|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:37 schreef Pietje het volgende:[..] "Calimero's" zitten bij alle clubs, Renato. Inderdaad hier bij Ajax, maar zeker ook op het Feyenoord-forum. Hoe vaak voelen jullie je wel niet tekort gedaan door dienstdoende scheidsrechters? Ook ik kan heel veel wedstrijdtopics van Feyenoord daarover vinden. Waarom noemen jullie de KNVB consequent de KNJ(oden)B? Supporters van Ajax én van Feyenoord (alsmede van andere clubs) kunnen nu eenmaal niet objectief zijn. Dat hoort erbij om de rivaliteit te accentueren. Tot slot viel me in jouw stukje op, dat je Ajax niet één keer bij naam noemde, maar "jullie club" terwijl je jouw club wel bij naam noemde. Is dat toeval? Zitten bij iedere club Piet dat klopt. We zijn allemaal wel eens tekort gedaan door scheidsrechters, niveau hiervan is gewoon bedroevend. Kijk alleen nog maar naar dit seizoen wat er aan fouten is gefloten. Vind het alleen erg goedkoop om nu naar ons te wijzen door Natjos. Over een geheel seizoen gezien zullen we allemaal beslissingen mee hebben en ook tegen. Waarom door mensen het de KNJB word genoemd is denk ik omdat men vind dat AJAX (ik kan het wel hoor probeer het enkel te mijden omdat mijn autocorrectie er Ajaks van maakt en ik het steeds aan moet passen😉) teveel van die mazzels heeft. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
De stand is in iedergeval weer zoals het hoort 1 en 2 terug in de tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:43 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zitten bij iedere club Piet dat klopt. We zijn allemaal wel eens tekort gedaan door scheidsrechters, niveau hiervan is gewoon bedroevend. Kijk alleen nog maar naar dit seizoen wat er aan fouten is gefloten. Vind het alleen erg goedkoop om nu naar ons te wijzen door Natjos. Over een geheel seizoen gezien zullen we allemaal beslissingen mee hebben en ook tegen. Waarom door mensen het de KNJB word genoemd is denk ik omdat men vind dat AJAX (ik kan het wel hoor probeer het enkel te mijden omdat mijn autocorrectie er Ajaks van maakt en ik het steeds aan moet passen😉) teveel van die mazzels heeft. Het is absoluut niet "goedkoop" wat Natjos heeft geschreven. Hij schrijft niet anders wat andere supporters over hun club vaak ook schrijven. Supporters eigen dus om jezelf tekortgedaan te vinden en te vinden dat "die andere club" geluk heeft gehad.
En blijven oefenen: Ajax, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax. Echt niet moeilijk hoor ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:59 schreef Pietje het volgende:[..] Het is absoluut niet "goedkoop" wat Natjos heeft geschreven. Hij schrijft niet anders wat andere supporters over hun club vaak ook schrijven. Supporters eigen dus om jezelf tekortgedaan te vinden en te vinden dat "die andere club" geluk heeft gehad. En blijven oefenen: Ajax, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax. Echt niet moeilijk hoor ;) Ik vind het wel goedkoop van hem, kijk naar je eigen club en haal Feyenoord hier niet bij aan. Hij kraakt de analisten af omdat ze Feyenoord ophemelen in zijn opinie. Maar in zijn eigen betoog heeft ie het haast niet anders over dan over Feyenoord. Kijk wat er bij jezelf niet goed gaat en discussieer daarover en haal aub het afgelopen seizoen er zeker niet bij als voorbeeld want dat was gewoon drama onder Rutten. Een verloren seizoen, waarin ze het tegen jullie en de andere toppers en de EL het gewoon goed hebben gedaan.
Ik zal blijven oefenen maar kan geen garanties leveren..😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik vind het wel goedkoop van hem, kijk naar je eigen club en haal Feyenoord hier niet bij aan. Hij kraakt de analisten af omdat ze Feyenoord ophemelen in zijn opinie. Maar in zijn eigen betoog heeft ie het haast niet anders over dan over Feyenoord. Kijk wat er bij jezelf niet goed gaat en discussieer daarover en haal aub het afgelopen seizoen er zeker niet bij als voorbeeld want dat was gewoon drama onder Rutten. Een verloren seizoen, waarin ze het tegen jullie en de andere toppers en de EL het gewoon goed hebben gedaan. Ik zal blijven oefenen maar kan geen garanties leveren..😉 Wat ik probeerde te zeggen, Renato, is dat elke supporter met een schuin oog ook naar de concurrentie kijkt als die een mazzeltje heeft. Dat gebeurt op het Feyenoord-forum maar ook op het Ajax-forum. Dat vind ik niet goedkoop, maar verrekte logisch.
