BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie Nederlands elftal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 19:30 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe..
😂😂😂je moet eens weten wat ik thuis wel eens naar me hoofd krijg. Dan is snavel of jood lang niet zo erg. Teringlijer hoor ik vaker😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 19:42   quote  deeplink  
O jo lekker dan..
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 19:42 schreef RenatoBos het volgende:
O jo lekker dan..
Valt mee hoor Renato zo slecht heb ik het niet en zij ook niet 😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 september 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 19:43 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Valt mee hoor Renato zo slecht heb ik het niet en zij ook niet 😉
Hou je je nou niet te groot he, je bent ook nog eens voor Ajaks..😉
JanM
 JanM - vrijdag 04 september 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 19:29 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Sorry als je het vervelend vind. Bij ons was geen topic over het Nederlands elftal en hier wel. Dacht het is vast mogelijk om over de gedachtegang te praten omtrent Oranje. Bovendien ben ik volgens mij heel redelijk en kan met iedereen overweg hoor. By the way ik heet Tom kom uit Houten, bij deze aangenaam Jan😉
Jij bent alleen maar voor de verkeerde club, die anderen hebben ook nog eens een 020-avatar. Ik zit niet op het Feyenoord-forum om daar telkens tegenaan te moeten kijken. Dan zou ik wel bij jullie kijken/posten. En vervolgens ongetwijfeld vergelijkbare reacties krijgen ...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 04 september 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Blind is onervaren als hoofdtrainer. Hoe dom kun je zijn om hem onder deze druk aan te stellen. Een verdediger erin voor huntelaar tegen ijsland is onzin. Ze kwamen er voorin al moeilijk langs. Van der wiel was echt dramatisch. Die was bij PSG toch ook uit vorm ? Zet dan janmaat erin... dat is trouwens ook het enige dat ik hiddink verweet. Geen janmaat. En ik had bruma in de basis gezet voor martins indi. En van persie in de basis voor huntelaar. En btw depay overschat zichzelf nu echt teveel, en hij moet niet te stevig worden straks mist hij snelheid en acceleratievermogen. En het NL elftal loopt voor geen ene meter. Ik denk dat feyenoord of psv van dit ijsland hadden gewonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door patrickpsv15 --
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 19:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hou je je nou niet te groot he, je bent ook nog eens voor Ajaks..😉
Ach ja zo hebben we allemaal onze tekortkomingen 😂
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 04 september 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 20:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij bent alleen maar voor de verkeerde club, die anderen hebben ook nog eens een 020-avatar. Ik zit niet op het Feyenoord-forum om daar telkens tegenaan te moeten kijken. Dan zou ik wel bij jullie kijken/posten. En vervolgens ongetwijfeld vergelijkbare reacties krijgen ...
Tis al goed Jan, ik snap je wel enigszins 👍
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 04 september 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 20:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij bent alleen maar voor de verkeerde club, die anderen hebben ook nog eens een 020-avatar. Ik zit niet op het Feyenoord-forum om daar telkens tegenaan te moeten kijken. Dan zou ik wel bij jullie kijken/posten. En vervolgens ongetwijfeld vergelijkbare reacties krijgen ...
God kolere Jan jij hebt helemaal gelijk.....snavels die op jouw precious forum posten moeten ze in de ban zetten...wat een vlegels...waar halen ze het lef vandaan...kut joden...optyfen hiero....dit is alleen voor Feijenoorders.

Ik zou massaal dit nummer bellen.... 073 5230897
Opbokken met die snavels...
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 september 2015 - 00:49   quote  deeplink  
een poosje geleden werd het NL 11-tal 3e op een WK met de nodige Feyenoord invloeden, en nu met de nodige 020 invloeden weet het NL 11-tal zich zo goed als zeker niet te plaatsen voor een EK ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2015 door sevillana --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 03:16   quote  deeplink  
Prima constatering Sev..👌
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 03:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

God kolere Jan jij hebt helemaal gelijk.....snavels die op jouw precious forum posten moeten ze in de ban zetten...wat een vlegels...waar halen ze het lef vandaan...kut joden...optyfen hiero....dit is alleen voor Feijenoorders.

