|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of men denkt nu dat ik een enorme hork thuis heb zitten of ik een mietje bent wat onder de plak zit.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:Of men denkt nu dat ik een enorme hork thuis heb zitten of ik een mietje bent wat onder de plak zit.. Geen van beide....wel een vrouw met een sterke persoonlijkheid....niks mis mee, daar hou ik wel van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Geen van beide....wel een vrouw met een sterke persoonlijkheid....niks mis mee, daar hou ik wel van. Heb je soms ook nodig gap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Geen van beide....wel een vrouw met een sterke persoonlijkheid....niks mis mee, daar hou ik wel van. 😃 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima als jullie mijn vrouw willen stelletje geilneven, als jullie maar betalen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahaha, de relnicht in hem is los... ;-) We hebben allemaal mensen nodig die ons af en toe omhoog trekken gap... Fouten maken en weten dat ze aan je zijde staat... Mooier kan niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou das mijn vrouw echt een aanrader man en ik hief er echt niet bij te zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eerst haar verven dan kom ik wel even langs..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk, stukje service toch en weet je wat omdat het keppeltjesweek is mogen jullie met zijn tweeën voor de prijs van 1.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 22:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk, stukje service toch en weet je wat omdat het keppeltjesweek is mogen jullie met zijn tweeën voor de prijs van 1.. Whahaha, geld nodig gap? ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Extraatje kan nooit geen kwaad he..trouwens ik moet ze onderhouden ook he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 22:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk, stukje service toch en weet je wat omdat het keppeltjesweek is mogen jullie met zijn tweeën voor de prijs van 1.. Laat maar ik haak af....doe alleen trio's met vrouwen....pfff met Loetje, moet er niet aan denken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach zie jij het verschil als ie een jurk aan zou hebben..(?) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja want die past hij niet...tenten wel ...circus tenten ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 22:14 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Laat maar ik haak af....doe alleen trio's met vrouwen....pfff met Loetje, moet er niet aan denken Whahaha, we houden de eer aan ons zelf. Allebei apart dan maar... Anders moet ik ook afhaken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bakkes houwe dropveter! Bij jou moet ik er 4 vuilniszakken overheen doen wil ik enigszins weten dat jij het niet bent ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet je ook zeker dat je geen soa zal krijgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veiligheid boven alles Loet..! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stelletje pubers...bah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das onzin Til, ik vind het slim van Loet. Hij zou flink balen als ie naar de dokter moet die vervolgens met Loet zijn strontstok in zijn handen moet constateren dat ie genetallische wratten heeft.. Jij bent toch echt wel de slettebak van dit forum .. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom, vuilniszakken doen wonderen. Glijmiddel voor hem ook trouwens. En voor jou ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 22:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das onzin Til, ik vind het slim van Loet. Hij zou flink balen als ie naar de dokter moet die vervolgens met Loet zijn strontstok in zijn handen moet constateren dat ie genetallische wratten heeft.. Jij bent toch echt wel de slettebak van dit forum .. Whahahahahaha... Ik zie niemand zoveel op andere forums als jij.... Whahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je toch al gezegd niet mee te doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je moet wat doen he om een extraatje te verdienen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 22:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das onzin Til, ik vind het slim van Loet. Hij zou flink balen als ie naar de dokter moet die vervolgens met Loet zijn strontstok in zijn handen moet constateren dat ie genetallische wratten heeft.. Jij bent toch echt wel de slettebak van dit forum .. Daar heb je medicijnen voor....met rubber neuken heb ik nooit gedaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vuilniszakken zijn van plastic en tenten van tentstof..die laatste is extra zacht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Loet zal content zijn met die keuze.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Spaart ook weer een tube glijmiddel uit.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar even wat anders...mijn oor zit dicht....heb je daar ook een oplossing voor dokter Bos |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mocht van me vader vroeger niet naar enge mannen luisteren..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik sta de hele dag op straat met me kop tegen een muur aan te bonken. Hoop zo enorm dat dat een extraatje oplevert. Zo'n hoed erbij gelegd om geld te verzamelen. Gooien ze er massaal pleisters in... pff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Smerigste wat er is als je het mij vraagt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ook in de prullenbak?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Luisterde je vader zeker niet naar jou.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 23:02 schreef Loetje het volgende:[..] Ik sta de hele dag op straat met me kop tegen een muur aan te bonken. Hoop zo enorm dat dat een extraatje oplevert. Zo'n hoed erbij gelegd om geld te verzamelen. Gooien ze er massaal pleisters in... pff Klaagmuur ook weer zijn nut he..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 23:03 schreef Loetje het volgende:[..] Excuus Peet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos