BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Willem II doen opnieuw zaken en ronden twee transfers af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax en Willem II doen opnieuw zaken en ronden twee transfers af (VoetbalPrimeur)

Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Nou, Andersen krijgt dus nog een kans en we krijgen een geweldig groot en goed talent terug. We moeten het uiteraard altijd nog zien, maar ben hier zeer blij mee.

Jullie?
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:13 schreef Loetje het volgende:
Nou, Andersen krijgt dus nog een kans en we krijgen een geweldig groot en goed talent terug. We moeten het uiteraard altijd nog zien, maar ben hier zeer blij mee.

Jullie?
Dat Andersen verhuurd gaat worden vind ik prima. Maar eerlijk gezegd zet ik wel mijn vraagtekens bij Frenkie de Jong. Ongetwijfeld een mega-talent, maar opnieuw een middenvelder heb ik begrepen. En daar hebben we er al zoveel van...
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Ik denk een prima ontwikkeling, Andersen en dus ook Ajax krijgt nog een prima kans om zijn talent te zien. En er komt een misschien nog groter talent over naar onze club..

Prima gehandeld wederom door Overmars.. Nu nog met de "echte" eerste elftal spelers..
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat Andersen verhuurd gaat worden vind ik prima. Maar eerlijk gezegd zet ik wel mijn vraagtekens bij Frenkie de Jong. Ongetwijfeld een mega-talent, maar opnieuw een middenvelder heb ik begrepen. En daar hebben we er al zoveel van...
Sluit ik me volledig bij aan Piet!
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als je dus ziet dat Serero weg mag, Andersen verhuurd is, Schöne voor de flanken gebruikt wordt, Vd Beek het nog enorm moeilijk bij Jong Ajax heeft en Nouri nog aan zijn fysieke moet werken dan kan ik er mee leven. Heb deze jongen vrij hoog zitten. Zit ook al tegen het eerste van Willem II aan en die hebben best aardige middenvelders.
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:16 schreef remco k het volgende:
Ik denk een prima ontwikkeling, Andersen en dus ook Ajax krijgt nog een prima kans om zijn talent te zien. En er komt een misschien nog groter talent over naar onze club..

Prima gehandeld wederom door Overmars.. Nu nog met de "echte" eerste elftal spelers..
Eens, Andersen had ook last van de druk. Nu kan die zich in alle rust ontwikkelen bij een trainer die er oog voor heeft. Bovendien zit er zeker potentie in.

Frenkie de Jong is een groter talent vind ik, veel groter zelfs denk ik.

Ik wil een spits Remco, wat moet er in jou optiek nog bij dan?
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens, Andersen had ook last van de druk. Nu kan die zich in alle rust ontwikkelen bij een trainer die er oog voor heeft. Bovendien zit er zeker potentie in.

Frenkie de Jong is een groter talent vind ik, veel groter zelfs denk ik.

Ik wil een spits Remco, wat moet er in jou optiek nog bij dan?
Ik denk persoonlijk dat Ajax beter zou gaan voetballen met bijvoorbeeld Fischer op 9, ik zie daar namelijk graag iemand die een man uit kan spelen en gewoon kan voatballen. Ik zie Millik als hetzelfde type als een de Jong, Pelle, Huntelaar en al die andere jongens, Millik moet alleen nog wat beter worden als echt aanspeelpunt, maar is ook net als die gasten een statische spits die kansen nodig heeft en niet zelf iets kan creeren.

Ik denk dat Fischer en Klaassen in de combinatie dodelijk kan zijn, en met Ghazi en Klaassen is de bezetting bij hoge voorzetten nog steeds prima...

Heel misschien dat Finnbogason een goede optie zou zijn, al twijfel ik ook bij hem aan zijn pure voetbal kwaliteiten.. Misschien Klaassen op 9 met Sinkgraven erachter en Fischer of Youness op links??
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat Ajax beter zou gaan voetballen met bijvoorbeeld Fischer op 9, ik zie daar namelijk graag iemand die een man uit kan spelen en gewoon kan voatballen. Ik zie Millik als hetzelfde type als een de Jong, Pelle, Huntelaar en al die andere jongens, Millik moet alleen nog wat beter worden als echt aanspeelpunt, maar is ook net als die gasten een statische spits die kansen nodig heeft en niet zelf iets kan creeren.

