|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:42 schreef Pietje het volgende:[..] Inderdaad. Het lijkt warempel wel op een beloning... Ik vrees dat ik de Boer niet meer kan volgen. Soms lijkt het of de Boer zichzelf ook niet begrijpt😂 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ajax is min of meer verplicht om tegen dit soort tegenstanders gewoon te winnen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Yep. Zou wel zo moeten zijn ja |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Dat zal het zijn ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:43 schreef remco k het volgende:[..] tete is nog jong, die is het nooit gewent geweest om zoveel wedstrijden te spelen. Ik snap dat wel dat die hem rust gunt, maar dat kan ook anders, je kan hem ook na de rust wisselen.. Kerel, de comp. is net twee, lees twee wedstrijden bezig. Bovendien hebben ze lange vliegreis in de benen. Ik snap het echt niet hoor. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik had gisteren een "straatborrel" en aansluitend met elkaar eten. Heb dus niks meegekregen van gisteren. Ik zie nu pas dat PSV weer twee punten heeft laten liggen. Dat gegeven zou Ajax straks vleugels moeten geven om de drie punten mee naar Amsterdam te nemen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:46 schreef Brandje het volgende:[..] Kerel, de comp. is net twee, lees twee wedstrijden bezig. Bovendien hebben ze lange vliegreis in de benen. Ik snap het echt niet hoor. Toch denk ik wel dat Remco een punt heeft. Tete is niet gewend om twee wedstrijden in één week te spelen. De kans op een blessure is behoorlijk. Even rust kan geen kwaad. Evenals bij Riedewald overigens. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:50 schreef Pietje het volgende:Ik had gisteren een "straatborrel" en aansluitend met elkaar eten. Heb dus niks meegekregen van gisteren. Ik zie nu pas dat PSV weer twee punten heeft laten liggen. Dat gegeven zou Ajax straks vleugels moeten geven om de drie punten mee naar Amsterdam te nemen. Meestal als de concurrentie punten laat liggen.....hopelijk gaat het vandaag anders en pakken we de volle buit😉 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:46 schreef Brandje het volgende:[..] Kerel, de comp. is net twee, lees twee wedstrijden bezig. Bovendien hebben ze lange vliegreis in de benen. Ik snap het echt niet hoor. Mag jij vinden, ik vind het wel verstandig. En volgens mij zijn we 5 wedstrijden onderweg, met constant wedstrijden doordeweeks.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:56 schreef remco k het volgende:[..] Mag jij vinden, ik vind het wel verstandig. En volgens mij zijn we 5 wedstrijden onderweg, met constant wedstrijden doordeweeks.. Zo. Tijd voor de winterstop. Spelers zijn kapot |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:43 schreef remco k het volgende:[..] tete is nog jong, die is het nooit gewent geweest om zoveel wedstrijden te spelen. Ik snap dat wel dat die hem rust gunt, maar dat kan ook anders, je kan hem ook na de rust wisselen.. Hey Remco, NEVER change a WINNING team en natuurlijk kun je tijdens de wedstrijd wel wisselen, maar ik vind dit niet best. Laat de basis nu eens gewoon staan!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:54 schreef ZerauS het volgende:[..] Meestal als de concurrentie punten laat liggen.....hopelijk gaat het vandaag anders en pakken we de volle buit😉 Dit is een wedstrijd die Ajax "gewoon" moet kunnen winnen. Anders zouden de spelers en coaches geen knip voor de neus waard zijn. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ben het met je eens hoor Piet. Ga er ook vanuit dat we zullen winnen vandaag😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hey Remco, NEVER change a WINNING team en natuurlijk kun je tijdens de wedstrijd wel wisselen, maar ik vind dit niet best. Laat de basis nu eens gewoon staan!! Zoals ik eerder schreef, Remco heeft wel een punt: Tete is nog maar net basisspeler. Teveel wedstrijden kan averechts werken met een grote kans op een blessure. Beter in deze wedstrijd, dan bijvoorbeeld tegen PSV of Feyenoord. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 14:02 schreef Pietje het volgende:[..] Zoals ik eerder schreef, Remco heeft wel een punt: Tete is nog maar net basisspeler. Teveel wedstrijden kan averechts werken met een grote kans op een blessure. Beter in deze wedstrijd, dan bijvoorbeeld tegen PSV of Feyenoord. Maar Pietje, Frank wisselt ALTIJD, Die speelt nooit 6 of 7 wedstrijden met de zelfde basis. Zelfd geen 3 wedstrijden.... edit: voor de vastigheid zou het alleen maar goed zijn om WEL met de zelfde basis te starten voor r 6 of 7 westrijden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Lees net dat we al 17 wedstrijden ongeslagen zijn tegen NEC. Dat geeft de burger moed😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 14:05 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Maar Pietje, Frank wisselt ALTIJD, Die speelt nooit 6 of 7 wedstrijden met de zelfde basis. Zelfd geen 3 wedstrijden.... edit: voor de vastigheid zou het alleen maar goed zijn om WEL met de zelfde basis te starten voor r 6 of 7 westrijden... Dat is zo, Ron, dat vind ik ook zeker niet goed. Maar ik doelde op één wedstrijdje rust voor jongeling Tete, die niet gewend is om meerdere wedstrijden in één week te spelen. De kans op een ernstige spierblessure is dan groot. Eigenlijk moet je dan ook Riedewald daarin betrekken. Same story. Ik denk dat Remco dat ook bedoelde en daar ben ik het dus mee eens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zo vroeg in het seizoen met zo ongelooflijk veel jonkies 2 wedstrijden in 3 dagen. Valt wel te verklaren. Alleen had ik Van Rhijn niet verwacht.
