|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik reageer eigenlijk nooit in wedstrijd topics omdat dat een ongeschreven regel is, maar kan het nu niet laten maat.. Beetje hoog Calimero gehalte dit stukje.. KNVB heeft duidelijk gemaakt hoe het zat aangaande het buitenspel moment van Kongolo, daar heb je je maar in te schikken. Niet alleen de analisten zijn negatief over je clubje, lees de wedstrijdtopics van dit seizoen er maar eens op na, jullie kotsen zowat je eigen club uit. Als je wilt kan ik er wel 100 posts voor je quoten maar dat zou wat irritatie bij je op kunne wekken en dat wil ik niet. Ook de personen die hier lopen te verkondigen wat voor mooi stukje je hebt geschreven deden daar aan mee. Feyenoord speelt ook nog niet goed maar laat wel zien waar Feyenoord voor staat de afgelopen drie wedstrijden, behoudens de eerste helft tegen Cambuur dan. Strijd en passie dus. We hebben een vrij vernieuwd elftal en dat moet nog wennen aan elkaar maar ook dat zie ik wel goed komen. Die automatismes komen wel. Bij jullie ongetwijfeld ook. En ja ik denk dat we ons dit jaar serieus kunnen meten aan jullie ent als de voorbije jaren waarin we vaak zelfs de betere waren, dat het resultaat wat anders liet zien betreur ik maar voetbal kan ook wel eens onterecht zijn.. Dat jullie jeugdopleiding te weinig credits krijgt snap ik wel, jullie kopen veel jeugd elders, iets wat je toch niet kan ontkennen. Grappig hierin is dat je EL gahzi aanhaalt..😂 en ga nou niet spelers benoemen die amper een minuut in het eerste bij jullie hebben gespeeld want dat slaat kant nog wal. En wat betreft de EL,van Feyenoord vorig seizoen, geweldige wedstrijden gezien man, maar daar kijk jij blijkbaar niet naar.. Je kunt niet ontkennen dat Feyenoord dit jaar alle penalty's cadeau heeft gehad van de scheids, zelfs wanneer de keeper de paal vasthoudt zou Kongolo er altijd nog iets achter staan. Dat er een goal van cambuur onterecht wordt afgekeurd en Vitesse gister geen strafschop kreeg in de eerste helft is puur geluk.
Ik doel helemaal niet op jullie resultaten in de EL, juist op de resultaten in de competitie die behaald worden door clubs die wel de EL in moeten. Je speelt veel minder wedstrijden dan jullie concurrenten wat gewoon een enorm voordeel is.
El Ghazi heb ik er denk ik bijgehaald zonder er al te veel bij na te denken, maar vorig jaar stond van Rhijn op de plek van Tete. Veltman is er al een tijd bij.
Ik zie niet in hoe jullie je in eerder jaren hebben kunnen meten aan ons. We zijn elk jaar boven jullie geeindigd en vorig jaar toen jullie voor het eerst weer eens de EL in mochten(en jullie dus ook last hadden van de vermoeidheid laat in het seizoen) zijn jullie gewoon 12 punten onder ons geeindigd met verschil van -23 op doelsaldo. Wanneer jullie dit seizoen ook de EL in mochten, maar door jullie zwakke prestaties vorig jaar mede doordat jullie ook EL speelden, geen sneer maar een constatering, niet mogen hebben jullie dit jaar gewoon een groot voordeel in de titelstrijd ten opzichte van jullie concurenten.
Ja het klopt dat er meer mensen zijn geweest die negatief zijn geweest over Ajax. Maar ik ben hier lang niet geweest en heb dat allemaal niet meegekregen. Ik geef alleen mijn reactie op de analisten die week in week uit alles negatief benoemen. Natuurlijk mogen ze zeggen dat Ajax meer kansen moet creeeren of aanvallender moet spelen. Maar als je 5 kansen creeert en er 3 inschiet is dat gewoon goed en ik vind dat dat ook wel eens benoemd mag worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Enig minpuntje vind ik dat je El Ghazi eigen jeugd noemt.. En daarbij moet je niet teveel naar de andere teams kijken Ajax pakt de 9 punten redelijk gemakkelijk maar toch is het spel allerminst sprankelend. Pak je de punten tegen een leeggekocht Az tegen Willem 2(speelde ook gelijk tegen Az) en provomendus Nee dus op papier het rechter rijtje. Niet echt een prestatie dus.. Klopt, foutje...
