|
|
Xapter
|
|
|
Mee eens met lijdensweg.. Tegen die kleintjes kan je best met kuijt en lexie spelen.. Maar hier wordt hij op elk aspect afgetroefd, snelheid techniek..
Middenveld niet voetballend genoeg, vejinovic onder druk faalt.. Vilhena voor lexie, Elisa voor kuijt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Xapter -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja maar jij bent anti vd Heijden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Coachen naar elkaar doen ze ook niet bij Feyenoord , zo dramatisch ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Posteer Kuyt maar achter de spits. Elia erbij, Immers eruit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je mag Vermeer bedanken. Die houdt Feyenoord in de wedstrijd. Denk dat het een probleem is dat Feyenoord zonder echte wapens speelt. Teveel ondersteunende spelers, te weinig bepalende spelers. Geen echte opkomende backs. Een middenveld zonder fantasie en een aanval die nauwelijks in stelling wordt gebracht. Zou als invallers Elia, Toornstra en Karsdorp overwegen. Met name Immers en ook Kazim staan op de nominatie gewisseld te worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Allemaal een zonnesteek vermoed ik zo ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers voegt niets toe in deze wedstrijd. Kazim nog meer |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat klopt niet en als dat al zo is.... niet minder waar. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik ben bang dat dit zometeen 6-1 gaat worden. Ooooo ik zie eigenlijk geen 1 lichtpuntje. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 17:34 schreef Xapter het volgende:Mee eens met lijdensweg.. Tegen die kleintjes kan je best met kuijt en lexie spelen.. Maar hier wordt hij op elk aspect afgetroefd, snelheid techniek.. Middenveld niet voetballend genoeg, vejinovic onder druk faalt.. Vilhena voor lexie, Elisa voor kuijt Spot on |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zwaar ja, maar wat wil je met Immers, Kazim en Kuyt erin ??? Dan speel je al met 2,5 man minder ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 17:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je mag Vermeer bedanken. Die houdt Feyenoord in de wedstrijd. Denk dat het een probleem is dat Feyenoord zonder echte wapens speelt. Teveel ondersteunende spelers, te weinig bepalende spelers. Geen echte opkomende backs. Een middenveld zonder fantasie en een aanval die nauwelijks in stelling wordt gebracht. Zou als invallers Elia, Toornstra en Karsdorp overwegen. Met name Immers en ook Kazim staan op de nominatie gewisseld te worden. Daarmee vat je het goed samen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Eigenlijk qel 1 lichtpuntje. Dat Pisvee zoveel kansen mist. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is voorspelt toch bij de bespreking met van Beek op NPO ... Dat het zomaar 6-1 kan worden als het draait bij die boeren !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat en Vermeer , en Bruma bedanken voor het cadeautje !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb zelden zo een onsamenhangend elftal gezien |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gewoon zwaar waardeloos , ik ga me af vragen of Gio wel de juist coach is ??? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Elia op arias en hopen op een snelle gele kaart |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door Xapter -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Beek terug naar het centrum, Immers en Kazim eruit. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Hmmmmm i am not amused 😡😡😡😡 |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Dat krijg je met zo'n kutopstelling. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als deze opstelling het beste is dat je kunt bedenken dan geef je inderdaad niet het juiste signaal af... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wat harder lopen helpt al veel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zou echt met Elia en Bilal gaan spelen. De backs van PSV zijn toch wel de zwakke punten van PSV. Kuijt op 10 en kramer in de spits. Denk dat je dan veel meer aan het spelen komt. Maar of Gio 3 wissels gaat toepassen meteen... Ik denk het niet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kan-arie en Kazim eruit voor Karsdorp en Kramer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmm geen wijzigingen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Noem m gewoon bij de naam, zo lijkt zo sneu |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat sowieso.... maar hoe.... we worden aan alle kanten overlopen |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
@ Loetje, zo simpel is het toch? is de meest logische opstelling maar nee hoor, kazim moet perse in de spits... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Speciaal voor jou zal ik dat doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dezelfde 11.... bijzonder.... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Geen wijzigingen. Niet te geloven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hands van Zoet.... detail |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed tussen gezeten lex.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bal blind naar voren geramd.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Falen! Echt heel erg slecht. Kuijt, Immers, Van Beek, Kazim. Ver onder de maat. Zelfs onder hun eigen maat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt... belachelijke pass en niet verdedigd. |
|
|
|