|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarom was die pingel? Was net even naar de pot op dat moment? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:20 schreef Eide het volgende:[..] Zat ik ook aan te denken maar Milik scoort zo makkelijk met dat linkerbeen terwijl El Ghazi, voor zover ik kan horen, weer niet in de wedstrijd zit. Ze zitten allemaal niet in de wedstrijd, het is weer heel pover.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Dat "technisch hart" wat dat ook mag zijn scoort wat mij betreft geen voldoende, helaas |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hoor niets over wissels dus lijkt Ajax dus lijkt het een 2 mans middenveld te worden want Fischer en El Ghazi zijn beide geen jongens die lekker op het middenveld kunnen spelen. Ik neem aan dat ze wel wat inzakken nu aan de flank? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat staat het elftal raar, de Boer gaat met twee middenvelders spelen.. Waar slaat dit op. Wil hij eruit ofzo? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hands van Riedewald. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:23 schreef Eide het volgende:Ik hoor niets over wissels dus lijkt Ajax dus lijkt het een 2 mans middenveld te worden want Fischer en El Ghazi zijn beide geen jongens die lekker op het middenveld kunnen spelen. Ik neem aan dat ze wel wat inzakken nu aan de flank? Ze lopen achter hun backs aan, maar dit is heel erg raar van de Boer.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je geeft aan dat je niet eens wat het is, en geeft het vervolgens een onvoldoende?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:24 schreef remco k het volgende:Wat staat het elftal raar, de Boer gaat met twee middenvelders spelen.. Waar slaat dit op. Wil hij eruit ofzo? Ik mag toch aannemen dat FdB een aanvaller gaat opofferen voor een middenvelder/verdediger. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vanavond nog al die beleidsbepalers met hun seniele opvattingen en heel veel geld op de bank eruit. Dit kan toch echt niet langer zo, wat een ongelofelijke t..ing bende, zit geen lijn in, geen tempo, geen bezieling ... helemaal niets. Wat doet dit pijn, zal mijn club nooit afvallen maar zo kun je een topclub (in Nederland dan) toch niet leiden. Doe gvd een keer iets met al je geld en zorg voor balans in het elftal met 1 of 2 versterkingen die niet voor een lolly en een ijsje komen spelen. Als je hier uitgeschakeld wordt, dan is dat de grootste schande in jaren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:25 schreef pth het volgende:Vanavond nog al die beleidsbepalers met hun seniele opvattingen en heel veel geld op de bank eruit. Dit kan toch echt niet langer zo, wat een ongelofelijke t..ing bende, zit geen lijn in, geen tempo, geen bezieling ... helemaal niets. Wat doet dit pijn, zal mijn club nooit afvallen maar zo kun je een topclub (in Nederland dan) toch niet leiden. Doe gvd een keer iets met al je geld en zorg voor balans in het elftal met 1 of 2 versterkingen die niet voor een lolly en een ijsje komen spelen. Als je hier uitgeschakeld wordt, dan is dat de grootste schande in jaren. Sorry hoor, maar het is de trainer die de gehaalde ervaring net opstelt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van Rhijn? Wie komt nu dan op het middenveld en waarom in godesnaam niet Heitinga met zijn ervaring en power? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:26 schreef Eide het volgende:Van Rhijn? Wie komt nu dan op het middenveld en waarom in godesnaam niet Heitinga met zijn ervaring en power? Het lijkt erop dat Ghazi op 9 gaat spelen en van Rhijn achter die linksback aan moet huppelen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:25 schreef pth het volgende:Vanavond nog al die beleidsbepalers met hun seniele opvattingen en heel veel geld op de bank eruit. Dit kan toch echt niet langer zo, wat een ongelofelijke t..ing bende, zit geen lijn in, geen tempo, geen bezieling ... helemaal niets. Wat doet dit pijn, zal mijn club nooit afvallen maar zo kun je een topclub (in Nederland dan) toch niet leiden. Doe gvd een keer iets met al je geld en zorg voor balans in het elftal met 1 of 2 versterkingen die niet voor een lolly en een ijsje komen spelen. Als je hier uitgeschakeld wordt, dan is dat de grootste schande in jaren. Maar dit zijn toch geen beleidszaken? Dit zijn technische zaken... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heitinga zal nog niet fit zijn? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik kan mij niets anders voorstellen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een achterlijke wissel. Bazoer is toch echt een middenvelder. Oh verrek er zit eigenlijk geen 1 middenvelder op de bank. Hoe kan dat nou weer bij een topclub? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Viergever en Schone zijn ook door de Boer gehaald... Maar Heitinga deed het prima in de voorbereiding, maar was afgelopen maandag heel erg slecht.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Volgens mij is het TH waar het allemaal om moet draaien toch, zitten de fantastische oudspelers van Ajax die de spelers naar een hoger niveau moet tillen. Nou daar zie ik al jaren weinig van, jij wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:29 schreef pth het volgende:Wat een achterlijke wissel. Bazoer is toch echt een middenvelder. Oh verrek er zit eigenlijk geen 1 middenvelder op de bank. Hoe kan dat nou weer bij een topclub? Schone is een middenvelder en Sinkgraven ging er net af, echt een kul opmerking.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:29 schreef Peter1956 het volgende:[..] Volgens mij is het TH waar het allemaal om moet draaien toch, zitten de fantastische oudspelers van Ajax die de spelers naar een hoger niveau moet tillen. Nou daar zie ik al jaren weinig van, jij wel? Ehh, nee dat is niet waar het TH voor zit.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Mag ook. Ik redeneer vanuit het gegeven dat het beleid is: zo veel mogelijk jeugd, geen dure aankopen en vooral niet te veel salaris. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pffff. Ik heb het niet meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:30 schreef pth het volgende:[..] Mag ook. Ik redeneer vanuit het gegeven dat het beleid is: zo veel mogelijk jeugd, geen dure aankopen en vooral niet te veel salaris. En waarom denk je dat al die geld zaken die jij nu opnoemt zo in het beleid zijn opgenomen..
Misschien omdat als Ajax dat geld wel uit geeft het gewoon failliet gaat over een aantal jaar als men dat blijft doen??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat ben je kwijt, misschien kunnen we helpen zoeken.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Waar dan voor? Overmars zit toch ook in TH?! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Ok. Dan weet ik waar aan het ligt, ik begrijp het niet. Dat verklaard mijn lichtelijke frustratie bij elke wedstrijd van Ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:29 schreef remco k het volgende:[..] Viergever en Schone zijn ook door de Boer gehaald... Maar Heitinga deed het prima in de voorbereiding, maar was afgelopen maandag heel erg slecht.. Lijstje wordt wel steeds langer zo met een Sigthorsson, Moisander, Viergever, Zimling, Sana, Hoesen, Heitinga, Sanogo, Duarte ect. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff wat een mooie pass en actie van El Ghazi, die had moeten zitten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme doe gewoon normaal Fischer |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Dan had ie Schone moeten brengen of desnoods Viergever of Heitinga die ook prima op het middenveld hadden kunnen staan als controleur. By the way reageer gewoon inhoudelijk, want alles wat niet overeenkomt met jouw mening is al gauw kul, is het niet gap? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Lijstje wordt wel steeds langer zo met een Sigthorsson, Moisander, Viergever, Zimling, Sana, Hoesen, Heitinga, Sanogo, Duarte ect. Moisander was gewoon een goede speler.. Viergever vind ik ook een prima speler...
Maar wel allemaal jongens die van de Boer moesten komen en waarvan er een aantal geflopt zijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:30 schreef pth het volgende:[..] Mag ook. Ik redeneer vanuit het gegeven dat het beleid is: zo veel mogelijk jeugd, geen dure aankopen en vooral niet te veel salaris. Salaris moet wel om de club gezond te houden. En de hoeveelheid jeugd is toch echt de keuze van FdB die door voor Heitinga en Schone te kiezen behoorlijk veel ervaring in kan brengen. FdB is die man die voor louter jeugd kiest en het elfal laat spelen zoals het doet. Dat heeft niet veel met beleid of salaris te maken. Sterker nog, deze speelwijze staat haaks op wat Ajax beleidsmatig voor staat.
