BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie Nederlands elftal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
Een taak van de bondscoach is niet alleen de beste spelers selecteren, maar ook het beste team smeden.
Binnen de huidige selectie zijn te veel oorlogjes. Mensen die elkaar niets gunnen. Te grote ego's.

Daar gingen zowel Hiddink als nu ook Blind de mist in. Omdat ze het dwingende van een van Gaal missen.
Goeie coach die van Gaal. Toch jammer dat ie NOOIT bij Feyenoord heeft gewerkt !!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Je moet m gewoon niet eens de twijfel geven. Hij had simpel mee kunnen lopen
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 09:06 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Het hele Nederlandse voetbal stelt internationaal geen ruk voor! In 2010 op het W.K nog een opleving maar daarna alleen maar bergafwaarts. Heb niet het idee dat het alleen aan Blind ligt. We hebben momenteel niet de spelers in Nederland die internationaal een potje kunnen breken. Pure ergernis dat hele Nederlandse elftal. Alleen Robben Sneyder Cillessen en van Persie voegen nog iets toe. De rest is bijzonder matig.
Cillessen die wat toe voegt?? Ja een penalty die hij had MOETEN hebben !! Schei uit zeg met die babyface ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 09:06 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Het hele Nederlandse voetbal stelt internationaal geen ruk voor! In 2010 op het W.K nog een opleving maar daarna alleen maar bergafwaarts. Heb niet het idee dat het alleen aan Blind ligt. We hebben momenteel niet de spelers in Nederland die internationaal een potje kunnen breken. Pure ergernis dat hele Nederlandse elftal. Alleen Robben Sneyder Cillessen en van Persie voegen nog iets toe. De rest is bijzonder matig.
Het slechte is de technische staf ! van Basten, Blind en van Nistelrooy ??? What the fuck hebben die nou gepresteerd als (hoofd)coach ??? Njente, noppes echt helemaal niks ... Van mij mogen ze zondag verliezen , dan is het gelijk duidelijk dat er wat anders aan het bewind moet!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 september 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zul je zien dat we het ek mislopen, waardoor we mogen verwachten dat Blind ontslagen wordt (jammer dat hij niet net als Hiddink is vertrokken!), dat Van Oostveen hem de kans geeft et bouwen aan een nieuw elftal....

Ik zeg nieuwe bondscoach: Van Hanegem!
Zoals ik zei Jan: Van Hanegem....
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Cillessen die wat toe voegt?? Ja een penalty die hij had MOETEN hebben !! Schei uit zeg met die babyface ...
Die pingel was houdbaar maar vd rest is Cillessen denk ik de beste keeper die we in Nederland hebben. Of denk jij dat ie geselecteerd is dmv een tombola? Hij heeft er gisteren er ook weer een paar eruit gehaald anders ga je gewoon met 0-3 onderuit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door ZerauS --
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het slechte is de technische staf ! van Basten, Blind en van Nistelrooy ??? What the fuck hebben die nou gepresteerd als (hoofd)coach ??? Njente, noppes echt helemaal niks ... Van mij mogen ze zondag verliezen , dan is het gelijk duidelijk dat er wat anders aan het bewind moet!
Hier ben ik het wel met je eens. Laat ze maar op hun bek gaan. Een frisse wind heeft het Nederlands elftal misschien wel nodig. Zowel het technisch hart als zowel de spelers. Het liefst wel met behoud van Robben Van Persie en Sneyder omdat ik denk dat deze jongens absoluut nog wel van toegevoegde waarde kunnen zijn. En Cillessen natuurlijk😉
nr 10
 nr 10 - vrijdag 04 september 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Makkelijk. Die blinde VD Wiel raakte nog geeneens de bal. Die scheids had Sneijder vlak voor tijd net zo makkelijk rood kunnen geven. Over onprofessioneel gedrag gesproken.

