|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut. Te traag, fantasieloos, veel te slordig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax moet vooral zo door gaan. Binnenkort flikker ik heel dat FOX eraf en ga echt terug naar de radio. Dan is het weer ouderwets spannend. Dit kan gewoon echt niet meer hoor |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Belachelijk het gaat niet beter worden! De boer gewoon oprotten hoe graag je ook wil blijven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gudelj, Milik, El Ghazi, V. Rhijn en Schöne spelen waardeloos. De rest gaat, Klaassen weer verkeerd benut. Gooi mijn part Sinkgraven er maar bij.
Ik walg van die hele club. Zeker aangezien dit de voorhoede is.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor elke club is er gewoon wat te halen.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zie de Boer niet zomaar vertrekken, klaverjas vrienden gaan elkaar nooit afvallen. Ik zei al diverse keren; wanneer de resultaten teleurstellend blijven hebben we pas volgend seizoen diverse andere mensen bij Ajax in de staf en directie. Zo ver is het nog lang niet.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik zie dat NEC toch ook nog wel een keertje per ongeluk scoren ook. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Gisteren naar PSV gekeken, daar wordt je ook niet vrolijk van. Niveau is in ons land zeer matig en Ajax en PSV zijn niet zoveel beter dan andere teams dat je dit soort wedstrijden wel ff wint. En dan heb je als NEC ook kansen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Per ongeluk nog wel? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:10 schreef Bobby1972 het volgende:Gisteren naar PSV gekeken, daar wordt je ook niet vrolijk van. Niveau is in ons land zeer matig en Ajax en PSV zijn niet zoveel beter dan andere teams dat je dit soort wedstrijden wel ff wint.En dan heb je als NEC ook kansen. Die creëren nog wat... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je zult maar opnieuw een jaar naar dit niveau moeten kijken......dan wordt voetbal kijken puur afzien! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: das waar...kan altijd minder... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik zie echt totaal geen verbetering |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kunnen wij ook.
Heel de aansluiting is er niet in dit elftal.... Elke club luistert naar de fans, die er altijd zijn.... Maar dit😠 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanneer kunnen we gewoon eens positief zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Volgend seizoen dan maar weer? ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Klaassen werkt hard maar is zijn vorm ook volledig kwijt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo dat was de eerste helft. Kort samengevat: waardeloos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit Ajax is het meest verschrikkelijke elftal om naar te kijken van de gehele eredivisie.. Ze hebben de bal en doen er werkelijk waar helemaal niets mee. Zelfs het zo geroemde positiespel is schandalig, te belachelijk voor woorden..
Niks, maar dan ook helemaal niks meer onder de Boer, inspiratieloos, geen enkele leuke actie, geen enkele leuke speler, alles onder invloed van de trainer, niemand die iets mag..
Wat een drama, wat een schande..
De Boer, ik ben er wel klaar mee, ga lekker klaverjassen ofzo, maar stop aub als trainer van mijn Ajax.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zijn kleuters, kutvoetballers, mooi weer voetballers, niet werken voor hun geld, mentaliteit van 0, niemand die er wat voor doet, niemand die het beseft, niemand die de kar trekt en een bestuur wat het prima vind. Elke week weer, al anderhalf jaar lang. Ik kan hier niks goeds meer over zeggen.
Niet investeren, allemaal potentie maar geen kwaliteit die er nu kan staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je ziet het gewoon niet veranderen. En ik denk echt wat Remco zegt, dat die spelers veel te veel instructies mee krijgen. En het oogt ook zo lam |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als je de bal sneller rondspeelt bereik je al veel meer, maar er wordt veel te traag bewogen waardoor er niet snel rond gespeeld kan worden. Er is gewoon te weinig beweging en vaak te traag..... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Als el ghazi niet scoort heb je niks aan hem op dit moment |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:19 schreef remco k het volgende:Dit Ajax is het meest verschrikkelijke elftal om naar te kijken van de gehele eredivisie.. Ze hebben de bal en doen er werkelijk waar helemaal niets mee. Zelfs het zo geroemde positiespel is schandalig, te belachelijk voor woorden.. Niks, maar dan ook helemaal niks meer onder de Boer, inspiratieloos, geen enkele leuke actie, geen enkele leuke speler, alles onder invloed van de trainer, niemand die iets mag.. Wat een drama, wat een schande.. De Boer, ik ben er wel klaar mee, ga lekker klaverjassen ofzo, maar stop aub als trainer van mijn Ajax.. Ik kan het niet nog meer "eenser" met je zijn. Wat ook zo opvallend is, is het feit dat er zo weinig Ajacieden in de "zestien" verschijnen. Zo kun kun je nooit een penalty krijgen. Ze dwingen werkelijk helemaal niks af. Nogmaals: waardeloos! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:19 schreef remco k het volgende:Dit Ajax is het meest verschrikkelijke elftal om naar te kijken van de gehele eredivisie.. Ze hebben de bal en doen er werkelijk waar helemaal niets mee. Zelfs het zo geroemde positiespel is schandalig, te belachelijk voor woorden.. Niks, maar dan ook helemaal niks meer onder de Boer, inspiratieloos, geen enkele leuke actie, geen enkele leuke speler, alles onder invloed van de trainer, niemand die iets mag.. Wat een drama, wat een schande.. De Boer, ik ben er wel klaar mee, ga lekker klaverjassen ofzo, maar stop aub als trainer van mijn Ajax.. Zo dan!! Jij bent omgeslagen hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:21 schreef Loetje het volgende:Je ziet het gewoon niet veranderen. En ik denk echt wat Remco zegt, dat die spelers veel te veel instructies mee krijgen. En het oogt ook zo lam Ook daar ben ik het voor de volle 100% mee eens. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Daarom wat ik zei. Peter Bosz aanstellen. Heeft overal schijt aan en laat ze teams heerlijk vol op de aanval spelen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:25 schreef Brandje het volgende:[..] Daarom wat ik zei. Peter Bosz aanstellen. Heeft overal schijt aan en laat ze teams heerlijk vol op de aanval spelen Of wat te denken van Ron Jans?