Ik zou massaal dit nummer bellen.... 073 5230897
Opbokken met die snavels...
Ik krijg een of andere rattenvanger aan de lijn..
tomson
 tomson - zaterdag 05 september 2015 - 03:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zie het onderscheid maar te maken ouwe...
Psies
tomson
 tomson - zaterdag 05 september 2015 - 04:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:21 schreef JanM het volgende:

[..]

+1908!

En wat is dat met al die verdwaalde snavels hier? Zie gvd onderhand meer van die spuuglelijke rood-witte shirts van hun hier dan ons eigen prachtige rood-wit. Doet gewoon zeer aan mijn ogen.

Heb jij die uitgenodigd of zo?
Heheh...
tomson
 tomson - zaterdag 05 september 2015 - 04:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

God kolere Jan jij hebt helemaal gelijk.....snavels die op jouw precious forum posten moeten ze in de ban zetten...wat een vlegels...waar halen ze het lef vandaan...kut joden...optyfen hiero....dit is alleen voor Feijenoorders.

Ik zou massaal dit nummer bellen.... 073 5230897
Opbokken met die snavels...
Ja joh.. een toevallig gesnavelde passant die toevalligerwijs op een Feyenoord forum voorbij komt hobbelen. Hmmm juist ja.En boudewijn is prima op de hoogte van die toevallige aanwezigheid. Dus dit wordt toevallig gedoogd. Dus Jan M je hebt hier geen reet over te zeggen jonge 🙈🙉🙊
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 september 2015 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het beste voetbal van het NL elftal de laatste 15 jaar is gespeeld onder van Basten..
Die 2 wedstrijdjes? En het eind resultaat?

Het beste voetbal on van Basten en de beste reultaten onder van Marwijk en van Gaal ...

Nou geef mij dan maar van Marwijk en van Gaal !!!
JanM
 JanM - zaterdag 05 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

God kolere Jan jij hebt helemaal gelijk.....snavels die op jouw precious forum posten moeten ze in de ban zetten...wat een vlegels...waar halen ze het lef vandaan...kut joden...optyfen hiero....dit is alleen voor Feijenoorders.

Ik zou massaal dit nummer bellen.... 073 5230897
Opbokken met die snavels...
Lezen kun je ook niet hè? Ik naai mensen geen ban aan. Maar ik zal gewoon eens testen hoe welkom ik op jullie forum ben!
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 05 september 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het beste voetbal van het NL elftal de laatste 15 jaar is gespeeld onder van Basten..
Niet mee eens

Veel eerder rond 1970 onder Willem en Johan
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 05 september 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 19:38 schreef ZerauS het volgende:

[..]

😂😂😂je moet eens weten wat ik thuis wel eens naar me hoofd krijg. Dan is snavel of jood lang niet zo erg. Teringlijer hoor ik vaker😉
Misschien ook wel een slipje
sevillana
 sevillana - zaterdag 05 september 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 03:16 schreef RenatoBos het volgende:
Prima constatering Sev..👌
feitje
nr 10
 nr 10 - zaterdag 05 september 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 19:29 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Sorry als je het vervelend vind. Bij ons was geen topic over het Nederlands elftal en hier wel. Dacht het is vast mogelijk om over de gedachtegang te praten omtrent Oranje. Bovendien ben ik volgens mij heel redelijk en kan met iedereen overweg hoor. By the way ik heet Tom kom uit Houten, bij deze aangenaam Jan😉
Dan open je toch een topic?
nr 10
 nr 10 - zaterdag 05 september 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het beste voetbal van het NL elftal de laatste 15 jaar is gespeeld onder van Basten..
Die coach die zichzelf absoluut ongeschikt vond? Ga nou die wedstrijden tegen Italië en Frankrijk eens terugkijken met een objectieve blik. Dan moet je tot de conclusie komen dat we in die wedstrijden enorm gezwijnd hebben. Net een countergoaltje op de momenten dat je zwaar onder druk stond. Je had toen een geweldig elftal dat ondanks van basten zo ver is gekomen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 05 september 2015 - 17:32   quote  deeplink  
Morgenavond lekker naar de Japanner. Heb een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Dat graftakkenpingpong in Turkije hoef ik niet te zien. Sterkte gewenst voor diegenen die tóch gaan kijken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Ga je dan die Japanner zijn broek pellen..
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 05 september 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 17:32 schreef Barabas het volgende:
Morgenavond lekker naar de Japanner. Heb een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Dat graftakkenpingpong in Turkije hoef ik niet te zien. Sterkte gewenst voor diegenen die tóch gaan kijken.
Zijn er echt nog mensen die naar dat zooitje kijken dan?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 05 september 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Tuurlijk, er is geen beter vermaak dan leedvermaak.
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 17:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En wat was het resultaat?
Een prima eindtoernooi..