Tja, Fred Rutten... Ik heb nu serieus medelijden met die man. Hoe vaak heeft hij vorig seizoen wel niet om versterking gevraagd maar niet gekregen. Het seizoen was er dan ook naar. En kijk nu eens naar Giovanni van Bronckhorst... Hij heeft bijna een compleet nieuw elftal gekregen en bepaald niet de minsten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:26 schreef Pietje het volgende:[..] Wat ik probeerde te zeggen, Renato, is dat elke supporter met een schuin oog ook naar de concurrentie kijkt als die een mazzeltje heeft. Dat gebeurt op het Feyenoord-forum maar ook op het Ajax-forum. Dat vind ik niet goedkoop, maar verrekte logisch. Tja, Fred Rutten... Ik heb nu serieus medelijden met die man. Hoe vaak heeft hij vorig seizoen wel niet om versterking gevraagd maar niet gekregen. Het seizoen was er dan ook naar. En kijk nu eens naar Giovanni van Bronckhorst... Hij heeft bijna een compleet nieuw elftal gekregen en bepaald niet de minsten. Eerste ben ik met je eens. Tuurlijk hebben we allemaal die rose bril op. Maar zijn betoog staat er vol mee en het meeste is onzin wat Feyenoord aangaat. Daarom reageerde ik ook. Want wij zijn echt niet gematst. Nogmaals Kongolo stond volgend de knVb niet buitenspel en blom gaf onterecht Karsdorp rood tegen Utrecht maar dat word door Natjos dus anders geïnterpreteerd. Ik heb absoluut geen medelijden met Rutten die heeft meer kapot gemaakt dan goed gedaan. Vragen om versterkingen als je weet dat er geen geld is tja, ik had Chery er ook wel bij willen zien, maar dat was simpelweg geen optie en dat wist Fred ook. En met Chery hadden we toch ook geen kampioen geworden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
(Natuurlijk loop ik nu mijn cluppie te verdedigen he, maar dat was je al wel duidelijk..😉) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is je maar geraden ook, want anders zou je een nep-supporter zijn ;) Maar dan begrijp je ook dat wij onze club verdedigen. Supporters eigen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Man, jij bent toch ook voor ajax, je spreekt het alleen niet uit omdat je een spraakgebrek hebt ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Man, jij bent toch ook voor ajax, je spreekt het alleen niet uit omdat je een spraakgebrek hebt ;-) Sssssssssssht, niet doorvertellen dat ik ajaxbloed heb Ron..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
(Kleeft wel aan mijn bumper overigens..😁) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ajax en feyenoord: de 2 mooiste clubs van Nederland en voor ieder z'n eigen voorkeur.
ajax dus ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O wat erg..😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik vind het wel goedkoop van hem, kijk naar je eigen club en haal Feyenoord hier niet bij aan. Hij kraakt de analisten af omdat ze Feyenoord ophemelen in zijn opinie. Maar in zijn eigen betoog heeft ie het haast niet anders over dan over Feyenoord. Kijk wat er bij jezelf niet goed gaat en discussieer daarover en haal aub het afgelopen seizoen er zeker niet bij als voorbeeld want dat was gewoon drama onder Rutten. Een verloren seizoen, waarin ze het tegen jullie en de andere toppers en de EL het gewoon goed hebben gedaan. Ik zal blijven oefenen maar kan geen garanties leveren..😉 Hoe komen jullie allemaal toch aan die mooie emoticons?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ctrl C, kopieëren 😉
edit:
ctrl V, plakken 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké, maar dan ben je afhankelijk van een ander. Maar waar zij ze te vinden? Ik wil ze allemaal tot mijn beschikking hebben... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebbert..
Ik heb alles van Apple en dan Als het goed is kan je emoji op je toetsenbord installeren, zit op je telefoon ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie je jongens het is weer een Feyenoordert die een ajaxcied moet helpen, maar ik klaag niet ik doe het graag..😁 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 14:12 schreef RenatoBos het volgende:Zie je jongens het is weer een Feyenoordert die een ajaxcied moet helpen, maar ik klaag niet ik doe het graag..😁 Haha. Maar ik heb geen Apple... Dus ik zal het wel op :) en ;) moeten houden, vrees ik? Of toch, wat Ronald zei: kopiëren en plakken. :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
😉 succes man.. Hier heb je er nog een paar die je kunt kopiëren..😁 👃🏃👃
👊👃👊
👎🇮🇱👎 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 14:12 schreef RenatoBos het volgende:Zie je jongens het is weer een Feyenoordert die een ajaxcied moet helpen, maar ik klaag niet ik doe het graag..😁 Doe je tenminste nog iets goed op het forum 😉
Edit: mooie voorzet Renato 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bah smeerkees, ga je auto wassen.
quote: Op een klein detail na, maar dat gaat ook nog goed komen.
