BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Willem II doen opnieuw zaken en ronden twee transfers af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax en Willem II doen opnieuw zaken en ronden twee transfers af (VoetbalPrimeur)

Pietje
 Pietje - donderdag 27 augustus 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals je kan lezen ben ik klaar met Andersen! Het wijverige typetje wat al een aantal te boek staat als groot talent maar het nooit heeft kunnen waarmaken! Tijd om zo iemand te laten vallen en een ander de kans te geven inderdaad! En ik denk dat Andersen het nooit zal redden en dus vind ik het verspilde moeite die ze er nu insteken!
In principe ben ik het met je eens, dat heb ik ook al vaak geschreven. Ik wil echter niet zeggen, dat Lucas Andersen een "wijverig type" is. Ik houd het er maar op, dat hij niet met de druk van een topclub kan omgaan. Nu eerst een jaartje Willem II en dan komt hij waarschijnlijk weer terug. En dan? Zou hij dan ineens wèl met die druk kunnen omgaan? Ik waag dat te betwijfelen.
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals je kan lezen ben ik klaar met Andersen! Het wijverige typetje wat al een aantal te boek staat als groot talent maar het nooit heeft kunnen waarmaken! Tijd om zo iemand te laten vallen en een ander de kans te geven inderdaad! En ik denk dat Andersen het nooit zal redden en dus vind ik het verspilde moeite die ze er nu insteken!
Wat steekt Ajax er nu in dan? NIet zo veel volgens mij, hooguit een beetje salaris, en er zijn zat voorbeelden te noemen van spelers die verhuurd werden omdat er veel twijfel was, en veel beter terug kwamen, waarom zou dat met Andersen niet kunnen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 augustus 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat steekt Ajax er nu in dan? NIet zo veel volgens mij, hooguit een beetje salaris, en er zijn zat voorbeelden te noemen van spelers die verhuurd werden omdat er veel twijfel was, en veel beter terug kwamen, waarom zou dat met Andersen niet kunnen..
Omdat ik Andersen daartoe niet in staat acht! Das gewoon een persoonlijke mening.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 augustus 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

In principe ben ik het met je eens, dat heb ik ook al vaak geschreven. Ik wil echter niet zeggen, dat Lucas Andersen een "wijverig type" is. Ik houd het er maar op, dat hij niet met de druk van een topclub kan omgaan. Nu eerst een jaartje Willem II en dan komt hij waarschijnlijk weer terug. En dan? Zou hij dan ineens wèl met die druk kunnen omgaan? Ik waag dat te betwijfelen.
Hehehehe Pietje, ik zet het altijd neer zoals het als eerste in mij opkomt. En ja, Andersen vind ik altijd een beetje wijverig voetballen! 😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 27 augustus 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe Pietje, ik zet het altijd neer zoals het als eerste in mij opkomt. En ja, Andersen vind ik altijd een beetje wijverig voetballen! 😉
Ronaldo ook...is ook een wijf, manwijf
Eide
 Eide - donderdag 27 augustus 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is geen achterdocht. Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.
Leuke vakantie gehad?
Ik ben nog op vakantie maar mijd het internet. Even niet, beetje Langs de Lijn luisteren voor Ajax is mijn enige concessie. Vamiddag in de stromende regen wezen hardlopen in de prachtige omgeving en straks lekker eten. Gister mooi weer gehad en de hele dag buiten geweest. Gewoon lekker ontspannen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2015 - 18:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben nog op vakantie maar mijd het internet. Even niet, beetje Langs de Lijn luisteren voor Ajax is mijn enige concessie. Vamiddag in de stromende regen wezen hardlopen in de prachtige omgeving en straks lekker eten. Gister mooi weer gehad en de hele dag buiten geweest. Gewoon lekker ontspannen.
Goed om te lezen gap....straks moet je knallen !!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Willem II doen opnieuw zaken en ronden twee transfers af

0.0087318