Maar volgend seizoen is Stam hoofdtrainer, let maar op mijn woorden.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb wel te doen met Milik. Wat krijgt hij nou voor ballen via de zijkanten?? Dat is toch zijn kracht. Niks, nada, nul komma nul. Dat moet de Boer toch ook hebben gezien? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:25 schreef Brandje het volgende:[..] Daarom wat ik zei. Peter Bosz aanstellen. Heeft overal schijt aan en laat ze teams heerlijk vol op de aanval spelen Ik vind dat een geweldige trainer. Weliswaar een Feyenoord achtergrond maar speelt altijd goed voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:20 schreef Loetje het volgende:Het zijn kleuters, kutvoetballers, mooi weer voetballers, niet werken voor hun geld, mentaliteit van 0, niemand die er wat voor doet, niemand die het beseft, niemand die de kar trekt en een bestuur wat het prima vind. Elke week weer, al anderhalf jaar lang. Ik kan hier niks goeds meer over zeggen. Niet investeren, allemaal potentie maar geen kwaliteit die er nu kan staan. Het kan niet anders dan aan de staf liggen.. Gudelj is een van de hardste spelers van de ED die overal vol voor gaat, meer meters maakt dan wie dan ook en die laat ook helemaal niets zien.. Wat een drama.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee helemaal niet, het spel heb ik afgelopen jaar ook al veroordeeld, en ik was een van de eerste hier die zei dat ik klaar was met de Boer.
Achter het beleid staan is iets anders dan het eerste elftal goed vinden, dat vond ik namelijk afgelopen jaar al niet goed en dit jaar nog minder..
Dit Ajax is echt gewoon de minst leuke ploeg om naar te kijken van heel de Eredivisie.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:27 schreef remco k het volgende:[..] Het kan niet anders dan aan de staf liggen.. Gudelj is een van de hardste spelers van de ED die overal vol voor gaat, meer meters maakt dan wie dan ook en die laat ook helemaal niets zien.. Wat een drama.. Precies Remco. Dat schreef ik tijdens een eerdere wedstrijd ook al: ik zou wel eens willen weten met welke instructies de spelers het veld worden opgestuurd! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het is gewoon een angstige laffe kutploeg en dan ga je nog een keer die langzame Schone er in gooien en met Gudelj en Bzazoer heb je twee controleurs maar is er totaal geen diepte schijtbakken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:29 schreef Pietje het volgende:[..] Precies Remco. Dat schreef ik tijdens een eerdere wedstrijd ook al: ik zou wel eens willen weten met welke instructies de spelers het veld worden opgestuurd! Als je ziet dat de Boer nu ook al tegen een wisselspeler gaat praten, dan weet ik wel genoeg.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar ik meen het he, luister je via de radio is het toch spannend omdat je niet weet wat er gebeurd.... Ik twijfel erover... Maar je houdt van de club he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Als je ziet dat de Boer nu ook al tegen een wisselspeler gaat praten, dan weet ik wel genoeg.. Zag jij net toen het even stil lag echt irritatie bij hem? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Als je ziet dat de Boer nu ook al tegen een wisselspeler gaat praten, dan weet ik wel genoeg.. Absoluut waar. Dit Ajax, zoals het nu functioneert, of eigenlijk disfunctioneert, is voor mij beslist geen kampioenskandidaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:30 schreef p111 het volgende:Het is gewoon een angstige laffe kutploeg en dan ga je nog een keer die langzame Schone er in gooien en met Gudelj en Bzazoer heb je twee controleurs maar is er totaal geen diepte schijtbakken het ligt niet aan die spelers, Bazoer en Gudelj zijn beiden spelers die graag diep gaan..
Het controleren van de Boer gaat echt veel te ver, het lijkt helemaal nergens naar, je ziet spelers soms gewoon denken dat ze iets willen doen, en zich gewoon op het laatst bedenken, omdat het van de Boer niet mag.. Vaak zat kunnen spelers aangespeeld worden, en het gebeurt zelden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, ik denk ook dat ie straks gaat zeggen dat ie tevreden was met de eerste helft.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou, de tweede helft. Hopen nu maar dat het beter wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou mensen, veel succes zo, pfffffffffff... Tijdverspilling ben ik bang.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:30 schreef p111 het volgende:Het is gewoon een angstige laffe kutploeg en dan ga je nog een keer die langzame Schone er in gooien en met Gudelj en Bzazoer heb je twee controleurs maar is er totaal geen diepte schijtbakken Dat zei ik van de week al ergens hier op het forum. Kijk eens naar de Gudelj bij AZ en bij ons. Daar liep hij werkelijk overal. Gaf mooie passes, scoorde veel, veroverde ballen. Maar moet nu in het keurslijf spelen van meneer De Boer waarin totaal geen ruimte is voor eigen initiatief. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Het zal wel weer een lauwe 0-1 worden |
|
|
|