|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet hoor😢 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Mag ook wel van mij zeg ik heel sarcastisch |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Kijk eens milikkkkkkkkk die jongen moeten we vaker gebruiken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha. Toch weer Schöne! Pfff Althans de pass.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zit radio langs de lijn te luisteren. Men zegt dat Ajax sterk startte maar dat het na een sterk kwartier snel heel slap werd. Dat snap ik dan niet, als je lekker begint werkt dat vaak als een aanjager maar zakt structureel in. Ik vind het moeilijk te verklaren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die linker van hem he. Ik snap gewoon niet dat Ajax als ze dus geen spits halen gewoon geen systeem om deze gozer bouwen. Echt belachelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:36 schreef Eide het volgende:Ik zit radio langs de lijn te luisteren. Men zegt dat Ajax sterk startte maar dat het na een sterk kwartier snel heel slap werd. Dat snap ik dan niet, als je lekker begint werkt dat vaak als een aanjager maar zakt structureel in. Ik vind het moeilijk te verklaren. Eerste 8 minuten waren echt goed ja. Erna niet meer |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:36 schreef Eide het volgende:Ik zit radio langs de lijn te luisteren. Men zegt dat Ajax sterk startte maar dat het na een sterk kwartier snel heel slap werd. Dat snap ik dan niet, als je lekker begint werkt dat vaak als een aanjager maar zakt structureel in. Ik vind het moeilijk te verklaren. Hallo vakantieganger. Wat Loetje schreef! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Regillio Vrede, over verdedigers gesproken... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goal Milk op een assist van Schone hoor ik net. Milik is wel erg trefzeker gestart hoor. Ik vond hem tegen Jablonec redelijk gezien de weinige ballen die hij kreeg en zijn statistieken zijn tot nu toe prima. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:39 schreef Eide het volgende:Goal Milk op een assist van Schone hoor ik net. Milik is wel erg trefzeker gestart hoor. Ik vond hem tegen Jablonec redelijk gezien de weinige ballen die hij kreeg en zijn statistieken zijn tot nu toe prima. Klopt |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tweede helft speelt Ajax nadrukkelijke naar voren. Ben benieuwd hoe lang het duurt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: De Boer moet duidelijk gaan worden in wat hij wil. Als je druk wilt zetten dan doe je dat met het hele team en ja dan moet je 40 meter van je eigen goal gaan spelen met alle risico's die erbij horen. Of je zakt verder in en gaat wat meer op de counter spelen. Feit is dat we geen van beide "systemen" spelen en ze dus maar wat aanklooien. Maar druk zetten kan je onmogelijk met vijf/zes spelers doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben ik de enige die vind dat Bazoer veel en veel te veel met de bal loopt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alles voorin gaat fout |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tegenstander krijgt ook altijd een kansje he... En die moet nog komen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: nee hoor, dat vind ik ook! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is een groot manco van hem, daarmee vertraagd hij het spel enorm. Daardoor is ook bijna onmogelijk lekker snel de diepte te zoeken. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vraag me wederom af waar we naar zitten te kijken.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:52 schreef Eide het volgende:[..] Dat is een groot manco van hem, daarmee vertraagd hij het spel enorm. Daardoor is ook bijna onmogelijk lekker snel de diepte te zoeken. Aangezien hij te veel loopt, Gudelj zelden vooruit gaat en Klaassen veel te diep staat is het niet optimaal in balans |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar hoe erg zit De Boer erop? Ziet hij deze fouten ook? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Precies, dat vraag ik me ook steeds weer af. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad maar zo lang we winnen is er niets aan de hand.. Pleur aub die de Boer eruit. Heb er nog nooit om gevraagd maar als je dit je publiek week in week uit voor wilt schotelen dan ben je niet geschikt voor Ajax. En ja zoals de afgelopen seizoenen onder de Boer resultaat verbloemt veel! Het huidige niveau is ok voor de Eredivisie maar het blijft Ajax onwaardig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu verwacht ik dat er kansen komen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar waar is de actie van El Ghazi gebleven? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:53 schreef Loetje het volgende:[..] Aangezien hij te veel loopt, Gudelj zelden vooruit gaat en Klaassen veel te diep staat is het niet optimaal in balans Eens. Ik denk dat een middenveld met Gudelj en Sinkgraven met Klaassen daarvoor beter in balans zou zijn. Gudelj als meest controlerende speler met zijn kracht en duelvermogen en dan de dynamiek en pass van Sinkgraven. En dan gewoon Fischer, Younes of Cerny op de flank. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom als je tegenstander zo weinig voor de goal komt ga je niet met Sinkgraven en Klaassen op het middenveld? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:02 schreef Eide het volgende:[..] Eens. Ik denk dat een middenveld met Gudelj en Sinkgraven met Klaassen daarvoor beter in balans zou zijn. Gudelj als meest controlerende speler met zijn kracht en duelvermogen en dan de dynamiek en pass van Sinkgraven. En dan gewoon Fischer, Younes of Cerny op de flank. Jup. Sinkgraven op 10. Younes en Fischer op de flanken. Younes kan aan beide kanten spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou Dijks al instructies hebben gehad om minder mee op te komen? Ik zie hem de laatste 2 wedstrijden amper meer mee naar voren gaan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klaassen is de weg ook wat kwijt. Misschien toch de druk van de aanvoerdersband? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Volgens mij is de Boer kwaad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Totaal niet. Staat gewoon verkeerd, loopt verkeerd en zoals ik al eerder zei, het middenveld staat te ver uit elkaar. Als Ajax namelijk wel even redelijk speelt komt dat door hem. Druk zetten begint bij hem, de rest doet niks |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Is sinds z'n operatie nog niet in vorm geweest. Ik hoop dat hij de vorm rap hervind want Ajax kan dat goed gebruiken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Is sinds z'n operatie nog niet in vorm geweest. Ik hoop dat hij de vorm rap hervind want Ajax kan dat goed gebruiken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En volgens mij reageert de groep er niet op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En straks is De Boer weer mild. We winnen 3 wedstrijden, geven niks weg... Allemaal mooi, maar dit gaat geen prijzen winnen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Milik had hem nog naast gepeerd he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Op teletekst staat 0-3... haha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sinkgraven, laconiek he... Zo typerend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eigen goal Van Eijden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2-0. Weer zo'n uitslag die een zwak optreden verhult maar goed, toch weer 3 punten en daarmee voor de competitie goede zaken. En 8 voor en 0 tegen is een aardig doelsaldo. |
|
|
|