|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:35 schreef Eide het volgende:[..] Salaris moet wel om de club gezond te houden. En de hoeveelheid jeugd is toch echt de keuze van FdB die door voor Heitinga en Schone te kiezen behoorlijk veel ervaring in kan brengen. FdB is die man die voor louter jeugd kiest en het elfal laat spelen zoals het doet. Dat heeft niet veel met beleid of salaris te maken. Sterker nog, deze speelwijze staat haaks op wat Ajax beleidsmatig voor staat. De Boer is degene die onder de loep behoort te liggen. Financieel en qua marketing doet Ajax het prima en Overmars lijkt goed te slagen in het halen van spelers die De Boer graag wil hebben. Het is echt aan De Boer er iets mee te doen. En Frank de Boer is geen beleidsbepaler, ook geen beleidsmaker. Hij behoort beleid uit te voeren als passant. Want dat is een trainer: passant. Ik blijf het hoe dan ook vreemd vinden, dat een Nederlandse topclub met volgens mij de ambitie om Europees aansluiting te vinden hier kennelijk geen geld voor over heeft. Ik weet ook wel dat je de giganten in Europa niet kan volgen, maar er zou ook iets tussen kunnen zitten (jeugd aangevuld met enige subtoppers, die held kosten). Voor mij doet het er niet zo veel toe wiens schuld dit exact is, maar ik vind (is slechts een mening) dat het op deze manier leiden van Ajax een aanfluiting is. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
1 groot drama. Het is niet om aan te zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:42 schreef remco k het volgende:[..] Datzelfde heb ik ook.. De Boer is een echte Ajacied, ik waardeer het ook erg dat ie bleef terwijl die voor meer geld kon vertrekken en hij heeft echt goed werk verricht, maar nu is het wel zaak dat ie het elftal snel beter gaat laten zpelen.. Eens, want wat wij al ruim een seizoen te zien krijgen is de verantwoordelijkheid van Frank de Boer als hoofdtrainer. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:42 schreef remco k het volgende:[..] Datzelfde heb ik ook.. De Boer is een echte Ajacied, ik waardeer het ook erg dat ie bleef terwijl die voor meer geld kon vertrekken en hij heeft echt goed werk verricht, maar nu is het wel zaak dat ie het elftal snel beter gaat laten zpelen.. Dat heeft hij al 4 jaar niet gedaan dus... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:44 schreef pth het volgende:[..] Ik blijf het hoe dan ook vreemd vinden, dat een Nederlandse topclub met volgens mij de ambitie om Europees aansluiting te vinden hier kennelijk geen geld voor over heeft. Ik weet ook wel dat je de giganten in Europa niet kan volgen, maar er zou ook iets tussen kunnen zitten (jeugd aangevuld met enige subtoppers, die held kosten). Voor mij doet het er niet zo veel toe wiens schuld dit exact is, maar ik vind (is slechts een mening) dat het op deze manier leiden van Ajax een aanfluiting is. Dan moet dat geld om dit soort jongens te betalen er wel structureel zijn..
En aangezien we al niet eens zwarte cijfers schrijven als we de EL spelen kan dat dus gewoon niet uit als je uberhaubt wil blijven bestaan.. Waarom is dat toch zo moeilijk te begrijpen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:44 schreef pth het volgende:[..] Ik blijf het hoe dan ook vreemd vinden, dat een Nederlandse topclub met volgens mij de ambitie om Europees aansluiting te vinden hier kennelijk geen geld voor over heeft. Ik weet ook wel dat je de giganten in Europa niet kan volgen, maar er zou ook iets tussen kunnen zitten (jeugd aangevuld met enige subtoppers, die held kosten). Voor mij doet het er niet zo veel toe wiens schuld dit exact is, maar ik vind (is slechts een mening) dat het op deze manier leiden van Ajax een aanfluiting is. Maar heb je het dan over Ajax als club, de N.V. of Ajax 1? Ik denk dat jij het eigenlijk alleen over Ajax 1 hebt. En logisch, want de andere onderdelen lopen uitstekend. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:39 schreef remco k het volgende:[..] Er zijn allemaal spelers gehaald die de Boer wil zien. Voor rond de 20 miljoen in de laatste 8 maanden zelfs. vorig jaar spelers gehaald die de Boer wil. Maar dat hij ze niet opstelt, wat kan het beleid daar aan doen?? Dan snap ik in ieder geval niet wat de Boer wil, want tussen die 20 miljoen aan spelers in de laatste 8 maanden zit er geen één die echt het verschil maakt. En hoe gek ik ook op Heitinga ben, kennelijk steekt hij er ook niet boven uit anders stond hij echt wel op het veld. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: We zijn 4 keer kampioen van de armoede geworden, dus zo een prestatie van FdB is het nou ook niet geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat verwacht je dan met tien man?? Een wervelend elftal?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oneens, het laatste seizoen was matig en voetballend is het nu matig, daarvoor vond ik het erg goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:46 schreef pth het volgende:[..] Dan snap ik in ieder geval niet wat de Boer wil, want tussen die 20 miljoen aan spelers in de laatste 8 maanden zit er geen één die echt het verschil maakt. En hoe gek ik ook op Heitinga ben, kennelijk steekt hij er ook niet boven uit anders stond hij echt wel op het veld. Allemaal spelers die gigantisch uitblonken bij hun elftal destijds..
