|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:14 schreef Loetje het volgende:En straks is De Boer weer mild. We winnen 3 wedstrijden, geven niks weg... Allemaal mooi, maar dit gaat geen prijzen winnen Nope, in andere landen zullen we voor gek worden verklaard. 3 gespeeld, 9 punten, 8 voor en 0 tegen. Maar daarom zijn WIJ ook AJAX en je wordt toch tegen de "kleintjes" kampioen. Daarbij denk ik dat we heel weinig wedstrijden gaan verliezen want achterin staat het wel aardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Teletekst geeft aan "eigen doel" |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat is de aard van het beestje. Kan er ook heel mooi uitzien |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zo weer binnen. Kijkt toch een stuk lekkerder naar onze rotterdamse vrinden al verwacht ik dat hunnie ook gaan winnen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Al met al een dodelijk saaie wedstrijd, slaapverwekkend voetbal. Ik ben alleen tevreden met de uitslag. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:17 schreef Eide het volgende:2-0. Weer zo'n uitslag die een zwak optreden verhult maar goed, toch weer 3 punten en daarmee voor de competitie goede zaken. En 8 voor en 0 tegen is een aardig doelsaldo. Kijkend naar de cijfers mag je tevreden zijn. Toch denk ik dat er meer uit deze ploeg te halen is dan Frank nu doet.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:24 schreef Pietje het volgende:Al met al een dodelijk saaie wedstrijd, slaapverwekkend voetbal. Ik ben alleen tevreden met de uitslag. Eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen, dit komt gewoon door jezelf hoor. NEC gaf wel degelijk ruimte weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is het ook want Milik had naast geschoten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké thanks. Mijn beeld viel even weg, dus ik kon het niet goed zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eigenlijk wel ziek. Gebeurd 2 meter voor de goal. Maar goed dat Van Eijden hem aanraakt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kijkend naar de cijfers mag je tevreden zijn. Toch denk ik dat er meer uit deze ploeg te halen is dan Frank nu doet.. Juist. Ga gewoon een keer lekker foebele. Zoals tegen Wolfsburg en de eerste helft tegen Rapid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat mij betreft was Riedewald weer de beste aan onze kant. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:24 schreef Pietje het volgende:Al met al een dodelijk saaie wedstrijd, slaapverwekkend voetbal. Ik ben alleen tevreden met de uitslag. Teken je ervoor om zo kampioen te worden? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:29 schreef Brandje het volgende:[..] Juist. Ga gewoon een keer lekker foebele. Zoals tegen Wolfsburg en de eerste helft tegen Rapid. Zal ook wel moeten met de aankomende tegenstanders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dynamiek ontbreekt. Klaassen staat veel te diep, komt zelden in het spel voor. Gudelj amper gezien.
Zodra de buitenspelers, lees fisher en younes, fit zijn, hoop ik dat sinkgraven gudelj vervangt.
3 wedstrijden 9 punten en 8 voor en 0 tegen, dat is prima. Psv Feyenoord volgende week, dat is alleen maar mooi |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar zo voetballend zal Ajax pertinent geen kampioen worden. Je hebt tot nu toe alleen wat mindere "Goden" gehad. Tegen andere, betere clubs zal deze speelwijze wèl worden afgestraft. Denk ik. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Donderdag wordt het andere koek !!! tegen de slopers |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Helemaal eens. Wat heeft die jongen een progressie gemaakt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Komende tegenstanders? |
|
|
|
|
drik
|
|
|
Wat is het slaap verwekkend er zit toch geen snee op alles in de laagste versnelling en zonder pit |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zo, Weer een heerlijke wedstrijd gezien met een goede 0-2 overwinning en weer de nul gehouden
3 gespeeld en 9 punten, 3 gewonnen, 8 doelpunten voor en 0 doelpunten tegen.