maar volgens mij telt alleen winnen, dus heeft geen ander het beter gedaan..

Wat prestaties betreft vind ik dat van Marwijk en van Gaal het met de in mijn ogen matige middelen het echt uitmuntend gedaan..
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 22:10 schreef patrickpsv15 het volgende:
Blind is onervaren als hoofdtrainer. Hoe dom kun je zijn om hem onder deze druk aan te stellen. Een verdediger erin voor huntelaar tegen ijsland is onzin. Ze kwamen er voorin al moeilijk langs. Van der wiel was echt dramatisch. Die was bij PSG toch ook uit vorm ? Zet dan janmaat erin... dat is trouwens ook het enige dat ik hiddink verweet. Geen janmaat. En ik had bruma in de basis gezet voor martins indi. En van persie in de basis voor huntelaar. En btw depay overschat zichzelf nu echt teveel, en hij moet niet te stevig worden straks mist hij snelheid en acceleratievermogen. En het NL elftal loopt voor geen ene meter. Ik denk dat feyenoord of psv van dit ijsland hadden gewonnen.
van der Wiel uit vorm klopt helemaal, maar heb je Janmaat zien spelen de laatste tijd?? Die is nog meer uit vorm..

En grappig PSV of Feyenoord zou van dit Ijsland winnen?? Met die beide defensies die zo lek zijn als een mandje??
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 00:49 schreef sevillana het volgende:
een poosje geleden werd het NL 11-tal 3e op een WK met de nodige Feyenoord invloeden, en nu met de nodige 020 invloeden weet het NL 11-tal zich zo goed als zeker niet te plaatsen voor een EK ...
Welke Feyenoord invloeden zijn er nu niet dan die er toen wel waren..

Want volgens mij verlies je toch echt deze pot door de domme actie van Indy..

En lopen er aardig wat jongens met een Feyenoord verleden toch??
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 12:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Niet mee eens

Veel eerder rond 1970 onder Willem en Johan
O sorry, wist niet dat 45 jaar geleden ook onder de afgelopen 15 jaar viel..
nr 10
 nr 10 - zaterdag 05 september 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Hé Remco, ga je joden ergens anders ophemelen. Wordt een beetje misselijk van dat typisch amsterdomse arrogante gebral.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 september 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 21:02 schreef nr 10 het volgende:
Hé Remco, ga je joden ergens anders ophemelen. Wordt een beetje misselijk van dat typisch amsterdomse arrogante gebral.
Haal een moslim van zijn geloof af...zo zijn wij nu eenmaal mr 10...diknekken blijven we...jij noemt het arrogant...ik trots
nr 10
 nr 10 - zaterdag 05 september 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke Feyenoord invloeden zijn er nu niet dan die er toen wel waren..

Want volgens mij verlies je toch echt deze pot door de domme actie van Indy..

En lopen er aardig wat jongens met een Feyenoord verleden toch??
Kijk zelf maar welke spelers er toen waren die er nu niet bij zijn.

