|
|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Boer: "Aanvallend moeten we stappen maken" (Goal.com)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 19:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Het probleem lag vorig jaar al op het middenveld, vandaar dat Ajax nu met een 10 speelt. Maar dat heeft niet echt geholpen. Dat komt eigenlijk door dat het middenveld niet functioneert. Het probleem is dat ze te ver uit elkaar staan. Als gudelj de bal heeft, gaat het 9 van de 10x mis Klaassen staat veel te diep. Speelt eerder als schaduwspits dan als 10. Bazoer loopt te veel met de bal omdat hij de bal niet kwijt kan of voor zijn gevoel dat niet moet doen. Sinkgraven is eigenlijk je beste man die de pases moet geven, maar die staat 9 van de 10 keer linksbuiten. Daarom is het wachten op dat sinkgraven weer op het middenveld gaat staan. Die 10 heeft wel degelijk geholpen, we krijgen namelijk ook echt meer kansen en mogelijkheden tot kansen dan vorig jaar, we staan met meer mensen in de 16 bij voorzetten, dat is dus wel degelijk een goede zet geweest..
Zeker als het elftal eens gaat voetballen in plaats van dan angsthazen voetbal dat Frank ze oplegt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 20:24 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax had niet een budget spits moeten huren, maar een kwalitatief betere spits erbij moeten kopen. Je zag Milik ook tegen Rapid dat zijn speelwijze dan niet werkt. Slecht beleid omdat men niet instaat is om in te schatten wat nodig is om de CL poulfase te halen. Goedkoop heeft hierin al laten zien dat we het zijn misgelopen. Eigenlijk ben ik wel klaar met de handelswijze van de mensen die Ajax leiden. Ik zie de kans steeds groter worden dat Ajax over een jaar door diverse andere mensen zal worden geleid. Iets wat ik eerder al voorspelde. Nu voedt men deze mogelijkheid alleen maar meer.... Kijk eens wat Millik tot nu toe heeft gedaan dit seizoen en oordeel dan nog eens..
Ik denk dat hij statistisch gezien de beste Ajacied is, zelfs nog voor El Ghazi..
Sanogo is een mishuur, maar de selectie is echt meer dan prima.. het is de boer die de ploeg niet goed laat voetballen..
Maar waar wordt die mogelijkheid gevoed dan, binnen Ajax leeft er volgens mij helemaal niets dat de directie moet opstappen.. En onder de supporters hoor ik meer en meer dat de staf plaats moet gaan maken, vrij weinig over de directie.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben het voor een deel met je eens dat de Boer zijn denkwijze het spel niet bevorderd. Maar aan de andere kant had ik toch graag meer kwaliteit gezien. En Milik doet het in de competitie prima. Dat neemt niet weg dat ik gekozen had voor een kwalitatief beter spits omdat je dan meer kans had gehad om de poulefase van de Cl te behalen.
Wanneer je een verandering in de staf gaat krijgen, kun je ook eventueel veranderingen in de leiding krijgen. We gaan het meemaken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 22:24 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben het voor een deel met je eens dat de Boer zijn denkwijze het spel niet bevorderd. Maar aan de andere kant had ik toch graag meer kwaliteit gezien. En Milik doet het in de competitie prima. Dat neemt niet weg dat ik gekozen had voor een kwalitatief beter spits omdat je dan meer kans had gehad om de poulefase van de Cl te behalen. Wanneer je een verandering in de staf gaat krijgen, kun je ook eventueel veranderingen in de leiding krijgen. We gaan het meemaken. Wie dan...jij noemt nooit namen maar ik zou wel eens weten in welke categorie jij zoekt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 22:24 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben het voor een deel met je eens dat de Boer zijn denkwijze het spel niet bevorderd. Maar aan de andere kant had ik toch graag meer kwaliteit gezien. En Milik doet het in de competitie prima. Dat neemt niet weg dat ik gekozen had voor een kwalitatief beter spits omdat je dan meer kans had gehad om de poulefase van de Cl te behalen. Wanneer je een verandering in de staf gaat krijgen, kun je ook eventueel veranderingen in de leiding krijgen. We gaan het meemaken. Hij had twee assists en een goal in de voorronde champions Leaque. Wat moet die nog meer doen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 22:24 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben het voor een deel met je eens dat de Boer zijn denkwijze het spel niet bevorderd. Maar aan de andere kant had ik toch graag meer kwaliteit gezien. En Milik doet het in de competitie prima. Dat neemt niet weg dat ik gekozen had voor een kwalitatief beter spits omdat je dan meer kans had gehad om de poulefase van de Cl te behalen. Wanneer je een verandering in de staf gaat krijgen, kun je ook eventueel veranderingen in de leiding krijgen. We gaan het meemaken. En nogmaals. Waar wordt die mogelijkheid gevoed. Of is het weer een van je eigen hersen spinsels dat de leiding er weleens uit kan gaan. Ik lees er namelijk nergens over. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 21:13 schreef remco k het volgende:[..] Die 10 heeft wel degelijk geholpen, we krijgen namelijk ook echt meer kansen en mogelijkheden tot kansen dan vorig jaar, we staan met meer mensen in de 16 bij voorzetten, dat is dus wel degelijk een goede zet geweest.. Zeker als het elftal eens gaat voetballen in plaats van dan angsthazen voetbal dat Frank ze oplegt... Angsthazen voetbal? Als je de bal hebt en merendeel van de spelers staat voor de bal dan wil je de bal niet verliezen. Zij kenden de spelers beter dan dat jij en ik ze kennen. Of voetbal jij wel eens met ze? Maar je wilt geen counter tegen krijgen. Kies eerder voor safe dan balverlies en doelpunt tegen. Dat lijkt mij doodnormaal.
Angsthazen voetbal, dat speelt Ajax niet. Ze spelen op safe.
Als de speler de bal terug speelt dan staat er niemand vrij of niemand vrij genoeg om de pass te geven.
Ajax heeft geen suarez die het onmogelijke presteerde door 3 man te passeren, op een vrij orthodoxe manier. Fisher zou dat nog wel kunnen maar daar gaat het 9 van de 10x mis.