Ik denk dat Fischer en Klaassen in de combinatie dodelijk kan zijn, en met Ghazi en Klaassen is de bezetting bij hoge voorzetten nog steeds prima...

Heel misschien dat Finnbogason een goede optie zou zijn, al twijfel ik ook bij hem aan zijn pure voetbal kwaliteiten.. Misschien Klaassen op 9 met Sinkgraven erachter en Fischer of Youness op links??
Sowieso een bewegend type op 9. Fischer gaf ik al eens aan. Finbogasson is qua stijl weer meer Sigi achtig
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

En zo zou ik graag Anwar El Ghazi wel eens op 9 willen zien spelen. Ik heb het idee dat hij dat prima kan invullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Pietje --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Ajax heeft inmiddels een heel elftal talenten. Ik zie door het bos de talenten niet meer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Bobby1972 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:59 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie door het bos de talenten niet meer!
Wil je mij er ff buiten laten, ik barst van het talent..
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 17:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hahahaha
Brandje
 Brandje - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

En zo zou ik graag Anwar El Ghazi wel eens op 9 willen zien spelen. Ik heb het idee dat hij dat prima kan invullen.
Wie ga je rechtsbuiten zetten dan. Cerny??
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Net wat Remco zei, Fischer op 9. Dat heeft Ajax nodig. Verbinding tussen middenveld en aanval is dan sowieso beter. En Younes op links
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 augustus 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat zou best wel eens kunnen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 augustus 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 12:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat zou best wel eens kunnen.
Dus worden we weer jonger terwijl we juist ervaring nodig hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 augustus 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 17:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het is er alleen nooit uit gekomen ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 17:07 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het is er alleen nooit uit gekomen ;-)
O jawel hoor ik kom uit een ei he..
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Als ieder talent eerst naar Streppel moet om beter te worden, kunnen we beter Streppel als trainer vastleggen toch ? Onder FdB worden aankopen en talenten niet beter.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 22:14 schreef RUKBOOR het volgende:
Als ieder talent eerst naar Streppel moet om beter te worden, kunnen we beter Streppel als trainer vastleggen toch ? Onder FdB worden aankopen en talenten niet beter.
Whahahaha....scherpe post
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:20   quote  deeplink  
De Boer mag van mij opbokken....
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 22 augustus 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 22:14 schreef RUKBOOR het volgende:
Je zou zo maar helemaal gelijk hebben. Triest maar waar.

En wat te denken van Bergkamp...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2015 door Peter1956 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 augustus 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 22:32 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Net zo erg...ik zou Hein Vanhaezebrouck eens polsen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 augustus 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Fisher oogt fanatiek maar is juist een van de minste op dit moment, vindt Sinkgraven op zijn positie beter renderen, dus wat mij betreft Fisher liever niet op 9...
Loetje
 Loetje - zondag 23 augustus 2015 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Net zo erg...ik zou Hein Vanhaezebrouck eens polsen
Die van AA Gent, ja hij maakt ze kampioen, maar ook een idioot langs de lijn. Maar oké. Ik hoop wel dat wanneer De Boer vertrekt, Ajax niet weer naar een beginnende trainer terugvalt. Kan niet altijd goed gaan.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 22:32 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Ik weet niet of Bergkamp presteert, maar hoe kunnen wij dat weten, sta jij of ik dagelijks op het veld?

Ik hoor hier mensen weleens wat roepen over dat ie zo stil is. Maar welke assistent is wel druk bezig aan de lijn dan?

Ik denk dat Bergkamp de ideale assistent is, daarnaast moet er dan nog wel een zwaargewicht bij zitten..