Deze wedstrijd verlies je door die domme actie van jood van rijn. Na BMI die een jood op zijn muil sloeg, stond het nog steeds 0-0. Na Van Rijn werd het 0-1 door een strafschop die iedere keeper behalve die pisbek van een Cillessen zou zijn gestopt. Daarnaast zijn we ook genaaid door de oerdomme wissel van jood Blind die een spits weghaalt voor een verdediger tegen een eenmansvoorhoede. Wanneer ie alles had laten staan, had je dus gewoon gewonnen. Maar ja, dan moet je je eigen jodenkliek afvallen. Dan maar liever net als scholletje van je af wijzen. Dat heeft ie platvis ook al snel door. Hij neemt die van rijn in bescherming war hij BMI keihard laat vallen. En durft dan ook nog zijn falend wisselbeleid te verdedigen.
nr 10
 nr 10 - zaterdag 05 september 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 21:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Haal een moslim van zijn geloof af...zo zijn wij nu eenmaal mr 10...diknekken blijven we...jij noemt het arrogant...ik trots
Diknekken is een synoniem voor arrogante klootzakkies. Je noemt jezelf dus arrogant.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 05 september 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Welke 11 kneuzen gaan er spelen zondag? Ik hoop dat Kongolo rust krijg !! Zijn zelfvertrouwen heeft weer een deuk opgelopen met dit 020 snoepreisje ...

Ik zou met de volgende elf beginnen:

Zoet

Teté Bruma Blind Riedewald

Anita van Ginkel Affelay

Narsingh de Jong Depay

020/040 mix ... Komt altijd goed ! Hahahahaha Echt nie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 september 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 21:19 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Diknekken is een synoniem voor arrogante klootzakkies. Je noemt jezelf dus arrogant.
Ja en ??
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 21:18 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Kijk zelf maar welke spelers er toen waren die er nu niet bij zijn.

Deze wedstrijd verlies je door die domme actie van jood van rijn. Na BMI die een jood op zijn muil sloeg, stond het nog steeds 0-0. Na Van Rijn werd het 0-1 door een strafschop die iedere keeper behalve die pisbek van een Cillessen zou zijn gestopt. Daarnaast zijn we ook genaaid door de oerdomme wissel van jood Blind die een spits weghaalt voor een verdediger tegen een eenmansvoorhoede. Wanneer ie alles had laten staan, had je dus gewoon gewonnen. Maar ja, dan moet je je eigen jodenkliek afvallen. Dan maar liever net als scholletje van je af wijzen. Dat heeft ie platvis ook al snel door. Hij neemt die van rijn in bescherming war hij BMI keihard laat vallen. En durft dan ook nog zijn falend wisselbeleid te verdedigen.
Ja, want 0-0 hadden we genoeg aan gehad.

We waren heer en meester op het veld toen BMI weer eens doorsloeg.. Maar van Rhijn in bescherming?? Die was helemaal niet geselecteerd.. maar je zal vd Wiel wel bedoelen... En die neemt ie helemaal niet in bescherming, hij valt hem zelfs openlijk af op die domme actie..

Maar wel jammer dat je die namen niet wilt opzoeken, ik kan ze namelijk niet vinden.. Volgens mij zaten er aardig wat oud Feyenoorders bij de selectie.. En stonden er zelfs drie oud Feyenoords in de as van het veld..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 september 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Een prima eindtoernooi..

maar volgens mij telt alleen winnen, dus heeft geen ander het beter gedaan..

Wat prestaties betreft vind ik dat van Marwijk en van Gaal het met de in mijn ogen matige middelen het echt uitmuntend gedaan..
Een waardeloos eindtoernooi, een leuke poulefase bedoelde je van dat toernooi.
Barabas
 Barabas - zondag 06 september 2015 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2015 - 17:54 schreef RenatoBos het volgende:
Ga je dan die Japanner zijn broek pellen..
Met chopsticks!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 01:13   quote  deeplink  
😂
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 01:21   quote  deeplink  
"Cillessen moet 10 keer per dag masturberen"zaterdag 5 september 2015 om 14:00

Er is veel kritiek op het Nederlands elftal. Logisch, het verliest tot twee keer toe van IJsland en het Europees Kampioenschap in 2016 is in gevaar. Namens Toto schreef James Worthy, een Engelse journalist, een column. En hij haalt flink uit naar Oranje.