Schone is nog wel te verklaren. Klein veld en tegenstander die zich zal ingraven en dan moet je er doorheen combineren. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Succes mannen. Op een goede afloop🍻 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kerel, je kan wel weer eigenwijs gaan lopen doen. Maar die jongens worden constant doorgemeten en alles wordt bijgehouden. Het wordt echt niet voor niets gedaan..
Schone is denk ik overigens niet om Sinkgraven rust te geven.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 14:25 schreef Loetje het volgende:[..] Zo vroeg in het seizoen met zo ongelooflijk veel jonkies 2 wedstrijden in 3 dagen. Valt wel te verklaren. Alleen had ik Van Rhijn niet verwacht. Schone is nog wel te verklaren. Klein veld en tegenstander die zich zal ingraven en dan moet je er doorheen combineren. Precies Loetje. Dat bedoelde ik ook en ik vermoed Remco ook. Althans inzake de jonkies. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 13:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hey Remco, NEVER change a WINNING team en natuurlijk kun je tijdens de wedstrijd wel wisselen, maar ik vind dit niet best. Laat de basis nu eens gewoon staan!! Hoofdletters gebruiken maakt het geschreeuw niet meer waar..
Die spelers bij Ajax worden helemaal doorgemeten en alles wordt bijgehouden, als op basis daarvan blijkt dat Tete rust nodig heeft, dan moet dat toch gewoon gebeuren?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
23 seconde bezig en nog steeds 0-0... pff Pietje, dat is jou schuld |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Oefff dat had hem al moeten zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima kans, mag er wel in |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Tikkie breed tikkie terug pfff |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Lekker tempo....niet te hoog tempo want dan kunnen we het niet meer volgen.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat was toch een echte kans... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Hoofdletters gebruiken maakt het geschreeuw niet meer waar.. Die spelers bij Ajax worden helemaal doorgemeten en alles wordt bijgehouden, als op basis daarvan blijkt dat Tete rust nodig heeft, dan moet dat toch gewoon gebeuren?? En daarom was iedereen vorig seizoen na de winterstop helemaal op. Zo goed wordt er doorgemeten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut Milik. Speel af man.
Ajax speelt heel behoorlijk maar weer de voorhoede... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Milik pleurde ik er nu uit. Egoïst. Dan El Ghazi maar de spits in. Walgelijk zeg |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ligt het nou aan mij? Ik vind het allemaal weer behoorlijk fantasieloos, weinig tempo en weer veel tikkies terug. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 14:53 schreef Pietje het volgende:Ligt het nou aan mij? Ik vind het allemaal weer behoorlijk fantasieloos, weinig tempo en weer veel tikkies terug. Vind Ajax redelijk spelen. Eerste 8 minuten zelfs heel goed. Druk zetten is iets minder nu. Maar weer sluit de voorhoede niet aan. En doen ze mee, doen ze alles alleen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 14:54 schreef Loetje het volgende:[..] Vind Ajax redelijk spelen. Eerste 8 minuten zelfs heel goed. Druk zetten is iets minder nu. Maar weer sluit de voorhoede niet aan. En doen ze mee, doen ze alles alleen. Maar het is veel te traag om NEC echt te verontrusten. Die vinden het wel prima zo. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer er niks meer bijkomt voor 1 september gaan we weer lekker het seizoen in. Feitelijk is er weinig veranderd met vorig seizoen. Voor de kaarthouders vind ik het in en in triest! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 2 prima kansen gehad. NEC is helemaal niks |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit krijg je als je je kansen niet benut. Sowieso is het druk zetten helemaal weg nu |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960