BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie Nederlands elftal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 23:50   quote  deeplink  
....en nog wat anders Mr JanM.....wie ben jij om te denken wat andere bepalen ??
Dit is een is een forum waar iedereen zijn ideen of frustraties kunnen en mogen posten.
Jij uit ten treuren Lijdensweg als paarden/lul/zeiker..neer zetten....is lekker je frustraties uiten.....uit eindelijk ben jij een lul
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:38 schreef FR-Henk het volgende:
Ik vind bans stompzinnig.
Ik ook..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 23:53   quote  deeplink  
Maar ik voel het aankomen....ach ik vindt het best
JanM
 JanM - woensdag 02 september 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De krampen die jij hebt komt echt niet door mij.....open staan voor andere heb jij geen kaas van gegeten en zeker geen old amsterdammer.

Weet je JanM...ik kan en mag reageren waar ik wil, er zijn er een paar die het bij ons ook doen...ik heb al eerder tegen jou gezegd dat ik helemaal niks tegen jou heb maar jij schijnbaar wel tegen mij...Prima no problem hoor, af en toe reageer ik hier en mijn avatar is nu eenmaal die fin....
Als jij er problemen mee heb...stuur een pb naar Boudewijn...die kan niet wachten om mij weer een ban te geven
Heb niks tegen of met jou maar vind het irritant om steeds tegen die kop of het logo van jouw club aan te moeten kijken terwijl ik op het Feyenoord-forum zit. En nogmaals, het waren jouw eigen woorden hè!

Ben trouwens niet van het aannaaien van een ban, dus jouw eventuele volgende ban zul je niet aan mij te danken hebben. Ik leer er wel mee leven, net als met de aanwezigheid van mijn grootste vriend L ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 september 2015 - 23:54   quote  deeplink  
020ers hier...Moet kunnen. Zolang het maar geen zeikerdjes, neppers en zuigers zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Heb niks tegen of met jou maar vind het irritant om steeds tegen die kop of het logo van jouw club aan te moeten kijken terwijl ik op het Feyenoord-forum zit. En nogmaals, het waren jouw eigen woorden hè!

Ben trouwens niet van het aannaaien van een ban, dus jouw eventuele volgende ban zul je niet aan mij te danken hebben. Ik leer er wel mee leven, net als met de aanwezigheid van mijn grootste vriend L ;-P
Ik geloof je direct dat jij mij niet naait...maar daar gaat het ook niet om....het gaat om jouw tunnelvisie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:54 schreef FR-Henk het volgende:
020ers hier...Moet kunnen. Zolang het maar geen zeikerdjes, neppers en zuigers zijn.
Zie het onderscheid maar te maken ouwe...
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 02 september 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Heb niks tegen of met jou maar vind het irritant om steeds tegen die kop of het logo van jouw club aan te moeten kijken terwijl ik op het Feyenoord-forum zit.

Helemaal mee eens, doet pijn aan me ogen die neus.
JanM
 JanM - woensdag 02 september 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:
....en nog wat anders Mr JanM.....wie ben jij om te denken wat andere bepalen ??
Dit is een is een forum waar iedereen zijn ideen of frustraties kunnen en mogen posten.
Jij uit ten treuren Lijdensweg als paarden/lul/zeiker..neer zetten....is lekker je frustraties uiten.....uit eindelijk ben jij een lul
Heb al eerder uitgelegd dat enkele van mijn beste vrienden voor jouw club zijn en dat is geen probleem. Maar ik vind het verder prima hoor! Lees lekker mee, post vrolijk en oordeel gerust. Het is tenslotte maar het Feyenoord-forum ...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:58 schreef Rotterdam22 het volgende:
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Heb niks tegen of met jou maar vind het irritant om steeds tegen die kop of het logo van jouw club aan te moeten kijken terwijl ik op het Feyenoord-forum zit.

Helemaal mee eens, doet pijn aan me ogen die neus.
Dit bedoel ik....kneus
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Is niet helemaal goed gegaan, maar ben het met jan eens..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 03 september 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Ja sorry dat ik hier niet hele dagen zit en weet hoe alles werkt.. neusie
JanM
 JanM - donderdag 03 september 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:54 schreef FR-Henk het volgende:
020ers hier...Moet kunnen. Zolang het maar geen zeikerdjes, neppers en zuigers zijn.
Van mij hoeft dat niet, maar ik heb dan ook tunnelvisie ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zie het onderscheid maar te maken ouwe...
Levenservaring.
Om het even welke club, ik zie het, lees het, zinsbouw, inhoud toontje.
Word ik vervelend van.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 03 september 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:58 schreef JanM het volgende:

[..]

Heb al eerder uitgelegd dat enkele van mijn beste vrienden voor jouw club zijn en dat is geen probleem. Maar ik vind het verder prima hoor! Lees lekker mee, post vrolijk en oordeel gerust. Het is tenslotte maar het Feyenoord-forum ...
Ik heb respect voor jou club.....\na Ajax is er Feijenoord
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 03 september 2015 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Levenservaring.
Om het even welke club, ik zie het, lees het, zinsbouw, inhoud toontje.
Word ik vervelend van.
Dan is er geen een club van toepassing Henk.....
JanM
 JanM - donderdag 03 september 2015 - 00:11   quote  deeplink  
Ik zal naast lul met tunnelvisie nu ook wel van discriminatie worden beschuldigd, maar ik had voor een andere opzet van het forum gekozen: bij aanmaken account kiezen voor club en alleen op het forum van die betreffende club en het algemene voetbalforum e.d. kunnen posten. Had een boel gewis, bans, etc gescheeld ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan is er geen een club van toepassing Henk.....
Club doet er ook niet toe. Ik heb niets met jouw club, ook niet met anderen.
Zolang je maar prima over voetbal kunt praten.En een beetje sarren.
Zolang het hier maar over Feyenoord gaat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 03 september 2015 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:11 schreef JanM het volgende:
Ik zal naast lul met tunnelvisie nu ook wel van discriminatie worden beschuldigd, maar ik had voor een andere opzet van het forum gekozen: bij aanmaken account kiezen voor club en alleen op het forum van die betreffende club en het algemene voetbalforum e.d. kunnen posten. Had een boel gewis, bans, etc gescheeld ...
Niet door mij...we drinken wat en we praten erover...klaar
Nogmaals ik heb niks tegen jou....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:11 schreef JanM het volgende:
Ik zal naast lul met tunnelvisie nu ook wel van discriminatie worden beschuldigd, maar ik had voor een andere opzet van het forum gekozen: bij aanmaken account kiezen voor club en alleen op het forum van die betreffende club en het algemene voetbalforum e.d. kunnen posten. Had een boel gewis, bans, etc gescheeld ...
Ach Jan, er zijn er die wel oed kunnen meelullen over Feyenoord. Daar pik je net iets meer van. Van welke andere club diegeen ook is.
En Aanvoelt welke sfeer hier is.
Jui jitsoe toen...Dat was een enge raslul.
JanM
 JanM - donderdag 03 september 2015 - 00:20   quote  deeplink  
Zal er eens een nachtje over slapen ;-P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 03 september 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach Jan, er zijn er die wel oed kunnen meelullen over Feyenoord. Daar pik je net iets meer van. Van welke andere club diegeen ook is.
En Aanvoelt welke sfeer hier is.
Jui jitsoe toen...Dat was een enge raslul.
http://forum.headliner.nl/topic-28669/

Ach hier gaan we wel eens los...lachen en fokken met die handel
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

http://forum.headliner.nl/topic-28669/

Ach hier gaan we wel eens los...lachen en fokken met die handel
Top toch.
Feyenoorders sarren is ook leuk, als Feyenoorder.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 03 september 2015 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 20:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Fabio Capello....niet club gerelateerd en waarom moet het een Nederlander zijn ??
Hooguit een volledig geïntegreerde trainer dan, ww willen tenslotte wel de Hollandse school zien.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 03 september 2015 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet door mij...we drinken wat en we praten erover...klaar
Nogmaals ik heb niks tegen jou....
Jou irritatie gehalte is gewoon groot. Hou je lekker bezig met dat joden forum!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 06:54   quote  deeplink  
Wat een gezeik zeg. Interland periode zeker, massaal ongesteld
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Je weet het hè, een beetje piraat vaart ook door de rode zee.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:19 schreef VVout het volgende:
Je weet het hè, een beetje piraat vaart ook door de rode zee.
Sommigen koersen ook door de bruine sloot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door Stylzz --
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sommigen koersen ook door de bruine sloot.
Dan heeft je kompas een afwijking va 180 graden en is niet meer te herstellen.
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 03 september 2015 - 13:04   quote  deeplink  
😂😂😂 hahaha Hoe bedoel je niemand vind het topic interessant?
R()b
 R()b - donderdag 03 september 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Nou nee is toch een rampselectie man, pak de tandenborstels maar vast in gaat het niet worden dit keer!
impreza
 impreza - donderdag 03 september 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Met Blind en Blind win je geen oorlog!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 06:55   quote  deeplink  
Goed beleid.

Heerlijk die Koeman vloek
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 06:55 schreef Stylzz het volgende:
Goed beleid.

Heerlijk die Koeman vloek
BMI pakt nu voor de tweede keer rood omdat hij het niet eens is met de bondscoach keuze van de KNVB. Dat zal ze leren!
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 08:35   quote  deeplink  
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Aluminium_hoedje
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Nog steeds aan het nagenieten !!!
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 23:15 schreef impreza het volgende:
Met Blind en Blind win je geen oorlog!
Het hele Nederlandse voetbal stelt internationaal geen ruk voor! In 2010 op het W.K nog een opleving maar daarna alleen maar bergafwaarts. Heb niet het idee dat het alleen aan Blind ligt. We hebben momenteel niet de spelers in Nederland die internationaal een potje kunnen breken. Pure ergernis dat hele Nederlandse elftal. Alleen Robben Sneyder Cillessen en van Persie voegen nog iets toe. De rest is bijzonder matig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door ZerauS --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Onzin.
Er zijn zat goede voetballers om een goed elftal neer te zetten.
Kampioen word je er niet mee, maar kwalificatie moet te doen zijn.
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2015 - 09:16   quote  deeplink  
Hebben jullie dat nu ook? Ik wordt al moe als ik Klaas Jan zie lopen met zij afhangende houding, je zou bijna een stuk touw gaan halen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 september 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Let op mijn woorden: na het geweldige amsterdam-element van gisteravond (mooi wat dat betreft dat ze gewoon keihard op hun bek gingen), heeft Blind nu helemaal geen reden meer op de ajakkesieden op te stellen. Riedewald voor BMI en Tete voor Van der Wiel....

Godsamme, ik ben er nog helemaal chagrijnig van dat hij de spits wisselt voor een verdediger. Wat een lafbek. Hij had genoeg achterin staan, haalt hij zelf de angel eruit... Ik hoop dat hij zo snel mogelijk ontslagen wordt, maar dat hoopte ik al toen bekend werd dat hij Hiddink zou opvolgen...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Een taak van de bondscoach is niet alleen de beste spelers selecteren, maar ook het beste team smeden.
Binnen de huidige selectie zijn te veel oorlogjes. Mensen die elkaar niets gunnen. Te grote ego's.

Daar gingen zowel Hiddink als nu ook Blind de mist in. Omdat ze het dwingende van een van Gaal missen.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
Een taak van de bondscoach is niet alleen de beste spelers selecteren, maar ook het beste team smeden.
Binnen de huidige selectie zijn te veel oorlogjes. Mensen die elkaar niets gunnen. Te grote ego's.