Leuk ook dat de nijd naar ons toe weer op pijl is, jullie zien het gevaar al aan komen. Wordt ook wel eens tijd orde op zaken te zetten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Keus genoeg 😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 14:41 schreef VVout het volgende:[..] Bah smeerkees, ga je auto wassen. [..] Op een klein detail na, maar dat gaat ook nog goed komen. Leuk ook dat de nijd naar ons toe weer op pijl is, jullie zien het gevaar al aan komen. Wordt ook wel eens tijd orde op zaken te zetten. Ben eg-nie bang hoor... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Er heerst al jaren lang orde, maar soms wordt een ander wel eens kampioen 😉 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zo is het Ron. Na één jaartje PSV, zijn wij weer aan de beurt 😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En toch ben ik het eens met de uitspraak van Frank de Boer. Voor een leuke wedstrijd heb je 2 ploegen nodig! Als de 1 zich continu terugtrekt waarom zou je dan zelf flair en energie in de wedstrijd stoppen? Om jezelf vervolgens kapot te spelen en uiteindelijk uit een counter een doelpunt en mogelijk puntverlies om de oren te krijgen??? Tja ......................... sommigen janken nu wel keihard maar als we puntverlies lijden doordat we teveel vooruit voetballen is het ook niet goed!! Ik heb liever gewoon 3 punten per wedstrijd dan 1 of 0 met prachtig voetbal!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ah het ballonnetje waarmee die kakkerlakken binnen nu en 5 maanden hun eigen titelkansen weer laten ploffen!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ah het ballonnetje waarmee die kakkerlakken binnen nu en 5 maanden hun eigen titelkansen weer laten ploffen!!! Lezen meneer de WarriorT, niet de helft negeren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: De meeste reacties zijn onzin, maar het ballonnetje van een kakkerlak met daarin hun titelkansen zal weer snel ploffen waarschijnlijk. Eerder nog worden die pisboeren nogmaals kampioen dan dat jullie feest zullen vieren (of het zou een 2e plaats moeten wezen??) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De meeste reacties zijn onzin, maar het ballonnetje van een kakkerlak met daarin hun titelkansen zal weer snel ploffen waarschijnlijk. Eerder nog worden die pisboeren nogmaals kampioen dan dat jullie feest zullen vieren (of het zou een 2e plaats moeten wezen??) Blijven geloven, des te harder komt de klap binnen bij Ajax en kunnen jullie Frons met bravoure een trap onder zijn reet verkopen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:00 schreef Ajax Warrior het volgende:En toch ben ik het eens met de uitspraak van Frank de Boer. Voor een leuke wedstrijd heb je 2 ploegen nodig! Als de 1 zich continu terugtrekt waarom zou je dan zelf flair en energie in de wedstrijd stoppen? Om jezelf vervolgens kapot te spelen en uiteindelijk uit een counter een doelpunt en mogelijk puntverlies om de oren te krijgen??? Tja ......................... sommigen janken nu wel keihard maar als we puntverlies lijden doordat we teveel vooruit voetballen is het ook niet goed!! Ik heb liever gewoon 3 punten per wedstrijd dan 1 of 0 met prachtig voetbal!! Zo zie ik het ook 😉 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De meeste reacties zijn onzin, maar het ballonnetje van een kakkerlak met daarin hun titelkansen zal weer snel ploffen waarschijnlijk. Eerder nog worden die pisboeren nogmaals kampioen dan dat jullie feest zullen vieren (of het zou een 2e plaats moeten wezen??) In deze ben ik het niet met je eens. Als wij geen kampioen worden heb ik persoonlijk liever dat Feyenoord kampioen wordt dan psv....
