BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: Vermeer of Hahn op doel..(?)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sensi
 Sensi - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goh, wie zou er hier ook nog eens lang haar kunnen hebben................Sensi misschien..😉
Hahah mja ik zie t zelf ook dat mensen daar raar,tegenaan kijken. Zwaar schijt an. Gaat niet om hoe je dr uitziet maar wat je kan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Eensert..!!!!!
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Dit kapsel kan toch ook niet meer hè.

yiyushh0e4a14ebda07e058.jpg
Ketter
 Ketter - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:49   quote  deeplink  
De meesten zijn alweer vergeten dat Vermeer de tweede helft van het vorige seizoen meer fouten maakte dan in het begin, wat ongetwijfeld zijn sterkste periode was. Zijn uitstraling was goed en hij had ook een positieve invloed op de over 't algemeen jonge groep. Maar een aantal dingen zaten me dwars, zoals zijn reacties bij ballen uit vrije trappen ... of beter, zijn gebrek aan reacties. Soms deed hij gewoon niets, en dat kan niet voor een topkeeper. Niets doen bij een bal die naast gaat is uitstekend, 'hij kijkt de bal ernaast' zeggen ze dan. Maar niets doen bij een bal die in de touwen belandt staat belachelijk, en dat had Vermeer zelfs in zijn beste periode. Neem het doelpunt van 020 uit de vrije trap van Van Rhijn in de Kuip: Vermeer stond erbij en deed geen enkele poging, terwijl hij er waarschijnlijk best bij had gekund. Stond hij op het verkeerde been soms? Waarom dan, het was een vrije trap, de bal zwabberde wat maar ging echt niet van rechts naar links ofzo. Als hij naar rechts had gedoken had hij hem kunnen hebben. Zag hij de bal soms niet? Dan stonden zijn eigen verdedigers dus in de weg, anders gezegd, dan is hij waarschijnlijk te klein. Hahn is 14 cm groter en had die bal waarschijnlijk gewoon gepakt. Toch wel belangrijk als je het wedstrijdverloop nog eens doorneemt: nooit eerder had Feyenoord zo'n overwicht in een wedstrijd tegen 020, nooit, als het 8-1 was geworden had niemand dat gek gevonden. Maar Feyenoord miste een echte spits en had een keeper die bij de enige bal die tussen de palen belandde, stond toe te kijken hoe 'ie erin ging. Dat was de eerste keer dat ik twijfelde aan Vermeer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 18 augustus 2015 - 15:50   quote  deeplink  
Hahn!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Vermeer op doel, hij weet nu ook wel dat ie onder een vergrootglas ligt.
Nu kijken of ie met die druk om kan gaan.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:21 schreef FR-Henk het volgende:
Vermeer op doel, hij weet nu ook wel dat ie onder een vergrootglas ligt.
Nu kijken of ie met die druk om kan gaan.
Eens.
VVout
 VVout - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:09 schreef Sensi het volgende:
En wat heeft iedereen toch tegen zijn staart. Prima kop prima uitstraling als keepert. Beter als Kenneth met zn Lambik kapsel.
Lekker makkelijk hè standje 1 op de tondu, maar doe mij maar een lange bos met haar.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:49 schreef Ketter het volgende:
De meesten zijn alweer vergeten dat Vermeer de tweede helft van het vorige seizoen meer fouten maakte dan in het begin, wat ongetwijfeld zijn sterkste periode was. Zijn uitstraling was goed en hij had ook een positieve invloed op de over 't algemeen jonge groep. Maar een aantal dingen zaten me dwars, zoals zijn reacties bij ballen uit vrije trappen ... of beter, zijn gebrek aan reacties. Soms deed hij gewoon niets, en dat kan niet voor een topkeeper. Niets doen bij een bal die naast gaat is uitstekend, 'hij kijkt de bal ernaast' zeggen ze dan. Maar niets doen bij een bal die in de touwen belandt staat belachelijk, en dat had Vermeer zelfs in zijn beste periode. Neem het doelpunt van 020 uit de vrije trap van Van Rhijn in de Kuip: Vermeer stond erbij en deed geen enkele poging, terwijl hij er waarschijnlijk best bij had gekund. Stond hij op het verkeerde been soms? Waarom dan, het was een vrije trap, de bal zwabberde wat maar ging echt niet van rechts naar links ofzo. Als hij naar rechts had gedoken had hij hem kunnen hebben. Zag hij de bal soms niet? Dan stonden zijn eigen verdedigers dus in de weg, anders gezegd, dan is hij waarschijnlijk te klein. Hahn is 14 cm groter en had die bal waarschijnlijk gewoon gepakt. Toch wel belangrijk als je het wedstrijdverloop nog eens doorneemt: nooit eerder had Feyenoord zo'n overwicht in een wedstrijd tegen 020, nooit, als het 8-1 was geworden had niemand dat gek gevonden. Maar Feyenoord miste een echte spits en had een keeper die bij de enige bal die tussen de palen belandde, stond toe te kijken hoe 'ie erin ging. Dat was de eerste keer dat ik twijfelde aan Vermeer.
Je vergeet hier één ding, Wanneer de spitsen alle kansen hadden ben ut - Kazim twee meter voor een leeg doel, Kazim die een zeker doelpunt blokkeerde, hadden we gewonnen en hadden we nooit zo lang doorgegaan op die fout van Vermeer.
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:59 schreef Stylzz het volgende:
Mulder was onzeker bij hoge ballen voor doel.
En leek vaak te staan slapen.
Volgens mij is er niet één doelman die 100% goed. Ze hebben allemaal bepaalde kwaliteiten en hun beperkingen. Zo vind ik Cillessen bijvoorbeeld een drama bij zijn spelhervattingen.

