|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tillie heeft nog een oor voor jou zelfs.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het is maar hoe je hem wil interpreteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ook voor hem hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maat. Zo moet je het niet opvatten zo is het niet bedoeld. We lullen alleen maar onzin peet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 23:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maat. Zo moet je het niet opvatten zo is het niet bedoeld. We lullen alleen maar onzin peet.. Ik was er al bang voor. Zo was die niet bedoeld. Haal hem ook weg. Zonde om gezelschap er mee te verzieken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Prima maar dat verlangt hij niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 23:10 schreef Loetje het volgende:[..] Ik was er al bang voor. Zo was die niet bedoeld. Haal hem ook weg. Zonde om gezelschap er mee te verzieken.. Eensert.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Was totaal niet de bedoeling btw. Sorry voor dat. Enkel bedoelde we er totaal wat anders mee. Nogmaals excuus |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 23:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maat. Zo moet je het niet opvatten zo is het niet bedoeld. We lullen alleen maar onzin peet.. Weet ik ...no problem |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 - 23:18 schreef Loetje het volgende:Was totaal niet de bedoeling btw. Sorry voor dat. Enkel bedoelde we er totaal wat anders mee. Nogmaals excuus Is goed man... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Desalniettemin miet je echt wat aan die wratten laten doen Peet..😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nagelschaartje en bijvijlen....vergt en iet wat hoge pijn grens maar werkt prima....Sprayen met HG en klaar is Peet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oefening baart kunst he, aldoende leert men.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Precies en nu die voetballers nog....eredivisie wat een watjes parade |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had ajax nou een boot op de gayparade..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
👀 wegwezen de Mossad is gearriveerd..😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie Boudewijn ??...niks mis met die vent hoor...althans in mijn ogen niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hey Boudje, schenk eens een biertje in man... Als je op Renato moet wachten... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Op basis van wat ik weet en ondervonden heb is het een betrouwbare vent...wel introvert en weinig bla bla..een echte IT'er....maar absoluut een aardige vent |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom...ik heb zat bannen gehad van hem....ik vind het gewoon een aardige vent ....mag dat niet ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij hebt echt totaal geen geen schaamte he..(?) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zet er niet voor niets ;-) achter....
Heb geen idee wat ik van hem vind eigenlijk, heel dubbel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel voor 1 ding...maar dat ga ik hier niet neerzetten....er naar vragen heeft ook geen zin...ik moet ermee leven al is dat een kwelling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan zit je hier goed met lotgenoten op het ajax forum..👍
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga het vrouwtje ff wakker maken, laters mannen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heeft helemaal niks met Ajax te maken.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik verwacht, totaal onnodig, een lastige wedstrijd. Ik denk namelijk dat FdB weer gaat rouleren en dus weer met een niet ingespeeld team gaat spelen. Hij gaat spelers weer rust geven. Rust?? We zijn net een paar wedstrijden bezig en hebben donderdag thuis gespeeld dus gewoon met hetzelfde team spelen. Doet hij dat dan wordt het 0-3/0-4 anders wordt het gewoon lastig. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Hij gaat niet zoveel wijzigen tav afgelopen donderdag denk ik hoor. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik ben echt benieuwd. Killersmentaliteit is al jaren zoek. Laat nu es zien dat er qua mentaliteit iets verbetert. Meestal als de concurrentie punten verspeelt dan doet Ajax dat ook. Onderschatting, nonchalance, misschien wel niet beter kunnen..... Als we vandaag punten verspelen zit het kampioenschap er niet in vrees ik. Als er vandaag geconcentreerd met een agressieve inzet wordt gespeeld is dat al een hele vooruitgang en gaan we deze pot winnen. Als dit niet gebeurt ga ik vanmiddag weer lekker wielrennen kijken |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, wat jij van mij vindt, of een ander, boeit mij niet :-)
voor de rest mag ik jou ook wel een beetje ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Op basis van wat ik weet en ondervonden heb is het een betrouwbare vent...wel introvert en weinig bla bla..een echte IT'er....maar absoluut een aardige vent Die alleen maar op ons forum komt als er iets negatiefs over ONZE club in het nieuws is.... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Van Rhijn voor Tete en Schone voor Sinkgraven |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Jammer want Tete is een van de betere momenteel vind ik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De opstelling van ajax:
Cillesen,
van Rhijn, Veltman, Riedeweald, Dijks,
Bazoer, Klaassen, Gudelj,
El Ghazi, Milik, Schöne.
