|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2019 - 08:44 schreef Milo het volgende:Niet goed genoeg voor Feijenoord, voor het niveau waar Feijenoord toe moet groeien. Zullen toch een paar van dit soort jongens moeten inzetten. En dan hopen dat ze verrassen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schrap het woord groeien dan gewoon en zeg gewoon waarvan je droomt dat je ze wilt hebben. Niet erg, droom ook wel eens over mijn eigen harem. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Groeien is voor mij altijd een heikel punt geweest ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Het probleem bij jeugd is dat je nooit weet waar het eindstation ligt....is Hansson eigendom van Feijenoord eigenlijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2019 - 17:16 schreef CobusIII het volgende:[..] Het probleem bij jeugd is dat je nooit weet waar het eindstation ligt....is Hansson eigendom van Feijenoord eigenlijk? Ja. Zijn wel afspraken over doorverkoop, en terughalen van zn oude club |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: In dat geval kun je hem sowieso terughalen voor de breedte... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wil overigens niet zeggen dat ik overtuigd ben van hem... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
@ Milo, was laatst vergeten te vragen wat voor sport heb je professioneel beoefend? Uit nieuwsgierigheid omdat je dit een aantal dagen geleden aangaf :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dwerg werpen.
Hij was de dwerg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:0 ik dacht speer happen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Met Kokcu en Hansson heb je twee brekers nodig. Als Tonnie vertrekt heb je er geen ja die Panfluiter uit Peru mooie poncho. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 13 juni 2019 - 08:28 schreef Positivo het volgende:Met Kokcu en Hansson heb je twee brekers nodig. Als Tonnie vertrekt heb je er geen ja die Panfluiter uit Peru mooie poncho. Heb hem zien spelen komt echt tekort voor Feyenoord 1 misschien Groningen meer niet. Zijn statistieken haal ik op mijn oude dag nog bij RKC. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 13 juni 2019 - 08:34 schreef Positivo het volgende:[..] Heb hem zien spelen komt echt tekort voor Feyenoord 1 misschien Groningen meer niet. Zijn statistieken haal ik op mijn oude dag nog bij RKC. Ik sluit mij aan bij deze spreker hear hesr and cherio |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis een positivo die het schrijft he. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha die jongen moet nog een stap maken als ie onder Danny slaagt bij Grun heb je voor weinig een goede speler Henk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha die jongen moet nog een stap maken als ie onder Danny slaagt bij Grun heb je voor weinig een goede speler Henk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2019 - 18:27 schreef igor korneev het volgende:@ Milo, was laatst vergeten te vragen wat voor sport heb je professioneel beoefend? Uit nieuwsgierigheid omdat je dit een aantal dagen geleden aangaf :) Ik heb zelf op een redelijk niveau gevoetbald en met name gespeeld in het buitenland. Van argentinie t/m azie. En ik ben in het bezit van verschillende trainersdiploma's onlangs ben ik gevraagd door een wel bekende club om iets te doen in de jeugd. Ik heb daarvoor vriendelijk bedankt ;) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 13 juni 2019 - 10:52 schreef Milo het volgende:[..] Ik heb zelf op een redelijk niveau gevoetbald en met name gespeeld in het buitenland. Van argentinie t/m azie. En ik ben in het bezit van verschillende trainersdiploma's onlangs ben ik gevraagd door een wel bekende club om iets te doen in de jeugd. Ik heb daarvoor vriendelijk bedankt ;) Netjes ik Haagse jeugd nog gespeeld tegen onze GIO geen schijn van kans. Regionaal, Hoofdklasse bij VUC te weinig mentaliteit voor de top. Trainde niet veel vond de vrouwen en stappen veel leuker en mijn studie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Emil Hansson heeft vorige week zijn medische keuring al ondergaan bij Hannover 96, maar tot een definitieve transfer is het nog niet gekomen. De Duitse club en Feyenoord onderhandelen momenteel nog over een transfersom.
De 21-jarige Hansson komt niet voor in de plannen van Jaap Stam en mag dus vertrekken uit De Kuip. Feyenoord ziet een nieuwe verhuurperiode niet zitten en wil hem alleen verkopen. De Rotterdammers schatten zijn marktwaarde volgens Duitse media op 1,2 miljoen euro. De ploeg uit de tweede Bundesliga wil voorlopig niet zo ver gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanxen veel plezier in Duitsland.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weer een miljoen erbij om een gat te vullen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We schrijven nog steeds zwarte cijfers toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Emil Hansson keert spoedig terug in de Eredivisie. De oud-speler van Feyenoord heeft een akkoord bereikt over een terugkeer bij RKC Waalwijk.
Dit meldt BILD. Hansson verliet Feyenoord afgelopen zomer voor een avontuur bij Hannover 96. Hier kwam de Zweedse aanvaller niet verder dan vier basisplaatsen elf invalbeurten in de 2. Bundesliga.
Op huurbasis van Feyenoord bij RKC Waalwijk maakte Hansson een sterke indruk in de Keuken Kampioen Divisie. Mogelijk krijgt Hansson een nieuwe kans zich te bewijzen in Waalwijk, ditmaal in de Eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2020 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:Emil Hansson keert spoedig terug in de Eredivisie. De oud-speler van Feyenoord heeft een akkoord bereikt over een terugkeer bij RKC Waalwijk. Dit meldt BILD. Hansson verliet Feyenoord afgelopen zomer voor een avontuur bij Hannover 96. Hier kwam de Zweedse aanvaller niet verder dan vier basisplaatsen elf invalbeurten in de 2. Bundesliga. Op huurbasis van Feyenoord bij RKC Waalwijk maakte Hansson een sterke indruk in de Keuken Kampioen Divisie. Mogelijk krijgt Hansson een nieuwe kans zich te bewijzen in Waalwijk, ditmaal in de Eredivisie. Oh ok das vlot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|