Maar ook keepers uit het verleden, zoals Eddy PG, Tonnie van Leeuwen, Eddie Treytel, Gert Bals. Noem ze maar op, op iedereen was wel wat aan te merken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door Pietje --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Als he, maar das niet de werkelijkheid Theo..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RenatoBos --
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Feyenoord heeft Mulder alle kansen van de wereld gegeven. Vergeet niet dat ie in 2007 op zijn 18de al debuteerde bij Feyenoord. Hij is nu 26. Er zat geen progressie in dus dan houdt het op een gegeven moment op. Het was niet zo dat ie nooit wat goeds deed en die redding van het weekend was best een goede, maar hij was simpelweg niet goed genoeg. Kan gebeuren.
Wie weet dat hij nu, in de luwte bij een subtopper als Heerenveen, wel helemaal opbloeit. De druk bij Feyenoord, PSV en Ajax is toch altijd groter. We zullen wel zien.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Het is hem gegund..!!!
Behalve tegen ons, dat dan weer wel..
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 augustus 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:48 schreef RenatoBos het volgende:
Het is hem gegund..!!!
Behalve tegen ons, dat dan weer wel..
Hahahaha.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 augustus 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wie weet dat hij nu, in de luwte bij een subtopper als Heerenveen, wel helemaal opbloeit. De druk bij Feyenoord, PSV en Ajax is toch altijd groter. We zullen wel zien.
We zullen het zien. Ik gun het hem van harte.
sambo
 sambo - dinsdag 18 augustus 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Vermeer voorlopig staan laten die gaat nog punten pakken voor Feyenoord.
Ketter
 Ketter - dinsdag 18 augustus 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:13 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Je vergeet hier één ding, Wanneer de spitsen alle kansen hadden ben ut - Kazim twee meter voor een leeg doel, Kazim die een zeker doelpunt blokkeerde, hadden we gewonnen en hadden we nooit zo lang doorgegaan op die fout van Vermeer.
Maar we hebben het hier niet over de meestal falende Kazim -ik ben blij met Kramer-, maar over Vermeer. Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op de vraag waarom hij toch een aantal keren bleef staan kijken hoe een bal uit een vrije trap erin ging. Hij had minimaal naar de bal kunnen duiken, desnoods vergeefs, maar blijkbaar vond hij dat hij er niet bij kon. Nou, als dat bij een vrije trap gebeurt dan sta je als doelman niet goed opgesteld. Vermeer verbetert zich niet op dit gebied, dus geef Hahn nu eens de kans. Omdat Vermeer blijkbaar iedere wedstrijd een blunder mag maken, moet Hahn intussen wel denken: wat een blunderaar ben ik eigenlijk dat ik op de bank moet blijven? Er wordt alleen maar gepraat over het zelfvertrouwen van Vermeer, maar die heeft al tig kansen gehad en is al een half jaar onder de maat. Aan het zelfvertrouwen van de jonge, talentvolle Hahn wordt niet gedacht maar goed, het gaat niet om Vermeer of Hahn, het gaat erom dat de sterkste keeper speelt voor Feyenoord en Vermeer is gewoon op z'n retour en kost Feyenoord straks punten ipv dat hij wedstrijden voor je wint. Vermeer mist helaas voor hem de nodige lengte voor een topkeeper, hij compenseert dit niet meer met zijn reddingen vanwege zijn constant zwakke optreden bij vrije trappen, corners etc. Jammer, maar topsport is nu eenmaal hard. Als Hahn de kans niet krijgt kom je er nooit achter of hij bij Feyenoord het superhoge niveau kan halen dat hij bv met PEC Zwolle tegen PSV haalde.
"Keepers vervang je niet snel" hoor ik steeds. Wat een gezwam zeg, juist een keeper die onzeker wordt moet je vervangen. Happel koos in 1969/1970 lang voor Eddy Treijtel (zoek het maar op!), maar voor de finale van de Europacup 1 tegen Celtic passeerde hij hem omdat Treijtel niet in topvorm was. Plotseling stond daar de ervaren Eddy PG in het doel, haast geen wedstrijd gespeeld dat jaar en de bal die hij doorliet kon hij niet zien omdat scheids Lobello hem het zich op het schot van Gemmell ontnam. Hoe dan ook Feyenoord won de belangrijkste wedstrijd die ze ooit speelden misschien wel omdat Happel op dat moment het vertrouwen in de vaste keeper miste. Dat moet Gio ook eens doen, Vermeer vervangen omdat hij al een tijdje zwak presteert. Daar worden beide keepers alleen maar beter van.
PieterBos
 PieterBos - woensdag 19 augustus 2015 - 06:53   quote  deeplink  
Misschien moet Kuyt ff op hem inpraten heeft hij bij Tonny ook gedaan, die is flink verbeterd.
Dus Dirk neem Kenneth ff onder je hoede, dan kan die blijven staan.
Anders overstappen op Hahn
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 09:38   quote  deeplink  
''Feyenoord had Vermeer nooit moeten halen''

