|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er is een lijst van 50 maar ik plaats de laatste 10
10 Dietrich Mateschilz (71) Oostenrijk Redbull Salzburg en RB Leipzig ...heeft ook iets met snelle auto's 10,5 Miljard
9 Lashimi Mittal (64) India Queen park rangers..cois .geenbinding met voetbal 11,7 Miljard
8 Alisher Usmanov (61) Rusland Arsenal Kocht Fabio Capello af als bondscoach van Rusland....kosten 15 miljoen 12,6 miljard
7 Francois Pinault (78) Frankrijk Stade Rennes Vind kunst nu nog even belangrijker als voetbal..junior neemt het nu over en is getrouwd met Salma Hayek (zegt mij geen reet maar goed) 13,4 miljard
6 George Soros(84) USA Manchester United Samen met de Glazers een eigenaar 22,2 miljard
5 Mansour bin Zayed al Nahyan (44)VAE Manchester City Heeft zijn eigen Guggenheim, Louvre en een ruimtevaart project en wilde ook wel een voetbalclub 28,7 miljard
4 Wang Jianlin (60) China Atletico Madrid Eigenaar van winkelcentra attractieparken hotels en bioscopen. 30,9 miljared
3 Carlos Slim (75)Mexico Real Oviedo 62,6 miljard
2 Amancio Ortega (79) Spanje Deportivo la Coruna 68.3 miljard
1 Emir Tahim bin Hamad Paris Saint Germain
Qaterese Investerings Autoriteit is het speeltje van de Emir 156 miljard
Bron VI 12-08-2015 nr33 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:
Ondertussen een paar jaartjes ouder maar nog steeds erg lekker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Doe mij maar.... Wat een vrouw ik ben verliefd....;-(...zij niet
Ach ik ben te oud voor die zooi...misschien dat Beatrix mij leuk vind ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Schei uit man! De mooiste vrouwen in onze levens zijn onze Dochters ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die zie ik nooit als vrouw gap....blijft altijd mijn kleine meid |
|
|
|