Bal krijg je niet zomaar de 16 in. Het is prima dat Klaassen op 10 speelt en zo meer in de 16 komt. Maar als hij vervolgens vrijwel niet meer aanspeelbaar is omdat hij zo diep staat. Dan mis je gewoon een man. Hij zou zich meer moeten laten zakken en vrijwel het hele elftal eigenlijk. Laat de tegenstander eens vanaf hun eigen 16 van komen. Een steekpass kan bijna niet, daar is de ruimte er niet voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 22:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Angsthazen voetbal? Als je de bal hebt en merendeel van de spelers staat voor de bal dan wil je de bal niet verliezen. Zij kenden de spelers beter dan dat jij en ik ze kennen. Of voetbal jij wel eens met ze? Maar je wilt geen counter tegen krijgen. Kies eerder voor safe dan balverlies en doelpunt tegen. Dat lijkt mij doodnormaal. Angsthazen voetbal, dat speelt Ajax niet. Ze spelen op safe. Als de speler de bal terug speelt dan staat er niemand vrij of niemand vrij genoeg om de pass te geven. Ajax heeft geen suarez die het onmogelijke presteerde door 3 man te passeren, op een vrij orthodoxe manier. Fisher zou dat nog wel kunnen maar daar gaat het 9 van de 10x mis. Bal krijg je niet zomaar de 16 in. Het is prima dat Klaassen op 10 speelt en zo meer in de 16 komt. Maar als hij vervolgens vrijwel niet meer aanspeelbaar is omdat hij zo diep staat. Dan mis je gewoon een man. Hij zou zich meer moeten laten zakken en vrijwel het hele elftal eigenlijk. Laat de tegenstander eens vanaf hun eigen 16 van komen. Een steekpass kan bijna niet, daar is de ruimte er niet voor. Ajax speelt wel zeker angsthazen voetbal, en niet zo'n klein beetje ook.. Juist op deze manier moet je risico in je passing hebben om mensen vrij te krijgen, want Ajax maakt haar eigen ruimte kleiner en daardoor moet je risico nemen in passing, als je dat niet wil of kan moet je dit voetbal niet gaan spelen..
Dat ze die spelers beter kennen is natuurlijk de grootste onzin, ik zie ze week in week uit schutteren in de belangrijkste 90 minuten van die week, de enige 90 minuten van die week die er toe doen, en daarin presteren ze niet naar behoren, verre van zelfs..
En geen ruimte voor een steekbal?? Misschien zou je eens een wedstrijd van Ajax moeten kijken en je dan bedenken waarom die ruimte er niet is, Ajax is de makkelijkst te verdedigen ploeg van de gehele eredivisie man, alles staat op 1 lijn en is zo statisch als de pest, spelers moeten in beweging zijn en blijven, lopende mensen zijn niet te verdedigen, maar dat doet vrijwel geen speler bij Ajax, het hele elftal is statisch en afwachtend en het is gewoon niet om aan te zien..
Klaassen speelde de laatste pot te diep, en dat is helemaal niet nodig om daarbij ook veel in de 16 te komen, als hij namelijk minder diep staat, is hij beter aanspeelbaar, kan je dus makkelijker combineren, druk zetten bij balverlies omdat hij korter op het middenveld staat, en kan je dus makkelijker domineren, hoef je minder grote afstanden af te leggen en kan hij dus op de juiste momenten wel bijsluiten in de 16, Klaassen is zoals de meeste nummer 10 spelers, een jongen die er moet komen en niet 1 die er al moet staan, kijk ook al zijn goede acties in de 16 maar na, vrijwel altijd is hij de lopende man, en dat kan dus niet met de opdracht van de Boer om zo diep te staan, een tactische blunder van Frank dus, en zeker niet de enige..
Gudelj Bazoer en Riedewald staan namelijk in balbezit tegenstander juist te ver terug getrokken en moeten juist dieper staan, dan is het veel makkelijker druk zetten bij balverlies..
En je verhaal over die terugspeelbal is al helemaal onzin, er staat namelijk met regelmaat iemand vrij in de eerste fase van die opbouw, alleen wordt die bal niet of gewoon slecht gegeven en moet men daarom weer terug..
Tering man, je doet net alsof we de sterren van de hemel spelen en het niet beter kan met dit materiaal..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Met een koude motor ga je ook niet planken....eerst de olie warm....over 10 wedstrijden weet je meer |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ik heb hier vaker een antwoord op gegeven. Het is leuk dat supporters namen noemen, maar het is hun vak. Zij moeten weten wie er het beste bij zou passen. En dat laatste lijkt bij Ajax al moeilijk genoeg. Wat Cruyff ook al aangaf desnoods moet je bereid zijn meer salaris te betalen.
De manier hoe Ajax nu te werk gaat, gaat relatief weinig brengen. Wat zijn we nu in een paar jaar opgeschoten behalve de landstitels? Veel minder dan men wilde bereiken. Verdere verwijdering van de Europese top i.p.v. dichterbij willen komen. Minder aantrekkelijk spel hebben we gekregen. Zelfs het creëren van kansen wordt er niet beter op.
Dan kun je toch niet stellen dat het goed gaat bij Ajax? Zien jullie dan voldoende verandering dat het dit jaar anders zal worden? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 23:22 schreef remco k het volgende:[..] Ajax speelt wel zeker angsthazen voetbal, en niet zo'n klein beetje ook.. Juist op deze manier moet je risico in je passing hebben om mensen vrij te krijgen, want Ajax maakt haar eigen ruimte kleiner en daardoor moet je risico nemen in passing, als je dat niet wil of kan moet je dit voetbal niet gaan spelen.. Dat ze die spelers beter kennen is natuurlijk de grootste onzin, ik zie ze week in week uit schutteren in de belangrijkste 90 minuten van die week, de enige 90 minuten van die week die er toe doen, en daarin presteren ze niet naar behoren, verre van zelfs.. En geen ruimte voor een steekbal?? Misschien zou je eens een wedstrijd van Ajax moeten kijken en je dan bedenken waarom die ruimte er niet is, Ajax is de makkelijkst te verdedigen ploeg van de gehele eredivisie man, alles staat op 1 lijn en is zo statisch als de pest, spelers moeten in beweging zijn en blijven, lopende mensen zijn niet te verdedigen, maar dat doet vrijwel geen speler bij Ajax, het hele elftal is statisch en afwachtend en het is gewoon niet om aan te zien.. Klaassen speelde de laatste pot te diep, en dat is helemaal niet nodig om daarbij ook veel in de 16 te komen, als hij namelijk minder diep staat, is hij beter aanspeelbaar, kan je dus makkelijker combineren, druk zetten bij balverlies omdat hij korter op het middenveld staat, en kan je dus makkelijker domineren, hoef