21ex7dj.jpg

Kenneth Vermeer begon indrukwekkend aan zijn periode bij Feyenoord toen hij vorige zomer de veelbesproken overstap maakte van aartsrivaal Ajaks. Langzaam sluipen de foutjes er echter ook in bij de eerste doelman en dus staan ook zijn prestaties intern ter discussie. Moet de technische staf nú al ingrijpen en Warner Hahn een kans geven?

Voetbal International legde die vraag voor aan diverse oud-keepers. Ed de Goeij kiest op basis van ervaring voorlopig nog voor Vermeer. ''Maar dat is dan ook echt de enige reden. Kwalitatief ontlopen hij en Hahn elkaar niets in mijn ogen. Hahn heeft het, gezien zijn leeftijd, zeker in zich om hem voorbij te streven. Of dat dit seizoen is of pas volgend jaar, valt nu moeilijk te voorspellen. Voor mij staat in elk geval vast dat Hahn op termijn eerste keeper kan worden van Feyenoord.''

Joop Hiele kiest ook voor Vermeer. ''Als Vermeer een fout maakt, roepen mensen dus: Wisselen die vent! Komt door zijn verleden bij Ajaks, denk ik. Dat blijft hem maar achtervolgen. Onterecht! Met dat soort uitlatingen doe je Vermeer gewoon tekort. Op dit moment is hij nog verder dan Hahn, zo simpel is het. En dan doel ik op ervaring, leiderschap; op alles eigenlijk'', stelt de Rotterdammer, die graag ziet dat Hahn opnieuw verhuurd wordt.

Ronald Waterreus kan geen keuze maken tussen de keepers. ''In mijn ogen is het namelijk lood om oud ijzer. Hahn is geen keeper die Feyenoord kampioen maakt, maar Vermeer evenmin. Feyenoord had Vermeer nooit moeten halen. Ik zag de beperkingen van Erwin Mulder ook wel. Alleen: hij is niet significant minder dan Vermeer. En in elk geval constanter. Mijn tip aan Feyenoord: haal een écht goede keeper'', aldus Waterreus, die dus niet onder de indruk is van Hahn: ''Prima jongen voor de subtop, maar geen extreem talent.''
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Waterreus.

bwahahah
nr 10
 nr 10 - woensdag 19 augustus 2015 - 09:57   quote  deeplink  
Waterreus heeft uit eigen rijke ervaring natuurlijk wel kijk op een keeper met beperkingen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Lijkt me juist niet, zelfreflectie was nooit zijn ding.
MMM
 MMM - woensdag 19 augustus 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Waterreus neem ik niet serieus. Waardeloze eikel die lekker alleen zijn mening moet geven over die subsidieclub uit Eindhoven.

Vermeer heeft vorig jaar gigantisch veel punten gepakt, als je dat niet ziet heb je er geen verstand van.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 19 augustus 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 10:18 schreef MMM het volgende:
Waterreus neem ik niet serieus. Waardeloze eikel die lekker alleen zijn mening moet geven over die subsidieclub uit Eindhoven.

Vermeer heeft vorig jaar gigantisch veel punten gepakt, als je dat niet ziet heb je er geen verstand van.
Waterneus moeten we ook niet serieus nemen, die praat alleen maar in het belang van dat PISVOLK ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 10:18 schreef MMM het volgende:
Waterreus neem ik niet serieus. Waardeloze eikel die lekker alleen zijn mening moet geven over die subsidieclub uit Eindhoven.

Vermeer heeft vorig jaar gigantisch veel punten gepakt, als je dat niet ziet heb je er geen verstand van.
Klopt maar je hebt toch ook kunnen zien dat ie het laatste gedeelte van het seizoen begon te grabbelen..
MMM
 MMM - woensdag 19 augustus 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 11:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt maar je hebt toch ook kunnen zien dat ie het laatste gedeelte van het seizoen begon te grabbelen..
Klopt. Maar als je vorig seizoen tegen elkaar wegstreept was hij enorm belangrijk.

Ik hoop dat hij vanaf komende zondag er weer staat zoals het hoort.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Eensert..Een Vermeer in goede doen vervang je niet. Hup Vermeer..!
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 19 augustus 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Ik zou vermeer op doel laten en hahn dit seizoen de beker. Als je nu hahn brengt wat toch een risico met zich mee brengt en het gaat fout zit je met 2 keepers zonder vertrouwen dat moet je helemaal niet willen. Daarbij ook wetend dat vermeer zich vaak goed terugknokt na een mindere periode. Tenminste afgaand op het verleden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 19:36   quote  deeplink  
Timmer kiest partij in Rotterdamse keeperskwestie:"Hij maakt geen kans."

20sycs6.jpg

Moet Feyenoord vasthouden aan Kenneth Vermeer of zou tweede doelman Warner Hahn misschien een kans moeten krijgen onder de Rotterdamse lat? Diverse insiders lieten de afgelopen dagen al hun licht schijnen over de keeperskwestie in De Kuip.

Ook Henk Timmer - zelf voormalig sluitpost van Feyenoord - doet een duit in het zakje. Hij vindt de trainer Giovanni van Bronckhorst sowieso moet vasthouden aan de bekritiseerde Vermeer. "De negatieve statistieken over Vermeer zeggen me helemaal niets", steekt Timmer van wal tegenover Voetbal International.

"Je kunt die statistieken op zóveel verschillende manieren uitleggen. Een keeper van een club die heel veel ballen te verwerken krijgt, kan zich soms bijvoorbeeld meer onderscheiden dan een keeper die in een hele wedstrijd twee schoten op zich gericht krijgt."

"Ik vind het jammer dat Warner Hahn niet nog een jaar bij een Nederlandse subtopper speelt, want bij Feyenoord maakt hij geen kans", vervolgt Timmer. "Tenzij Vermeer geblesseerd raakt natuurlijk. Maar kwalitatief is Kenneth, ondanks de foutjes die hij soms maakt, gewoon nog verder."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door RenatoBos --
ar
 ar - woensdag 19 augustus 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Man man man..waterneus..meest irritante man alive!
Vermeer is 10x beter dan hij ooit had kunnen zijn..prutsert.
Ketter
 Ketter - woensdag 19 augustus 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Vermeer 'kan niet met druk omgaan': Bij Ajax ging hij er uiteindelijk ook uit
De druk op Kenneth Vermeer neemt met de dag toe. De doelman eindigde afgelopen seizoen zwak en is ook in de eerste twee wedstrijden van het nieuwe jaar een onzekere factor. De roep om Warner Hahn wordt sterker.

Piet Schrijvers ziet het somber in voor Vermeer. "Hahn speelt hem heel snel uit de basis bij Feyenoord, daar ben ik heilig van overtuigd", oordeelt de oud-doelman van onder meer Ajax en Oranje in Voetbal International. "Op voorwaarde dan dat Hahn zich in De Kuip net zo manifesteert als bij PEC Zwolle. Dat is nog de enige vraag: hoe gaat hij met de spanning om in Rotterdam?"