Hier in heb zowel medestanders als tegenstanders 😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:16 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] In deze ben ik het niet met je eens. Als wij geen kampioen worden heb ik persoonlijk liever dat Feyenoord kampioen wordt dan psv.... Hier in heb zowel medestanders als tegenstanders 😉 Liever geen van beiden Ronald, enkel zei ik dat ik qua selectie dan eerder denk dat die pisboeren kampioen worden dan die kakkerlakken!! Heb nergens gezegd wie ik liever kampioen zie worden want van mij kunnen ze allebei het liefst kapot gaan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:12 schreef VVout het volgende:[..] Blijven geloven, des te harder komt de klap binnen bij Ajax en kunnen jullie Frons met bravoure een trap onder zijn reet verkopen. Ach ja, jullie geloven al ruim 15 jaar dat jullie weer eens feest mogen vieren! Daarom deden jullie het maar vieren toen jullie 2e werden, want dat is het enige feest wat jullie de laatste jaren met blijdschap hebben kunnen vieren!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Liever geen van beiden Ronald, enkel zei ik dat ik qua selectie dan eerder denk dat die pisboeren kampioen worden dan die kakkerlakken!! Heb nergens gezegd wie ik liever kampioen zie worden want van mij kunnen ze allebei het liefst kapot gaan! De rest wordt het zeker niet, dus vandaar mijn keus. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach ja, jullie geloven al ruim 15 jaar dat jullie weer eens feest mogen vieren! Daarom deden jullie het maar vieren toen jullie 2e werden, want dat is het enige feest wat jullie de laatste jaren met blijdschap hebben kunnen vieren!! Een voordeel hebben ze in Rotterdam wel als ze tweede worden achter ons, mogen ze weer voorronde CL spelen en is het weer groot feest daar....
Hoger eindigen ze toch niet 😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach ja, jullie geloven al ruim 15 jaar dat jullie weer eens feest mogen vieren! Daarom deden jullie het maar vieren toen jullie 2e werden, want dat is het enige feest wat jullie de laatste jaren met blijdschap hebben kunnen vieren!! Na de financiële crash bij Feyenoord ook al tijden geen illusie meer gehad en daarom des te blijer geweest met de resultaten. Beter dan zitten te janken als je een jaartje geen prijzen binnen sleept en je spelers in de kou laat staan door vroegtijdig de wedstrijd te verlaten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:30 schreef VVout het volgende:[..] Na de financiële crash bij Feyenoord ook al tijden geen illusie meer gehad en daarom des te blijer geweest met de resultaten. Beter dan zitten te janken als je een jaartje geen prijzen binnen sleept en je spelers in de kou laat staan door vroegtijdig de wedstrijd te verlaten. Tja, helaas zie je die supporters overal! Die te vroeg weggaan dan! Ik heb daar zelf een bloedhekel aan en veroordeel het altijd!! Maar ja, wat doe je ertegen? Je kan moeilijk voor de uitgang gaan liggen lijkt mij? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:14 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik reageer eigenlijk nooit in wedstrijd topics omdat dat een ongeschreven regel is, maar kan het nu niet laten maat.. Beetje hoog Calimero gehalte dit stukje.. KNVB heeft duidelijk gemaakt hoe het zat aangaande het buitenspel moment van Kongolo, daar heb je je maar in te schikken. Niet alleen de analisten zijn negatief over je clubje, lees de wedstrijdtopics van dit seizoen er maar eens op na, jullie kotsen zowat je eigen club uit. Als je wilt kan ik er wel 100 posts voor je quoten maar dat zou wat irritatie bij je op kunne wekken en dat wil ik niet. Ook de personen die hier lopen te verkondigen wat voor mooi stukje je hebt geschreven deden daar aan mee. Feyenoord speelt ook nog niet goed maar laat wel zien waar Feyenoord voor staat de afgelopen drie wedstrijden, behoudens de eerste helft tegen Cambuur dan. Strijd en passie dus. We hebben een vrij vernieuwd elftal en dat moet nog wennen aan elkaar maar ook dat zie ik wel goed komen. Die automatismes komen wel. Bij jullie ongetwijfeld ook. En ja ik denk dat we ons dit jaar serieus kunnen meten aan jullie ent als de voorbije jaren waarin we vaak zelfs de betere waren, dat het resultaat wat anders liet zien betreur ik maar voetbal kan ook wel eens onterecht zijn.. Dat jullie jeugdopleiding te weinig credits krijgt snap ik wel, jullie kopen veel jeugd elders, iets wat je toch niet kan ontkennen. Grappig hierin is dat je EL gahzi aanhaalt..😂 en ga nou niet spelers benoemen die amper een minuut in het eerste bij jullie hebben gespeeld want dat slaat kant nog wal. En wat betreft de EL,van Feyenoord vorig seizoen, geweldige wedstrijden gezien man, maar daar kijk jij blijkbaar niet naar.. Strijd en passie.....zucht meeuw, eeuwig die woorden maar aanhalen als "meetlat" voor jullie club(je)...