Schandalig hoe Robben en Blind publiekelijk over BMI oordeelden. Stond ook in schril contrast met de beoordeling van Van der Wiel. Dit soort oordeleln horen in de kleedkamer en in een 1 op 1 gesprek thuis en niet op de televisie. Die Van der Wiel werd volop beschermd. Was niet handig wat Greg deed. Maar ja, scholletje weet als geen ander dat je altijd van je af wijst. Pleurisgluiperd.
Hij meteen oprotten en die Van Oostveen er bij.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 04 september 2015 - 11:59   quote  deeplink  
BMI is niet alleen de schuldige
stuur van de Wiel naar huis en haal Janmaat en N de Jong op
en zet ze op de plaatsen van Van de Wiel en Klaassen
en Luuk de Jong in plaats van Robben
nr 10
 nr 10 - vrijdag 04 september 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:51 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Die pingel was houdbaar maar vd rest is Cillessen denk ik de beste keeper die we in Nederland hebben. Of denk jij dat ie geselecteerd is dmv een tombola? Hij heeft er gisteren er ook weer een paar eruit gehaald anders ga je gewoon met 0-3 onderuit.
Cillessen wordt geselecteerd op dezelfde gronden als Vd Wiel, Teteteteteteretet en al die andere (ex)-joden. Als ie van der wiel laat staan in Turkije heb je meteen een probleem of gooit hij die jood die 4 wedstrijden op eredivisieniveau heeft gespeeld voor de leeuwen daar.
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 12:19   quote  deeplink  
2015_05_08_23_16_39_177816_10029617.gif
bondscoach

2015_05_08_23_16_39_177816_10029617.gif
selectie

2015_05_08_23_16_39_177816_10029617.gif
topic onderhand met al die posts van onze 'vrienden'
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Jij heb overduidelijk een hekel aan zoals jij het noemt joden. Dat mag maar daardoor neem ik je niet serieus aangezien je dan niet meer in staat bent om objectief te zijn. Wat betreft vd Wiel heb je gelijk. Dat vind ik ook onbegrijpelijk. Maar de wedstrijd kantelt door het moment van BMI. En of hij nu dan bij Feyenoord vandaan komt of niet dat doet er niet toe. Het is een hele domme fout waarbij hij het hele team dupeert. Vind ook dat ze dat in de kleedkamer moeten bespreken ipv je teamgenoot publiekelijk afzeiken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Er zit totaal geen cohesie meer binnen deze ploeg.

Afbreken en opnieuw beginnen.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 04 september 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Ik heb geen hekel aan wat jij zegt wat ik noem joden. Ik heb een bloedhekel aan arrogante klootzakken en dat is een eigenschap die bij de meeste van die figuurtjes voorkomt. Blind is daar een prototype van. Bij de KNVB barst het er ook van en wordt dan ook duidelijk in het beleid meegenomen. Waarom anders Koeman opzij schuiven voor die Hinnik en Blind. En waarom een assistent nemen die zelf heeft aangegeven niet geschikt te zijn voor de druk die het voetbal met zich meebrengt. Bij AZ kon ie nog zo rondlopen omdat ie een doorlopend contract had, maar het Nederlands elftal. Kom op zeg. Een reden, zijn joodse verleden en niet anders.

En trouwens de naam joden komt niet bij mij vandaan, maar bij jullie zelf. Een bijnaam die jullie wel aan ons te danken hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door nr 10 --
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:26 schreef Stylzz het volgende:
Er zit totaal geen cohesie meer binnen deze ploeg.

Afbreken en opnieuw beginnen.
Goed plan😉 Fijn weekend allemaal ik ga weer aan het werk.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:29 schreef nr 10 het volgende:
Ik heb geen hekel aan wat jij zegt wat ik noem joden. Ik heb een bloedhekel aan arrogante klootzakken en dat is een eigenschap die bij de meeste van die figuurtjes voorkomt. Blind is daar een prototype van. Bij de KNVB barst het er ook van en wordt dan ook duidelijk in het beleid meegenomen. Waarom anders Koeman opzij schuiven voor die Hinnik en Blind. En waarom een assistent nemen die zelf heeft aangegeven niet geschikt te zijn voor de druk die het voetbal met zich meebrengt. Bij AZ kon ie nog zo rondlopen omdat ie een doorlopend contract had, maar het Nederlands elftal. Kom op zeg. Een reden, zijn joodse verleden en niet anders.