Waarom loop je toch te zeiken op het beleid, terwijl alles wat je aangrijpt de verantwoording is van de Boer.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou, behoudens vorig seizoen heeft Ajax onder De Boer best goed gespeeld. Nooit heel spectaculair maar zeker niet zo dramatisch als Ajax nu al ruim een seizoen speelt. Het was goed met steeds dat perspectief om daar voorbij te groeien maar dat laatste is juist het tegenovergestelde mee gebeurt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:46 schreef Peter1956 het volgende:[..] We zijn 4 keer kampioen van de armoede geworden, dus zo een prestatie van FdB is het nou ook niet geweest. Leg dat eens uit dan, want het behaalde aantal punten was gewoon gelijk of net boven het gemiddelde in al die jaren ED.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kampioen van de armoede bestaat niet. Je bent de beste of je bent het niet. En anders is het niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: +1 dat zijn echt de toppers die het verschil gaan maken :-) Zeker in Europa ... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Enfin, ondanks een pingel tegen en 30 minuten met 10 man overeind gebleven. De manier waarop is dramatisch, daar zijn we het over eens. De redenen daarvoor levert veel discussie op. En daarbij ga ik het houden want de gemoederen lopen weer hoog op :) |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:47 schreef remco k het volgende:[..] Oneens, het laatste seizoen was matig en voetballend is het nu matig, daarvoor vond ik het erg goed.. Je Ajax-hart speelt je parten. Kan ik op zich wel waarderen, maar is niet echt objectief volgens mij. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Leg dat eens uit dan, want het behaalde aantal punten was gewoon gelijk of net boven het gemiddelde in al die jaren ED.. Volgens mij zeg ik ook kampioen van de ARMOEDE dat houdt dus in dat je tegenstand dermate verzwakt is dat je natuurlijk punten haalt. Tja das logisch toch. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Sorry Eide ik heb je hoog "zitten" maar dit is echt onzin. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:46 schreef Eide het volgende:[..] Maar heb je het dan over Ajax als club, de N.V. of Ajax 1? Ik denk dat jij het eigenlijk alleen over Ajax 1 hebt. En logisch, want de andere onderdelen lopen uitstekend. Eens, Ajax 1 dat is wat je vaak ziet en helaas op dit moment (en al een tijdje niet al te best). Maar daaronder of omheen zit ook iets niet goed: scouting die zelden nog een speler van grote meerwaarde weet te vinden, een jeugdopleiding die bijvoorbeeld geen spits van niveau meer heeft afgeleverd sinds Kluivert, Jong Ajax dat nu ook niet echt de pannen van het dak speelt in de Jupiler League, etc. etc. Ik wil helemaal niet zeiken over mijn club, maar het doet vreselijk veel pijn om te zien hoe ze afglijden naar een totaal onbeduidend niveau. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vond het na de rode kaart nog het beste Ajax.
Best wel dom rood, kansen ook niet benutten. Gelukkig wel door |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En dan volgen nu de toto uitslagen van Frits van Turenhout:
Ajax Jablonec : één -nul Jablonec - ajax : nul -nul |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Glorieus door naar de groepsfase EL. Ik ben vervuld met trots dat ik Ajaxsupporter ben. Het geluk heb dat ik seizoenkaart heb ondanks een wachtrij van 50.000 man en elke thuiswedstrijd mag genieten van weer een galavoorstelling waarbij elke tegenstander helemaal zoek wordt gespeeld.
