dat zal echt niet vanaf minuut een zijn.
Geef je zelf niks weg vind ik zeker tegen Jablonec niet het geval, ik zeker twee hele grote kansen geteld met die ballen die uit de lcuht vallen op een meter of 10 12 van de goal, en die ploegen hebben zelf ook aardig wat goede countermogelijkheden om zeep geholpen..
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Houd iedereen er trouwens rekening mee dat de wedstrijd op 18:00 begint..... Vroeg de tv aan dus..
Brandje
 Brandje - donderdag 27 augustus 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Geef je zelf niks weg vind ik zeker tegen Jablonec niet het geval, ik zeker twee hele grote kansen geteld met die ballen die uit de lcuht vallen op een meter of 10 12 van de goal, en die ploegen hebben zelf ook aardig wat goede countermogelijkheden om zeep geholpen..
Dat kan gebeuren. Zelfs een 4e klasse amateurploeg kan zulke "kansen" krijgen. Ajax wint gewoon net 1-3
Nik aan het handje
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 16:30 schreef remco k het volgende:
Houd iedereen er trouwens rekening mee dat de wedstrijd op 18:00 begint..... Vroeg de tv aan dus..
staat al aan en springt straks automatisch op fox :-)
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Bekende opstelling.

Cillessen,

Tete, Veltman, Riedewald, Dijks,
Bazoer, Klaassen, Gudelj,
El Ghazi, Milik, Sinkgraven
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax dit zeker gaat winnen.
Als je hier door uitgeschakeld wordt heb je helemaal nergens niks meer te zoeken.

Die gasten moeten komen en de kwetsbaarheid van die ploeg zal dan ook zichtbaar worden. Een goal van Ajax en het is klaar.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2015 - 18:13   quote  deeplink  
Ajax wil wel sneller naar voren nu, alleen beweegt daar weer helemaal niemand
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
En Klaassen staat weer veel te diep. Dat is in mijn optiek toch de verbindingsspeler.
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 18:14 schreef Loetje het volgende:
En Klaassen staat weer veel te diep. Dat is in mijn optiek toch de verbindingsspeler.
Hij staat te vaak al naast Milik. Hij moet er kort op staan en er dan omheen kunnen bewegen. Maar kort erop is niet hetzelfde als naast Milik als extra spits. Bovendien kunnen andere spelers ook niet in die ruimte bewegen. Kortom, Klaassen moet iets minder diep spelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2015 - 18:17   quote  deeplink  
El Ghazi op zijn best, totaal geen overzicht
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 18:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij staat te vaak al naast Milik. Hij moet er kort op staan en er dan omheen kunnen bewegen. Maar kort erop is niet hetzelfde als naast Milik als extra spits. Bovendien kunnen andere spelers ook niet in die ruimte bewegen. Kortom, Klaassen moet iets minder diep spelen.
Eens, toch doet ie het al wedstrijden op rij en hoor ik de Boer er niet over, blijkbaar willen ze dat zo..
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 18:54   quote  deeplink  
En dat terwijl de penalty en goal thuis juist viel doordat Klaassen de ruimte had de combinatie met Milik te zoeken. En dat gaat alleen als je ruimte en tempo kan maken met een loopactie.
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 19:05   quote  deeplink  
Zou Jablonec de 2e helft ook blijven gokken op een counter?
JOOD
 JOOD - donderdag 27 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
Geweldig...
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
Oh kut, daar gaan we... penalty voor Jablonec.
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 19:14   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAA, EINDELIJK PAKT JASPER EEN PINGEL.

Edit: paal, ook goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Het gevolg van alleen maar jeugd, jeugdige onbezonnenheid doordat je geen spelers op het veld hebt staan die de boel kan bijsturen...
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 19:15   quote  deeplink  
En nu rood voor Bazoer. Godverdegodver.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:15 schreef remco k het volgende:
Het gevolg van alleen maar jeugd, jeugdige onbezonnenheid doordat je geen spelers op het veld hebt staan die de boel kan bijsturen...
Wat een ellende!
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat De Boer gast doen. Ik zeg Riedewald naar het middenveld, Heitinga erbij en dan met Fischer en Milik voorin.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Als er dan een moment komt in dit hele seizoen om Heitinga te brengen voor het belang van het elftal, dan lijkt me dit het aangewezen moment..
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:16 schreef Eide het volgende:
Ik ben benieuwd wat De Boer gast doen. Ik zeg Riedewald naar het middenveld, Heitinga erbij en dan met Fischer en Milik voorin.
Ik zou Millik eraf halen, gokken op de snelheid van Ghazi en Fischer..
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou Millik eraf halen, gokken op de snelheid van Ghazi en Fischer..
Zat ik ook aan te denken maar Milik scoort zo makkelijk met dat linkerbeen terwijl El Ghazi, voor zover ik kan horen, weer niet in de wedstrijd zit.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2015 - 19:20   quote  deeplink  
Wat een domme rode kaart zeg. Tering hé.

Amateurisme van de bovenste plank

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FK Jablonec (20 en 27 augustus 2015); (1-0 & 0-0) 1 - 0

0.0078549