BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: Vermeer of Hahn op doel..(?)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 08:13   quote  deeplink  
''Aanwezigheid van Hahn zal Vermeer te veel worden''

2m5ko3k.jpg

Vermeer heeft te maken met veranderde omstandigheden.
''Binnengehaald als de absolute nummer één was zijn zelfvertrouwen aanvankelijk ongekend. Met de komst van Warner Hahn is het einde van Vermeer nabij. Met zijn leeftijd en talent is Hahn de nieuwe keeper van Feyenoord. De vraag is niet of, maar wanneer Hahn zijn opwachting gaat maken. Zijn aanwezigheid zal Vermeer te veel worden, een beetje zoals dat nu al het geval is met Colin Kazim-Richards en Michiel Kramer. Mensen gaan toch anders handelen.''
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 08:18   quote  deeplink  
Ik denk vooralsnog Vermeer maar dan moet ie niet blijven grabbelen. En laat Warner het maar in de beker doen..
nr 10
 nr 10 - dinsdag 18 augustus 2015 - 08:58   quote  deeplink  
Okay, ik zeg het: Vermeer of Hahn op doel..(?)
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 08:58 schreef nr 10 het volgende:
Okay, ik zeg het: Vermeer of Hahn op doel..(?)
:) Keurig.

Vermeer. Maar dan wel snel verbetering.
MMM
 MMM - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:05   quote  deeplink  
Vermeer. Maar moet wel beter.
ferfan
 ferfan - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Hahn.. tis alleen jammer dat je dan vermeer niet met mooie restwaarde kan verkopen.. heeft hij nou een clausule van 5miljoen in zujn contract staan?
G-child
 G-child - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Hahn, eens kijken hoe hij het doet
legrande
 legrande - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 08:18 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk vooralsnog Vermeer maar dan moet ie niet blijven grabbelen. En laat Warner het maar in de beker doen..
Helemaal eens. Vermeer nu niet gelijk afschrijven. Voorlopig laten staan zeker tot na 1 september als je hem wisselt is hij gelijk weg ben ik bang. Liever 2 keepers op dit niveau.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 09:09 schreef ferfan het volgende:
Hahn.. tis alleen jammer dat je dan vermeer niet met mooie restwaarde kan verkopen.. heeft hij nou een clausule van 5miljoen in zujn contract staan?
Nee hij heeft zelf gezegd dat die clausule er niet in staat
Milo
 Milo - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:31   quote  deeplink  
zolang Hahn een paardenstaart heeft, neem ik hem niet serieus!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Verhahn.
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Je kan niet 'even' een Hahn proberen, wat is dit allemaal voor gelul.
Dan had je met Hahn moeten starten, en alle oefenwedstrijden moeten laten spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Vermeer, de foutjes zullen er snel uit moeten !
Anders gaan we naar Hahn ...
kuipje
 kuipje - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Ben ik het mee eens, niet afschrijven op een foutje.. Vind die tegengoal (die niet doorging) niet geheel zijn fout.. Speler ging er ook hard in.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 09:45 schreef R()b het volgende:
Je kan niet 'even' een Hahn proberen, wat is dit allemaal voor gelul.
Dan had je met Hahn moeten starten, en alle oefenwedstrijden moeten laten spelen.
Ik geloof dat jij het niet ff snapt wat de vraagstelling is Rob..
Gaat niet om proberen
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 09:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij het niet ff snapt wat de vraagstelling is Rob..
Gaat niet om proberen
Je wilt hem er vast inzetten no matter what?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Lezen, mijn mening staat er ..😩
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Ik had het niet over specifiek jou mening hoor, ik heb het over wat in het algemeen wordt gezegd over Vermeer & Hahn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 10:15   quote  deeplink  
Okay omdat je me quote leek me dat het geval, excuus..
Snotjesplakken
 Snotjesplakken - dinsdag 18 augustus 2015 - 10:17   quote  deeplink  
2015 heeft Meneer Vermeer al heel wat lopen grabbelen en andere dubieuze acties gehad. Wanneer het Mulder was geweest waren de meesten hem nu aan het afbranden, weg met Vermeer en welkom Warner (en scheer je kop eens kaal, meneer Hahn).

Alhoewel kaal scheren, anders blijft er misschien nog eens een bal in plakken die er anders in was gegaan. Volgens mij wast hij zijn haar niet zo vaak, veel dooie punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door Snotjesplakken --
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 10:15 schreef RenatoBos het volgende:
Okay omdat je me quote leek me dat het geval, excuus..
excuus?
Dit gaat je taart kosten! ;)
Clyde Best
 Clyde Best - dinsdag 18 augustus 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Als Vermeer zo blijft spelen, dan komt er natuurlijk een moment dat het wisselen plaats gaat vinden. Maar na twee competitiewedstrijden kun je dat onmogelijk al doen, we weten namelijk ook hoe goed hij wel kan zijn.

