|
|
muisje1966
|
|
|
Kanjer van me Gefeliciteerd XXX |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: hbd = happy birthday... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat snap ik maar dat wat je erna zegt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha klopt Tommie, jij ook gefeliciteerd. Gisteren mijn koelkast vol geladen en ben er klaar voor. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hard stikkend bedankt allen :p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Van harte Ouwe met je verjaardag! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ok, nou weet ik wat HBD is. Maar wat is HBG? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik had je via FB gefeliciteerd, maar ouwe zuurpruim, van harte gefeliciteerd en wat tref je het met het weer! Enjoy! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: categorie "foutje bedankt" ? anyway, ... happy B-day, Tommie ;) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Tomson. Maak er een mooie dag van. Wij hebben al voor bierzaam weer gezorgd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En dan nog gap er achteraan zeggen ook, das best jiddisch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar goed bedoeld uiteraard.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geef ze maar een pakkerd van tante R en mij ;) Ut is een schatje die kleine van je. 2 turven hoog en meer Feyenoorder dan menigeen hier hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap je niet als je die ouwe van haar ziet.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een in alle opzichten mooi nieuw levensjaar toe, samen met je dierbaren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat had ik al snel gezien hoor..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 - 12:15 schreef tomson het volgende:[..] Geef ze maar een pakkerd van tante R en mij ;) Ut is een schatje die kleine van je. 2 turven hoog en meer Feyenoorder dan menigeen hier hahaha 100% :) Groeten daar en een fijne dag :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Alsnog van harte gefeliciteerd tommie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dagje te laat maar alsnog gefeliciteerd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag toch ook jarig? Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's waar, .. die snap ik ook niet echt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je weet toch, gap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat was me wel duidelijk, Stylzz begreep alleen (ook) niet waarom dat in de felicitatie voor Tommie mee genomen moest worden |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Was zeer zeker niet jiddisch bedoeld. Opgegroeid in Hoorn (kop van Noord-Holland) en net 4 jaar in Thailand alleen Thais en Engels lopen lullen. Ik ga op herinboergeringskoersoes :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:23 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Was zeer zeker niet jiddisch bedoeld. Opgegroeid in Hoorn (kop van Noord-Holland) en net 4 jaar in Thailand alleen Thais en Engels lopen lullen. Ik ga op herinboergeringskoersoes :) Haha, Horinezen zijn wel een beetje reserve Amsterdammers hoor. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ik weet het. Maar ik droeg mijn Rood-Wit met trots. Als enige, dat wel... :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 15:23 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Was zeer zeker niet jiddisch bedoeld. Opgegroeid in Hoorn (kop van Noord-Holland) en net 4 jaar in Thailand alleen Thais en Engels lopen lullen. Ik ga op herinboergeringskoersoes :) Noord-Holland, daar komt niks goeds vandaan..😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoor ik daar een meeuw schijten? ;) |
|
|
|