je minder grote afstanden af te leggen en kan hij dus op de juiste momenten wel bijsluiten in de 16, Klaassen is zoals de meeste nummer 10 spelers, een jongen die er moet komen en niet 1 die er al moet staan, kijk ook al zijn goede acties in de 16 maar na, vrijwel altijd is hij de lopende man, en dat kan dus niet met de opdracht van de Boer om zo diep te staan, een tactische blunder van Frank dus, en zeker niet de enige.. Gudelj Bazoer en Riedewald staan namelijk in balbezit tegenstander juist te ver terug getrokken en moeten juist dieper staan, dan is het veel makkelijker druk zetten bij balverlies.. En je verhaal over die terugspeelbal is al helemaal onzin, er staat namelijk met regelmaat iemand vrij in de eerste fase van die opbouw, alleen wordt die bal niet of gewoon slecht gegeven en moet men daarom weer terug.. Tering man, je doet net alsof we de sterren van de hemel spelen en het niet beter kan met dit materiaal.. Ik moet zeggen Remco je komt op stoom en ik ga je nog waarderen ook. Moet niet gekker worden. Ajax zit in een visuele cirkel waar het maar niet uit lijkt te komen. En het huidige spel van Ajax lijkt het in rendement er niet beter op te worden. Nu is er nog geen onrust, maar zodra Ajax tegen sterkere teams meer punten gaat verliezen en niet meer bovenaan staat kan dat zou maar eens totaal anders worden. Ik zou niet in de schoenen nu van de Boer willen staan. Denk dat het een enorme belasting op hem is. Ik zei van de week nog tegen mijn vader; Frank sterft denk ik eerder dan Ronald! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Frank heeft het "geluk" dat de cijfers altijd in zijn voordeel werken. Zei het gedurende de kampioenschappen al dat het voetbal onder Frank steeds minder werd. Ook de selectie werd steeds minder en minder. Dit seizoen is eigenlijk het enige dat er beter geïnvesteerd is in de selectie met een Sinkgraven en een Gudelj. Over de selectie ben ik meer tevreden dan voorgaande jaren onder de Boer. Nu is het alleen de vraag of dat de Boer ze aan de praat krijgt in de grotere wedstrijden. Lukt dit dan hoor je niemand meer.. Seizoen van de waarheid voor Frank wordt dit. Vanavond zijn tweede test voor de eerste is hij al gezakt (Rapid Wien). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 01:41 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik heb hier vaker een antwoord op gegeven. Het is leuk dat supporters namen noemen, maar het is hun vak. Zij moeten weten wie er het beste bij zou passen. En dat laatste lijkt bij Ajax al moeilijk genoeg. Wat Cruyff ook al aangaf desnoods moet je bereid zijn meer salaris te betalen. De manier hoe Ajax nu te werk gaat, gaat relatief weinig brengen. Wat zijn we nu in een paar jaar opgeschoten behalve de landstitels? Veel minder dan men wilde bereiken. Verdere verwijdering van de Europese top i.p.v. dichterbij willen komen. Minder aantrekkelijk spel hebben we gekregen. Zelfs het creëren van kansen wordt er niet beter op. Dan kun je toch niet stellen dat het goed gaat bij Ajax? Zien jullie dan voldoende verandering dat het dit jaar anders zal worden? Als het hun vak is, hoe kan jij dan iets niet goed vinden? Jij bent dus het type klagen zonder oplossingen aandragen..
Overigens klopt het niet wat je zegt betreffende de kansen. We creeren namelijk een stuk meer kansen dan vorig jaar, kijk de statistieken er maar op na..
De selectie is prima, dat is ie vrijwel ieder jaar. De prestaties van de Boer zijn statistisch ook gewoon prima, alleen het elftal is niet fris, er lijkt geen spelvreugde en de aankopen worden door de Boer niet opgesteld terwijl hij ze zelf wil hebben.
Dan ligt het dus aan de staf en wat hun presteren..
De Boer stuurt het jongste elftal ooit de CL in terwijl dat compleet overbodig is, en eigenlijk zelfs gewoon zinloos..
Het enige wat de leiding te verwijten valt is dat de club Europees gezien nog niet de verwachte stappen heeft gemaakt, en ik twijfel of men de Boer de laan uit zou sturen als het met de winter niet beter is wat attractiviteit betreft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 01:46 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik moet zeggen Remco je komt op stoom en ik ga je nog waarderen ook. Moet niet gekker worden. Ajax zit in een visuele cirkel waar het maar niet uit lijkt te komen. En het huidige spel van Ajax lijkt het in rendement er niet beter op te worden. Nu is er nog geen onrust, maar zodra Ajax tegen sterkere teams meer punten gaat verliezen en niet meer bovenaan staat kan dat zou maar eens totaal anders worden. Ik zou niet in de schoenen nu van de Boer willen staan. Denk dat het een enorme belasting op hem is. Ik zei van de week nog tegen mijn vader; Frank sterft denk ik eerder dan Ronald! Op het spel ben ik altijd al zo kritisch geweest en daar heb ik ook altijd zo kitisch naar gekeken, ik sta alleen voor de volle 100% achter het beleid wat gevoerd wordt..
Wat je zegt is gewoon pertinent niet waar. Hoe kan je nou in hemelsnaam stellen dat het rendement er dit seizoen niet beter op is geworden. 6 wedstrijden gespeeld 1 gelijk 1 verloren en de rest zonder tegengoals gewonnen. Dat is een fantastisch rendement..
En over de Boer, tsja dat zijn keuzes die ze zelf maken, daar heb ik geen seconde medelijden mee, overigens denk ik dat hij het op dit moment ook helemaal niet zwaar heeft.. Ajax plaatst zich vanavond voor de EL, en welke stress heeft ie dan nog meer?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 07:09 schreef Hummel10 het volgende:Frank heeft het "geluk" dat de cijfers altijd in zijn voordeel werken. Zei het gedurende de kampioenschappen al dat het voetbal onder Frank steeds minder werd. Ook de selectie werd steeds minder en minder. Dit seizoen is eigenlijk het enige dat er beter geïnvesteerd is in de selectie met een Sinkgraven en een Gudelj. Over de selectie ben ik meer tevreden dan voorgaande jaren onder de Boer. Nu is het alleen de vraag of dat de Boer ze aan de praat krijgt in de grotere wedstrijden. Lukt dit dan hoor je niemand meer.. Seizoen van de waarheid voor Frank wordt dit. Vanavond zijn tweede test voor de eerste is hij al gezakt (Rapid Wien). De grote wedstrijden is onder de Boer nog nooit een probleem geweest, dan werden vaak de beste potjes op de mat gelegd, zie zo ook PSV uit afgelopen seizoen, prima pot van Ajax..
