|
|
p111
|
|
|
Neem is een griekse salade dat is lekker man dat is het enige wat de Grieken goed hebben gedaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Als je een goede dag hebt gehad, is de dag wel geslaagd toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bij mij wel kerel.. Ben dan ook het liefst alleen, lekker rust aan mn kop en in de natuur.. Het weer maakt me overigens niet zo heel veel uit... Heb samen met een maat een week in Frankrijk gezeten waarbij er ove het meer een volle dag lag windkracht 9 huishield... Heerlijk man.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 13:05 schreef remco k het volgende:[..] Bij mij wel kerel.. Ben dan ook het liefst alleen, lekker rust aan mn kop en in de natuur.. Het weer maakt me overigens niet zo heel veel uit... Heb samen met een maat een week in Frankrijk gezeten waarbij er ove het meer een volle dag lag windkracht 9 huishield... Heerlijk man.. Ik wordt persoonlijk juist nog rustiger dan. Ergens op een bankje in de wind zitten. Lekker man. Lekker bij komen, het kopie leegmaken en erna weer volop doorgaan. Heeft een mens ook nodig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe kun je je kop nou leeg maken als je er niets in heb zitten Loetje..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoe kan iemand die met een afstandsbediening bestuurd wordt dit zeggen dan? Want bij jou is maximaal 3 kilo zaagsel te vinden van binnen... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 18:19 schreef Loetje het volgende:[..] Hoe kan iemand die met een afstandsbediening bestuurd wordt dit zeggen dan? Want bij jij is maximaal 3 kilo zaagsel te vinden van binnen... ;-) Hehehehe....Bossie is op oorlogspad ouwe...die lange heeft de pest erin |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet zijn vrouwtje maar even bellen om hem rustig te houden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 1,50€ per minuut he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb haar nummer wel ergens maar kan het niet vinden....hehehehe laat hem maar even razen dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Succes trouwens tegen jablonec..😏 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben het alweer kwijt joh, laat gaan, jullie blijven sowieso ettertjes daar kan ik niks aan veranderen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben het alweer kwijt joh, laat gaan, jullie blijven sowieso ettertjes daar kan ik niks aan veranderen.. Syl misschien nog wel....bij mij vrees ik van niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben het alweer kwijt joh, laat gaan, jullie blijven sowieso ettertjes daar kan ik niks aan veranderen.. Weet wie het zegt... ;-)
Wat was er aan de hand dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik noest vandaag met uitzendkrachten werken en die waren nagenoeg allemaal voor ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Topdag dus....en wederom spel je het goed ouwe klasbak ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben hier te gast he maat.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat mij betreft altijd welkom vriend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax met een hoofdletter ;-)
Is vast het hoogtepunt op je werk geweest? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die mag niet weg hier... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Pffff... Ik zou wat willen zeggen... Hou de eer maar aan mezelf |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Verstandiger om te zwijgen gap. Ik ben echt geirriteerd gap, niet op jou ofzo |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hoe kun je nu geïrriteerd na zo'n heerlijke wedstrijd van onze club! Snap er helemaal niets van ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:21 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hoe kun je nu geïrriteerd na zo'n heerlijke wedstrijd van onze club! Snap er helemaal niets van ;-) Whahahahahaha. Proost gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 - 22:21 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hoe kun je nu geïrriteerd na zo'n heerlijke wedstrijd van onze club! Snap er helemaal niets van ;-) PA wel.... wij niet gap |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gewoon altijd je bek open trekken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: In zijn geval...soms niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Soms is zwijgen goud gap. Heb me lesje al lang een breed geleerd. Hoe terrecht ik me soms ook liet gelden.... Recht is niet altijd recht |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Bij het teruglezen van zulke troltopics van Peter ga ik altijd lachen en huilen tegelijk! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Love you gap!!! Forever!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit was die in optimaal forma he |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: We missen hem allemaal!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Yup, had wel zijn meningen graag voorbij zien komen. Het is allemaal kut dat hij er niet meer is |
|
|
|