En trouwens de naam joden komt niet bij mij vandaan, maar bij jullie zelf. Een bijnaam die jullie wel aan ons te danken hebben.
Okay das dan een miscommunicatie. Begreep je verkeerd dan. Excuus. Fijn weekend evengoed. Laters
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:23 schreef ZerauS het volgende:
Jij heb overduidelijk een hekel aan zoals jij het noemt joden. Dat mag maar daardoor neem ik je niet serieus aangezien je dan niet meer in staat bent om objectief te zijn. Wat betreft vd Wiel heb je gelijk. Dat vind ik ook onbegrijpelijk. Maar de wedstrijd kantelt door het moment van BMI. En of hij nu dan bij Feyenoord vandaan komt of niet dat doet er niet toe. Het is een hele domme fout waarbij hij het hele team dupeert. Vind ook dat ze dat in de kleedkamer moeten bespreken ipv je teamgenoot publiekelijk afzeiken.
Het is al onbegrijpelijk dat die Blinde spelers selecteert die NIET EENS bij hun club in de basis staan !!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 september 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:57 schreef nr 10 het volgende:
Makkelijk. Die blinde VD Wiel raakte nog geeneens de bal. Die scheids had Sneijder vlak voor tijd net zo makkelijk rood kunnen geven. Over onprofessioneel gedrag gesproken.

Schandalig hoe Robben en Blind publiekelijk over BMI oordeelden. Stond ook in schril contrast met de beoordeling van Van der Wiel. Dit soort oordeleln horen in de kleedkamer en in een 1 op 1 gesprek thuis en niet op de televisie. Die Van der Wiel werd volop beschermd. Was niet handig wat Greg deed. Maar ja, scholletje weet als geen ander dat je altijd van je af wijst. Pleurisgluiperd.
Hij meteen oprotten en die Van Oostveen er bij.
Waarom mag zoiets niet hardop uitgesproken worden? tegenwoordig zijn het allemaal van die jochies die mediatraining hebben gehad, maar als iets gewoon dom is, mag dat toch gezegd worden... Het was namelijk ook dom, oerdom.. Net zo dom als de wissel Bruma voor Huntelaar.... Dom, dom, dom!!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:19 schreef JanM het volgende:
[ afbeelding ]
bondscoach

[ afbeelding ]
selectie

[ afbeelding ]
topic onderhand met al die posts van onze 'vrienden'
Kwik kwek en kwak ???
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:00 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Cillessen wordt geselecteerd op dezelfde gronden als Vd Wiel, Teteteteteteretet en al die andere (ex)-joden. Als ie van der wiel laat staan in Turkije heb je meteen een probleem of gooit hij die jood die 4 wedstrijden op eredivisieniveau heeft gespeeld voor de leeuwen daar.
Het FEIT dat ie NOOIT een pingel pakt is voor mij al een reden om zo'n keeper niet te selecteren !!!
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 04 september 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Die rode kaart was te gemakkelijk gegeven,zo veel was er niet aan de hand.
Blind zijn Gregje mist wedstrijd ritme, maar heeft blindelings vertrouwen in zijn vriendje.
Schandalig die vriendjes politiek, Oostveen pak samen met dat zooitje ongeregeld je koffer maar.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:57 schreef nr 10 het volgende:
Makkelijk. Die blinde VD Wiel raakte nog geeneens de bal. Die scheids had Sneijder vlak voor tijd net zo makkelijk rood kunnen geven. Over onprofessioneel gedrag gesproken.