Ben het gvd spuugzat. Het hele zooitje moet oprotten. Ik wil weer AJAX zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Allemaal spelers die gigantisch uitblonken bij hun elftal destijds.. Waarom loop je toch te zeiken op het beleid, terwijl alles wat je aangrijpt de verantwoording is van de Boer.. Nu bevestig je toch wat ik zeg? Scouting is ook een onderdeel van het beleid van een club, dus wordt te veel gekeken bij clubs die Ajax niet op een hoger niveau brengen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:00 schreef Brandje het volgende:Glorieus door naar de groepsfase EL. Ik ben vervuld met trots dat ik Ajaxsupporter ben. Het geluk heb dat ik seizoenkaart heb ondanks een wachtrij van 50.000 man en elke thuiswedstrijd mag genieten van weer een galavoorstelling waarbij elke tegenstander helemaal zoek wordt gespeeld. Ben het gvd spuugzat. Het hele zooitje moet oprotten. Ik wil weer AJAX zien Met je laatste zin het niet eens ;-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:47 schreef remco k het volgende:[..] Oneens, het laatste seizoen was matig en voetballend is het nu matig, daarvoor vond ik het erg goed.. Voetbal is al vier jaar kut met peren. Ieder zijn mening gap. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Tja. Wat moet ik zeggen. Eigenlijk was er in de 1ste helft niet zoveel aan de hand. Was wel wat saai.
Saaiheid verdween in de 2de helft. Ajax was alles kwijt. Penalty tegen, wat natuurlijk dom was van Veltman. Riedewald kan daar weinig aan doen. Leuk voor cillissen dat er een penalty er een keer niet in ging. Rood voor bazoer dat was natuurlijk echt heel dom, dommer kan bijna niet.
Daarna nog genoeg kansen gehad om te scoren.
Mensen die vragen waar heintiga blijft, moeten eens naar jong Ajax gaan kijken. Tjonge wat was die man slecht. Dan is van Rhijn echt de beste verdedigende ervaren man die je erin kan brengen. Schone blinkt niet uit in verdedigen en viergever staat ook niet bekend om het verdedigen. Volkomen terechte wissel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De reactie van De Boer ook hè, zegt eigenlijk alles... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:00 schreef Brandje het volgende:Glorieus door naar de groepsfase EL. Ik ben vervuld met trots dat ik Ajaxsupporter ben. Het geluk heb dat ik seizoenkaart heb ondanks een wachtrij van 50.000 man en elke thuiswedstrijd mag genieten van weer een galavoorstelling waarbij elke tegenstander helemaal zoek wordt gespeeld. Ben het gvd spuugzat. Het hele zooitje moet oprotten. Ik wil weer AJAX zien Daar zijn Eide en Remco het volgens mij niet helemaal mee eens. Ik wel trouwens. |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op [url=/topic-29163/p7/#1361884]donderdag 27 augustus 2015 - 20:00[resultaateef Brandje het volgende: Glorieus door naar de groepsfase EL. Ik ben vervuld met trots dat ik Ajaxsupporter ben. Het geluk heb dat ik seizoenkaart heb ondanks een wachtrij van 50.000 man en elke thuiswedstrijd mag genieten van weer een galavoorstelling waarbij elke tegenstander helemaal zoek wordt gespeeld.