WZAWZDB*** |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Let op mijn woorden. Dat wordt een makkie. Ajax wint daar ruim. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax wint daar ook. Dan krijg je ruimte en ook die tegenstander kan eigenlijk niks |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Aankomende.... Bijdehand hoor. Of bedoel je welke tegenstander het zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar nog weinig tegenstand. Wat dadelijk tegen een De Jong of Kramer? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is zeker waar, Loetje, maar nu heeft hij kunnen "oefenen" tegen mindere tegenstanders. Dat is altijd lekkerder dan wanneer je gelijk tegen sterkere tegenstanders moet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:43 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is zeker waar, Loetje, maar nu heeft hij kunnen "oefenen" tegen mindere tegenstanders. Dat is altijd lekkerder dan wanneer je gelijk tegen sterkere tegenstanders moet. Of juist niet. De hoge eigenwaarde gaan krijgen en naast je schoenen lopen. Kan ook hé.
Ik vind zo'n verkiezing voor het NL elftal nog veel te vroeg |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:44 schreef Loetje het volgende:[..] Of juist niet. De hoge eigenwaarde gaan krijgen en naast je schoenen lopen. Kan ook hé. Ik vind zo'n verkiezing voor het NL elftal nog veel te vroeg Ik niet. Wie heb je anders als LCV? Martins Indi?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:44 schreef Loetje het volgende:[..] Of juist niet. De hoge eigenwaarde gaan krijgen en naast je schoenen lopen. Kan ook hé. Ik vind zo'n verkiezing voor het NL elftal nog veel te vroeg Riedewald lijkt me geen jongen die naast zijn schoenen gaat lopen. Hij komt op mij als zeer bescheiden over. Dat zit wel goed. Wat betreft zijn selectie voor de (voorlopige (!)) lijst voor Oranje, heb je helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan nog, niet hij. Laat iemand eerst een half jaar normaal voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:50 schreef Pietje het volgende:[..] Riedewald lijkt me geen jongen die naast zijn schoenen gaat lopen. Hij komt op mij als zeer bescheiden over. Dat zit wel goed. Wat betreft zijn selectie voor de (voorlopige (!)) lijst voor Oranje, heb je helemaal gelijk. Waren Van Rhijn, Van der Wiel en Veltman ook... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gasten die er lomp en smerig ingaan. Daar moet je wel je mannetje tegen kunnen staan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat ben ik niet helemaal met je eens. Juist die drie spelers liepen wel snel naast hun schoenen, dat klopt, maar Riedewald heeft volgens mij een volledig ander karakter: hij is nuchter en bescheiden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Bij oranje moeten de beste spelers op DIT moment. Ik kan op dit moment geen betere linksbenige CV bedenken dat Riedewald. Plus hij wordt alleen maar beter als hij met oranje mee traint. Ik zie er niks verkeerds in. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maak ik mij niet zo zorgen om. Komt wel goed met hem. En anders leert hij ervan. 18 jaar. Ik vind het zeer knap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:57 schreef Brandje het volgende:[..] Maak ik mij niet zo zorgen om. Komt wel goed met hem. En anders leert hij ervan. 18 jaar. Ik vind het zeer knap Daarom ook. Ik vind het heel knap zelfs, maar wij zijn ook de zeikerds die wanneer hij straks wel faalt in zo'n pot er massaal op klappen. Snap je? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:56 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik niet helemaal met je eens. Juist die drie spelers liepen wel snel naast hun schoenen, dat klopt, maar Riedewald heeft volgens mij een volledig ander karakter: hij is nuchter en bescheiden. Van der Wiel en zeker Veltman waren de rust zelve Pietje. Maar dit moeten we uiteraard afwachten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:57 schreef Brandje het volgende:[..] Bij oranje moeten de beste spelers op DIT moment. Ik kan op dit moment geen betere linksbenige CV bedenken dat Riedewald. Plus hij wordt alleen maar beter als hij met oranje mee traint. Ik zie er niks verkeerds in. Ik vind het iets te snel. Daar blijf ik bij. Maar duim uiteraard voor een goede prestatie van hem |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:35 schreef Ronald 1960 het volgende:Zo, Weer een heerlijke wedstrijd gezien met een goede 0-2 overwinning en weer de nul gehouden 3 gespeeld en 9 punten, 3 gewonnen, 8 doelpunten voor en 0 doelpunten tegen. WZAWZDB*** ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frank was over alles wel tevreden. Dus ik denk, zonder sarcastisch te zijn dat hij dit voor ogen heeft |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:03 schreef Loetje het volgende:[..] Jup. Sinkgraven op 10. Younes en Fischer op de flanken. Younes kan aan beide kanten spelen. Ow dus bazoer en el ghazi op de bank? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 17:53 schreef Loetje het volgende:Frank was over alles wel tevreden. Dus ik denk, zonder sarcastisch te zijn dat hij dit voor ogen heeft Dat denk ik dus ook, weinig of niets weggeven en zelf 1 of 2 goals maken, soms 3.....