Schandalig hoe Robben en Blind publiekelijk over BMI oordeelden. Stond ook in schril contrast met de beoordeling van Van der Wiel. Dit soort oordeleln horen in de kleedkamer en in een 1 op 1 gesprek thuis en niet op de televisie. Die Van der Wiel werd volop beschermd. Was niet handig wat Greg deed. Maar ja, scholletje weet als geen ander dat je altijd van je af wijst. Pleurisgluiperd.
Hij meteen oprotten en die Van Oostveen er bij.
Dat is zeker zo! Er wordt momenteel met 2 maten gemeten in Oranje ... Bedankt Blind(e) !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:51 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Die pingel was houdbaar maar vd rest is Cillessen denk ik de beste keeper die we in Nederland hebben. Of denk jij dat ie geselecteerd is dmv een tombola? Hij heeft er gisteren er ook weer een paar eruit gehaald anders ga je gewoon met 0-3 onderuit.
Een goeie keeper ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Op cruciale momenten als het erom gaat staat ie er niet! Niet voor niks dat van Gaal Cillessen wisselde voor Krul . Ik vind Krul in potentie de beste keeper van NL !!! Maar wie ben ik hé ... Een lul die vaak gelijk heeft achteraf .
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:36 schreef Gerard_FR het volgende:
Die rode kaart was te gemakkelijk gegeven,zo veel was er niet aan de hand.
Blind zijn Gregje mist wedstrijd ritme, maar heeft blindelings vertrouwen in zijn vriendje.
Schandalig die vriendjes politiek, Oostveen pak samen met dat zooitje ongeregeld je koffer maar.
BMI wordt ook opgesteld terwijl ie bijna nooit speelt !! Ik had ze beide niet geselecteerd ...
nr 10
 nr 10 - vrijdag 04 september 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:32 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Okay das dan een miscommunicatie. Begreep je verkeerd dan. Excuus. Fijn weekend evengoed. Laters
np. Goed weekend.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 04 september 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:34 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom mag zoiets niet hardop uitgesproken worden? tegenwoordig zijn het allemaal van die jochies die mediatraining hebben gehad, maar als iets gewoon dom is, mag dat toch gezegd worden... Het was namelijk ook dom, oerdom.. Net zo dom als de wissel Bruma voor Huntelaar.... Dom, dom, dom!!!
Wat uitgesproken mag worden is dat het onprofessioneel was. Maar ik termen praten als hij heeft het hele team benadeeld ed hoor je binnenskamers te doen. Kijken wat er gebeurt als spelers als Van Persie zeggen dat Blind met zijn wisselbeleid en selectiebeleid het Nederlands elftal heeft benadeeld. En vervolgens gaat het dan ook eens om het verschil in beoordelen. Vd Wiel wordt volop in bescherming genomen door maatje blind. Die man van glas hoor je helemaal niet over de domme actie van vd Wiel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 04 september 2015 - 13:39   quote  deeplink  
Sommige dingen moeten binnenskamers blijven, bijvoorbeeld als twee spelers elkaar te pakken hebben in de rust (in de kleedkamer dus), maar dit kon een blind paard ook zien, nou en hij zegt het. Dat is toch niet erg. Ik wil wedden dat BMI het zelf ook dom vindt.. Misschien dat hij het niet wil toegeven, maar het is gewoon een feit dat het dom is. Is niks mis mee omdat gewoon hardop uit te spreken. Is alleen maar goed, houdt je scherp. Niet dat achterbakse gelul...