Wat is die passie dan?? Als ik immers en kazim zie rondhuppelen dan denk ik altijd: jezus...gelukkig spelen die mongolen niet bij Ajax.... niks geen passie hoor! Dat meneer kuit nou aan het draven is, zegt eigenlijk al genoeg. De man van in de 30 moet het zooitje aanjagen? En meneer kuit heeft al 3 goals gemaakt....kuch...3 van 11 meter. Zonder die 3 11 meter goals hadden jullie nu 4 punten gehad hoor... Voor de rest heeft meneer kuit nog geen echte kans gehad en laat staan gescoord.
Jouw reactie is in mijn ogen meer calimero gedrag, als je dan reageert, reageer dan niet op ons clubje...
Voor de rest zal dit een spannend seizoen KUNNEN worden, blijven we allebei winnen, dan kunnen we een gat slaan met de nummers (3) 4 en 5. Maar ik wil eerst wel eens zien wat er gebeurt als er puntverlies/tegenslag optreedt in rotterdam....want juist op jullie forum is er veel gezeik op eigen mensen. Jullie zoeken altijd een schuldige en roepen overal dat er mensen moeten oprotten.
Volgens mij heeft meneer kuit ook al bijna een schorsing te pakken....hoe kan dat? Omdat hij het niet meer gaat trekken dit 😅 , want het waren nou niet bepaald slimme overtredingen he?
Succes met je club en tot gauw! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, helaas zie je die supporters overal! Die te vroeg weggaan dan! Ik heb daar zelf een bloedhekel aan en veroordeel het altijd!! Maar ja, wat doe je ertegen? Je kan moeilijk voor de uitgang gaan liggen lijkt mij? Dat zijn ook niet de echte supporters. Net zo min als supporters die hun eigen spelers in het stadion uitfluiten. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eerlijk gezegd deed ik het ook wel eens hoor, bij een 0-3 achterstand in de 80e minuut....dan zat ik kietvol en wou ik gewoon weg, ik kon dan onmogelijk nog als supporter fungeren...
Gelukkig gebeurde het zelden dat we zover achter stonden 😈 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 18:27 schreef Pietje het volgende:[..] Dat zijn ook niet de echte supporters. Net zo min als supporters die hun eigen spelers in het stadion uitfluiten. Dat laatste ben ik niet met je eens! Je mag best laten weten wat jij van een bepaalde prestatie vind! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:39 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eerste ben ik met je eens. Tuurlijk hebben we allemaal die rose bril op. Maar zijn betoog staat er vol mee en het meeste is onzin wat Feyenoord aangaat. Daarom reageerde ik ook. Want wij zijn echt niet gematst. Nogmaals Kongolo stond volgend de knVb niet buitenspel en blom gaf onterecht Karsdorp rood tegen Utrecht maar dat word door Natjos dus anders geïnterpreteerd. Ik heb absoluut geen medelijden met Rutten die heeft meer kapot gemaakt dan goed gedaan. Vragen om versterkingen als je weet dat er geen geld is tja, ik had Chery er ook wel bij willen zien, maar dat was simpelweg geen optie en dat wist Fred ook. En met Chery hadden we toch ook geen kampioen geworden.. Had Vitesse dan geen penalty moeten hebben en dus ook een rode kaart voor Feyenoord voor de rust? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 19:41 schreef remco k het volgende:[..] Had Vitesse dan geen penalty moeten hebben en dus ook een rode kaart voor Feyenoord voor de rust? Nee, Brown had gewoon geel moeten hebben zocht het doelbewust op. Met zijn snelheid waarmee hij aankwam was het een ongeleid projectiel. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
jax is terug in de markt voor Pione Sisto. Dat meldt journalist Michael Qureshi van het Deense Ekstra Bladet. De Amsterdammers hebben de zeer talentvolle rechtsbuiten al langer op het oog. Volgens Qureshi zou de vraagprijs van FC Midtjylland vooralsnog een probleem vormen. Midtjylland zou maar liefst zes miljoen euro verlangen voor hun vedette. Vorig seizoen werd de ploeg kampioen van Denemarken en werd Sisto uitgeroepen tot speler van het seizoen. ==================================================================================== Kijk hier wordt ik nou zo moe van een goede speler die Ajaxgraag wil maar 6 miljoen is veel te veel wat wil je in godsnaam dan uitgeven voor een goede speler pfffffff Een rechterspits niet verkeerd achter Anwar. |
|
|
|