edit: Snap niet dat hij niet vast houdt aan de basis.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Tete wat rust krijgt, gaat zo wel heel snel met hem..
Overigens had ik dan niet voor van Rhijn gekozen, wat hij afgelopen week liet zien bij Jong Ajax is belachelijk.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Daar gaan we al weer. Schone weer op de flanken die geen lantaarnpaal voorbij komt. Ik word zo ongelooflijk simpel van dat rouleren. Zeker zo vroeg in het seizoen. Spelers kunnen nog niet moe zijn. Zorg eerst voor dat je basis staat en ga vastigheid creeëren. Het gaat weer ouderwets "jezelf opvreten" worden vanmiddag. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:33 schreef remco k het volgende:Ik denk dat Tete wat rust krijgt, gaat zo wel heel snel met hem.. Overigens had ik dan niet voor van Rhijn gekozen, wat hij afgelopen week liet zien bij Jong Ajax is belachelijk.. Donderdag gespeeld. Thuis notabene. Dus vrijdag en zaterdag je "rust" kunnen pakken. FdB met zijn rouleren. Word er simpel van. Ga nou eerst een zorgen dat je basis staat en op elkaar ingespeeld is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ondanks alles blijf ik positief. Verwacht nog steeds dat we vandaag gaan winnen hoor😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:33 schreef remco k het volgende:Ik denk dat Tete wat rust krijgt, gaat zo wel heel snel met hem.. Overigens had ik dan niet voor van Rhijn gekozen, wat hij afgelopen week liet zien bij Jong Ajax is belachelijk.. Ik denk dat Heitinga daar ook nog wel zou kunnen spelen. Persoonlijk had ik vandaag Vd Hoorn centraal verwacht. Ook Schöne verbaasd me niet.
Klein veld daar, wordt lastig |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Misschien dat Johnny er wel in komt de tweede helft. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:33 schreef remco k het volgende:Ik denk dat Tete wat rust krijgt, gaat zo wel heel snel met hem.. Overigens had ik dan niet voor van Rhijn gekozen, wat hij afgelopen week liet zien bij Jong Ajax is belachelijk.. Inderdaad. Het lijkt warempel wel op een beloning... Ik vrees dat ik de Boer niet meer kan volgen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:35 schreef Brandje het volgende:[..] Daar gaan we al weer. Schone weer op de flanken die geen lantaarnpaal voorbij komt. Ik word zo ongelooflijk simpel van dat rouleren. Zeker zo vroeg in het seizoen. Spelers kunnen nog niet moe zijn. Zorg eerst voor dat je basis staat en ga vastigheid creeëren. Het gaat weer ouderwets "jezelf opvreten" worden vanmiddag. Dat is zeker waar. Zo krijg je bepaald geen automatismen in je spel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:36 schreef Brandje het volgende:[..] Donderdag gespeeld. Thuis notabene. Dus vrijdag en zaterdag je "rust" kunnen pakken. FdB met zijn rouleren. Word er simpel van. Ga nou eerst een zorgen dat je basis staat en op elkaar ingespeeld is. tete is nog jong, die is het nooit gewent geweest om zoveel wedstrijden te spelen. Ik snap dat wel dat die hem rust gunt, maar dat kan ook anders, je kan hem ook na de rust wisselen.. |
|
|
|