En dat je Blind's wisselbeleid niet in het openbaar afkraakt lijkt me ook logisch omdat je dan je eigen coach ondermijnt. Daar heeft niemand wat aan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Je brandt je spelers nooit publiekelijk af.
Dat doe je niet.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 04 september 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Het ergste is dat we onze club nu 2 weken niet aan het werk zien door dit zinloze gedoe.
Voetbalgek
 Voetbalgek - vrijdag 04 september 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 12:00 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Cillessen wordt geselecteerd op dezelfde gronden als Vd Wiel, Teteteteteteretet en al die andere (ex)-joden. Als ie van der wiel laat staan in Turkije heb je meteen een probleem of gooit hij die jood die 4 wedstrijden op eredivisieniveau heeft gespeeld voor de leeuwen daar.
Nou... als me keuze tussen die 2 gaat zou ik het misschien serieus overwegen...
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 04 september 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Als ze de play-off halen moet je er nog langer tegenaan gluren, al is die kans minimaal.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Al zouden ze het EK halen dan gaan ze er ook weer vrij snel uit. Misschien is het idd beter wat Stylzz eerder al aangaf..De boel afbreken en opnieuw beginnen. Een nieuwe verse start want aan dit Oranje valt weinig eer te behalen. Met een aantal nieuwe jongens erbij die willen vechten voor elke meter op het veld. Luuk de Jong in de spits zou ik op zich al heel fijn vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door ZerauS --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 04 september 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 14:17 schreef Stylzz het volgende:
Je brandt je spelers nooit publiekelijk af.
Dat doe je niet.
Nou als ik die blinde zo hoor , roep Bmi nooit meer op ! Wel een goed!idee vind ik.
Maar aub graag een andere bondscoach
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Gert-Jan Verbeek of Co Adriaanse zijn wel geschikte kerels om dat te doen denk ik.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 04 september 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 15:05 schreef ZerauS het volgende:
Al zouden ze het EK halen dan gaan ze er ook weer vrij snel uit. Misschien is het idd beter wat Stylzz eerder al aangaf..De boel afbreken en opnieuw beginnen.
Eens. De generatie met een stuk of 4 uitzonderlijke talenten is verleden tijd. Op het laatste WK was het de behoudende tactiek van V. Gaal en de laatste stuiptrekking van Robben die nog even het een en ander camoufleerde, maar het is over. We gaan de magere jaren in, net als met het clubvoetbal in Europees verband. Het is niet anders, het is een golfbeweging die ook wel weer eens de goede kant op gaat.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Internationaal komen de clubs al jaren niet meer mee. Maar das wel logisch gezien de budgetten die er in het buitenland zijn. Sterspelers spelen bij de hele grote clubs en daar kunnen we simpelweg niet aan tippen. Geen 1 club in Nederland. Als er weer een uitzonderlijk talent is wordt ie weggekocht op zijn 22e.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door ZerauS --
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 04 september 2015 - 16:35   quote  deeplink  
Punt is ook dat de meeste van die jochies op de bank belanden en niks meer bijleren.
Met al die miljoenen op zak vinden ze het wel best zo.
remco k
 remco k - vrijdag 04 september 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 16:17 schreef De Spot het volgende:

[..]

Karsdorp Vanbeek veel verder dan die twee jonge jongens van jullie...zag ze gisteren weer stunten tegen de 8e van Tjechie..
Sorry, maar het tegendeel blijkt toch echt op dit moment. Wat geven ze weg, vrijwel niets, wat geeft Feyenoord weg? Heel veel kansen..
remco k
 remco k - vrijdag 04 september 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 18:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar dan nog ga je toch geen jonkies die nog met de luiers in de eredivisie spelen selecteren?
Dan kan je als coach niet serieus genomen worden ...
Ik snap niet dat spelers als Douglas en van Dijk buiten de boot vallen..