Dus voorlopig Vermeer in de competitie, en Hahn inderdaad in de beker.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 augustus 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 09:49 schreef kuipje het volgende:
Ben ik het mee eens, niet afschrijven op een foutje.. Vind die tegengoal (die niet doorging) niet geheel zijn fout.. Speler ging er ook hard in.
Aan de andere kant als Vermeer hem gewoon weg stompt is er niks aan de hand, het moet geen wijvenvoetbal worden ... Al gaat het daar wel naartoe met de huidige scheidsrechters.
Wat niet wil zeggen dat ik het van Rick Karsdorp geen smerige overtreding vond, ik blijf erbij dat ie minimaal 1 wedstrijd had moeten krijgen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 10:27 schreef R()b het volgende:

[..]

excuus?
Dit gaat je taart kosten! ;)
Haha is goed kom zondag maar halen op varkenoord😉
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 18 augustus 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Vermeer. Ik zou wel graag Hahn in de beker zien.
JanM
 JanM - dinsdag 18 augustus 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Vermeer nu verkopen zou de beste oplossing zijn! Anders blijven opstellen en maar hopen dat hij geen Vermeertjes meer maakt dit seizoen ...
Ketter
 Ketter - dinsdag 18 augustus 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Warner Hahn moet nu eerste keeper van Feyenoord worden, zonder enige twijfel. Ik kan makkelijk 5 goede redenen bedenken waarom Hahn het stokje van Vermeer moet overnemen, maar dan wordt mijn reactie misschien te lang, dus ik laat het hier op dit moment maar bij. Oh ja,de haardracht van een keeper interesseert mij geen biet, zolang er maar een goede keeper staat. Het gaat hier om het belang van Feyenoord, de rest is bijzaak.
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:09   quote  deeplink  
Hahn, alleen al van wegen zijn staartje de meest geschikte persoon. Jammer idd. dat je Vermeer niet voordien hebt kunnen verkopen voor een leuk sommetje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Vermeer. Maar hij kan zich niet veel meer veroorloven.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
We staan bij de top twee dus kies ik natuurlijk voor Vermeer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door de bluffer --
Barabas
 Barabas - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Ik verwacht dat hij het niet slechter dan Vermeer kan gaan doen, dus Hahn is mijn man.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Jij klinkt streng T..tis van geil niet hoor
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:19   quote  deeplink  
Alsof Hahn vorig seizoen bij Zwolle foutloos keepte. Waan-van-de dagmeuk.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:16 schreef Barabas het volgende:
Ik verwacht dat hij het niet slechter dan Vermeer kan gaan doen, dus Hahn is mijn man.
Hahn moet het beter gaan doen anders heeft het geen ZIN ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:17 schreef RenatoBos het volgende:
Jij klinkt streng T..tis van geil niet hoor
Als het Van Geil was had ik hem allang gewisseld natuurlijk. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:35   quote  deeplink  
En terecht..😁
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Het is de aard van het beestje, vrees ik. Bij ons was Kenneth Vermeer ook vaak omstreden. De ene keer haalde hij de meest schitterende redding uit de hoge hoed en een volgende keer beging hij de meest ongelooflijke flater. Het hoort typisch bij Vermeer. Met Werner Hahn heeft Feyenoord nog een goede keeper, maar ook hem zag ik af en toe in de fout gaan bij PEC Zwolle. Maar als Van Bronckhorst besluit om Vermeer definitief te vervangen door Hahn, maak je van Vermeer een zeer onzekere doelman. Voor hem wordt het dan een soort déjà vu wat betreft zijn definitieve vervanging door Jasper Cillessen bij Ajax.
Misschien heeft Feyenoord toch wat te snel afscheid genomen van Erwin Mulder, die ik afgelopen weekeinde in het doel van sc Heerenveen een onwaarschijnlijk mooie redding zag maken!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:37 schreef Pietje het volgende:
Het is de aard van het beestje, vrees ik. Bij ons was Kenneth Vermeer ook vaak omstreden. De ene keer haalde hij de meest schitterende redding uit de hoge hoed en een volgende keer beging hij de meest ongelooflijke flater. Het hoort typisch bij Vermeer. Met Werner Hahn heeft Feyenoord nog een goede keeper, maar ook hem zag ik af en toe in de fout gaan bij PEC Zwolle. Maar als Van Bronckhorst besluit om Vermeer definitief te vervangen door Hahn, maak je van Vermeer een zeer onzekere doelman. Voor hem wordt het dan een soort déjà vu wat betreft zijn definitieve vervanging door Jasper Cillessen bij Ajax.