Grote probleem is denk ik dat de Boer gewoon naar niemand luisterd..
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 00:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Fisher oogt fanatiek maar is juist een van de minste op dit moment, vindt Sinkgraven op zijn positie beter renderen, dus wat mij betreft Fisher liever niet op 9...
Huh? Sinkgraven speelt linksbuiten? en Fischer heeft pas een paar minuten gespeeld...

Afgelopen jaar deed Fischer het erg goed op 9 in de tijd dat ie er speelde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door remco k --
Brandje
 Brandje - zondag 23 augustus 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 01:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die van AA Gent, ja hij maakt ze kampioen, maar ook een idioot langs de lijn. Maar oké. Ik hoop wel dat wanneer De Boer vertrekt, Ajax niet weer naar een beginnende trainer terugvalt. Kan niet altijd goed gaan.
Jullie zullen mij wel voor gek verklaren maar doe mij maar Peter Bosz. Ik vind dat echt fantastisch hoe hij zijn teams laat spelen. Vol op de aanval en met elk jaar een totaal ander elftal hele goede resultaten.
Ja je gaat dan wel eens op je bek maar het is altijd spektakel. Geen slap voetbal met een halve handrem erop. Bovendien altijd rustig langs de lijn en prima analyses na afloop.
Brandje
 Brandje - zondag 23 augustus 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Sinkgraven speelt linksbuiten? en Fischer heeft pas een paar minuten gespeeld...

Afgelopen jaar deed Fischer het erg goed op 9 in de tijd dat ie er speelde..
Deed het naar behoren. Niet doorslaan aub na drie redelijke wedstrijden.
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deed het naar behoren. Niet doorslaan aub na drie redelijke wedstrijden.
Ik vind dat ie het erg goed deed. Was constant aanspeelbaar en liet andere mensen aansluiten en meevoetballen. Ten opzichte van iedere spits in het de Boer tijd perk een verademing, ook Bojan vond ik zo spelen en die deed dat ook erg goed..
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jullie zullen mij wel voor gek verklaren maar doe mij maar Peter Bosz. Ik vind dat echt fantastisch hoe hij zijn teams laat spelen. Vol op de aanval en met elk jaar een totaal ander elftal hele goede resultaten.
Ja je gaat dan wel eens op je bek maar het is altijd spektakel. Geen slap voetbal met een halve handrem erop. Bovendien altijd rustig langs de lijn en prima analyses na afloop.
Zei ik ook direct vanaf het begin, prima opvolger van de Boer.. Prima trainer..
Pietje
 Pietje - zondag 23 augustus 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 11:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verklaar je zeker niet voor gek! Typisch een trainer die met zijn benadering van voetbal goed bij Ajax zou passen.
Brandje
 Brandje - zondag 23 augustus 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ie het erg goed deed. Was constant aanspeelbaar en liet andere mensen aansluiten en meevoetballen. Ten opzichte van iedere spits in het de Boer tijd perk een verademing, ook Bojan vond ik zo spelen en die deed dat ook erg goed..
Yep maar die werd zo bij het grofvuil gezet.
Loetje
 Loetje - zondag 23 augustus 2015 - 16:37   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2016 door Loetje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 augustus 2015 - 00:10   quote  deeplink  
BB = Boudewijn Ban!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 augustus 2015 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 00:10 schreef Ronald 1960 het volgende:
BB = Boudewijn Ban!
TB = Thomas Ban....heb ik ze ook van gehad
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 augustus 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

TB = Thomas Ban....heb ik ze ook van gehad
waarom vavusem niet dan?
Pietje
 Pietje - maandag 24 augustus 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Lees net, dat Maduro op weg zou zijn naar FC Groningen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 24 augustus 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:42 schreef Pietje het volgende:
Lees net, dat Maduro op weg zou zijn naar FC Groningen.
Leuk om hem weer terug te zien op de Nederlandse velden. Ben benieuwd waar hij gaat spelen, denk dat Groningen hem wel kan gebruiken als CV want die Kappelhof is echt een aanfluiting zeg.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 24 augustus 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:16 schreef remco k het volgende:

Sluit me hier bij aan.
Ik vind wel dat Overmars de afgelopen transferperiodes sowieso prima gehandelt heeft. Milik, Sinkgraven en Gudelj vind ik allemaal versterkingen. Sanogo is een prima stormram, die gaat nog wel van pas komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 augustus 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Precies de juiste club voor Andersen! Talent waarvan ik verwacht dat hij nooit zal doorbreken! Hopelijk zal dat na dit seizoen eindelijk duidelijk zijn en kunnen we hem uitzwaaien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2015 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 26 augustus 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 17:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Precies de juiste club voor Andersen! Talent waarvan ik verwacht dat hij nooit zal doorbreken! Hopelijk zal dat na dit seizoen eindelijk duidelijk zijn en kunnen we hem uitzwaaien!
Hopelijk laat hij zien dat hij zo goed is als de Boer en co van hem denken. Dat hij na dit seizoen sterker terugkeert en een basisplaats verovert.
hippy
 hippy - woensdag 26 augustus 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Is voor over drie jaar. Goed om zulke jongens er nu bij te halen.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 17:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Rare opmerking, je hoopt dus dat laat zien niet goed genoeg te zijn?

Ik heb veel liever dat ie daar de sterren van de hemel speelt en dat we hem in de winterstop al terug willen omdat ie beter blijkt dan onze gehele selectie..

Uiteraard niet reeel, maar je wil toch dat de spelers van onze club bij de beste spelers horen...

Ik zie niet graag Ajacied falen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 augustus 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb veel liever dat ie daar de sterren van de hemel speelt en dat we hem in de winterstop al terug willen omdat ie beter blijkt dan onze gehele selectie..

Uiteraard niet reeel, maar je wil toch dat de spelers van onze club bij de beste spelers horen...

Hij gaat ook niet falen....die komt sterker terug
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens hoewel Donny van de Beek duidelijk moeite heeft met de Jupiler League en Nouri geen basisspeler is bij Jong. Maar dan nog, lijkt bijna een kwestie te zijn om hem niet bij Psv te laten tekenen dan wat anders of klink ik dan te achterdochtig?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 augustus 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ik hoop dat het na dit seizoen klaar is voor Andersen! Ik ben namelijk klaar met die lichtgewichten die niets durven en bang zijn dan ze hun been breken wanneer ze hem uitsteken!! Hij voetbalt echt als een wijvie met een handtasje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - donderdag 27 augustus 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 11:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoewel Donny van de Beek duidelijk moeite heeft met de Jupiler League en Nouri geen basisspeler is bij Jong. Maar dan nog, lijkt bijna een kwestie te zijn om hem niet bij Psv te laten tekenen dan wat anders of klink ik dan te achterdochtig?
Nee hoor, dat is geen achterdocht. Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.
Leuke vakantie gehad?
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 13:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja ik hoop dat het na dit seizoen klaar is voor Andersen! Ik ben namelijk klaar met die lichtgewichten die niets durven en bang zijn dan ze hun been breken wanneer ze hem uitsteken!! Hij voetbalt echt als een wijvie met een handtasje!
Bijzonder, ik hoop namelijk dat een Ajacied altijd goed genoeg wordt om in het eerste te spelen..

Jij ziet een speler liever falen, heel bijzonder..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 augustus 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder, ik hoop namelijk dat een Ajacied altijd goed genoeg wordt om in het eerste te spelen..

Jij ziet een speler liever falen, heel bijzonder..
Zoals je kan lezen ben ik klaar met Andersen! Het wijverige typetje wat al een aantal te boek staat als groot talent maar het nooit heeft kunnen waarmaken! Tijd om zo iemand te laten vallen en een ander de kans te geven inderdaad! En ik denk dat Andersen het nooit zal redden en dus vind ik het verspilde moeite die ze er nu insteken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Willem II doen opnieuw zaken en ronden twee transfers af

0.0088791