Die zou ik standaard opstellen, ik zou met een driemans centrum gaan spelen

Dan kan je een breed viermans middenveld opstellen met bijvoorbeeld Wijnaldum rechtshalf en Blind linkshalf, die kunnen beiden de flank prima belopen..
remco k
 remco k - vrijdag 04 september 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 11:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het slechte is de technische staf ! van Basten, Blind en van Nistelrooy ??? What the fuck hebben die nou gepresteerd als (hoofd)coach ??? Njente, noppes echt helemaal niks ... Van mij mogen ze zondag verliezen , dan is het gelijk duidelijk dat er wat anders aan het bewind moet!
Ik denk dat het beste voetbal van het NL elftal de laatste 15 jaar is gespeeld onder van Basten..
Rdamnoord
 Rdamnoord - vrijdag 04 september 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Gerse gozers he van ned elftal popi jopi spelen met dure auto s en
kleding maar presteren ho maar
ook trainer eruit pleuren met zijn arrogante 020 muil
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:11 schreef Rdamnoord het volgende:
Gerse gozers he van ned elftal popi jopi spelen met dure auto s en
kleding maar presteren ho maar
ook trainer eruit pleuren met zijn arrogante 020 muil
+1908!

En wat is dat met al die verdwaalde snavels hier? Zie gvd onderhand meer van die spuuglelijke rood-witte shirts van hun hier dan ons eigen prachtige rood-wit. Doet gewoon zeer aan mijn ogen.

Heb jij die uitgenodigd of zo?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het beste voetbal van het NL elftal de laatste 15 jaar is gespeeld onder van Basten..
En wat was het resultaat?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 september 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Bij vlagen zag ik toch echt wel aardig spel bij 020ranje.
Jammer dat lulletje Blind de voorhoede heeft ontmanteld.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Jammer..(?)😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 19:23   quote  deeplink  
Op het selectiebeleid van bondscoach Danny Blind werd de nodige kritiek geleverd door onder meer Willem van Hanegem. Fred Grim, coach van Jong Oranje, stelt dat hij zelf geen voorkeur heeft voor Ajacieden en niet daarop selecteert.

"Kom op, het gaat in eerste instantie gewoon om kwaliteit. We kijken echt niet naar de club waar iemand speelt. Ik heb die column ook gelezen en ik kon er weinig mee. Door mijn functie weet ik precies hoe het selectiebeleid bij Oranje eraan toe gaat. Elke speler wordt bekeken, gewogen en besproken. Er zijn geen andere belangen", laat Grim desgevraagd weten aan Voetbal International.

Paul Bosvelt, die een verleden heeft bij Feyenoord, werd onlangs aangesteld als assistent van Jong Oranje. Om het Feyenoord-gehalte toch wat op te krikken? "Je mag best weten dat we daarnaar hebben gekeken. Het is toch alleen maar mooi dat we vanuit alle geledingen worden vertegenwoordigd? Maar het gaat in eerste instantie om kwaliteit. Je zoekt een tegenpool. Ik hou van organisatie, structuur, ben best wel vooruitdenkend. Paul is wat losser, misschien wat gemoedelijker op het oog. Daarnaast heeft hij een echte winnaarsmentaliteit. Dat maakt ons alleen maar sterker."

Blablabla..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door RenatoBos --
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 04 september 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het beste voetbal van het NL elftal de laatste 15 jaar is gespeeld onder van Basten..
Dat waren 2 mooie wedstrijden ja...
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:21 schreef JanM het volgende:

[..]

+1908!

En wat is dat met al die verdwaalde snavels hier? Zie gvd onderhand meer van die spuuglelijke rood-witte shirts van hun hier dan ons eigen prachtige rood-wit. Doet gewoon zeer aan mijn ogen.

Heb jij die uitgenodigd of zo?
Sorry als je het vervelend vind. Bij ons was geen topic over het Nederlands elftal en hier wel. Dacht het is vast mogelijk om over de gedachtegang te praten omtrent Oranje. Bovendien ben ik volgens mij heel redelijk en kan met iedereen overweg hoor. By the way ik heet Tom kom uit Houten, bij deze aangenaam Jan😉
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 19:30   quote  deeplink  
Maar neus snavel jood of klootzak mag je ook zeggen. Begrijp ik ook wel 😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 19:30   quote  deeplink  
Ghehe..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie Nederlands elftal









0.0086820