Het zijn juiste de kleine potjes |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 08:43 schreef remco k het volgende:[..] De grote wedstrijden is onder de Boer nog nooit een probleem geweest, dan werden vaak de beste potjes op de mat gelegd, zie zo ook PSV uit afgelopen seizoen, prima pot van Ajax.. Het zijn juiste de kleine potjes En Pec en Vitesse.. Sommige teams weten wat er nodig is tegen Ajax en ook de zwakke plekken te benadrukken. Gaan we tegen zulke ploegen weer met dezelfde instelling het veld op dan wordt het erg lastig. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:[..] Als het hun vak is, hoe kan jij dan iets niet goed vinden? Jij bent dus het type klagen zonder oplossingen aandragen.. Overigens klopt het niet wat je zegt betreffende de kansen. We creeren namelijk een stuk meer kansen dan vorig jaar, kijk de statistieken er maar op na.. De selectie is prima, dat is ie vrijwel ieder jaar. De prestaties van de Boer zijn statistisch ook gewoon prima, alleen het elftal is niet fris, er lijkt geen spelvreugde en de aankopen worden door de Boer niet opgesteld terwijl hij ze zelf wil hebben. Dan ligt het dus aan de staf en wat hun presteren.. De Boer stuurt het jongste elftal ooit de CL in terwijl dat compleet overbodig is, en eigenlijk zelfs gewoon zinloos.. Het enige wat de leiding te verwijten valt is dat de club Europees gezien nog niet de verwachte stappen heeft gemaakt, en ik twijfel of men de Boer de laan uit zou sturen als het met de winter niet beter is wat attractiviteit betreft.. De scouting van Ajax werkt al jaren ineffectief. Staat los van wie daar verantwoordelijk voor zijn. Hierin zie je te weinig positieve veranderingen. Iedereen ziet het en Ajax laat niet zien dat het hier verbeteringen in neerzet. Dus blijft de vraag; waarom geen intern onderzoek waarom dit al vele jaren zo weinig resultaat oplevert.
Jij geeft de Boer tegenwoordig de schuld van veel dingen. Ik ben dat voor een deel met je eens. Vorig jaar vond jij ook dat de selectie prima was. Ik heb ook toen altijd mijn twijfels gehad. Wanneer nu de diverse verhuurde Ajax spelers ook bij andere en kleinere teams niet fungeren, zal eerder blijken dat ze te weinig kwaliteit hebben.
Ik blijf van mening dat Ajax te weinig focus heeft gelegd op meer kwaliteit. Ik roep al jaren dat een paar kwalitatief betere spelers de andere spelers ook sneller naar een hoger niveau kan brengen.
Mocht Ajax het dit jaar slecht blijven doen, zie ik het verdwijnen van de Boer niet als een oplossing voor het probleem. Omdat er meer oorzaken zijn voor het matige spel. En dat is ook zeker gebrek aan kwaliteit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 12:29 schreef Bobby1972 het volgende:[..] De scouting van Ajax werkt al jaren ineffectief. Staat los van wie daar verantwoordelijk voor zijn. Hierin zie je te weinig positieve veranderingen. Iedereen ziet het en Ajax laat niet zien dat het hier verbeteringen in neerzet. Dus blijft de vraag; waarom geen intern onderzoek waarom dit al vele jaren zo weinig resultaat oplevert. Jij geeft de Boer tegenwoordig de schuld van veel dingen. Ik ben dat voor een deel met je eens. Vorig jaar vond jij ook dat de selectie prima was. Ik heb ook toen altijd mijn twijfels gehad. Wanneer nu de diverse verhuurde Ajax spelers ook bij andere en kleinere teams niet fungeren, zal eerder blijken dat ze te weinig kwaliteit hebben. Ik blijf van mening dat Ajax te weinig focus heeft gelegd op meer kwaliteit. Ik roep al jaren dat een paar kwalitatief betere spelers de andere spelers ook sneller naar een hoger niveau kan brengen. Mocht Ajax het dit jaar slecht blijven doen, zie ik het verdwijnen van de Boer niet als een oplossing voor het probleem. Omdat er meer oorzaken zijn voor het matige spel. En dat is ook zeker gebrek aan kwaliteit. Kerel, dat onderzoek is er, en een groot deel van de aangekochte spelers stonden veel supporters om te juichen, dat ze niet renderen ligt deels aan hunzelf en deels aan de Boer en staf..
Verder roep je echt maar wat, wie op deze hele planeet is er namelijk tegen meer kwaliteit?? Helemaal niemand want iedereen wil dat, zoals ik dus zei, dan roep je maar wat, je schrijft namelijk heel veel woorden, maar zegt werkelijk niks..
Ken jij namelijk 1 supporter die niet blij zou zijn met meer kwaliteit..
Zelfs de supporters van Barca zouden blij zijn als de club meer kwaliteit zou krijgen dan nu..
Je hebt ergens een mening over waar je blijkbaar heel trots op bent en het idee hebt dat er heel goed over is nagedacht, misschien is dat ook wel zo, maar of het is echt daadwerkelijk een nikszeggend verhaal, of je bent zo verschrikkelijk beroerd in je mening verwoorden dat er geen mens is die je begrijpt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja inderdaad en jij gaat je tegenstander ook vertellen hoe je gaat spelen??? En nog steeds zijn er 2 ploegen nodig om attractief voetbal te spelen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja inderdaad en jij gaat je tegenstander ook vertellen hoe je gaat spelen??? En nog steeds zijn er 2 ploegen nodig om attractief voetbal te spelen! Je tegenstander vertellen hoe je gaat spelen??
Ajax geeft zelf aan dat het afgelopen seizoen slecht was en dat men beter spel gaat laten zien met attractiever voetbal. En dat blijkt gewoon niet zo te zijn en weer niet te lukken.
Er is nog gigantisch veel aan te merken op het spel van Ajax en dat heeft niks te maken met twee ploegen. Er ligt namelijk voldoende ruimte om wel die pass te geven, of om wel die loopactie te maken.. Het hele elftal heeft er tot nu toe als een mak lammetje bijgelopen en ik vind dat schandalig.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:30 schreef remco k het volgende:[..] Je tegenstander vertellen hoe je gaat spelen?? Ajax geeft zelf aan dat het afgelopen seizoen slecht was en dat men beter spel gaat laten zien met attractiever voetbal. En dat blijkt gewoon niet zo te zijn en weer niet te lukken. Er is nog gigantisch veel aan te merken op het spel van Ajax en dat heeft niks te maken met twee ploegen. Er ligt namelijk voldoende ruimte om wel die pass te geven, of om wel die loopactie te maken.. Het hele elftal heeft er tot nu toe als een mak lammetje bijgelopen en ik vind dat schandalig.. Tja vind jij! Als een ploeg zich massaal terug trekt zou ik ook kiezen om je energie niet te verspillen! Maar blijkbaar wil jij graag wel door een counter verslagen worden en enkel blij zijn met attractief voetbal?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja vind jij! Als een ploeg zich massaal terug trekt zou ik ook kiezen om je energie niet te verspillen! Maar blijkbaar wil jij graag wel door een counter verslagen worden en enkel blij zijn met attractief voetbal? En waarom ben ik weer blij met een counter om de oren krijgen? Staat dat ergens en is het per definitie zo dat het gebeurt?? Er zijn zat "veilige" mogelijkheden om het een stuk beter te doen als dat nu gebeurt.