Misschien heeft Feyenoord toch wat te snel afscheid genomen van Erwin Mulder, die ik afgelopen weekeinde in het doel van sc Heerenveen een onwaarschijnlijk mooie redding zag maken!
Feyenoord heeft Mulder alle kansen van de wereld gegeven. Vergeet niet dat ie in 2007 op zijn 18de al debuteerde bij Feyenoord. Hij is nu 26. Er zat geen progressie in dus dan houdt het op een gegeven moment op. Het was niet zo dat ie nooit wat goeds deed en die redding van het weekend was best een goede, maar hij was simpelweg niet goed genoeg. Kan gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Vermeer was natuurlijk een buitenkansje voor die 750.000 euro, zoiets kun je niet laten liggen al was het enkel maar hit winst oogpunt. Van Gaal noemde hem zelfs de beste keeper voor oranje. Ik snap wel dat ie gehaald is zeker daar de positie van Mulder toen al onder ruk stond Piet..
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:
Vermeer was natuurlijk een buitenkansje voor die 750.000 euro, zoiets kun je niet laten liggen al was het enkel maar hit winst oogpunt. Van Gaal noemde hem zelfs de beste keeper voor oranje. Ik snap wel dat ie gehaald is zeker daar de positie van Mulder toen al onder ruk stond Piet..
Dat is zeker waar, Renato, maar ik doelde meer op het feit dat Feyenoord had moeten weten, dat met het aantrekken van Vemeer er een wisselvallige doelman kwam, met twee enorme uitersten. Kenneth begon inderdaad ijzersterk bij jullie en het had mij niet verbaasd wanneer Van Gaal voor hem had gekozen. Aan de andere kant wist ik dat er ook weer foutjes zouden komen. Het hoort nu eenmaal bij hem.
Wat betreft Mulder, ik heb hem serieus nooit een slechte keeper gevond. Ik las vaak hoe hij hier werd afgebrand, maar zo slecht was hij nooit.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, Renato, maar ik doelde meer op het feit dat Feyenoord had moeten weten, dat met het aantrekken van Vemeer er een wisselvallige doelman kwam, met twee enorme uitersten. Kenneth begon inderdaad ijzersterk bij jullie en het had mij niet verbaasd wanneer Van Gaal voor hem had gekozen. Aan de andere kant wist ik dat er ook weer foutjes zouden komen. Het hoort nu eenmaal bij hem.
Wat betreft Mulder, ik heb hem serieus nooit een slechte keeper gevond. Ik las vaak hoe hij hier werd afgebrand, maar zo slecht was hij nooit.
Mulder kon best aardig keepen maar zeker niet meer en naar zijn verdediging toe was ie echt drama. Vermeer doet dat laatste zeker beter.
Van Vermeer wist ik ook wel dat ie kon grabbelen ik heb die uitwedstrijd van Utrecht van jullie nog op het netvlies staan..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Mulder was onzeker bij hoge ballen voor doel.
En leek vaak te staan slapen.
Sensi
 Sensi - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Ik zeg ook Hahn met bekerwedstrijden laten spelen. Bewijst ie dat ie het beter kan dan Kenniet, mag hij het stokje overnemen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Een spits moet het voelen als ie tegen een keeper aanloopt, niet andersom.
Sensi
 Sensi - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:09   quote  deeplink  
En wat heeft iedereen toch tegen zijn staart. Prima kop prima uitstraling als keepert. Beter als Kenneth met zn Lambik kapsel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:14   quote  deeplink  
OVerigens was t wel een bewussie van die Barto om tegen Vermeer op te lopen.
Je zag m kijken en m opzoeken, maar dan nog.
Sensi
 Sensi - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Dan nog, als je als keeper voor de bal gaat moet! je die hebben. Ofwel vast ofwel wegboksen uit de 16. Gaan leggen geen excuus want volgende keer zit ie dr gewoon in.
Clyde Best
 Clyde Best - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:06 schreef Gerard_FR het volgende:
Een spits moet het voelen als ie tegen een keeper aanloopt, niet andersom.
Het "één vuist tegen bal, één vuist per ongeluk tegen hoofd spits principe" wil hier best bij helpen. Met andere woorden, Vermeer moet in zo'n situatie niet zo netjes keepen, maar gewoon een enorme beuk uitdelen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Hahn heeft zijn uitstraling mee, laat zich niet zomaar even weg zetten.
Inzetten voor de beker, deja vu voor Vermeer.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:09 schreef Sensi het volgende:
En wat heeft iedereen toch tegen zijn staart. Prima kop prima uitstraling als keepert. Beter als Kenneth met zn Lambik kapsel.
Goh, wie zou er hier ook nog eens lang haar kunnen hebben................Sensi misschien..😉

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: Vermeer of Hahn op doel..(?)









0.0073888