Tuurlijk is dat gewoon knap. Zeker na de klap die je krijgt te verduren in de Champions league. Het laat zien dat de jongens gewoon gefocust blijven en ook deze wedstrijden weet te winnen. Ik vind wel dat je naar andere teams moet kijken als je Ajax wil vergelijken. Een PSV heeft misschien wat lastigere tegenstanders gehad maar staan wel gewoon op 5 punten en eerlijk gezegd vind ik het spel van hen ook allerminst goed. 't zelfde geld voor 'titelkandidaat' Feyenoord, zonder het geluk in Leeuwarden en tegen Vitesse hadden zij nu waarschijnlijk gewoon op 5 punten gestaan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:55 schreef Pietje het volgende:[..] Mooi stuk heb je geschreven, Natjos en over het algemeen heb je beslist gelijk. Het is alleen dat spelniveau van Ajax, dat pijn aan mijn ogen doet. Zo verschrikkelijk Ajax-onwaardig. Verdedigend geven we, in de eredivisie, gewoon weinig weg. 4 cleensheets op rij is erg knap, ook tegen de teams waar we tegen gespeeld hebben. Aanvallend moet het inderdaad nog beter, dan met name het inspelen van het middenveld en het tempo moet omhoog. Maar ik vind dat Ajax dit jaar al heel anders speelt dan vorig jaar. Meer op de voorzet en we hebben een compleet nieuwe verdediging, dat moet ook niet onderschat worden. Riedewald zal naarmate het seizoen vordert steeds meer vertrouwen krijgen en dus hopelijk ook vaker in dribbelen. hij heeft laten zien dat hij het kan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Je kunt niet ontkennen dat Feyenoord dit jaar alle penalty's cadeau heeft gehad van de scheids, zelfs wanneer de keeper de paal vasthoudt zou Kongolo er altijd nog iets achter staan. Dat er een goal van cambuur onterecht wordt afgekeurd en Vitesse gister geen strafschop kreeg in de eerste helft is puur geluk. Ik doel helemaal niet op jullie resultaten in de EL, juist op de resultaten in de competitie die behaald worden door clubs die wel de EL in moeten. Je speelt veel minder wedstrijden dan jullie concurrenten wat gewoon een enorm voordeel is. El Ghazi heb ik er denk ik bijgehaald zonder er al te veel bij na te denken, maar vorig jaar stond van Rhijn op de plek van Tete. Veltman is er al een tijd bij. Ik zie niet in hoe jullie je in eerder jaren hebben kunnen meten aan ons. We zijn elk jaar boven jullie geeindigd en vorig jaar toen jullie voor het eerst weer eens de EL in mochten(en jullie dus ook last hadden van de vermoeidheid laat in het seizoen) zijn jullie gewoon 12 punten onder ons geeindigd met verschil van -23 op doelsaldo. Wanneer jullie dit seizoen ook de EL in mochten, maar door jullie zwakke prestaties vorig jaar mede doordat jullie ook EL speelden, geen sneer maar een constatering, niet mogen hebben jullie dit jaar gewoon een groot voordeel in de titelstrijd ten opzichte van jullie concurenten. Ja het klopt dat er meer mensen zijn geweest die negatief zijn geweest over Ajax. Maar ik ben hier lang niet geweest en heb dat allemaal niet meegekregen. Ik geef alleen mijn reactie op de analisten die week in week uit alles negatief benoemen. Natuurlijk mogen ze zeggen dat Ajax meer kansen moet creeeren of aanvallender moet spelen. Maar als je 5 kansen creeert en er 3 inschiet is dat gewoon goed en ik vind dat dat ook wel eens benoemd mag worden. Is ook, zit ons nu even mee, desalniettemin is het ook gewoon terecht dat we de negen punten hebben vind ik. Maar dat terzijde. Maar ook jullie zullen het dit seizoen wel een keer of wat mee gaan zitten, das elk jaar zo iedere club heeft de scheids mee en dan weer tegen. Seizoen duurt nog lang maat.
Ik zei het al tegen Pietje dat ik vond dat ik moest reageren om dat je je in mijn ogen te negatief over mijn clubje uitte. Doen de meeste wel hier uiteraard maar gezien je lap tekst en je mening vond ik je serieus en wilde ik reageren.
Ik verwacht dit seizoen echt een wil bij ons om voor de titel te gaan. Hoort ook zo en worden ze het niet dan helaas. De afgelopen seizoenen hebben jullie het verrekte lastig tegen ons gehad dat kun je toch niet ontkennen he. We zullen het gaan zien Natjos, 8 november de eerste clash. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 00:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Is ook, zit ons nu even mee, desalniettemin is het ook gewoon terecht dat we de negen punten hebben vind ik. Maar dat terzijde. Maar ook jullie zullen het dit seizoen wel een keer of wat mee gaan zitten, das elk jaar zo iedere club heeft de scheids mee en dan weer tegen. Seizoen duurt nog lang maat. Ik zei het al tegen Pietje dat ik vond dat ik moest reageren om dat je je in mijn ogen te negatief over mijn clubje uitte. Doen de meeste wel hier uiteraard maar gezien je lap tekst en je mening vond ik je serieus en wilde ik reageren. Ik verwacht dit seizoen echt een wil bij ons om voor de titel te gaan. Hoort ook zo en worden ze het niet dan helaas. De afgelopen seizoenen hebben jullie het verrekte lastig tegen ons gehad dat kun je toch niet ontkennen he. We zullen het gaan zien Natjos, 8 november de eerste clash. goed...beter...de beste
PSV...Feijenoord....Ajax
Cappiche |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VV waar heeft ie het over..(?) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe...bier was op de bonuskaart ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig ken je me niet....anders poep je wel in je broek ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat maar, ze begrijpen het uiteindelijk wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is alleen een linkerspits.. En dat geld uitgeven voor weer een bankspeler??
Overigens denk ik dat ie zo goed is dat Fischer en Youness de basis niet meer gaan halen maar goed.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Was weer slaapverwekkend... |
|
|
|