Overigens vond ik NEC helemaal niet de bus parkeren, wij drongen hun terug en kwamen er vervolgens niet doorheen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 18:56 schreef Brandje het volgende:[..] Met Milik is voor ons als eerste spits niks maar ook niks mis. Die gaat er gewoon tussen de 20 en 25 maken als hij fit blijft. El Ghazi gaat er ook gewoon tussen de 12 en 17 maken. Dus voorin ligt echt niet het probleem. Het middenveld en achterhoede laten naar mijn mening de drie voorin het teveel uitzoeken. De aansluiting is er niet of te laat. Als ze met wat meer lef gaan spelen dan komt het wel goed. laatste linie moet gewoon tien meter verder naar voren gaan spelen daardoor kan je veel beter met zijn alle druk zetten. Eens met het accent dat ik met name het middenveld aankijk en minder de verdediging. Bazoer loopt te veel en durft te weinig de diepte te zoeken en Gudelj is voetballend onzichtbaar en onzuiver in de passing. Klaassen is niet in vorm en speelt naar mijn smaak net een tikkie te diep waardoor hij vaak naast Milik speelt.
En dat terwijl datzelfde middenveld de meeste kwaliteit herbergt van alle linies in mijn optiek. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
De Topic is : aanvallend moeten we stappen maken. Prima, maar het gaat gewoon over het totale spelconcept ! Iedereen baalt van dat eindeloos opbouwende positiespel, balbezit op eigen helft, breed spelen, terug spelen en ga zo maar door. Dat ligt niet aan de spelers, maar aan de opdrachten die ze meekrijgen van FdB, en maakt het kijken naar dit soort wedstrijden tot een straf. Dat een Nederlandse club Europa weer gaat bestormen kunnen we voorlopig vergeten, gezien de begrotingen hier en in Engeland, Duitsland, Spanje enz. maar de ,, oude'' AJAX spelstijl moet in de eredivisie toch mogelijk zijn lijkt me ! Afgelopen seizoen was het al billen knijpen tegen FC Dordrecht, en nu tegen een club waar niemand ooit van gehoord heeft Jablonec. FdB zegt dat spelers trots moeten zijn dat ze bij AJAX mogen spelen, waarom? Bij AZ spelen ze ook Europa League, bij Vitesse spelen ze ook elk seizoen met een nieuw elftal, maar wel met een aanvallende boodschap. Buitenlandse spelers hebben al geen interesse om bij AJAX in de eredivisie te gaan ballen tegen NEC en de Graafschap. Het AJAX bolwerk kalft met deze technische staf in rap tempo af, en wordt geschiedenis als er niet ingegrepen wordt. Er loopt talent genoeg om attractief te gaan spelen, en de meeste aankopen mislukken onder deze leiding. Spelers met de verkeerde boodschap een wedstrijd insturen en vervolgens langs de zijlijn verrot schelden helpt ze niet verder. En wat Bergkamp op die bank doet, ben ik na ruim 4 jaar nog niet achter, ik zie hem 4 x per wedstrijd bewegen, en dat is bij het gaan zitten en opstaan, Als er geen rust was zou hij maar 2x bewegen. Graag een nieuwe topic: Wie bepaalt de spelstijl en wie is daar verantwoordelijk voor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 22:01 schreef RUKBOOR het volgende:De Topic is : aanvallend moeten we stappen maken. Prima, maar het gaat gewoon over het totale spelconcept ! Iedereen baalt van dat eindeloos opbouwende positiespel, balbezit op eigen helft, breed spelen, terug spelen en ga zo maar door. Dat ligt niet aan de spelers, maar aan de opdrachten die ze meekrijgen van FdB, en maakt het kijken naar dit soort wedstrijden tot een straf. Dat een Nederlandse club Europa weer gaat bestormen kunnen we voorlopig vergeten, gezien de begrotingen hier en in Engeland, Duitsland, Spanje enz. maar de ,, oude'' AJAX spelstijl moet in de eredivisie toch mogelijk zijn lijkt me ! Afgelopen seizoen was het al billen knijpen tegen FC Dordrecht, en nu tegen een club waar niemand ooit van gehoord heeft Jablonec. FdB zegt dat spelers trots moeten zijn dat ze bij AJAX mogen spelen, waarom? Bij AZ spelen ze ook Europa League, bij Vitesse spelen ze ook elk seizoen met een nieuw elftal, maar wel met een aanvallende boodschap. Buitenlandse spelers hebben al geen interesse om bij AJAX in de eredivisie te gaan ballen tegen NEC en de Graafschap. Het AJAX bolwerk kalft met deze technische staf in rap tempo af, en wordt geschiedenis als er niet ingegrepen wordt. Er loopt talent genoeg om attractief te gaan spelen, en de meeste aankopen mislukken onder deze leiding. Spelers met de verkeerde boodschap een wedstrijd insturen en vervolgens langs de zijlijn verrot schelden helpt ze niet verder. En wat Bergkamp op die bank doet, ben ik na ruim 4 jaar nog niet achter, ik zie hem 4 x per wedstrijd bewegen, en dat is bij het gaan zitten en opstaan, Als er geen rust was zou hij maar 2x bewegen. Graag een nieuwe topic: Wie bepaalt de spelstijl en wie is daar verantwoordelijk voor. Als ik het goed zag zat vanavond Trustfull naast hem...kan me vergissen hoor (stream stokte af en toe) zal dat een veeg teken zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als ik het goed zag zat vanavond Trustfull naast hem...kan me vergissen hoor (stream stokte af en toe) zal dat een veeg teken zijn Klopt helemaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als ik het goed zag zat vanavond Trustfull naast hem...kan me vergissen hoor (stream stokte af en toe) zal dat een veeg teken zijn Die zit er bij alle uitwedstrijden waar gevlogen wordt omdat Bergkamp niet durft te vliegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 22:01 schreef RUKBOOR het volgende:De Topic is : aanvallend moeten we stappen maken. Prima, maar het gaat gewoon over het totale spelconcept ! Iedereen baalt van dat eindeloos opbouwende positiespel, balbezit op eigen helft, breed spelen, terug spelen en ga zo maar door. Dat ligt niet aan de spelers, maar aan de opdrachten die ze meekrijgen van FdB, en maakt het kijken naar dit soort wedstrijden tot een straf. Dat een Nederlandse club Europa weer gaat bestormen kunnen we voorlopig vergeten, gezien de begrotingen hier en in Engeland, Duitsland, Spanje enz. maar de ,, oude'' AJAX spelstijl moet in de eredivisie toch mogelijk zijn lijkt me ! Afgelopen seizoen was het al billen knijpen tegen FC Dordrecht, en nu tegen een club waar niemand ooit van gehoord heeft Jablonec. FdB zegt dat spelers trots moeten zijn dat ze bij AJAX mogen spelen, waarom? Bij AZ spelen ze ook Europa League, bij Vitesse spelen ze ook elk seizoen met een nieuw elftal, maar wel met een aanvallende boodschap. Buitenlandse spelers hebben al geen interesse om bij AJAX in de eredivisie te gaan ballen tegen NEC en de Graafschap. Het AJAX bolwerk kalft met deze technische staf in rap tempo af, en wordt geschiedenis als er niet ingegrepen wordt. Er loopt talent genoeg om attractief te gaan spelen, en de meeste aankopen mislukken onder deze leiding. Spelers met de verkeerde boodschap een wedstrijd insturen en vervolgens langs de zijlijn verrot schelden helpt ze niet verder. En wat Bergkamp op die bank doet, ben ik na ruim 4 jaar nog niet achter, ik zie hem 4 x per wedstrijd bewegen, en dat is bij het gaan zitten en opstaan, Als er geen rust was zou hij maar 2x bewegen. Graag een nieuwe topic: Wie bepaalt de spelstijl en wie is daar verantwoordelijk voor. Prima post, ook helemaal mee eens, ik snap alleen het commentaar op Bergkamp niet zo, ik bedoel, ik zie eigenlijk nergens de assistenten tijdens de wedstrijden druk zijn...