"Ik ben niet kapot van Vermeer. Hij keept ontegenzeggelijk weleens goede wedstrijden, maar Vermeer is gewoon niet constant genoeg. Allemaal leuk en aardig, hoor, als je in sommige wedstrijden een 9 scoort. Maar als daar de week erop een 4 tegenover staat, heb je er niets aan."

"Ik heb de indruk dat hij niet goed met de spanning kan omgaan", vervolgt Schrijvers. "Bij Ajax deed hij het bepaalde periodes goed, maar uiteindelijk ging hij eruit. Bij Willem II gebeurde hem eerder al hetzelfde. Het lang of kort duren, maar Hahn gaat het winnen van Vermeer."

Aldus Piet Schrijvers dus, ook niet de minste.

Maar wij hebben ook recht op een mening en de mening van een aantal keepers is vaak redelijk slap geouwehoer. Ed de Goeij kiest Vermeer op basis van ervaring. Wel, als je die basis gebruikt blijft de oudste, meest ervaren keeper dus altijd staan. De nieuwkomer heeft altijd minder ervaring en komt dus alleen aan de bak als de ervaren keeper een been breekt. De ervaren keeper hoeft niet bijzonder te keepen, als hij maar ervaren is. Belachelijk! Ik stond ook vierkant achter Vermeer toen hij kwam en hij deed het wonderwel uitstekend. Een goede keeper vervang je niet, Vermeer bleef terecht staan, ook al maakte hij later wat foutjes. Maar de situatie is verandert, daar gaat het juist om, Kenneth is het al een tijdje kwijt. Hiele zwamt ook maar wat want ook Hahn heeft een Ajaks-verleden, persoonlijk vind ik het juist leuk dat een Ajakszied zich bekeert en voor Feyenoord gaat spelen: als hij zich maar voor 100% inzet. Eddy PG kwam ook van Ajaks, hij werd/was misschien wel de meest populaire Feyenoordkeeper ooit, geen branieschopper, bescheiden sympathieke vent. Onzin dus Joop, ga jij maar lekker Zwaluwen Vlaardingen coachen en ik wens je daarbij oprecht veel succes!
Sommigen doel net alsof Hahn geen enkel ervaring heeft, maar zolang hij geen kans krijgt in Feyenoord 1 zal hij het met zijn huidige ervaring -een jaar lang uitstekend keepen voor PEC Zwolle moeten doen. De beste keepers ooit zijn allemaal zonder ervaring gestart, dat is nu eenmaal een risico dat je moet durven nemen. Het is zoals Piet Schrijvers -ook een ex-Ajakszied- zegt: als je hem de kans niet geeft weet je niet of hij een Feyenoord-niveau haalt. Bij Vermeer weet je inmiddels vrij zeker dat het een 9 of een 5 is en qua ervaring scoort hij momenteel vooral in het blunderen. Moet een wekelijks blunderende doelman blijven staan? Ja, dan heeft discussiëren verder geen zin meer. Als je geen kampioen wilt worden moet je vooral je weliswaar blunderende, maar ervaren (het belangrijkst blijkbaar) doelman laten staan.
Tot slot: als Hahn inderdaad niet blijkt te voldoen zoals Waterreus suggereert, dan zullen we inderdaad als de donder een goede extra doelman moeten aanschaffen. Vermeer is niet heilig, Hahn ook niet, niemand is groter dan de club Feyenoord! (Oh ja, Timmer wil, net als Ron Jans, Warner Hahn gewoon terugzien bij PEC, erg doorzichtig allemaal)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 augustus 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Justin Bijlow heeft voor het eerst ook meegetraind met de a-selectie, das je extra doelman..😃
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 10:18 schreef MMM het volgende:
Waterreus neem ik niet serieus. Waardeloze eikel die lekker alleen zijn mening moet geven over die subsidieclub uit Eindhoven.