En donderdag gaan we gewoon weer winnen, zonder tegengoal!
Fijne avond ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gudelj en El Ghazi ja, buiten zijn goals is alles veel te voorspelbaar
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En hoe zal dat komen?? Als je die Younes drie wedstrijden in de basis laat starten dan heeft Frankie hem alweer in zijn keurslijf gestopt. Elke speler begon zeer sterk. Kishna, El Ghazi, Klaassen, Veltman. Zelfs Sana begon zeer sterk. Maar ja dan komt frankie om de hoek kijken en dan mag ineens niks meer. Gudelj liep vorig seizoen overal bij AZ. Scoorde veel, schoot vaak van afstand, was een stofzuiger, gaf mooie passes. Twee maanden De Boer en je hebt een totaal andere speler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 18:41 schreef Brandje het volgende:[..] En hoe zal dat komen?? Als je die Younes drie wedstrijden in de basis laat starten dan heeft Frankie hem alweer in zijn keurslijf gestopt. Elke speler begon zeer sterk. Kishna, El Ghazi, Klaassen, Veltman. Zelfs Sana begon zeer sterk. Maar ja dan komt frankie om de hoek kijken en dan mag ineens niks meer. Gudelj liep vorig seizoen overal bij AZ. Scoorde veel, schoot vaak van afstand, was een stofzuiger, gaf mooie passes. Twee maanden De Boer en je hebt een totaal andere speler. Ben het helemaal met je eens! Het is voor mij te opvallend allemaal. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:34 schreef Pietje het volgende:[..] Maar zo voetballend zal Ajax pertinent geen kampioen worden. Je hebt tot nu toe alleen wat mindere "Goden" gehad. Tegen andere, betere clubs zal deze speelwijze wèl worden afgestraft. Denk ik. Precies.....ik blijf de mensen die Ajax leiden naïef vinden en gebrek aan voortschrijdend inzicht hebben. En daarom zie ik het uiteindelijk worden afgestraft....kwestie van tijd!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 18:41 schreef Brandje het volgende:[..] En hoe zal dat komen?? Als je die Younes drie wedstrijden in de basis laat starten dan heeft Frankie hem alweer in zijn keurslijf gestopt. Elke speler begon zeer sterk. Kishna, El Ghazi, Klaassen, Veltman. Zelfs Sana begon zeer sterk. Maar ja dan komt frankie om de hoek kijken en dan mag ineens niks meer. Gudelj liep vorig seizoen overal bij AZ. Scoorde veel, schoot vaak van afstand, was een stofzuiger, gaf mooie passes. Twee maanden De Boer en je hebt een totaal andere speler. Dat zeggen we toch allemaal?
Iedereen heeft het wel gehad. Maar los van hoe het komt, met El Ghazi heb je eerder een man minder op het moment, los van zijn goals |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 16:35 schreef Ronald 1960 het volgende:Zo, Weer een heerlijke wedstrijd gezien met een goede 0-2 overwinning en weer de nul gehouden 3 gespeeld en 9 punten, 3 gewonnen, 8 doelpunten voor en 0 doelpunten tegen. WZAWZDB*** Hallo Ronald,
Fijn dat je zo een enorm vertrouwen hebt in ons Ajax. De cijfers tot nu toe daar is iedereen blij mee.
Wat mij triggert is je "handtekening" WZAWZDB
Er is een tijd geweest waar dat dat absoluut een feit was. Echter die tijd ligt helaas ver achter ons en ik ben bang dat dat niet zo snel weer terug komt. Ik verwonder mij daarom dat je deze handtekening nog steeds gebruikt. Met alle respect maar bijna alle tegenstanders denken toch echt dat Ajax niet meer de beste is, helaas. En dan hebben we het maar niet over het vertoonde spel..... |
|
|
|