Ik ben overigens wel fan van Trustfull, altijd al geweest, die liet zijn "jeugd" ploegen altijd erg frivool en goed spelen..
Maar als jij een nieuw topic wil, moet je hem echt zelf starten...:-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 22:01 schreef RUKBOOR het volgende:De Topic is : aanvallend moeten we stappen maken. Prima, maar het gaat gewoon over het totale spelconcept ! Iedereen baalt van dat eindeloos opbouwende positiespel, balbezit op eigen helft, breed spelen, terug spelen en ga zo maar door. Dat ligt niet aan de spelers, maar aan de opdrachten die ze meekrijgen van FdB, en maakt het kijken naar dit soort wedstrijden tot een straf. Dat een Nederlandse club Europa weer gaat bestormen kunnen we voorlopig vergeten, gezien de begrotingen hier en in Engeland, Duitsland, Spanje enz. maar de ,, oude'' AJAX spelstijl moet in de eredivisie toch mogelijk zijn lijkt me ! Afgelopen seizoen was het al billen knijpen tegen FC Dordrecht, en nu tegen een club waar niemand ooit van gehoord heeft Jablonec. FdB zegt dat spelers trots moeten zijn dat ze bij AJAX mogen spelen, waarom? Bij AZ spelen ze ook Europa League, bij Vitesse spelen ze ook elk seizoen met een nieuw elftal, maar wel met een aanvallende boodschap. Buitenlandse spelers hebben al geen interesse om bij AJAX in de eredivisie te gaan ballen tegen NEC en de Graafschap. Het AJAX bolwerk kalft met deze technische staf in rap tempo af, en wordt geschiedenis als er niet ingegrepen wordt. Er loopt talent genoeg om attractief te gaan spelen, en de meeste aankopen mislukken onder deze leiding. Spelers met de verkeerde boodschap een wedstrijd insturen en vervolgens langs de zijlijn verrot schelden helpt ze niet verder. En wat Bergkamp op die bank doet, ben ik na ruim 4 jaar nog niet achter, ik zie hem 4 x per wedstrijd bewegen, en dat is bij het gaan zitten en opstaan, Als er geen rust was zou hij maar 2x bewegen. Graag een nieuwe topic: Wie bepaalt de spelstijl en wie is daar verantwoordelijk voor. wat een kul verhaal. Ajax vergelijken met AZ en met Vitesse, wat een onzin. Ajax moet kampioen worden en minstens erom gaan strijden. Az en Vitesse moeten dat niet, die hebben plaatsing voor de playoffs als doelstelling. Dat betekend dat je minimaal 8ste moet worden. Dus je hoeft helemaal niet zo veel te winnen om je doelstelling te halen.
Dan kan je dus heel naïef gaan voetballen want resultaat is dan niet echt heel belangrijk.
Dat zelfde geld voor cambuur, dat als doelstelling ontlopen van degradatie heeft. Dan bekijk je de tegenstand en dan weet je dat eigenlijk alleen de graafschap direct kan degraderen. Dus je kan als cambuur vol op de aanval gaan spelen, want de graafschap word toch wel 18de.
Dus vergelijk Ajax met de andere concurrenten die strijden om de titel. Dan zie je ook dat Feyenoord en PSV ook niet sprankelend voetbal spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 12:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] wat een kul verhaal. Ajax vergelijken met AZ en met Vitesse, wat een onzin. Ajax moet kampioen worden en minstens erom gaan strijden. Az en Vitesse moeten dat niet, die hebben plaatsing voor de playoffs als doelstelling. Dat betekend dat je minimaal 8ste moet worden. Dus je hoeft helemaal niet zo veel te winnen om je doelstelling te halen. Dan kan je dus heel naïef gaan voetballen want resultaat is dan niet echt heel belangrijk. Dat zelfde geld voor cambuur, dat als doelstelling ontlopen van degradatie heeft. Dan bekijk je de tegenstand en dan weet je dat eigenlijk alleen de graafschap direct kan degraderen. Dus je kan als cambuur vol op de aanval gaan spelen, want de graafschap word toch wel 18de. Dus vergelijk Ajax met de andere concurrenten die strijden om de titel. Dan zie je ook dat Feyenoord en PSV ook niet sprankelend voetbal spelen. Waarom kan je die clubs niet vergelijken? Tenminste wat vertoond spel betreft?
Je verschuilt jezelf en Ajax achter dit soort kul argumenten.