Ben het gvd spuugzat. Het hele zooitje moet oprotten. Ik wil weer AJAX zien
je kan beter je verwachting naar beneden schroeven.. en tevreden zijn met het resultaat ajax is geen wereldtop en zal het voorlopig ook niet weer worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door scout_2 -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:35 schreef Eide het volgende:[..] Salaris moet wel om de club gezond te houden. En de hoeveelheid jeugd is toch echt de keuze van FdB die door voor Heitinga en Schone te kiezen behoorlijk veel ervaring in kan brengen. FdB is die man die voor louter jeugd kiest en het elfal laat spelen zoals het doet. Dat heeft niet veel met beleid of salaris te maken. Sterker nog, deze speelwijze staat haaks op wat Ajax beleidsmatig voor staat. De Boer is degene die onder de loep behoort te liggen. Financieel en qua marketing doet Ajax het prima en Overmars lijkt goed te slagen in het halen van spelers die De Boer graag wil hebben. Het is echt aan De Boer er iets mee te doen. En Frank de Boer is geen beleidsbepaler, ook geen beleidsmaker. Hij behoort beleid uit te voeren als passant. Want dat is een trainer: passant. bij transfer vrije spelers kan je altijd met loon iets omhoog. als de oudere spelers niet het niveau hebben moet je wel de jeugd kiezen. Schone heeft in eerdere wedstrijden al laten zien dat hij in dit soort wedstrijden weinig toevoegt. een Heitinga zal bij zijn laatste clubs niet voor niks op de bank. en vraag me af of de boer wel voor deze spelers heeft gekozen. als een Ronald de Boer al zegt dat hij bij Sanogo niets van enige kwaliteit heeft kunnen ontdekken. en loonsanering die bij oude bestuur al was ingezet,en transfer inkomsten binnenhalen van spelers die ook al eerder bij ajax zaten. lijkt mij nou niet zo moeilijk. en als je het over aankopen heb dat is gewoon een drama. of moet ik dat lijstje miskopen weer opnoemen? en ook een Guldelj vind ik nog niks toevoegen. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Als we met dit AJAX inclusief de op verzoek gekochte spelers zo blijven presteren, hebben we niets in Europa te zoeken. Er is qua spelstijl niets verandert ten opzichte van het vorige seizoen doodsaaie spel, en geen enkele aankoop haalt zijn nivo wat ze voor hu aankoop lieten zien. Het is gewoon armoedig dat je spelers moet verhuren aan andere clubs, omdat ze dan onder een andere trainersstaf beter terug kunnen komen. FdB moet samen met Bergkamp ter discussie gesteld worden, dat lijkt me helder na de wanvertoning in Europa vanavond. Op dit nivo moeten we Europees voor elke volgende tegenstander bang zijn. Als dit het hele seizoen zo doorgaat heb je niets aan een Europese kwalificatie, alleen frustratie. AJAX was een topclub in Europa, maar nu hebben we er niks te zoeken. Helaas !!! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Helemaal eens. Echter er zijn nog steeds anderen die menen dat dat wel meevalt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:46 schreef remco k het volgende:[..] Dan moet dat geld om dit soort jongens te betalen er wel structureel zijn.. En aangezien we al niet eens zwarte cijfers schrijven als we de EL spelen kan dat dus gewoon niet uit als je uberhaubt wil blijven bestaan.. Waarom is dat toch zo moeilijk te begrijpen.. En zo zakt Ajax weg in de vergetelheid ... Ondernemen is risico nemen, presteren is waardevermeerdering (een sponsor betaald nu eenmaal liever voor een structurele CL deelnemer, dan voor een team dat nauwelijks de EL kan bereiken), op niveau mee kunnen doen betekent dat je interessanter word voor een groter aantal spelers. En nee, ik hoef geen Real Madrid of Manchester City praktijken, dat is nooit meer in te halen maar mag het ietsje meer zijn? Een gewoon bedrijf dat zijn financiële huishouding prima op orde heeft maar eenvoudig levert waar steeds minder mensen in geïnteresseerd zijn gaat op den duur ook gewoon failliet. Dus helaas ik deel je mening niet en gelukkig mag dat in dit land (net zo goed als mijn mening ook maar een mening is). |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:09 schreef RUKBOOR het volgende:Als we met dit AJAX inclusief de op verzoek gekochte spelers zo blijven presteren, hebben we niets in Europa te zoeken. Er is qua spelstijl niets verandert ten opzichte van het vorige seizoen doodsaaie spel, en geen enkele aankoop haalt zijn nivo wat ze voor hu aankoop lieten zien. Het is gewoon armoedig dat je spelers moet verhuren aan andere clubs, omdat ze dan onder een andere trainersstaf beter terug kunnen komen. FdB moet samen met Bergkamp ter discussie gesteld worden, dat lijkt me helder na de wanvertoning in Europa vanavond. Op dit nivo moeten we Europees voor elke volgende tegenstander bang zijn. Als dit het hele seizoen zo doorgaat heb je niets aan een Europese kwalificatie, alleen frustratie. AJAX was een topclub in Europa, maar nu hebben we er niks te zoeken. Helaas !!! Klopt en het valt mij op dat "wij" steeds meer bijstaanders krijgen die ook niet blij worden van wat Ajax laat zien. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: maar wie zegt nu dat ze van de Boer moesten komen> omdat hij naar buiten correct blijft over de aankopen? of was jij bij de gesprekken van Overmars en de Boer? wat ik al eerder zei als Ronals al kritiek geeft op Sanogo lijkt mij niet dat Frank erg blij er mee was. denk dat je alleen het spel en rare wissels Frank kan verwijten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Leg dat eens uit dan, want het behaalde aantal punten was gewoon gelijk of net boven het gemiddelde in al die jaren ED.. Scorebord journalistiek? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:14 schreef bully het volgende:[..] maar wie zegt nu dat ze van de Boer moesten komen> omdat hij naar buiten correct blijft over de aankopen? of was jij bij de gesprekken van Overmars en de Boer? wat ik al eerder zei als Ronals al kritiek geeft op Sanogo lijkt mij niet dat Frank erg blij er mee was. denk dat je alleen het spel en rare wissels Frank kan verwijten. Verkeerde lijntje kerel ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Leg dat eens uit dan, want het behaalde aantal punten was gewoon gelijk of net boven het gemiddelde in al die jaren ED.. ach ach. Nou komt hij weer met zijn cijfertjes maar als iemand met cijfers komt om jouw ongelijk te bewijzen dan tellen ze nooit mee. Elke blinde kan zien dat het spel niet om aan te gluren is. Dat wordt wekelijks bevestigd maar jij gaat weer dwars liggen puur om dwars te liggen. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Zie AZ, lege tribunes, ons voorland.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Nou weet het niet maar het eerste uur speelden ze gewoon met 11 en toen was het al vrij slecht of heb ik naar een andere wedstrijd gekeken? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:12 schreef Peter1956 het volgende:[..] Klopt en het valt mij op dat "wij" steeds meer bijstaanders krijgen die ook niet blij worden van wat Ajax laat zien. Roep het al vier jaar dat het minder wordt.. Ze hebben zitten slapen met al die slechte aankopen. Dit seizoen met een Gudelj en Sinkgraven proberen ze het tenminste. Frank krijgt de boel nauwelijks aan de praat omdat er toch de nodige punten in de competitie gepakt worden doet hij elk seizoen leuk mee. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax nog een jaar lang met matig spel kan blijven verkopen aan haar supporters. Ik denk dat je dit jaar eerder weerstand zult krijgen dan een jaar geleden.
Wat mag je verwachten met de spelers, staf en leiding die er nu zijn? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Met 12 man verwacht ik het ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij was moisander geweldig tegen barca twee jaar terug. Dat soort spelers zijn niet de toppers van je elftal. Maar het cement dat alles bij elkaar houd. Met alleen talenten red je het gewoon niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:53 schreef Peter1956 het volgende:[..] Je Ajax-hart speelt je parten. Kan ik op zich wel waarderen, maar is niet echt objectief volgens mij. Hahahaha. Als er iemand juist objectief naar Ajax kijkt ben ik het wel. Maar misschien helpt het als je gaat bedenken dat er een verschil is tussen mooi voetbal spelen en goed voetbal spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 19:56 schreef Peter1956 het volgende:[..] Volgens mij zeg ik ook kampioen van de ARMOEDE dat houdt dus in dat je tegenstand dermate verzwakt is dat je natuurlijk punten haalt. Tja das logisch toch. Gewoon gelul. Terecht kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:01 schreef pth het volgende:[..] Nu bevestig je toch wat ik zeg? Scouting is ook een onderdeel van het beleid van een club, dus wordt te veel gekeken bij clubs die Ajax niet op een hoger niveau brengen. Integendeel zelfs. Ik spreek tegen wat jij zegt. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha. Als er iemand juist objectief naar Ajax kijkt ben ik het wel. Maar misschien helpt het als je gaat bedenken dat er een verschil is tussen mooi voetbal spelen en goed voetbal spelen. Daar moet ik toch echt mijn vraagtekens bijzetten, ik begrijp je houding niet zo, jammer. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Hahahaha. Als er iemand juist objectief naar Ajax kijkt ben ik het wel. Maar misschien helpt het als je gaat bedenken dat er een verschil is tussen mooi voetbal spelen en goed voetbal spelen. over dat objectief zijn we het dus oneens. en probleem bij Ajax is dus bijde geen goed en mooi voetbal. |
|
|
|