Worthy is van mening dat Oranje geen echt team is. "Ze gaan niet voor elkaar door het vuur, nee, ze gaan na elkaar door het vuur. Bruno Martins Indi en Gregory van der Wiel gingen in de wedstrijd tegen IJsland ietwat ongelukkig door het vuur en na de wedstrijd werden ze afgemaakt door de bondscoach, Wesley Sneijder en Youri Mulder", aldus de journalist. "Het was walgelijk. Zoals Youri Mulder over Gregory van der Wiel sprak, deed mij denken aan de neerbuigende toon waarop mensen vroeger over Clarence Seedorf spraken. Het was geen analyse, het was pure jaloezie. Gregory is de enige Nederlander in dit Oranje die bij een echte topclub speelt, en daarom pakken zure ex-voetballers zoals Youri, iemand die de top nog nooit heeft gezien, hem aan. En dat mag natuurlijk, jaloezie is menselijk, maar dat de bondscoach en Sneijder na de wedstrijd Gregory en Bruno laten vallen, is onvergeeflijk."

De columnist gaat verder met zijn ongezoute mening. "Als je deel uitmaakt van een team, doe je dat niet. Zeg het in de kleedkamer, niet voor de camera. Het is allemaal zo makkelijk. Pak Robben dan ook aan op zijn chronische fragiliteit. Pak Memphis aan. Die gast speelt een paar maanden bij een Engelse middenmoter en doet alsof hij Ronaldo is. Memphis liep tegen IJsland verschrikkelijk verongelijkt over het veld, alsof niemand hem begreep, het was niet om aan te zien."

Hij pakte Cillessen ook even aan. De AFC Ajax-keeper werd verslagen, nadat de IJslanders vanaf elf meter de doelman verschalkten. "Pak Cillessen aan. Met die slappe polsjes van hem. Die gast moet niet trainen, die moet gewoon tien keer per dag masturberen. Anders stopt Jasper nooit een penalty. Pak gewoon iedereen aan, want dit Oranje is simpelweg niet goed genoeg. Dit Oranje zou met moeite derde worden in de eredivisie. Dus vergeet dit EK. Dit komt echt niet meer goed. Boek een vakantie. Wees realistisch. Als je twee keer kansloos van IJsland verliest, heb je niets op een EK te zoeken."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 september 2015 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 01:21 schreef JanM het volgende:
"Cillessen moet 10 keer per dag masturberen"zaterdag 5 september 2015 om 14:00

Nenam je word geroepen..!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 september 2015 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 01:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nenam je word geroepen..!
Ha..... ik ben de pispaal...ik vind het best Renato...heb genoeg over me heen gehad (prive)...ik ben wel wat gewend

1pxkz6.gif
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2015 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 01:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ha..... ik ben de pispaal...ik vind het best Renato...heb genoeg over me heen gehad (prive)...ik ben wel wat gewend

[ afbeelding ]
Als hij roept om te helpen masturberen, moet je natuurlijk niet gaan zeggen dat je genoeg over je heen hebt gehad ...

:-)
Barabas
 Barabas - zondag 06 september 2015 - 08:33   quote  deeplink  
Smeerpijp
VVout
 VVout - zondag 06 september 2015 - 08:41   quote  deeplink  
Proest, wel een kickuh column trouwens. En Neeman, zou maar beter eerst ff een douchie pakken dan denk ik.
nr 10
 nr 10 - zondag 06 september 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Spijker op de kop de column.
ZerauS
 ZerauS - zondag 06 september 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Gewoon accepteren dat deze lichting van Oranje geen potten gaat breken. Hopelijk de volgende lichting beter zodat we weer af en toe kunnen genieten op een EK of een WK.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 september 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Stinkneuzen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 06 september 2015 - 10:59   quote  deeplink  
Op naar de volgende optreden van leedvermaak !!!

De Blind(e) leidt ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie Nederlands elftal









0.0103111