Dus omdat je kampioen moet worden kan je niet sprankelend aanvallend voetbal spelen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 12:33 schreef remco k het volgende:[..] Waarom kan je die clubs niet vergelijken? Tenminste wat vertoond spel betreft? Je verschuilt jezelf en Ajax achter dit soort kul argumenten. Dus omdat je kampioen moet worden kan je niet sprankelend aanvallend voetbal spelen.. Ten eerste is het makkelijker aanvallen als je het niet erg vind dat je een counter tegen krijgt. Alles of niets voetbal is toch leuker om te zien dan het rustige voetbal. Ajax moet alle wedstrijden winnen, dat geld niet voor AZ en voor Vitesse. Om te winnen moet je anders spelen. Kijk naar Utrecht. Dat wilde aanvallend voetbal spelen, omdat ze niet of nauwelijks iets te verliezen hadden.
Ten 2de is dat de tegenstander echt anders speelt tegen hun dan tegen Ajax. Een tegenstander die ingraaft is lastiger te voetbalen dan tegen een tegenstander die ook mee wil voetballen. Ik denk dat de tegenstander van Ajax eerder zich ingraaft dan tegen AZ of Vitesse.
Nee, Je kan het wel combineren. Kampioenschap en mooi voetbal. Kampioenschap staat hoger, dan mooi voetbal. Het kan wel maar dat is lastig, dat blijkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 13:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ten eerste is het makkelijker aanvallen als je het niet erg vind dat je een counter tegen krijgt. Alles of niets voetbal is toch leuker om te zien dan het rustige voetbal. Ajax moet alle wedstrijden winnen, dat geld niet voor AZ en voor Vitesse. Om te winnen moet je anders spelen. Kijk naar Utrecht. Dat wilde aanvallend voetbal spelen, omdat ze niet of nauwelijks iets te verliezen hadden. Ten 2de is dat de tegenstander echt anders speelt tegen hun dan tegen Ajax. Een tegenstander die ingraaft is lastiger te voetbalen dan tegen een tegenstander die ook mee wil voetballen. Ik denk dat de tegenstander van Ajax eerder zich ingraaft dan tegen AZ of Vitesse. Nee, Je kan het wel combineren. Kampioenschap en mooi voetbal. Kampioenschap staat hoger, dan mooi voetbal. Het kan wel maar dat is lastig, dat blijkt. Sorry, maar volgens mij snap je er helemaal niks van..
Een ploeg wil aanvallend spelen omdat het niets te verliezen heeft.. Je speelt aanvallend omdat het je filosofie is en omdat je alles te winnen hebt. En aanvallend voetballen heeft niks te maken met counters tegen krijgen en heeft ook helemaal niets te maken met alles of niets spelen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Met een koude motor ga je ook niet planken....eerst de olie warm....over 10 wedstrijden weet je meer Mooi gesproken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 08:43 schreef remco k het volgende:[..] De grote wedstrijden is onder de Boer nog nooit een probleem geweest, dan werden vaak de beste potjes op de mat gelegd, zie zo ook PSV uit afgelopen seizoen, prima pot van Ajax.. Het zijn juiste de kleine potjes Beste kerel. We zijn 80 minuten overlopen lees weg gespeeld door psv vorig seizoen en winnen daar door een godswonder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:09 schreef Brandje het volgende:[..] Beste kerel. We zijn 80 minuten overlopen lees weg gespeeld door psv vorig seizoen en winnen daar door een godswonder Wat jij wil. aar ik zie dat anders. PSV wou daar proberen ons de wil op te leggen en dat is volkomen mislukt.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 13:51 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar volgens mij snap je er helemaal niks van.. Een ploeg wil aanvallend spelen omdat het niets te verliezen heeft.. Je speelt aanvallend omdat het je filosofie is en omdat je alles te winnen hebt. En aanvallend voetballen heeft niks te maken met counters tegen krijgen en heeft ook helemaal niets te maken met alles of niets spelen.. Hahaha cambuur die een filosofie heeft om aanvallend te gaan voetballen. Dat is pas onzin. Nee man, Cambuur speelt zo omdat ze supporters willen vermaken. Dat deed Dordrecht ook. Gewoon omdat het niks te verliezen had. Of Dordrecht nou verdedigend of aanvallend had gespeeld, hadden ze toch wel laatste gestaan. Als je dan toch laatste word dan maar op de aanvallende manier.
Je hebt verschillende manieren van aanvallend voetbal spelen. Ajax speelt aanvallend voetbal op een manier waar de risico het laagst is voor een counter. De andere spelen een stuk aanvallender maar is de kans op een counter gewoon groter.
Az speelde aanvallender voetbal en stond met europees met 0-2 voor, nam te veel risico en verloor de wedstrijd met 3-2. Wel een leuke wedstrijd gezien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hahaha cambuur die een filosofie heeft om aanvallend te gaan voetballen. Dat is pas onzin. Nee man, Cambuur speelt zo omdat ze supporters willen vermaken. Dat deed Dordrecht ook. Gewoon omdat het niks te verliezen had. Of Dordrecht nou verdedigend of aanvallend had gespeeld, hadden ze toch wel laatste gestaan. Als je dan toch laatste word dan maar op de aanvallende manier. Je hebt verschillende manieren van aanvallend voetbal spelen. Ajax speelt aanvallend voetbal op een manier waar de risico het laagst is voor een counter. De andere spelen een stuk aanvallender maar is de kans op een counter gewoon groter. Az speelde aanvallender voetbal en stond met europees met 0-2 voor, nam te veel risico en verloor de wedstrijd met 3-2. Wel een leuke wedstrijd gezien. Ja dat zal het zijn.. O we spelen zo omdat de supporters dat vragen...
Kerel, je praat echt alles goed wat Ajax betreft met redenen die kant nog wal raken.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:22 schreef remco k het volgende:[..] Ja dat zal het zijn.. O we spelen zo omdat de supporters dat vragen... Kerel, je praat echt alles goed wat Ajax betreft met redenen die kant nog wal raken.. Als je moet kiezen tussen 2 als het samen niet kan. Kies je dan voor aanvallend voetbal en vermaak of kies je voor 3 plek en 25 punten achter op de kampioen.
Ik praat niet alles goed, maar je moet niet appels met peren vergelijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als je moet kiezen tussen 2 als het samen niet kan. Kies je dan voor aanvallend voetbal en vermaak of kies je voor 3 plek en 25 punten achter op de kampioen. Ik praat niet alles goed, maar je moet niet appels met peren vergelijken. Ff zonder dollen he..... WAT?????????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ga het simpel houden, Remco wat verwacht je van Ajax dit jaar? Doen ze mee om het kampioenschap tot het eind van het jaar? En hoever denk je dat ze komen in de EL? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:03 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ga het simpel houden, Remco wat verwacht je van Ajax dit jaar? Doen ze mee om het kampioenschap tot het eind van het jaar? En hoever denk je dat ze komen in de EL? Volgens mij ben je daar een topic over gestart..
Maar goed..