De Boer is degene die onder de loep behoort te liggen. Financieel en qua marketing doet Ajax het prima en Overmars lijkt goed te slagen in het halen van spelers die De Boer graag wil hebben. Het is echt aan De Boer er iets mee te doen. En Frank de Boer is geen beleidsbepaler, ook geen beleidsmaker. Hij behoort beleid uit te voeren als passant. Want dat is een trainer: passant. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:34 schreef pth het volgende:[..] Dan had ie Schone moeten brengen of desnoods Viergever of Heitinga die ook prima op het middenveld hadden kunnen staan als controleur. By the way reageer gewoon inhoudelijk, want alles wat niet overeenkomt met jouw mening is al gauw kul, is het niet gap? Ik reageer inhoudelijk vent.. Het is namelijk geen mening, er zijn gewoon 5 middenvelders bij de ploeg, en jij roept dat het niet zo is.. Dus gewoon feitelijk niet waar en dus kul.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Dit is toch niet normaal deze wanvertoning |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:31 schreef remco k het volgende:[..] En waarom denk je dat al die geld zaken die jij nu opnoemt zo in het beleid zijn opgenomen.. Misschien omdat als Ajax dat geld wel uit geeft het gewoon failliet gaat over een aantal jaar als men dat blijft doen??? Volgens mij staat nergens dat ze dit continu moeten doen, maar nu is het wel erg jong. En als je niets doet blijf je waarschijnlijk een super gezonde club? Zou kunnen, maar wel één die binnen de kortste keren voor geen enkele prijs meer mee doet. Is ook een opvatting, super gezond en sportief een aanfluiting. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:35 schreef Eide het volgende:[..] Salaris moet wel om de club gezond te houden. En de hoeveelheid jeugd is toch echt de keuze van FdB die door voor Heitinga en Schone te kiezen behoorlijk veel ervaring in kan brengen. FdB is die man die voor louter jeugd kiest en het elfal laat spelen zoals het doet. Dat heeft niet veel met beleid of salaris te maken. Sterker nog, deze speelwijze staat haaks op wat Ajax beleidsmatig voor staat. De Boer is degene die onder de loep behoort te liggen. Financieel en qua marketing doet Ajax het prima en Overmars lijkt goed te slagen in het halen van spelers die De Boer graag wil hebben. Het is echt aan De Boer er iets mee te doen. En Frank de Boer is geen beleidsbepaler, ook geen beleidsmaker. Hij behoort beleid uit te voeren als passant. Want dat is een trainer: passant. Helemaal mee eens.. Ook Viergever loopt er nog met de nodige ervaring, en van Rhijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax speelt dus nu eigenlijk met Van Rhijn als hangende rechtsbuiten/back. Rare oplossing, waarom niet Riedewald doorschuiven en Heitinga erbij en dan met 2 rappe jongens voorin. Desnoods ook Schone erbij en dan met 1 aanvaller en 4 middenvelders waarbij Klaassen en Schone wat dieper kunnen blijven spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:37 schreef pth het volgende:[..] Volgens mij staat nergens dat ze dit continu moeten doen, maar nu is het wel erg jong. En als je niets doet blijf je waarschijnlijk een super gezonde club? Zou kunnen, maar wel één die binnen de kortste keren voor geen enkele prijs meer mee doet. Is ook een opvatting, super gezond en sportief een aanfluiting. Er zijn allemaal spelers gehaald die de Boer wil zien. Voor rond de 20 miljoen in de laatste 8 maanden zelfs. vorig jaar spelers gehaald die de Boer wil. Maar dat hij ze niet opstelt, wat kan het beleid daar aan doen?? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik reageer inhoudelijk vent.. Het is namelijk geen mening, er zijn gewoon 5 middenvelders bij de ploeg, en jij roept dat het niet zo is.. Dus gewoon feitelijk niet waar en dus kul.. Het spijt mij vreselijk dat ik over Schone op de bank heb heengelezen. Zo goed? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:35 schreef remco k het volgende:[..] Moisander was gewoon een goede speler.. Viergever vind ik ook een prima speler... Maar wel allemaal jongens die van de Boer moesten komen en waarvan er een aantal geflopt zijn.. Tsja. Als je zulke spelers al goed genoeg vind voor Ajax dan is verdere discussie zinloos |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind het na de rode kaart helemaal geen wanvertoning.. dan is goed voetballen niet meer mogelijk en moet er geknokt worden voor iedere bal, en dat doen ze naar mijn idee zeker.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Yep. En weet wel dat ik fan ben van De Boer. Maar ergens moet je een grens trekken en dan moet zelfs FdB te horen krijgen dat het zo niet langer kan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Fijn, hoeven we het daar niet meer over te hebben.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Gelukkig spelen we geen CL. Sorry voor mijn verlies in vertrouwen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi wel prima nu, houdt makkelijk een bal vast en houdt toch 3 Tsjechen bezig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:40 schreef Eide het volgende:[..] Yep. En weet wel dat ik fan ben van De Boer. Maar ergens moet je een grens trekken en dan moet zelfs FdB te horen krijgen dat het zo niet langer kan. Datzelfde heb ik ook.. De Boer is een echte Ajacied, ik waardeer het ook erg dat ie bleef terwijl die voor meer geld kon vertrekken en hij heeft echt goed werk verricht, maar nu is het wel zaak dat ie het elftal snel beter gaat laten zpelen.. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
|
|