Vermeer heeft vorig jaar gigantisch veel punten gepakt, als je dat niet ziet heb je er geen verstand van.
In wedstrijden die er niet om gingen, tegen de neuzen en op het end toen we de punten nodig liet hij het liggen met stomme fouten
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 20 augustus 2015 - 00:21   quote  deeplink  
Ketter. goede definitie en helemaal gelijk hebje, hahn moet eerste keeper worden .Vermeer maakt inderdaad veel foutjes,door de bal te laten glippen en dat kanje het kampioenschap kosten.We zullen zien hoe hij zich herpakt wat ik niet geloof, hij is denk ik uit form,en dat gaat punten kosten.Vitesse word een beproeving voor hem dus we zullen het zien.
jacky chan
 jacky chan - donderdag 20 augustus 2015 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 15:09 schreef Sensi het volgende:
En wat heeft iedereen toch tegen zijn staart. Prima kop prima uitstraling als keepert. Beter als Kenneth met zn Lambik kapsel.
Die staart is kut....trouwens Hahn heeft ook heel vaak van die rare acties....laat Vermeer maar staan! Elke keeper maakt wel eens een blunder: De Gea, Schmeichel, Vd Sar, Cillissen....noem maar op! Dus stoppen met lullen
En zullen we dan ook een topic gaan starten als hij een onmogelijke bal tegen houdt?
MMM
 MMM - donderdag 20 augustus 2015 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 20:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

In wedstrijden die er niet om gingen, tegen de neuzen en op het end toen we de punten nodig liet hij het liggen met stomme fouten
Jij bent niet objectief dus dit is ook weer bullshit. In wedstrijden die er niet om gingen, haha.
nr 10
 nr 10 - donderdag 20 augustus 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Wanneer Vermeer of Hahn of van mijn part Mulder zo goed waren als wij willen, hadden ze niet meer in Nederland gekeept.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 augustus 2015 - 09:12   quote  deeplink  
Gedoe.
Vermeer heeft een wake-up call gekregen.
Blijft hij komende 2 wedstrijden missers maken, heet ie Fermeer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2015 - 09:24   quote  deeplink  
Hoeveel mensen van jullie hebben eigenlijk een kroeg met Poolse bouwvakkers en glühwein vraag ik me wel eens af.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 augustus 2015 - 09:25   quote  deeplink  
Of: hoeveel zitten er in zo'n kroeg.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Ik haat Polen..
netsurfer
 netsurfer - donderdag 20 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Ik hoop dat deze discussie weer snel stilvalt. Een hoop mensen (fans en media) springen hier wel erg gretig op in. Als Vermeer dit maar niet als te grote druk gaat meenemen. Hij blijft in mijn ogen een geweldige keeper, maar moet niet gaan twijfelen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer blijft onder de lat staan

wvtlhu.jpg

Kenneth Vermeer blijft onder de lat staan bij de Rotterdammers. De doelman van Feyenoord heeft de afgelopen weken veel kritiek ontvangen voor zijn optreden tegen onder andere Cambuur, maar Gio blijft voorlopig de voorkeur geven aan Vermeer boven Hahn. ''Hij heeft krediet'', zei de trainer.
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 17:05 schreef RenatoBos het volgende:
Kenneth Vermeer blijft onder de lat staan

[ afbeelding ]

Kenneth Vermeer blijft onder de lat staan bij de Rotterdammers. De doelman van Feyenoord heeft de afgelopen weken veel kritiek ontvangen voor zijn optreden tegen onder andere Cambuur, maar Gio blijft voorlopig de voorkeur geven aan Vermeer boven Hahn. ''Hij heeft krediet'', zei de trainer.
Lijkt me ook wel zo logisch, als hij nu gepasseerd zou worden dan betwijfel ik of hij er sterker van wordt, maar hij moet het krediet dus wel waarmaken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door sevillana --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
O absoluut, het is niet voor niets dat deze discussie is opgelaaid, en terecht overigens.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Inderdaad. En zeker terecht. 10 wedstrijden een topprestatie. Alles minder dan dat is niet goed genoeg wat mij betreft.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Die paar keer dat ie er moet staan moet ie dat doen. Word ie dik voor betaald ook..
Gelukkig hebben we dit seizoen meer scorend vermogen zodat een blunder nog niet direct fataal zal zijn..
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Tsja.... En dan net op dat ene moment in die ene belangrijke wedstrijd.... staat ie te grabbelen alsof het Cambuur is.

Moeten we absoluut vermijden!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Dus jij vind Hahn op doel..(?)
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Liever een hele goede Vermeer, maar het is niet bepaald overtuigend wat hij laat zien. Als dat zo doorgaat dan vind ik wel dat Hahn of Miazeck het seizoen af moet maken. Wie de leiding dan kiest, daar spreek ik dan mijn vertrouwen in uit.

10 wedstrijden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zeg het maar: Vermeer of Hahn op doel..(?)









0.0100100