Ik verwacht een aanvallend voetballend spelend Ajax dat niet veel weggeeft en veel kan creeeren, daar hebben we namelijk de selectie voor, ik vind dat in deze competitie Millik mee moet kunnen doen om de topscoorders titel, en ik verwacht met name een dynamisch elftal, want ook dat hebben de spelers bewezen te kunnen zijn. Ik verwacht dat Ajax om de titel meedoet, het spel kan namelijk alleen maar beter dan nu.. En ik verwacht overwintering van Ajax in Europa en misschien wel een kwartfinale plek..
Dit is wat ik verwacht van Ajax.
Wat ik denk dat er gaat gebeuren:
Door de eigenwijze denkwijze van de trainer blijft het elftal in onbalans, gaat mijn verwachting niet uitkomen en spelen we of heel saai voetbal of de boer is voor de winterstop vertrokken..
En nu stel ik jou dezelfde vraag.. En draai er dan eens een keer ook niet omheen en zeg wat je verwachtingen zijn, en wat je denkt dat gaat gebeuren.. Kortom, doe eens iets wat je hier nog nooit gedaan hebt..;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij ben je daar een topic over gestart.. Maar goed.. Ik verwacht een aanvallend voetballend spelend Ajax dat niet veel weggeeft en veel kan creeeren, daar hebben we namelijk de selectie voor, ik vind dat in deze competitie Millik mee moet kunnen doen om de topscoorders titel, en ik verwacht met name een dynamisch elftal, want ook dat hebben de spelers bewezen te kunnen zijn. Ik verwacht dat Ajax om de titel meedoet, het spel kan namelijk alleen maar beter dan nu.. En ik verwacht overwintering van Ajax in Europa en misschien wel een kwartfinale plek.. Dit is wat ik verwacht van Ajax. Dan ben je vast blij. of tevreden. Ajax speelt aanvallend voetbal, waarschijnlijk niet op de manier dat jij graag ziet. Maar aanvallend is het wel. Ajax geeft niet of nauwelijks iets weg. veel word er niet creëert, maar genoeg om de resultaten goed te houden. Millik is met 2 uit 3 goed begonnen. Dynamisch is het niet, totaal niet zelfs. Ajax staat nu bovenaan, 4 punten meer dan de kampioen psv. En we zitten tot aan december in Europa.
Lijkt mij dat Ajax goed op weg is!!!! Maar waarschijnlijk ben je vast niet met mij eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 16:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dan ben je vast blij. of tevreden. Ajax speelt aanvallend voetbal, waarschijnlijk niet op de manier dat jij graag ziet. Maar aanvallend is het wel. Ajax geeft niet of nauwelijks iets weg. veel word er niet creëert, maar genoeg om de resultaten goed te houden. Millik is met 2 uit 3 goed begonnen. Dynamisch is het niet, totaal niet zelfs. Ajax staat nu bovenaan, 4 punten meer dan de kampioen psv. En we zitten tot aan december in Europa. Lijkt mij dat Ajax goed op weg is!!!! Maar waarschijnlijk ben je vast niet met mij eens! Ajax consolideert vanaf minuut 1. Dat is iets anders dan aanvallen. Dat doen ze namelijk niet zo veel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij ben je daar een topic over gestart.. Maar goed.. Ik verwacht een aanvallend voetballend spelend Ajax dat niet veel weggeeft en veel kan creeeren, daar hebben we namelijk de selectie voor, ik vind dat in deze competitie Millik mee moet kunnen doen om de topscoorders titel, en ik verwacht met name een dynamisch elftal, want ook dat hebben de spelers bewezen te kunnen zijn. Ik verwacht dat Ajax om de titel meedoet, het spel kan namelijk alleen maar beter dan nu.. En ik verwacht overwintering van Ajax in Europa en misschien wel een kwartfinale plek.. Dit is wat ik verwacht van Ajax. Wat ik denk dat er gaat gebeuren: Door de eigenwijze denkwijze van de trainer blijft het elftal in onbalans, gaat mijn verwachting niet uitkomen en spelen we of heel saai voetbal of de boer is voor de winterstop vertrokken.. En nu stel ik jou dezelfde vraag.. En draai er dan eens een keer ook niet omheen en zeg wat je verwachtingen zijn, en wat je denkt dat gaat gebeuren.. Kortom, doe eens iets wat je hier nog nooit gedaan hebt..;-) Ik denk dat Ajax ook mee doet om de titel en dat ze 2e of 3e worden in hun poule. Maar dat het spel niet stabiel is en dat je dat terug ziet in de uitslagen. Ik verwacht nog steeds niet veel wedstrijden met de hoge uitslagen zoals in het verleden.
Ben benieuwd hoe het publiek in de Arena gaat reageren wanneer het spel zo matig blijft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De uitslagen zijn juist prima. Dus wat zie je terug in de uitslagen dan. 8 goals genaakt in de eerste drie wedstrijden. Als je zo doorgaat kon je op bijna 90 goals. Niks mis mee. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:12 schreef remco k het volgende:[..] Wat jij wil. aar ik zie dat anders. PSV wou daar proberen ons de wil op te leggen en dat is volkomen mislukt.. Remco ik begin mijn geloof ik jou kwijt te raken. Blijf objectief dat heb ik je al eerder aangegeven maar je ziet dat steeds meer mensen daar aan beginnen te twijfelen. Sorry. Je was/is iemand waarom ik dit forum volg maar dat wordt zo wel minder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 23:57 schreef Peter1956 het volgende:[..] Remco ik begin mijn geloof ik jou kwijt te raken. Blijf objectief dat heb ik je al eerder aangegeven maar je ziet dat steeds meer mensen daar aan beginnen te twijfelen. Sorry. Je was/is iemand waarom ik dit forum volg maar dat wordt zo wel minder. Zeg niet steeds hetzelfde man. Het klopt namelijk gewoon. Feiten liegen niet. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Sorry, maar ik heb geen idee waar je het over hebt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 23:57 schreef Peter1956 het volgende:[..] Remco ik begin mijn geloof ik jou kwijt te raken. Blijf objectief dat heb ik je al eerder aangegeven maar je ziet dat steeds meer mensen daar aan beginnen te twijfelen. Sorry. Je was/is iemand waarom ik dit forum volg maar dat wordt zo wel minder. Dat je mij niet volgt Oke...ik ben meer opvulling :-)..maar er zijn er meer als alleen Remco. Met Remco heb je een haat liefde verhouding....ik mag hem wel maar ik haat karpers ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je zegt wel erg vaak hoe ongeloofwaardig je hem begint te vinden. 1x is zat. Andere kant, wat hij zegt klopt wel gewoon |
|
|
|
|
|