Daar gingen zowel Hiddink als nu ook Blind de mist in. Omdat ze het dwingende van een van Gaal missen.
Hier heb je absoluut een punt. Ben alleen bang dat tegen de tijd dat er weer een fatsoenlijk Nederlands elftal staat we 2 EK'S verder zijn 😉
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 09:16 schreef VVout het volgende:
Hebben jullie dat nu ook? Ik wordt al moe als ik Klaas Jan zie lopen met zij afhangende houding, je zou bijna een stuk touw gaan halen.
Zeker, maar de rest was ook ongeïnspireerde bagger! Komt mede door de opstelling natuurlijk (waarom V/d Wiel, Blind LB, Klaassen op 6, Huntelaar als je met Depay en Robben op de flanken speelt ?????), maar verder was aan niets te zien/merken dat ze voor hun laatste kans speelden. Triest!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Dat geeft niets, maar dat moet men dan maar accepteren.
Ik denk inderdaad dat ze nu een stap terug moeten doen om er twee vooruit te kunnen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 september 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Er zit gewoon angst in. En de bondscoach versterkt dit door er een verdediger in te brengen na die rode kaart... Daarmee geeft hij het sein dat we niet zo goed zijn. Hij had gewoon man op man moeten spelen, maar dat durfde hij niet. Laf... en vooral dom, dom, dom!! Wij moesten toch winnen? Nou, dan heeft hij verrekte dom, dom, dom gewisseld. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij het risico om op je bek te gaan niet durfde te nemen. Liever met 0- 3 verliezen, maar wel durven aan te vallen, dan voor veiligheid en hooguit gelijkspelen waardoor je dus uitgeschakeld bent... nu krijg je de deksel ook nog op je neus (!!jaja mooie woordkeuze) door een stomme penalty. Alles wat fout kon gaan, ging fout... door pech misschien, maar met name door foute beslissingen...
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:
Dat geeft niets, maar dat moet men dan maar accepteren.
Ik denk inderdaad dat ze nu een stap terug moeten doen om er twee vooruit te kunnen.
Maar (met) wie gaan (we) die 2 stappen vooruit maken dan na het wegvallen van een groot deel van deze lichting?

Hahn?

????? De Vrij/Van Beek Van Dijk/Kongolo? Willems?

Wijnaldum? Clasie? Klaassen?

????? ????? Depay?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 september 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Zul je zien dat we het ek mislopen, waardoor we mogen verwachten dat Blind ontslagen wordt (jammer dat hij niet net als Hiddink is vertrokken!), dat Van Oostveen hem de kans geeft et bouwen aan een nieuw elftal....

Ik zeg nieuwe bondscoach: Van Hanegem!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door Arie.Klooster --
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Er zit gewoon angst in. En de bondscoach versterkt dit door er een verdediger in te brengen na die rode kaart... Daarmee geeft hij het sein dat we niet zo goed zijn. Hij had gewoon man op man moeten spelen, maar dat durfde hij niet. Laf... en vooral dom, dom, dom!! Wij moesten toch winnen? Nou, dan heeft hij verrekte dom, dom, dom gewisseld. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij het risico om op je bek te gaan niet durfde te nemen. Liever met 0- 3 verliezen, maar wel durven aan te vallen, dan voor veiligheid en hooguit gelijkspelen waardoor je dus uitgeschakeld bent... nu krijg je de deksel ook nog op je neus (!!jaja mooie woordkeuze) door een stomme penalty. Alles wat fout kon gaan, ging fout... door pech misschien, maar met name door foute beslissingen...
En vooral een andere bondscoach dus. Suggesties anders dan Ron Jans?
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Totdat Martins Indi die verschrikkelijke domme rode kaart pakte viel het me nog wel enigszins mee. Vanaf dat moment ging alles alleen maar slechter. Verkeerde wissels en een ongelooflijke domme overtreding met een pingel als gevolg.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 september 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Ik vond trouwens dat die scheids de penalty wel erg gemakkelijk gaf hoor. Je kon aan de lichaamstaal van die jongen zien dat hij zich liet vallen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie Nederlands elftal









0.0074570