|
|
impreza
|
|
|
Het lijkt wel de ajakskrant dat voetbalprimeur.nl |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar hebben wel meer mediaplatformen last van, heb gelezen dat je een ddos voor een paar meiers kan opzetten btw. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 - 09:42 schreef VVout het volgende:Daar hebben wel meer mediaplatformen last van, heb gelezen dat je een ddos voor een paar meiers kan opzetten btw. Paar euro zelfs |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Platleggen die hap! VZone, VPrimeur en VI.... Doe Elf er ook meteen bij! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Belachelijk weinig dus, geen wonder dat het schering en inslag is de laatste tijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waarom zouden mensen dat willen doen he....
Misschien omdat ze structureel genaaid worden door bedrijven, banken en overheid?
Gelijk hebben ze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geef me een week en je zet een netwerk van geïnfecteerde computers op waar mee je zo een DDOS aanval kan doen. T is belachelijk eenvoudig. Zeker gezien mensen gewoon dom zijn en op alles en niets blijven klikken, zelfs nu nog. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 - 15:33 schreef Stylzz het volgende:Geef me een week en je zet een netwerk van geïnfecteerde computers op waar mee je zo een DDOS aanval kan doen. T is belachelijk eenvoudig. Zeker gezien mensen gewoon dom zijn en op alles en niets blijven klikken, zelfs nu nog. Jij krijgt 4 weken! Leg het hele land maar plat! 😁
Nu weer 5 miljard naar Griekenland, nog meer bestuurders met ontslag vergoeding terwijl ze een wanprestatie hebben geleverd, het gaat zo goed met de economie, maar er zijn de afgelopen 2 maanden toch minder banen beschikbaar en politici die burgers beschuldigen van moedwillig bedrog. Oh ja, een minister president die mensen niet aanvoelt en stelselmatig de boel verdraaid.
Verder is het weer lekker weer vandaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En een paar flessen rode wijn later, nog ff lekker na zomeren. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Oh oh jongens wat kijk ik uit naar vanmiddag. Ik vraag me af wanneer die bottigin een kans gaat krijgen. Ik vind nog steeds dat die Toornstra eruit moet. Maar ja wie ben ik. Ik hoop ook echt dat elia speelt. Ben niet zo kapot van de opstelling waarmee Gio waarschijnlijk begint met Bilal Toornstra en Kazim. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|